Les famoses rutines...

Més qüestions.
Helena
:: pantera
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dj. feb. 08, 2007 4:40 pm

EntradaAutor: Helena » dt. nov. 20, 2007 7:06 pm

rutina,...?? cada dia és una aventura!!!...potser a la carta dels reis demanarem una mica d' ordre...ei!! però de moment ens va bé!!!
judit
:: girafa
Entrades: 2191
Membre des de: dj. abr. 05, 2007 6:55 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: judit » dt. nov. 20, 2007 7:20 pm

Nosaltres sempre anem a passejar matí i tarda.

A l'estiu anavem cap a les 10-10.30 fins les 12-12.30. Ara a l'hivern ho retardem una miqueta, ho fem una hora més tard. Al matí la Gemma està molt tranquileta i gairebé sempre dorm una mica al passeig i quan arribem a casa , sense badar, però amb tranquilitat...teta. Clar que el matí passa de seguida

Per les tardes és diferent, són llargues i ja està més neguitosa. Juguem molt, fem la nostra sessió de petarrufes, pit sovint, ... A l'estiu menjava gairebé cada hora fins que anavem a fer el tomb cap a les 8 o 8.30, i no estavem tanta estona fora de casa, quan tornavem ja, ara sí sense badar i sense broma...teta. Ara, anem a passejar a les 4 o les 5, depen de la Gemma, tornem, més petarrufes, mimitos, juguem i bany.

A dormir a l'estiu se n'anava a les 10.30 + o - i es despertava per menjar cada 3hores o 3 i mitja. Ara cap a les 9.30 i dorm tota la nit fins cap allà a les 8 de l'endemà. Algun dia fa una menjada per la nit.

Això sí, si som fora de casa amb molta gent (dinars familiars a la torre)i tothom toquinyant-la, doncs es "desprograma" i plora, i plora...pobreta.

Som molt rutinaris, no?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dt. nov. 20, 2007 8:08 pm

El meu bitxo té una rutina molt marcada.
es lleva cap a les 7, esmorza. A les 12 dina, a les 4 berena, i a les 7.30 sopa.I a les 8.30 a mumí

El curiós del cas és que avui,s'ha adormit a les dotze, quan tornavem del cole per anar a dinar. Ha dormit tres hores de migdiada, ha dinat a les 3... i el més fort ve ara... Ha berenat a les 4! i ha dinat i berenat com un béstia!
Pure de verdures amb pollastre, mig mango i un petit suis per dinar, i un plàtan, un iogurt i dues galetes per berenar.
jo, als bebes , no els entenc...
nuscka l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 20, 2007 8:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge
.
.

EntradaAutor: . » dt. nov. 20, 2007 8:10 pm

Jo sóc Miss Rutines, com que el David va néixer amb la son canviada (no crec en aquestes coses, pero weno) vam començar una rituna des de ben petitó.
Ara ja sòc més flexible, perq ja dorm suuuuuuuuuuper bé (ja ja) i durant el dia el deixo fer, esmorzar a les 8, dinar a les 12, berenar a les 4, a les 6 un bibe i a les 20.30 sopar.
A les 20h. a la banyera, 20.30 sopar, jocs i a dormir a les 21h. Més o menys eh, n0hi han dies que em convé potser allargar una mica i el banyo mitja hora més tard, o inclús un hora, depén, pero sempre fem el mateix: bany, sopar, jocs i a dormir.
No sé si funciona, la veritat, el que si se es que s'adorm solet sense cap problema...els despertars ja son un altre tema...:-)
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dc. nov. 21, 2007 10:18 am

De dilluns a divendres, fem: esmorzar a les 8h, dinar a les 12h, berenar a les 16h i sopar a les 20h. Als matins, fins les 15h, s'està a casa de la meva mare i a vegades surten a passeig després de dinar. A la tarda, després de berenar, la porto jo a passeig si puc, o el seu pare si pot ell. A les 20:30 anem al llit i a vegades s'adorm de seguida però sovint ens estem explicant contes i coses fins les 22h.

Dissabtes i diumenges ho fem una mica diferent. Si no es desperta a les 07:30/08:00h, doncs la deixo dormir fins q ella vulgui i retrassem les preses el q faci falta. Els dissabtes al matí solem anar a passeig abans de dinar i tb a la tarda.

M'he oblidat de dir q pels volts de les 19:30 cada dia fem el bany.

I tb dic q els despertars nocturns són imprevisibles. Les migdiades tb són imprevisibles: igual te les fa a mig matí com a mitja tarda com abans del bany... Abans s'adormia de seguida per fer la migdiada però ara, com ja sabeu, es vol mantenir desperta costi el q costi...
Daina
:: zebra
Entrades: 1787
Membre des de: dg. des. 31, 2006 12:27 pm

EntradaAutor: Daina » dc. nov. 21, 2007 9:26 pm

Doncs nosaltres portem fatals el tema reutines... soc un p... desastre. Només intento que estigui dormint abans de les 21h i ho aconsegueixo, tot i que algun dia els cap de setmana ens ho saltem. Suposo que ara que començarà ja amb l'alimentació complementaria més en serio les rutines vindran soles
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dj. nov. 22, 2007 1:43 am

Com deia en un altre post amb la Mariona l'única rutina que segueix és la d'anar dormir entre les nou i les deu. Sopa quan arriba el meu home de treballar, que mai se sap quan pot ser, però és que així el veu i com que li té devoció... I dina entre la una i les tres.

