Bebé desde el hospital a casa
Bebé desde el hospital a casa
Pues eso, a todas las mamis, me gustaría saber como lo hicisteis el día de la salida del hospital a casa, vereis yo estoy a 60 km y claro nose si llevar al bebe con la sillita reglamentaria o con el cuco, con los cinturones de seguridad, esta es mi preocupación,con el coche de papa, claro esta, haber quien me puede ayudar
Gracias
Gracias

Re: Bebé desde el hospital a casa
Jo també estic a uns 60 km d'on vaig tenir els meus fills, el dia de marxar cap casa els vaig posar a la màxi cosí i cap problema,
Amb la maxi cosi. Molts cucos no estàn homologats.
a la maxi cosi,
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola Jaqui!
Felicitats pel teu embaràs i que, quan toqui, tinguis una hora ben curteta!
Nosaltres vam anar a braços des de l'habitació fins al cotxe i allà la vam posar al maxicosi (estàvem a uns 30 km de casa). El maxicosi té reductor per a recent nascuts i hi anava prou bé. Procura tenir molt clar com es posa el bebé, com cordar l'arnés i com ajustar-lo, perquè nosaltres no ho havíem provat abans i l'estrés que ens va agafar allà al pàrquing de l'hospital més aviat fosc i fred i la nena que no sabíem com ajustar les corretges no te'l recomano
Aquell dia (i sempre fins que ha passat a la cadireta de grup 1 que mira endavant) el papi conduïa i jo anava al darrere al costat de la patufa.
Felicitats pel teu embaràs i que, quan toqui, tinguis una hora ben curteta!
Nosaltres vam anar a braços des de l'habitació fins al cotxe i allà la vam posar al maxicosi (estàvem a uns 30 km de casa). El maxicosi té reductor per a recent nascuts i hi anava prou bé. Procura tenir molt clar com es posa el bebé, com cordar l'arnés i com ajustar-lo, perquè nosaltres no ho havíem provat abans i l'estrés que ens va agafar allà al pàrquing de l'hospital més aviat fosc i fred i la nena que no sabíem com ajustar les corretges no te'l recomano
Aquell dia (i sempre fins que ha passat a la cadireta de grup 1 que mira endavant) el papi conduïa i jo anava al darrere al costat de la patufa.
Muchas gracias a todas por las respuestas, yo tenia ya pensado llevarla en el maxicosi, pero no lo sabia seguro, porque al ser tan pequeñitos igual no les iva bien por la espalda, ya digo gracias a todas
Jo de l'hospital al cotxe el portava als braços i el cotxe al maxicosi ( jo vaig parir a la mateixa ciutat on visc). Jo tambe et dic que abans et miris com van els cinturons per.subjectar el baby, aa per cert jo tambe anava darrera amb el nen.-
Hola noies.
El meu hospital esta a uns 40 min de casa. Nosaltres vam pujar el maxicosi a l'habitacio i despres vam posar nena i maxicosi al cotxe. La llevadora em va comentar que quan son tan petits maxim els tinguem 2 h al maxicosi, perque no van del tot estirats.
El meu hospital esta a uns 40 min de casa. Nosaltres vam pujar el maxicosi a l'habitacio i despres vam posar nena i maxicosi al cotxe. La llevadora em va comentar que quan son tan petits maxim els tinguem 2 h al maxicosi, perque no van del tot estirats.
nosaltres estavem a 50 km i el vam portar amb el prima (es com un maxicosi que va amb el cotxet de casualplayi et permet portar el nen estirat del tot, i esta homologat per anar amb cotxe) i va anar molt be.
Diria que els "cucos" només estan homologats per quan es circula a menys de 50 km/h i en carreters d'una sola direcció (ja ho sé que té poc sentit, però una socpetitona mare de juny2010 com jo té una tenda de puericultura i ens ho va explicar).
Els maxicosis o similars són motl més segurs (sempre al seient de darrere i en sentit contrari a la marxa).
Els maxicosis o similars són motl més segurs (sempre al seient de darrere i en sentit contrari a la marxa).
Nosaltres també el vam tenir a 60Km de casa; vam pujar la maxicosi a la habitació de l'hospital i d'allà vam anar directament al pk, on ja vam colocar la maxicosi al cotxe.
Ens va ser molt pràctic.
Ens va ser molt pràctic.
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Hola noies,
Alguna ha tornat de l'hospital amb el peke amb taxi?? Suposo que es pot colocar el maxicosi, no? Nosaltres anem a la Clinica a Bcn, on vivim, però no volem agafar cotxe i anirem i tornarem amb taxi, però no tinc clar com va el tema...
Gràcies!
Alguna ha tornat de l'hospital amb el peke amb taxi?? Suposo que es pot colocar el maxicosi, no? Nosaltres anem a la Clinica a Bcn, on vivim, però no volem agafar cotxe i anirem i tornarem amb taxi, però no tinc clar com va el tema...
Gràcies!
Si, lligues la maxicosi amb els cinturons del taxi i llestos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |