Les que prenem OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

Les que prenem OMIFIN

EntradaAutor: Isabel » dt. nov. 06, 2007 3:33 pm

Hola a totes;
De ben segur que com jo, hi ha moltes que preneu o heu de pendre OMIFIN. Obro aquesta post per que en podem parlar del tema.
Avatar de l’usuari
coviovi
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
Ubicació: Calafell
Contacta:

EntradaAutor: coviovi » dt. nov. 06, 2007 4:38 pm

T'he pujat el post que hi havia més avall, igual trobes resposta!!!!!!

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=3319
Avatar de l’usuari
betzi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 608
Membre des de: dt. maig 08, 2007 11:28 am

EntradaAutor: betzi » dc. nov. 07, 2007 10:05 am

Hola Isabel, :elefant: :elefant: :elefant: he llegit el teu post i ho trobo força important,jo tinc els ovaris poliquistics i no hi havia manera de quedar-me embarasada i quasi be cap als 8 mesos d´estar buscant i res de res....el metge hem va receptar OMIFIN de fet hi ha un post explicant temes personals de gent que s´ha quedat embarassada i tal i que diuen que va molt be......doncs vam decidir comprar les pastilles i un cop esperant la regla (no benia)...... aquell mes hem vaig quedar embarassada!!! de fet...el metge me va dir que quan vingues la regla doncs m´havia de comensar a fer el tractament i tal...i al final me quedat amb les pastilles a casa per comensar i embarassada!!! <:-< :-)(-:
La naturalesa es sabia i es tot un miracle crec...animsss i a per el bebitooo... ;-) :-) :-)
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » ds. nov. 17, 2007 1:29 pm

Jo començo demà amb l'OMIFIN!!!!
.... a veure si hi ha sort!!!

;)
__________________________________
Imatge
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dg. nov. 18, 2007 10:13 am

jo en quant em faci en desembre uns analisis hormonals, i el metge vegi els resultats, començaré!! <:-<
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dg. nov. 18, 2007 3:25 pm

Hola a totes;
PITUFINA: que tal està anant el Omifin. Pot ser que trobis diferents efectes secundaris. No dubtis (si vols) en compartir-los amb nosaltres i sobre tot no t'espantis. Igual no et passa al mateix que a mi, pero els meu efectes secundaris eren bastan empipadors. Fogarades de calor, molt mal a la zona dels ronyos, plorera i de vegades veia com ràfagues de llum.

A qui em pugui contestar:
Aquest es el tercer mes d'omifin, ahir ja em va pujar molt la temperatura per tant creec que ja he ovulat. Be donç, avui tinc desdes que m'he llevat un mal fortissim a l'alçada del ovari esquerra. S'hi ha trobat alguna de vosaltres? Es cert que quan mes prens l'omifin mes mal fa l'ovulació?
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dg. nov. 18, 2007 7:34 pm

Pitufina, a mi l'OMIFIN em fa un mal de cap terrible! la gine em va dir que era per el ST OMIFIN.

Isabel, diria que diuen que un efecte secundari (en aquest sentit bo) és que algunes persones noten molt la ovulació. Jo el mes passat que era el primer amb omifin no ho vaig notar, estaré més atenta aquest més...
Imatge
Avatar de l’usuari
pitufina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 382
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 4:58 pm

EntradaAutor: pitufina » dg. nov. 18, 2007 8:05 pm

Hola noies!!! doncs si, avui el meu primer dia d'OMIFIN!!! La veritat es que encara no puc dir res, encara no he notat cap afecte, però espero que no em vingui massa mal de cap, sóc una mica migranyosa i ho passo força malament, ara que passava una bona ratxa sense mals de cap ...... i amb la setmaneta que m'espera ....

Us anire informant!!!!! a veure si hi ha sort!!! Moltissimes gràcies!!!
__________________________________

Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dg. nov. 18, 2007 10:17 pm

Isabel, a mi em passava: sense Omifin no notava res de res, i amb Omifin quan ovulava veia les estrelles.

Però en general, no em va fer cap efecte: com si em prengués caramelets!!
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dl. nov. 19, 2007 7:16 am

Bon dia a toteeees¡¡¡

Com es nota que estic al paro i puc anar llegint tots els missatges, eh?

La veritat es m'esta anant molt be aquest periode de descans, estaba molt atabalada.

Ostres noies, quin cap de setmana mes dolent he tingut amb els ovaris. Ahir em vaig llevar i al cap d'una estona ja tornaba a ser al llit. No em podia aguantar de mal. Com diu la PUKEKO, vaig veure les estrelles i tot l'univers. Pensaba que habia ovulat el dissabte, pero sense cap mena de dubte ho vaig fer ahir.
Mireu; temperatura del divendres 36.08, dissabte 37.02, diumenge 37.01 i la de aquest matí 37.06. Aixi dons soposo que he ovulat entre ahir al mati i aquesta nit passada. Ara entenc el mal tan bestia que tenia...