Al parc i a ballar hi anem si ella està desperta quan és el moment de sortir de casa.
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. nov. 22, 2007 8:40 am

Be, ja veig que no soc la unica un xic caotica... jo tambe intento que l'AC m'ajudi a crear un horari pero es tot mooolt aproximat, crec que es mes facil si has d'anar a treballar perque ja et be molt marcat l'horari.
Ahir el meu home em va dir que estava molt content perque des que hi ha l'Amalia te una rutina molt marcada i dorm molt be i als matins no li costa aixecar-se
????? NO COMENT
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dj. nov. 22, 2007 9:52 am

jo pateixo per aquest tema. Jo sóc una pesona que necessito "rutines". Si vaig controlada tot em surt bé... el problema és que qualsevol imprevist em destorota, m'atabalo i dp ja no sé per on navego.... em fa molt ràbia... però sóc aixi... amb l'Oleguer vaig aconseguir de seguida una rutina i ara pateixo per si amb l'Octavi no ho aconsegueixo... més que res... que quan en tens un, pots "permetre't el luxe" de saltar-te rutines... però si ja en tens un de gran... que necessita que l'ajudis amb deures, estudiar,i a més tot el que necessita el petit.... nosaltres sopem cada dia entre 8'15 i 8'30 i a les 9 acabem... què farem? suposo que al principi anirem una mica malament... però espero solucionar-ho ben aviat! ja us ho explicaré...
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. nov. 22, 2007 12:15 pm

:miko:
mainadaabord l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 25, 2008 9:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 22, 2007 12:34 pm

:-D :-D :-D :-D :-D
OSTI QUINS CULL.NS AQUESTS HOMES, JUSTAMENT ARA ES QUAN ESTAN MES DESCANSATS! I A SOBRE TENEN EL MORRO DE DIR-HO TAN TRANQUILAMENT.

HELENA AL PRINCIPI SI QUE SERA TOT UNA MICA CAOTIC PERO MICA EN MICA JA ANIREU AGAFANT EL RITME
Guita
Entrades: 2349
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 11:21 am
Ubicació: Baix Montseny
Contacta:

EntradaAutor: Guita » dj. nov. 22, 2007 2:14 pm

he de mentalitzar-me de que serà aixi i no atabalar-me pq si no hi sortirem tots perdent jeje... si ara ja estic pensant en els dies de l'hospital que tant de bo siguin festes de nadal perquè els meus pares no hagin d'anar de bòlit amunt i avall amb el nen que si el cole, que si bàsquet, que si CAU, que si ball de gitanes... ara que ells encantats eh? però vaja que a mi aixi no em caldria fer massa planning... ai veieu? exagerada eh?
Oleguer - 13/06/1998
Octavi - 28/12/2007
gblanch
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3659
Membre des de: ds. jul. 01, 2006 9:27 am
Ubicació: St.Feliu de Codines
Contacta:

EntradaAutor: gblanch » dj. nov. 22, 2007 5:00 pm

DONCS NOSALTRES NO TENIM CAP RUTINA, CULPA MEVA, CLAR! SI JO SÓC INCAPAÇ D'IMPOSAR-ME'LA A MI MATEIXA, COM LI HE DE FER A LA NENA!! :-:) ELLA ES LLEVA ENTRE LES 7:30 I LES 8:30, ANEM A LA GUARDE FINS LES 12, TETA I UNA MICA DE VERDURETA I POLLASTRE ENTRE LES 12 I LA 1. DESPRES ANEM POR LIBRE, FINS LES 9 QUE S'ADORM... JA VEIEU QUINA SUPER RUTINA :-D :-D :-D :-D
Ilítia
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dj. nov. 22, 2007 5:37 pm

Nosaltres l'única rutina que tenim es la de l'hora del bany que és a les 9 de la nit, després pit i després a dormir. Durant el dia res de res però crec que fins que no li introduïm l'alimentació complementària doncs res.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. nov. 22, 2007 5:48 pm

Doncs nosaltres de moment la única rutina que hi ha és la de l'hora tonta d'en Nil, que implica una estoneta de mala lluna quasi cada dia cap a les set del vespre (però no són còlics, és més aviat 'ai, quantes coses interessants per veure, i jo tan cansat, tinc son però no vull dormir..."). I ja està. La resta, campi qui pugui. Portàvem tres o quatre setmanes que després de l'hora tonta s'adormia ja fins a les quatre o les cinc de la matinada, però ara amb la crisi dels tres mesos (o el que sigui que ens està passant) ni això, mama quan té gana, que pot ser cada hora i mitja... Ole ole!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::