consulta de la Rosa Jové

Els bolquers, el xumet..

natnúr
:: puça
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 10, 2010 7:49 am

consulta de la Rosa Jové

EntradaAutor: natnúr » dv. nov. 30, 2012 3:30 pm

Hola!
Som uns papes d'un nen de 13 mesos que estem anant a la consulta de la Rosa Jové, per mirar de posar solució als despertars nocturns i de les migdiades.
Voldríem contactar o parlar a través d'aquest post amb gent que també hagin consultat amb ella sobre aquest fet: si heu arribat a solucionar-ho, el procés, sentiments, etc...
Estem aplicant tot el què ens recomana, peròveiem que després de tres mesos necessitem contactar amb algú per parlar d'això.
Estem una mica cansats de les opinions destructives de tooots els altres mètodes que haruíem d'aplicar...a vegades anem una mica perduts...per això, us suport amb altres pares creiem que potser ens aniria bé.
Gràcies!
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

Re: consulta de la Rosa Jové

EntradaAutor: MIRJAN » dv. nov. 30, 2012 4:53 pm

Hola,
I què us diu la Rosa al respecte?
Jo vaig demanar hora amb ella quan la meva gran que ara te 5 anys recent fets, en tenia 3 i encara es despertava varies vegades cada nit. De fet em va donar hora a tres setmanes vista i va resultar que durant aquelles setmanes la nena va començar a dormir les nits d'una tirada. Vaig trucar i els ho vaig dir... Coses que passen. Per tant, fixa't ,va començar a dormir als 3 anys.
La Clara, la petita, ara en te just 2 i mig, i tampoc dorm la nit seguida. Normalment es desperta un cop, però poden ser fàcilment dos, i si la nit és dolenta doncs més.
I amb l'experiència de la primera doncs el que faig és esperar a que faci els 3 anys!
Ah, t'asseguro que ara la gran no es desperta per res, bé, si, quan està malalta però sino dorm com un tronc.

és durillo, ho se... però vols dir que hi ha solució a aixo?? han d'apendre a dormir i necessiten el seu temps. Paciència més paciència
Imatge

Imatge
natnúr
Entrades: 48
Membre des de: dc. març 10, 2010 7:49 am

EntradaAutor: natnúr » dv. nov. 30, 2012 6:05 pm

Si, si de paciència en tenim molta!
I ja sabem que serà llarg!

La Rosa diu que això que fan dels despertars ésper un problema de que no sabem empalmar una fase amb l'altre. Bé, tu em parles de dos despertars, que això entra dins la normalitat. Però enel nostre cas que és cada hora, és un problema que té solució.
I precisament el nostre missatge era per trobar-nos amb pares que hagin fet el tractament amb ella i hagin posat solució. Nosaltres anem fent amb paciència, però a vegades tenim algun dubte o ens aniria bé poder comentar tot el procés amb algú que ja hagi passat per això o que ho estigui fent.
Ja sabem que un dia o altre aprendrà a dormir, però com diu la Rosa Jové, si li podem facilitar aquest aprenentatge, tots serem més feliços, no?
A nosaltres ens va agradar molt perquè mai ens va dir que això era normal i que apa! que paciència i cap a casa...sinó que ens va dir que això hi havia solució i no calia fer plorar el nen, ni treure'l de l'habitació ni res de tot el què et diuen els pediatres.

Però la teva experiència també ens fa pensar que cada dia estem més a prop a dormir tots bé!
Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dv. nov. 30, 2012 8:45 pm

el meu nen te 25 mesos, es desperta cada 2 hores.

No he fet res, cd es desperta em porta a la meva habitacio, i fa el mateix. Aixo que em deia la gent que cd dormen amb els pares dormira, no va passar.

Aixi q esperare fins els 3 anys i despres veure.

fem rutines, y el no te rpoblemes per dormi, es cuant es desperta.
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dv. nov. 30, 2012 10:16 pm

Hola!!

i On es la consulta de la Rosa Jove??

El meu peke tb es desperta mooolt sovint, cada hora, hora i mitja... màxim i molt esporadic, 2h. Realment us va bé? jo tinc el llibre i molt bé, però com per posar remei no.. ademes dorm enganxat a la popa, es tremendo....algun consell??
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET