QUE DONAR DE SOPAR??

Teòricament poden menjar de tot.

TerTeixi
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

QUE DONAR DE SOPAR??

EntradaAutor: TerTeixi » dj. des. 20, 2012 2:46 pm

Bones,

A veure si em podeu donmar idees, el meu nen de 2.5 anys ja fa temps que saps dir no gusta...
No és la primera vegada que li preparo el sopar i ni el tasta :ufs:
Que li feu per sopar als vostres petitons? El meu li encantan les patates fregides, pollastre (pechuga i nuggets), salchiches, franfurts i el arrós li encanta.
No li agraden: la mongeta (només vol patata bogida), peix (he probat de fer-li de totes les maneres i palitos de merluza), la truita..
Suposo que com el te la meva mare i ella li fa tot lo que li agrada..

Gràcies!!!
Imatge
Imatge
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

Re: QUE DONAR DE SOPAR??

EntradaAutor: cross_13 » dj. des. 20, 2012 7:15 pm

A part del que fas tu el meu de anys i dos mesos menja... crema verdura (a troços impossible), sopa amb pasta maravilla (aprofito el caldo de la verdura), arros, pasta farcida, hamburgueses, peix, mandonguilles, algun cop un bikini...
Imatge
Imatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. des. 20, 2012 7:50 pm

A en Pau per sopar li ve molt de gust la sopa. Tant de crema de verdures amb crostonets de pa, com de pasta. A la de pasta a vegades li poso pilota tallada a trossets i li encanta.
De truita, ha probat la de patata, o la normal però dins un entrepà?
També es menja molt bé les hamburgueses, pilotilles, varites de peix... Pa amb tomata i embotit, una mica d'amanida de tomata (l'enciam només el llepa, pel vinagre) o pastanaga ratllada.
un biquini, croquetes, empanadilles...

En general menja força de tot, però per sopar, està tant cansat que intento fer coses que li agradin més.
Imatge
Imatge
TerTeixi
Entrades: 1074
Membre des de: dt. set. 27, 2011 5:35 pm

EntradaAutor: TerTeixi » dj. des. 20, 2012 9:51 pm

Gracies per les respostes, pero la sopa abans li agradava i ara no.. I els pures de verdures tampoc...
Prenc nota d'amanida de tomata!
Imatge
Imatge
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

EntradaAutor: almon » dv. des. 21, 2012 11:51 am

Jo a part de totes les opcions ja dites afegiria que almenys en el nostre cas, amb un nen de 27 mesos, el més important és que hagi berenat d'hora i no hagi picat abans de sopar.
Si no té gana perque ha menjat galetes, pa o el que sigui...díficilment menja bé.
Que vagi bé i bones festes a totes les famílies!
glauka
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: glauka » dv. des. 28, 2012 7:45 am

El que li dono jo.....

Normalment les croquetes de pollastre i de bacallà els hi encanta, si no ets de cuinar com jo, a la plaça en pots trobar de molt més naturals.
Al Martí tampoc li entusiasme el peix, però si li faig acompanyat de puré de patata, se'l menja de conya.
Després tens les hamburgueses, salxitches de pollastre i de porc....

Si no et menja el caldo amb la pasta, li pots posar calgo amb trocets de pollastre bullit, la patata i la pastanaga, és una opció.

És un rotllo.... per cert, la truita si no la menja de patata o sola, prova amb pernil dolç o formatge, a veure si cola.

Sort!!
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

EntradaAutor: xinxeta » dc. gen. 09, 2013 9:44 pm

Jo el peix li dono barrejat amb arros amb tomaquet, pero per dinar normalment i sel menja molt be si dius q li agrada larros pots probar

La meva la truita se la menja millor amb una mica de pa amb tomaquet
Imatge

Imatge
nineta35
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: nineta35 » dj. maig 16, 2013 6:22 pm

Hola a tothom,

la nena em menja molt bé per ara, però la pediatra em va dir que per sopar millor que no mengés molt. Començar al matí amb un bon esmorzar 270ml de llet i 5cullerades de cerelas, mig matí dos galetes, dina molt bé primer i segon carn o peix 80gr, suc taronja, berenar be i per sopar un plat de verdura o sopa i un vas de llet de 180ml amb 2 cullerades de cereal.
Com ho veieu?
Durant la setmana li dono 3 dies carn blanca o roja, 80gr , 3 dies peix blanc o blau 80gr, 1 dia per dinar llenties o cigrons sense tall per dinar, però això per dinar i per sopar res de tall, si el plat de verdura o sopa i la llet.
Creieu que és poc per sopar?¿??¿?¿?¿

De pes està normal.

Gràcies.

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::