Experiència amb l'HGC?

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
elmeubip
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dj. nov. 22, 2012 6:09 pm

Experiència amb l'HGC?

EntradaAutor: elmeubip » dv. nov. 23, 2012 1:51 pm

Bon dia a totes,
Estic buscant embaràs desde fa 5 mesos, a veure si aquest mes tenim sort.
Volia fer-vos una pregunta, alguna es visita al HGC? algu que li porti i l'hagi portat el Dr. Jimenez? es qui em porta a mi.
Què tal el part allà?

Si us plau m'agradaria que m'expliquessiu les vostre opinions respecte l'hospital en general i el ginecoleg?

Moltes gràcies!
Sandy2008
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

Re: Experiència amb l'HGC?

EntradaAutor: Sandy2008 » dv. nov. 23, 2012 9:01 pm

Hola guapa! Espero que tinguis sort aquest mes!
Jo he tingut els meus dos peques al HGC i a Part amb el dctor Jiménez, per mi el millor! Tant durant l'embaraç com al Part! Es una persona súper carinyosa sempre!!! I molt molt respectuos!
Albercoca
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dv. nov. 23, 2012 9:05 pm

Hola!
Jo vaig parir ara farà dos anys a l'HGC amb el Dr.Jiménez i estic molt contenta de com va anar tot. El recomano moltíssim, crec que estàs en bones mans. L'únic inconvenient és que està molt solicitat i sovint quan tenia visita, havia d'esperar.
I en el moment del part genial, t'ajuda molt i et fa sentir segura i tranquila,
elmeubip

EntradaAutor: elmeubip » dv. nov. 23, 2012 9:16 pm

Sandy y Albercoca!!! moltíssimes gràcies....

La veritat que quan vaig anar a dir que em volia quedar embarassada amb el meu marit, ens va atendre super bé... vaig quedar encantada perquè es super maco però clar no és el mateix una visita qualsevol i després el tema del part...
I ell sempre assisteix al part? com funciona? si et poses de part si està perfecte i si no li truquen...?¿?
els vostres parts van ser naturals?¿? em fa por que sigui el tipic de cesaria...
I les enfermeres què tal amb les ecos, al part i dsp a l'habitació?

Moltíssimes gràcies...
jo continuo a l'espera de moment no hi ha notícies i bueno és bona senyal però em vull esperar uns dies, m'hauria d'haver vingut avui... a veure...
septiembre
:: cèrvol
Entrades: 544
Membre des de: dl. gen. 03, 2011 9:12 pm

EntradaAutor: septiembre » ds. nov. 24, 2012 12:16 am

Yo he tenido a mi niña hace 5meses y estoy encantada,con mi ginecologa,ella fue la que me asistio en el momento del parto, el personal majisimo ,y muy bien controlada durante todo el embarazo, mucha suerte este mes
Albercoca

EntradaAutor: Albercoca » ds. nov. 24, 2012 7:35 am

El meu part va ser vaginal. En cap moment el doctor em va parlar de cesaria, sempre que em visitava em donava bons consells i em deia que el podría parir sense dificultats, i això que el meu nen va pesar més de 4 kilos!
L'estada a l'hospital jo no tinc cap queixa, fa molta calor a les habitacions, però és soportable. Les infermeres en el meu cas eren molt atentes i van ajudar molt amb la lactància. Jo no tinc queixa.
ISASF
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » ds. nov. 24, 2012 10:09 am

HOLA!
Jo he tingut els meus fills a HGC, i super bé.. ho recomano sempre sempre. El Dr.Jimenez no el conec,pero m'han parlat molt bé..
L'hospital super bé, les visites però has d'anar a primera hora de la tarda o matí, perque si no el temps d'espera pot ser d'una horeta... es desesperant.
L'estada despres del part, molta calor a les habitacions.. però molt i molt bé.. ves amb camisa de dormir fresqueta, ni que sigui hivern.

Isa sf.
elmeubip

EntradaAutor: elmeubip » ds. nov. 24, 2012 10:59 am

Jooo que bé!!! moltíssimes gràcies a totes... quines bones opinions, m'entren unes ganetes... a veure si tenim sort... ja us aniré explicant a veure si triunfem aquest mes...
Les classes preparto les vau fer també allà?

Mua
ISASF
Entrades: 289
Membre des de: dt. des. 07, 2010 7:52 am

EntradaAutor: ISASF » ds. nov. 24, 2012 11:17 am

Hola!!

tot arriba!! ja veuras qeu si!!!!
Sort!
isa sf
Albercoca

EntradaAutor: Albercoca » dg. nov. 25, 2012 8:09 am

Jo et recomano que facis les classes a l'HGC perquè t'ensenyen les habitacions, què has de fer quan entres d'urgències... Per. Quedar-te més tranquila i anar més segura, però no són imprescindibles.
Sandy2008
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

EntradaAutor: Sandy2008 » dg. nov. 25, 2012 1:05 pm

Els meus día parts van ser naturals i sense epidural ( no me la piden posar... Per problemes de coagulacio) i genial... El dctor Jiménez en tot moment trasmet molta tranquilitat...

Si el dctor no están de vacances el truquen sempre... Encara que sigui de matinada com jo... I si esta de vacances Normalment et deriva algu...

L'hospital molta calor com ja t'han dit... Encara que sigui hivern... La meva nena va neixer al gener... I jo anava amb tirants...

Están en bones Mans i per mi les enfermeras un deu en tots dos parts i neixements...

Que tinguis molta sort!
Belisa
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dg. nov. 25, 2012 4:40 pm

fa tres mesos que vaig parir al general i el tracte vs ser genial. les llevadoras.imfermeres.pediatra......el meu ginecoleg assiteix els parts aqui.yo vaig arribar amb un nivell de histeria important(bramava del dolor com una bestia.igual que les pelis. ja.ja.ja)de seguida em van agafar i van cridar a l.anestesista.....sempre he volgut la peridural....patiment 0....
elmeubip

EntradaAutor: elmeubip » dl. nov. 26, 2012 7:33 am

Guapis... moltes gràcies, els vostres comentaris sóns super positius, merciiiii!!
A veure si aquest final de mes és el meu i us explico... les classes prepart no sé si la meva mútua entraran allà o no... ja preguntaré quan sigui el moment.

Una pregunta alguna va parir al juliol o l'agost, perquè suposo que la disponibilitat dels metges serà molt més complicada, no? perque vingui el que et porta?¿

Bon començament de setmana!
Lusu
Entrades: 561
Membre des de: dg. set. 02, 2012 2:55 pm

EntradaAutor: Lusu » dl. nov. 26, 2012 11:52 am

Hola!

Jo també et vull donar bones referències del HGC. Vaig portar el meu primer embaràs allà i molt bé. L'únic que hi havia dies que l'espera per les visites era horrible!!! Però bueno, paciència.... Per la resta molt contenta. Tant a l'embaràs com el dia del part i l'estancia allà. Quan em vaig posar de part van trucar al meu gine però no va poder ser-hi i em va atendre el DR Jiménez i no tinc queixes, clar que hagués preferit el que em portava a mi perquè hi havia mes confiança. Les llevadores molt i molt bé també.
Lo meu jo creia que acabaria en cesaria per varis motius però finalment va ser part normal amb una mica d'ajuda.

Ara si tot va ve al juliol tornaré a ser mare i també ho estic portant allà.

Ah i a mi les classes pre part si que me les cobria la mútua. Si no també et poden fer un dia una visita particular amb una llevadora i crec que també t'ho ensenyan tot. Crec que són uns 30euros. Jo no ho vaig fer perquè ja feia les pre-part.

Molta sort!!!
Imatge Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::