Extracció de llet. Quan i com?

Tria el pit o el biberó.

novella
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Extracció de llet. Quan i com?

EntradaAutor: novella » dj. des. 06, 2012 5:01 am

Hola a tothom!! D'aqui 2 mesos hauré de tornar a la feina i voldria q el meu fill continués amb la llet materna. He estat mirant x comprar un tirallets, pero son cars i no em vull equivocar: quin em recomaneu? L'altre dubte és: quan m'he de treure la llet si el meu fill mama cada 2-3 hores! I dels 2 pits!! Fins i tot a la nit. Tindre prou llet?? Algun consell? Vaig ben perduda!!
Imatge
Imatge
Majka
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Extracció de llet. Quan i com?

EntradaAutor: Majka » dj. des. 06, 2012 10:04 am

Si vols provar-ho hi ha establiments on lloguen tirallets, respecte a quin és millor comprar va a gustos, jo vaig comprar un manual i vaig acabar aburrida i al final hem vaig comprar el minielèctric de medela. Respecte a l'extracció de llet vaig treure'm algun dia que el nen no menjava tant i desprès hem treia la llet a la feina a l'hora que coincidia que el nen menjava normalment, la congelava i ho transportava en una bossa d'aquestes isotèrmiques a casa i aquesta era la llet que el nen prenia al dia següent.
soleilua
:: girafa
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dj. des. 06, 2012 11:26 am

No te la pots treure a la feina? Parla-ho amb el responsable, que et deixin una saleta una estona, o al lavavo mateix... Jo ho tenia molt bé, perquè només treballo 4 hores, i aquella estona només mamava una vegada. Jo li donava a querts de 10 del matí. La persona que se'n cuidava a les 12 més o menys i jo a les 14h tornava a ser a a casa, per tant, em treia la llet al matí per un sol biberó...
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. des. 06, 2012 2:37 pm

Prova de treure't llet quan acabi de mamar per poder-ne congelar una mica i després a la feina crec que tens dret a tenir un momentet. El que m'ha anat bé és l'Avent.
ptitgat
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dv. des. 07, 2012 12:14 pm

A mi m'ha anat molt bé sempre el mini de Medela. És el que m'han recomanat a la para-farmàcia i que utilitzen a la majoria d'hospitals. Apart, va amb piles i això em permet treure'm llet al lavabo.
Jo a la feina no els hi he dit així que més o menys cap a l'hora de dinar (dino a l'oficina) em tanco al lavabo a treure'm llet. Amb el temps (dues setmanes fa que treballo) se m'ha regulat perfectament a la demanda. Li dono pit abans de marxar a treballar, el segon pit li tocaria cap a les 12h del migdia però com que no li dono es van omplint els pits fins cap a les 15h., que és quan "buido", i com que vaig carregada buido força en poca estona. Al vespre ja en torno a tenir.

Sobre com fer-ho perquè mama cada dos hores és més complicat. Jo, quan per la raó que fos no menjava aprofitava per fer "recolecta" i la congelava... El que pots fer, per produïr més, és cada X temps (potser després de mamar?) enxufar l'extractor un parell de minuts... al principi no sortirà res però a poc a poc aniràs creant més llet. Així com a mínim fas reserva pels dos primers dies de feina, a la que treballis ja veuràs que podràs extreure't la que no s'està menjant perquè ets a l'oficina.
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » ds. des. 08, 2012 10:42 am

Per cert... jo tinc un tira-llets manual i un elèctric, el manual em deixava la mà feta pols i em vaig comprar l'elèctric de la TommeeTippee que tampoc em feia el pes (anava més ràpid amb el manual...)
Al final, el millor: fer-ho a mà, directament i sense maquinetes. Anava molt més ràpid que amb les tira-llets i me'n sortia molt més!
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. des. 11, 2012 9:35 pm

Jo tinc el swing de medela i només m'extrec 100ml al vespre perque la resta que necessito (200ml) ja ho tinc congelat. Cal dir que estic fent rebost des del 2on mes. En 7 h que falto fa 2 preses, i espero Que després de Reis passarà a fer una presa i una farineta de verdures amb carn.
meirinish
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:17 pm

EntradaAutor: meirinish » dt. gen. 01, 2013 6:41 pm

Holaaa! Jo tinc casa Medela, elèctric, i m'ha anat perfecte! Vaig estar guardant i congelant amb les bosses des de 2 mesos abans de començar a treballar. Ho feia quan ell no menjava alguna toma (també menjava cada 3 hores) o bé després demamar però almenys havia de passar una hora des que havia mamat, siho feia just després de mamar no tenia res. Un cop vaig començar a treballar, vaig tenir el problema que nome la podia extreure i clar, va arribar un punt que no tenia reserva de llet... Això ja depèn del què puguis fer.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dv. gen. 04, 2013 1:56 pm

Hola,

Et deixo un enllaç on explico la meva experiència propia sobre l'extracció de llet materna. Espero que et serveixi. Jo no treballo però les meves amigues que si ho fan i s'han hagut de treure llet diuen que es pesat però amb constancia i voluntat s'aconsegueix. Pensa que només són uns mesets.

http://maremeva.wordpress.com/2012/10/1 ... r-de-llet/
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dg. gen. 06, 2013 10:14 am

En lo de la paciència i els nervis tens tota la raó.
Jo em trec totes les tomes des del principi. És normal que als primers intents us surti poc, això com tot requereix pràctica.
Us aconsello també hidratar-vos bé, tot i que donant el pit suposo que ja ho feu. Jo he notat molta diferència.
Fer-ho a la feina és complicat, jo no sé pas com ho farê encara... I el lavabo per un tema d'higiene no és el millor lloc a priori.
Jo ara trec pel consum diari i la que em sobra la congelo.
Tinc un medela swing tot i que en el meu cas hem hagut de llogar una symphony per l'us tan intensiu que en fem. Els bibes també de medela, i les bosses les compro de Lansinoh. He vist que a Espanya on les podeu trobar més barates és a amazon, una caixa de 50 bosses per 18€ aprox.
Respecte a quan treurete-la... jo ho faria després de la toma quan s'adormi, suposo que amb el ritme que portes és l'unica estoneta que tindràs. Potser sortirà poc, però pots anar juntant. I no pateixis que ell tindrà llet igualment. Jo ara li dono d'un pit a les nits i encara que acabi de treure sempre té llet.
Sort i ànims!!
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::