Va caure del cotxet i ara s'aixeca plorant !

Els hàbits de dormir.
Fai
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dg. jul. 22, 2012 10:03 am

Va caure del cotxet i ara s'aixeca plorant !

EntradaAutor: Fai » dv. nov. 30, 2012 12:45 pm

Hola noies! ! Fa dues setmanes ens va caure el nen del cotxet a terra! El vam posar i mentres ens posavem la jaqueta i lanavem a lligar, ell volia tocar el cotxe i va caure d cap! Va plorar bastant pero despres el vem veu com sempre i no vam anara a lhospital! Total q a partir daquella nit Ara saixecaa les 12 o a la 1 plorant desesperat i aixi estem una hora i mitja o dues! Sembla q sadormi i al cap d cinc minuts altre cop! Cada dia dues hores desperts ! Era un nen k dormia mb! El deixem el llit no rondina i sadorm sol, i bebia un cop bibi pero k amb cinc minuts tornava a dormir solet!
Clar Ara d cop aixo doncs buffffff! Vam anar a la pediatra i ens va donar homeopatia pk diu k un nen k sempre ha dormit tan b i just el dia ldel cop passa aixo doncs k es del susto q es va donar! Ahir vam començar amb les voletes! Espero i desitjo q podem solucionarho pk estavem molt ben acostumats!
Durant aquestes dues hores lanem agafant pk es calmi , a vegades li faig fregues mentres esta esturat, despres el bibi k tb el calma, el canvio si te caca, etc....
A algua d vosaltresli ha passat q degut a un susto ha canviat el temas la nit?
Ho heu provat amb homeopatia!?
Te nou mesos el meu fill!
Moltes gracies!
kabbisa
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Va caure del cotxet i ara s'aixeca plorant !

EntradaAutor: kabbisa » dv. nov. 30, 2012 1:02 pm

El q ens va anar molt be a nosaltres va ser anar a una osteòpata infantil.

Si ets de Bcn, te la recomano: adeudolor.
Està a horta, al c. Pi i Maragall
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Nur79
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Nur79 » dv. nov. 30, 2012 2:56 pm

Hola

Mira, jo no he tingut cap susto amb la nena, i l'Ona tampoc ha estat la perfecte dormilega, pero si que des dels 6-7 mesos dormia perfectament, i des de fa unes setmanes que també es desperta i me la trobo asseguda. SI l'estiro plora més.. a vegades es rapid, pero hi han vegades, com ahir a la nit, que vam estar casi 2 hores per dormir-la... semblava que ja estava, i quan portava 5 minuts tornava a plorar. Ara té quasi 11 mesos.

No se, potser no es del susto. Els nens fan canvis. A vegades les dents tenen molt a veure, o començen a trobar a faltar als papis i ploren quan no hi ets, o quan noten que has marxat de l'habitació..
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dv. nov. 30, 2012 3:26 pm

Jo crec que no té res a veure la caiguda amb els despertars a les nits. De caigudes en farà.... ufff.... un fotimer!!! I que es desperti tant a les nits és perquè es va fent gran i va fent etapes. Tinguis en compte que és normal que els nens menors de 3 anys facin molts despertars nocturns, perquè encara no han madurat les fases del son.
laurita6
:: poltre
:: poltre
Entrades: 640
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 11:09 am

EntradaAutor: laurita6 » dv. nov. 30, 2012 3:50 pm

Blanca fa unes setmanes va caure al terra perque es va ensopagar amb la pota de la taula i l'hi va sortir molt sang pel nas i la boca es va trencar el frenillo de dalt ( perdó no se com es diu en català) i vem anar al hospital perque es va quedar dormida i molt xof i ens vam espantar vem estar tota la nit en observació i l'hi van fer reso i al final tot bé, pero en arribar a casa a la nit no volia dormir sola, les primeres nits es despertaba plorant i cridant ens van dir que tenia el susto encara al cos i podia tenir mal sons, ara dorm millor pero amb nosaltres encara no vol dormi sola pero poc a poc no tenim presa el seu benestar es primer, així que pot ser que el teu l'hi pasi el mateix o no que sigui casualitat d'una altre cosa pero va passant, tb et dic que els peques pasen per moltes fases del son i no totes les nits son iguals poden estar una temporada dormint del tiron com que no es volen anar a dormir o es desperten demanan aigua etc etc ens tenim que adaptar a ells pobrets perque ells no entenen el que l'his pase pero no es res dolent.
Imatge
Imatge
Fai

EntradaAutor: Fai » dv. nov. 30, 2012 7:56 pm

Laurita i quan temps tenia quan va caure? I durant quant d temps et va estar plorant i li costava dormir sola degut a la caiguda¿ Deunido quin susto tb ! Esta clar q no sera la primera ni la ultima! Pro al caure amb alçada fa mes "cosa". Merciiii
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. nov. 30, 2012 8:10 pm

Hola, jo tambe aniria al osteopata, no li fara mal i potser li veura qualsevol contractura que s'hagi pogut fer i que a la nit li produeixi molesties.
loliba-santesteve
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 28, 2012 6:19 pm
Contacta:

EntradaAutor: loliba-santesteve » dg. des. 02, 2012 10:43 am

Bon dia!
En el meu cas vaig dur el meu fill a unes visites amb una osteòpata aconsellada per la pediatra, i realment vaig quedar molt satisfeta.
Tot i que el nostre problema no era a l'hora de dormir, vaig veure que aquest punt millorava moltíssim, de fet el nen sortia de la consulta gairebé clapat! zz:-)
www.loliba.cat
Fai

EntradaAutor: Fai » dg. des. 02, 2012 8:11 pm

I tb degut a una caiguda? Portem tres dies dhomeopatia! Amb aquests tres dies saixeca mes q abans d caure pero ara almenys no plora desesperat com els primers dies! Esperem q vagi a millor jejeje! El portarem a un osteopata q ja el vam portar quan tenia dos o tres mesos! A veure q diu! Merci a totes
loliba-santesteve
Entrades: 4
Membre des de: dc. nov. 28, 2012 6:19 pm
Contacta:

EntradaAutor: loliba-santesteve » dt. des. 04, 2012 11:58 am

No, no va caure. El problema va ser que que tenia el crani lleugerament irregular, però tot i així t'ho recomano! :--/)
www.loliba.cat

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::