Els deures han estat fets a consciencia, aixi que nomes falta esperar que haguem tingut punteria.
..::·· ?-)
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    daniela
    :: granota
    :: granota
    Entrades: 239
    Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

    EntradaAutor: daniela » dj. nov. 22, 2007 8:26 pm

    Hola noies!
    Una més que s'apunta al club de l'OMIFIN!


    Avui he anat a la ginecòloga amb el resultat de totes les proves:

    -Seminograma: Bé
    -Analítica hormonal meva: Bé
    -Histero: Bé (trompes permeables, i un petit pòlip endometrial que no li ha donat cap importància)

    Total, que ens ha dit que els dos estem la mar de bé. Per tant (abans de parlar d'altres tècniques de reproducció assistida), probarem 3 mesos amb l'estimulació ovàrica amb l'OMIFIN. Tot i que jo ovulo perfectament cada 27 dies.

    No esperto la regla pel 30 de novembre, però si em ve, el desembre començo.

    Crec que el meu cas és com el de la Socpetitona, oi?

    El que passa és que a mi no em controlaran per ecografies. M'ha dit que com a molt podria fer 2 ó 3 òvuls, i que la probabilitat d'embaràs múltiple no és massa gran...

    Ja us explicaré!
    daniela
    :: granota
    :: granota
    Entrades: 239
    Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

    EntradaAutor: daniela » dj. nov. 22, 2007 10:10 pm

    Volia fer-vos unes preguntes ales que preneu Omifin:

    1-Us ha variat la durada del cicle amb l'omifin?
    2-Ovuleu en dies diferents que abans de prendre'l?
    3- He llegit que pot provocar una disminució importat del moc cervical. Vosaltres us heu notat més "seques"? A vegades es veu que recepten un altre medicament anomenat ovestinon per aumentar el fluxe i afavorir la pujada dels zoides. (això ho he llegit per internet) A lgú de vosaltres els hi han receptat?


    Per cert, la meva ginecòloga m'ha dit avui que és millor NO fer servir lubricants vaginals, pq frenen els bitxillus. Dic jo: Ja m'ho podra haver dit abans, no?
    Avatar de l’usuari
    Isabel
    :: zebra
    :: zebra
    Entrades: 1672
    Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
    Contacta:

    EntradaAutor: Isabel » dv. nov. 23, 2007 7:20 am

    daniela ha escrit:Volia fer-vos unes preguntes ales que preneu Omifin:

    1-Us ha variat la durada del cicle amb l'omifin?
    2-Ovuleu en dies diferents que abans de prendre'l?
    3- He llegit que pot provocar una disminució importat del moc cervical. Vosaltres us heu notat més "seques"? A vegades es veu que recepten un altre medicament anomenat ovestinon per aumentar el fluxe i afavorir la pujada dels zoides. (això ho he llegit per internet) A lgú de vosaltres els hi han receptat?


    Per cert, la meva ginecòloga m'ha dit avui que és millor NO fer servir lubricants vaginals, pq frenen els bitxillus. Dic jo: Ja m'ho podra haver dit abans, no?

    Hola wapa¡¡¡
    Benvinguda al club de Sant Omifin, ara que igual ja ni el comences a prendre, oi? Estaria be¡¡¡ Be dons jo ja l'he pres tres cicles i no m'ha cambiat gens la durada dels mateixos, puntual cada 28 dies. Evidentment que jo ovula diferent que abans de prendre'l ja que no ovulava (per aquest motiu me'l varen receptar). Pel que dius referent al moc cervical, els dos primers mesos vaig tenir molt d'aquest fluix "clara d'ou" pero aquest ultim no. Aixo m'ha fet patir una mica ja que com dius els espermas ho nescesiten per anar fins el ovul. Dilluns tinc hora amb el gine i ja li comentare. Pren nota del medicament que dius. Mira he trobat a internet aquest lubricant pre-seed. fins i tot hi ha dones que l'utilitzen per quedar en estat, mira-ho a internet.
    Edat: 38 anys
    Temps de recerca:(setembre-2006)
    Tractaments:
    5-cicles d'Omifin
    1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
    4-cicles d'Omifin
    En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

    http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

    Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
      daniela
      :: granota
      :: granota
      Entrades: 239
      Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

      EntradaAutor: daniela » dv. nov. 23, 2007 11:00 am

      Isabel ha escrit:
      Hola wapa¡¡¡
      Benvinguda al club de Sant Omifin, ara que igual ja ni el comences a prendre, oi? Estaria be¡¡¡ Be dons jo ja l'he pres tres cicles i no m'ha cambiat gens la durada dels mateixos, puntual cada 28 dies. Evidentment que jo ovula diferent que abans de prendre'l ja que no ovulava (per aquest motiu me'l varen receptar). Pel que dius referent al moc cervical, els dos primers mesos vaig tenir molt d'aquest fluix "clara d'ou" pero aquest ultim no. Aixo m'ha fet patir una mica ja que com dius els espermas ho nescesiten per anar fins el ovul. Dilluns tinc hora amb el gine i ja li comentare. Pren nota del medicament que dius. Mira he trobat a internet aquest lubricant pre-seed. fins i tot hi ha dones que l'utilitzen per quedar en estat, mira-ho a internet.


      Gràcies isabel,

      Jo també he sentit parlar de pre-seed, però com que la gine hem va dir que no fes servisr cap gel....ja sé que aquest és especial per quedar-te embarassada, però no sé, no sé... L'altre medicament que deia es veu que ho recepten alguns metges, com a complement de l'OMIFIN, però a mi ahir la meva gine ni m'ho va comentar...

      Bé ja anirem explicant-nos tots els truquillos i coneixements nous que fem
      Avatar de l’usuari
      Isabel
      :: zebra
      :: zebra
      Entrades: 1672
      Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
      Contacta:

      EntradaAutor: Isabel » dv. nov. 23, 2007 11:10 am

      Daniela;
      Jo dilluns tinc hora amb el ginecoleg, ja li comentare i t'explico que m'ha dit.
      Edat: 38 anys
      Temps de recerca:(setembre-2006)
      Tractaments:
      5-cicles d'Omifin
      1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
      4-cicles d'Omifin
      En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

      http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

      Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
        Avatar de l’usuari
        socpetitona
        :: girafa
        :: girafa
        Entrades: 2180
        Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

        EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 23, 2007 8:23 pm

        Daniela, si, si, el teu cas és molt similar al meu! el que passa és que jo no només prenc el ST OMIFIN, a mi a més a més em posen una injecció cada cicle, i els ultims 10 dies em prenc unes pastilles de UTROGESTAN.

        Els meus cicles abans de fer aquest tractametn el cicle passat eren exactament sempre de 28 dies.. aquest darrer ha sigut de 33 dies, i a més a més he tingut pèrdues abans cosa que tampoc m'havia passat mai! `però no hi facis massa cas, jo diria que és del Utrogestan, dimecres vaig a la gine a fer la primera eco, ja li ho preguntaré!

        I que tinguis molta molta sort!

        Per cert, quan fa que busqueu?
        Imatge
        daniela
        :: granota
        :: granota
        Entrades: 239
        Membre des de: ds. maig 26, 2007 10:31 pm

        EntradaAutor: daniela » dv. nov. 23, 2007 9:34 pm

        socpetitona jo busco des de el desembre de 2006, casi 12 llaaaaaargs mesos...casi com tu.
        Ja ens toca no? ?-) A més si tinguéssim algun problema, dius, d'acord, el tractem i ja està, però estan els dos bé és tan desesperant....
        Avatar de l’usuari
        socpetitona
        :: girafa
        :: girafa
        Entrades: 2180
        Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

        EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 23, 2007 10:03 pm

        Pues si noia, quanta raó que tens!!!! :ok:
        Imatge
        Avatar de l’usuari
        Isabel
        :: zebra
        :: zebra
        Entrades: 1672
        Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
        Contacta:

        EntradaAutor: Isabel » ds. nov. 24, 2007 4:57 pm

        OMIFIIIIIIIIIIIIIIN dels nassos¡¡¡

        Quin mes que porto mes estressant, no he pogut controlar el moc ni per casualitat. ?-)
        Primer no veig el de la fase fertil (clara d'ou) i ara que nomes em faltes 9 "terribles" dies per la warry, no paro de reixar moc blanc. :-((
        Us hi heu trobat? Pot esser per l'Omifin? ?-) ?-) ?-)
        Desde fa un parell de dies, sobre tot a la nit, sento com una cremor al canto del ovari pel que he ovulat aquest mes. Que vol dir tot aixo???
        Em sembla que em queden pocs dies per que m'ingressin a Sant Boi¡¡¡¡ :r) :r) :r) :r) :r)
        Edat: 38 anys
        Temps de recerca:(setembre-2006)
        Tractaments:
        5-cicles d'Omifin
        1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
        4-cicles d'Omifin
        En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

        http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

        Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
          Avatar de l’usuari
          socpetitona
          :: girafa
          :: girafa
          Entrades: 2180
          Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

          EntradaAutor: socpetitona » ds. nov. 24, 2007 8:42 pm

          Isabel, això del moc blanc a mi em va passar per primera vegada el cicle passat que era el primer que prenia OMIFIN, però també vaig prendre UTORGESTAN i crec que era degut per lo segon, però si tu t'ha passat igual... potser si que és per l'OMIFIN...
          Jo no tenia cremor a l'ovari, però si a l'estómag...
          Jo t'acompanyaré a St Boi nena...
          Imatge

          Torna a “Buscant un embaràs”

          Qui està connectat

          Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

          Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

          Actualitat ::