No vol fer pipi a l'orinal
No vol fer pipi a l'orinal
Bon dia. El rossetonet cada cop demana més pipi i caca abans de fer-se'l a sobre. El demana amb temps d'antelació. Però tenim un problema: no el vol fer ni al water (tenim adaptador) ni a l'orinalet. Ell sap que les dues coses estan per a això, però no li agrada seure. A banda, a la guarde ja ens han dit que ells fins a la primavera no faran res, que ara a l'hivern no treuen bolquers als nens. Així que no sé com fer-ho perquè el rossetonet vulgui fer pipi i caca a l'orinalet. Com ho heu fet vosaltres perquè es comencin a acostumar?

Re: No vol fer pipi a l'orinal
ostres rossetona...jo el dia 1 li vaig treure el bolquer a la nena amb 22 mesos i tot i que els primers 3 dies anavem de mal en pitjor el 4art dia va fer un canvi i ara perfecte!! li he tret de cop mati i nit i ho tenim controlat, tant el pipi com la caca.
Nosaltres però la vam acostumar ja uns mesos abans a seure a l'orinal ( la mestra de l'escola bressol em va dir que havia de saber seure i saber esperar un parell de minuts, sobretot pel tema caca).
Cada vegada que jo anava al wc la feia seure, li donava paper de vàter...i mica en mica.
I si proves els orinals aquells amb música? o un de normal i cada vegada que seu o fa pipi enganxeu un gomet o pegatina?? no ho sé, buscar alguna cosa que el motivi.
de totes maneres recordo que abans del pas definitiu de treure el bolquer la nena tambe estava tot el dia que tenia pipi i caca i s'aixecava la samarreta...però era més imitació que real.
Nosaltres però la vam acostumar ja uns mesos abans a seure a l'orinal ( la mestra de l'escola bressol em va dir que havia de saber seure i saber esperar un parell de minuts, sobretot pel tema caca).
Cada vegada que jo anava al wc la feia seure, li donava paper de vàter...i mica en mica.
I si proves els orinals aquells amb música? o un de normal i cada vegada que seu o fa pipi enganxeu un gomet o pegatina?? no ho sé, buscar alguna cosa que el motivi.
de totes maneres recordo que abans del pas definitiu de treure el bolquer la nena tambe estava tot el dia que tenia pipi i caca i s'aixecava la samarreta...però era més imitació que real.
Hola, crisestel. El meu va fer ahir els 23. Ja fa temps que ho va demanar però, com que ens van dir que a la guarde no li treuríem fins primavera, ho hem anat deixant passar. És com tu dius: s'abaixa els pantalosm s'aixeca la samarreta, ve darrera de mi quan vaig al lavabo... i tot perquè ho veu als companys de la guarde. És veritat que avisa amb temps. Faré el que tu dius. Cada cop que vagi jo al lavabo, el seuré. Els nens que han nascut a l'hivern ho tenen més difícil per deixar el bolquer als dos anys justos. Miraré també l'orinalet amb música. Moltes gràcies `per les pistes i enhorabona per haver-li tret ja el bolquer a la nena.

Rossetona, el meu fill té 23m i encara va amb bolquer. A vegades avisa i no vol anar a l'orinalet. Altres s'hi asseu ell tot sol, vestit i tot. I algunes, quan avisa s'hi vol asseure i fa pipi (una vegada caca) i la majoria, s'hi està mitja hora assegut jugant amb algun objecte del bany i al final no fa res. No em preocupa gens. Penso que cada nen té el seu moment, i al final, a tots els acaben traien el bolquer. Penso que em d'esperar a que es sentin preparats. Mentrestant, penso que el jugar a fer pipi forma part de la seva evolució.
El meu blog: http://cosesdemare.blogspot.com.es (gaudint la maternitat)
Jo el vaig treure en ple gener, amb 28 mesos que és quan el nen m'ho va demanar, i sé que a la seva llar durant tot l'any en treuen, o sigui que si el veus preparat, aprofita el pont del desembre i el dilluns et plantes a la llar amb una pila de mudes i els dius uqe ja li has tret i llestos.
El meu plorava si li canviaves el bolquer, si el feies anar a l'orinal, si el feies anar al vàter... tot li anava malament. Al final després de quasi 2 mesos de plors un dia es va llevar i va dir que no volia bolquer i ho vam provar i genial, tan!! que al cap d'un mes ja no el duia a la nit!!
Quan el nen estigui preparat us ho indicarà... tan si és estiu, hivern o primavera o tardor. I encara que us diguin que és millor l'estiu, tota època és bona si l'objectiu acabava amb èxit!!
Sort i ànims!!
El meu plorava si li canviaves el bolquer, si el feies anar a l'orinal, si el feies anar al vàter... tot li anava malament. Al final després de quasi 2 mesos de plors un dia es va llevar i va dir que no volia bolquer i ho vam provar i genial, tan!! que al cap d'un mes ja no el duia a la nit!!
Quan el nen estigui preparat us ho indicarà... tan si és estiu, hivern o primavera o tardor. I encara que us diguin que és millor l'estiu, tota època és bona si l'objectiu acabava amb èxit!!
Sort i ànims!!
Bon dia. Ahir el rossetonet va estar jugant tota la tarda a abaixar-se els pantalons, seure a l'orinal, aixecar-se, pujar-se els patalons i "vuelta a empezar". Li fa gràcia seure a l'orinal, sempre i quan no li tregui ni el bolquer ni el body. Ell diu que té pipi o caca, però no acaba de seure a l'orinal. Ni seient jo al lavabo fent veure que faig les meves necessitats. Estic per comprar-li un water d'aquests amb música i llumetes, a veure si s'acaba d'acostumar del tot.
Nosaltres teniem orinal i adaptardor però no li acabaven de convencer, pq ens ho havien regalat, així que jo me'l vaig endur a la botiga i que ho triés ell el que volgués... i va anar molt bé... encara a vegades ho utilitza.
Si et passes per aquest post trobaràs idees i experiències: viewtopic.php?f=21&t=2124
Hola! jo no vaig tenir mai problemes, però una amiga que li passava el mateix que a tu, va optar per posar l'orinal davant de la tele, així el nen ho associava amb una estona xula veient dibuixos, i s'hi estava assegudet fins que li sortia el pipí o la caca de torn. Sort!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |