Extractor de llet TOMMEE TIPPEE
Extractor de llet TOMMEE TIPPEE
Hola mamis, m'han regalat l'extractor de llet electric Tommee Tippee i vull coneixer opinions del qui ja el tenen. També m'han sorgit alguns dubtes, com ara que, cada cop que s'ha de fer servir s'ha d'esterilitzat tot?? no n'hi ha prou en rentar-ho be?? tinc dubtes de com fer servir el tupper esterilitzador, entenc que poso a dins tot el que s'ha d'esterilitzar i poso 100 ml d'aiguains, tapo al tupper i deixo la valvula oberta (la que hi ha a la tapa del tupper) i ho poso al microones uns 4 minuts i ja està? després quan obro el micro què faig perque no entrin bacteris al tupper?
Gràcies!
Gràcies!

Re: Extractor de llet TOMMEE TIPPEE
Jo tinc el Tomme Tippee i el vaig fer servir moltíssim quan vaig començar a treballar. A mi era dels que millor m'anava dels que vaig provar, i per això el vaig acabar comprant.
Jo l'esterilitzava cada cop que l'havia de fer servir, com que va amb el tupper és molt senzill no costava res fer-ho! Quan l'acabava de fer servir ho rentava tot i ho posava al tupper, i abans de fer-lo servir posava l'aigua al tupper i al micro! Has de comptar amb els 6 minuts i el temps que triga a refredar-se una mica... (amb el tupper mig obert). I au, llest per fer-lo servir!
Jo l'esterilitzava cada cop que l'havia de fer servir, com que va amb el tupper és molt senzill no costava res fer-ho! Quan l'acabava de fer servir ho rentava tot i ho posava al tupper, i abans de fer-lo servir posava l'aigua al tupper i al micro! Has de comptar amb els 6 minuts i el temps que triga a refredar-se una mica... (amb el tupper mig obert). I au, llest per fer-lo servir!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |