Potito de fruita... Quin?!
Potito de fruita... Quin?!
Hola noies!!!
Fa un mes q estem ja amb la fruita feta al moment a casa, però si algun dia marxem de casa havia pensat a donarli potitos de fruita, però n'hi ha molts! Quin m'aconselleu?!,!?!?!?
Gracieeees!!!!
Fa un mes q estem ja amb la fruita feta al moment a casa, però si algun dia marxem de casa havia pensat a donarli potitos de fruita, però n'hi ha molts! Quin m'aconselleu?!,!?!?!?
Gracieeees!!!!
Re: Potito de fruita... Quin?!
La meva filla encara és lactant però aquí al sócpetit moltes mares recomanen la marca Holle. Jo ho tinc apuntat per quan ho necessiti! a la seva web pots veure la varietat que tenen http://www.holle.es/cms.asp?AE=0&IDN=85 ... 7&T=0#Obst
A veure què et diuen les mamis que ja donen potitos!
A veure què et diuen les mamis que ja donen potitos!
Jo et recomano els Holle o els Hipp, tot i que també pots preparar-li la fruita en compota i endur-te-la; jo és el que faig, perquè a la meva nena no li agraden els potets industrials.
Gracies noies!! I la pregunta tonta es.... Com prepareu la compota? Tinc babycook...
doncs nosaltres sempre els hem donat Milupa; els altres no els hem provat però a mi sempre m'ha donat confiança els Milupa, i estan molt bons.
Si tens babycook, al llibre de receptes surt la manera de fer la compota.
Si tens babycook, al llibre de receptes surt la manera de fer la compota.
meirinish ha escrit:Gracies noies!! I la pregunta tonta es.... Com prepareu la compota? Tinc babycook...
Nosaltres la fem amb la Babycook, al nivell 2 d'aigua, i queda molt bona
A la meva filla no Li agrada el puré d fruita natural... Li fa uns fastics terribles... I ja he fer milers d'intents, barreges I experiments... Pero els potitos comprará d fruita si que se'ls menja be... Hem probat diferents marqués I els que es menja millor i tota la quantitat son els NaturNes de Nestle.
Hero no m'agraden xk son masas dolcos están fer abase de fruita provinent de concentrat I a part I afegeixen almidó de blat de moro...
Els naturNes son + líquids posa k no+ porten fruita natural al vapor sense cap afegit I s nota en la textura... X exemple jo els he probat I el de pera notes el seu granulat I la d platan es mes espessa I cremosa... I la de poma + suau... I oloren a la fruita en qüestio... X exemple els d'hero sigui el sabor que sigui tots oloren semblant... A mi aixo em fa pensar que les NaturNes son + "naturals".
Les holly I les hipp son molt aconsellables xk son fruites I productes d'origen biologic I sense cap tractament artificial per tant son + naturals.... A mi em van agradar... Pero a la meva petita llepafils no Li van fer el pes I va barrar boca d seguida I se'ls va haver d menjar la mama...
Suposo que cada bebé t el seu paladar... Si d cas abans d marxar a fora algún dia proba de donar-li algún Potito d diverses marqués a veure quin es menja millor Quan sortiu... Pero si Pots I Li agrada fes-li compota que sera + natural i amb el cariño de la mama.
Hero no m'agraden xk son masas dolcos están fer abase de fruita provinent de concentrat I a part I afegeixen almidó de blat de moro...
Els naturNes son + líquids posa k no+ porten fruita natural al vapor sense cap afegit I s nota en la textura... X exemple jo els he probat I el de pera notes el seu granulat I la d platan es mes espessa I cremosa... I la de poma + suau... I oloren a la fruita en qüestio... X exemple els d'hero sigui el sabor que sigui tots oloren semblant... A mi aixo em fa pensar que les NaturNes son + "naturals".
Les holly I les hipp son molt aconsellables xk son fruites I productes d'origen biologic I sense cap tractament artificial per tant son + naturals.... A mi em van agradar... Pero a la meva petita llepafils no Li van fer el pes I va barrar boca d seguida I se'ls va haver d menjar la mama...
Suposo que cada bebé t el seu paladar... Si d cas abans d marxar a fora algún dia proba de donar-li algún Potito d diverses marqués a veure quin es menja millor Quan sortiu... Pero si Pots I Li agrada fes-li compota que sera + natural i amb el cariño de la mama.
Per una banda estan bé els Hipp perquè són bio, però si t'hi fixes les fruites provenen de concentrat i porten afegits com arròs per espessir. Per tant, jo també opto pels naturnes, perquè són fruita al vapor 100%. Això sí, si pots fer compota a casa, molt millor segur!!
Al meu fill li havia donat algun Naturnés, però des que vaig veure la llista d'empreses que fan servir productes transgènics i Nestlé hi era en tota la seva gama de productes, que no entra res d'aquesta marca a casa meva. Us ho comento per si no ho sabeu
.
jo he vist llistes d'aquestes i si t'hi fixes, normalment només hi ha dues categories: declaren que NO utilitzen transgènics o una altra que és n'utilitzen o no declaren res al respecte. Per tant, tot i que suposo que en la majoria dels casos les empreses que no declaren res sobre el tema sí que en deuen utilitzar, des del meu punt de vista aquestes llisten perden molta credibilitat, ja que segurament posen empreses en entredit que no haurien d'estar-ho...
no parlo de Nestlé ni d'aquests "potitos" en particular, ja que no en tinc informació.
no parlo de Nestlé ni d'aquests "potitos" en particular, ja que no en tinc informació.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
i fruita natural? vull dir sense triturar... així te la pots endur a la bossa i ja està! i no té tots els sucres afegits dels potets...
Jo recordo q tot fent experiments la mes bona i la que te menys afegits es la milupa, mira els ingredients al super n'hi ha que tenen de tot!
I de sabor no t'he res q veure, sap a compota.
I de sabor no t'he res q veure, sap a compota.
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola!
Nosaltres per quan sortim tenim els Naturnés, que em semblen els més naturals, però m'agradaria provar la compota. No tinc babycook, en sabeu la recepta?
Moltes gràcies!
Nosaltres per quan sortim tenim els Naturnés, que em semblen els més naturals, però m'agradaria provar la compota. No tinc babycook, en sabeu la recepta?
Moltes gràcies!
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Jo la faig al microones amb un estoig d'aquests de cuinar al vapor. Hi poso poma i pera 5 minuts i les altres fruites les afegeixo fresques perquè no m'agrada com queden cuites. Està boníssim!!!!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
A la Berta no li ha agradat mai la fruita triturada, de cap tipus, ni tampoc feta a casa, ni tampoc en compota. Així que sempre em quedava el recurs del plàtan, que és tou i des de ben petita se l'ha menjat a mossegadetes...
Cada criatura és un món!!!!
Cada criatura és un món!!!!
yo l'hi feia la compota en la babycook, pero si tenia que comprar algun dia l'hi agradaba molt la marca nestle i la nutriben, la veritat es que avui dia totes son bones, encara que molt millor la que una fa a casa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |