Les que prenem OMIFIN
Les que prenem OMIFIN
Hola a totes;
De ben segur que com jo, hi ha moltes que preneu o heu de pendre OMIFIN. Obro aquesta post per que en podem parlar del tema.
De ben segur que com jo, hi ha moltes que preneu o heu de pendre OMIFIN. Obro aquesta post per que en podem parlar del tema.
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
T'he pujat el post que hi havia més avall, igual trobes resposta!!!!!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=3319
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=3319
Hola Isabel,
he llegit el teu post i ho trobo força important,jo tinc els ovaris poliquistics i no hi havia manera de quedar-me embarasada i quasi be cap als 8 mesos d´estar buscant i res de res....el metge hem va receptar OMIFIN de fet hi ha un post explicant temes personals de gent que s´ha quedat embarassada i tal i que diuen que va molt be......doncs vam decidir comprar les pastilles i un cop esperant la regla (no benia)...... aquell mes hem vaig quedar embarassada!!! de fet...el metge me va dir que quan vingues la regla doncs m´havia de comensar a fer el tractament i tal...i al final me quedat amb les pastilles a casa per comensar i embarassada!!!
La naturalesa es sabia i es tot un miracle crec...animsss i a per el bebitooo...

he llegit el teu post i ho trobo força important,jo tinc els ovaris poliquistics i no hi havia manera de quedar-me embarasada i quasi be cap als 8 mesos d´estar buscant i res de res....el metge hem va receptar OMIFIN de fet hi ha un post explicant temes personals de gent que s´ha quedat embarassada i tal i que diuen que va molt be......doncs vam decidir comprar les pastilles i un cop esperant la regla (no benia)...... aquell mes hem vaig quedar embarassada!!! de fet...el metge me va dir que quan vingues la regla doncs m´havia de comensar a fer el tractament i tal...i al final me quedat amb les pastilles a casa per comensar i embarassada!!!
La naturalesa es sabia i es tot un miracle crec...animsss i a per el bebitooo...

Hola a totes;
PITUFINA: que tal està anant el Omifin. Pot ser que trobis diferents efectes secundaris. No dubtis (si vols) en compartir-los amb nosaltres i sobre tot no t'espantis. Igual no et passa al mateix que a mi, pero els meu efectes secundaris eren bastan empipadors. Fogarades de calor, molt mal a la zona dels ronyos, plorera i de vegades veia com ràfagues de llum.
A qui em pugui contestar:
Aquest es el tercer mes d'omifin, ahir ja em va pujar molt la temperatura per tant creec que ja he ovulat. Be donç, avui tinc desdes que m'he llevat un mal fortissim a l'alçada del ovari esquerra. S'hi ha trobat alguna de vosaltres? Es cert que quan mes prens l'omifin mes mal fa l'ovulació?
PITUFINA: que tal està anant el Omifin. Pot ser que trobis diferents efectes secundaris. No dubtis (si vols) en compartir-los amb nosaltres i sobre tot no t'espantis. Igual no et passa al mateix que a mi, pero els meu efectes secundaris eren bastan empipadors. Fogarades de calor, molt mal a la zona dels ronyos, plorera i de vegades veia com ràfagues de llum.
A qui em pugui contestar:
Aquest es el tercer mes d'omifin, ahir ja em va pujar molt la temperatura per tant creec que ja he ovulat. Be donç, avui tinc desdes que m'he llevat un mal fortissim a l'alçada del ovari esquerra. S'hi ha trobat alguna de vosaltres? Es cert que quan mes prens l'omifin mes mal fa l'ovulació?
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Pitufina, a mi l'OMIFIN em fa un mal de cap terrible! la gine em va dir que era per el ST OMIFIN.
Isabel, diria que diuen que un efecte secundari (en aquest sentit bo) és que algunes persones noten molt la ovulació. Jo el mes passat que era el primer amb omifin no ho vaig notar, estaré més atenta aquest més...
Isabel, diria que diuen que un efecte secundari (en aquest sentit bo) és que algunes persones noten molt la ovulació. Jo el mes passat que era el primer amb omifin no ho vaig notar, estaré més atenta aquest més...
Hola noies!!! doncs si, avui el meu primer dia d'OMIFIN!!! La veritat es que encara no puc dir res, encara no he notat cap afecte, però espero que no em vingui massa mal de cap, sóc una mica migranyosa i ho passo força malament, ara que passava una bona ratxa sense mals de cap ...... i amb la setmaneta que m'espera ....
Us anire informant!!!!! a veure si hi ha sort!!! Moltissimes gràcies!!!
Us anire informant!!!!! a veure si hi ha sort!!! Moltissimes gràcies!!!
Bon dia a toteeees¡¡¡
Com es nota que estic al paro i puc anar llegint tots els missatges, eh?
La veritat es m'esta anant molt be aquest periode de descans, estaba molt atabalada.
Ostres noies, quin cap de setmana mes dolent he tingut amb els ovaris. Ahir em vaig llevar i al cap d'una estona ja tornaba a ser al llit. No em podia aguantar de mal. Com diu la PUKEKO, vaig veure les estrelles i tot l'univers. Pensaba que habia ovulat el dissabte, pero sense cap mena de dubte ho vaig fer ahir.
Mireu; temperatura del divendres 36.08, dissabte 37.02, diumenge 37.01 i la de aquest matí 37.06. Aixi dons soposo que he ovulat entre ahir al mati i aquesta nit passada. Ara entenc el mal tan bestia que tenia...
Els deures han estat fets a consciencia, aixi que nomes falta esperar que haguem tingut punteria.

Com es nota que estic al paro i puc anar llegint tots els missatges, eh?
La veritat es m'esta anant molt be aquest periode de descans, estaba molt atabalada.
Ostres noies, quin cap de setmana mes dolent he tingut amb els ovaris. Ahir em vaig llevar i al cap d'una estona ja tornaba a ser al llit. No em podia aguantar de mal. Com diu la PUKEKO, vaig veure les estrelles i tot l'univers. Pensaba que habia ovulat el dissabte, pero sense cap mena de dubte ho vaig fer ahir.
Mireu; temperatura del divendres 36.08, dissabte 37.02, diumenge 37.01 i la de aquest matí 37.06. Aixi dons soposo que he ovulat entre ahir al mati i aquesta nit passada. Ara entenc el mal tan bestia que tenia...
Els deures han estat fets a consciencia, aixi que nomes falta esperar que haguem tingut punteria.

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Hola noies!
Una més que s'apunta al club de l'OMIFIN!
Avui he anat a la ginecòloga amb el resultat de totes les proves:
-Seminograma: Bé
-Analítica hormonal meva: Bé
-Histero: Bé (trompes permeables, i un petit pòlip endometrial que no li ha donat cap importància)
Total, que ens ha dit que els dos estem la mar de bé. Per tant (abans de parlar d'altres tècniques de reproducció assistida), probarem 3 mesos amb l'estimulació ovàrica amb l'OMIFIN. Tot i que jo ovulo perfectament cada 27 dies.
No esperto la regla pel 30 de novembre, però si em ve, el desembre començo.
Crec que el meu cas és com el de la Socpetitona, oi?
El que passa és que a mi no em controlaran per ecografies. M'ha dit que com a molt podria fer 2 ó 3 òvuls, i que la probabilitat d'embaràs múltiple no és massa gran...
Ja us explicaré!
Una més que s'apunta al club de l'OMIFIN!
Avui he anat a la ginecòloga amb el resultat de totes les proves:
-Seminograma: Bé
-Analítica hormonal meva: Bé
-Histero: Bé (trompes permeables, i un petit pòlip endometrial que no li ha donat cap importància)
Total, que ens ha dit que els dos estem la mar de bé. Per tant (abans de parlar d'altres tècniques de reproducció assistida), probarem 3 mesos amb l'estimulació ovàrica amb l'OMIFIN. Tot i que jo ovulo perfectament cada 27 dies.
No esperto la regla pel 30 de novembre, però si em ve, el desembre començo.
Crec que el meu cas és com el de la Socpetitona, oi?
El que passa és que a mi no em controlaran per ecografies. M'ha dit que com a molt podria fer 2 ó 3 òvuls, i que la probabilitat d'embaràs múltiple no és massa gran...
Ja us explicaré!
Volia fer-vos unes preguntes ales que preneu Omifin:
1-Us ha variat la durada del cicle amb l'omifin?
2-Ovuleu en dies diferents que abans de prendre'l?
3- He llegit que pot provocar una disminució importat del moc cervical. Vosaltres us heu notat més "seques"? A vegades es veu que recepten un altre medicament anomenat ovestinon per aumentar el fluxe i afavorir la pujada dels zoides. (això ho he llegit per internet) A lgú de vosaltres els hi han receptat?
Per cert, la meva ginecòloga m'ha dit avui que és millor NO fer servir lubricants vaginals, pq frenen els bitxillus. Dic jo: Ja m'ho podra haver dit abans, no?
1-Us ha variat la durada del cicle amb l'omifin?
2-Ovuleu en dies diferents que abans de prendre'l?
3- He llegit que pot provocar una disminució importat del moc cervical. Vosaltres us heu notat més "seques"? A vegades es veu que recepten un altre medicament anomenat ovestinon per aumentar el fluxe i afavorir la pujada dels zoides. (això ho he llegit per internet) A lgú de vosaltres els hi han receptat?
Per cert, la meva ginecòloga m'ha dit avui que és millor NO fer servir lubricants vaginals, pq frenen els bitxillus. Dic jo: Ja m'ho podra haver dit abans, no?
daniela ha escrit:Volia fer-vos unes preguntes ales que preneu Omifin:
1-Us ha variat la durada del cicle amb l'omifin?
2-Ovuleu en dies diferents que abans de prendre'l?
3- He llegit que pot provocar una disminució importat del moc cervical. Vosaltres us heu notat més "seques"? A vegades es veu que recepten un altre medicament anomenat ovestinon per aumentar el fluxe i afavorir la pujada dels zoides. (això ho he llegit per internet) A lgú de vosaltres els hi han receptat?
Per cert, la meva ginecòloga m'ha dit avui que és millor NO fer servir lubricants vaginals, pq frenen els bitxillus. Dic jo: Ja m'ho podra haver dit abans, no?
Hola wapa¡¡¡
Benvinguda al club de Sant Omifin, ara que igual ja ni el comences a prendre, oi? Estaria be¡¡¡ Be dons jo ja l'he pres tres cicles i no m'ha cambiat gens la durada dels mateixos, puntual cada 28 dies. Evidentment que jo ovula diferent que abans de prendre'l ja que no ovulava (per aquest motiu me'l varen receptar). Pel que dius referent al moc cervical, els dos primers mesos vaig tenir molt d'aquest fluix "clara d'ou" pero aquest ultim no. Aixo m'ha fet patir una mica ja que com dius els espermas ho nescesiten per anar fins el ovul. Dilluns tinc hora amb el gine i ja li comentare. Pren nota del medicament que dius. Mira he trobat a internet aquest lubricant pre-seed. fins i tot hi ha dones que l'utilitzen per quedar en estat, mira-ho a internet.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Isabel ha escrit:
Hola wapa¡¡¡
Benvinguda al club de Sant Omifin, ara que igual ja ni el comences a prendre, oi? Estaria be¡¡¡ Be dons jo ja l'he pres tres cicles i no m'ha cambiat gens la durada dels mateixos, puntual cada 28 dies. Evidentment que jo ovula diferent que abans de prendre'l ja que no ovulava (per aquest motiu me'l varen receptar). Pel que dius referent al moc cervical, els dos primers mesos vaig tenir molt d'aquest fluix "clara d'ou" pero aquest ultim no. Aixo m'ha fet patir una mica ja que com dius els espermas ho nescesiten per anar fins el ovul. Dilluns tinc hora amb el gine i ja li comentare. Pren nota del medicament que dius. Mira he trobat a internet aquest lubricant pre-seed. fins i tot hi ha dones que l'utilitzen per quedar en estat, mira-ho a internet.
Gràcies isabel,
Jo també he sentit parlar de pre-seed, però com que la gine hem va dir que no fes servisr cap gel....ja sé que aquest és especial per quedar-te embarassada, però no sé, no sé... L'altre medicament que deia es veu que ho recepten alguns metges, com a complement de l'OMIFIN, però a mi ahir la meva gine ni m'ho va comentar...
Bé ja anirem explicant-nos tots els truquillos i coneixements nous que fem
Daniela;
Jo dilluns tinc hora amb el ginecoleg, ja li comentare i t'explico que m'ha dit.
Jo dilluns tinc hora amb el ginecoleg, ja li comentare i t'explico que m'ha dit.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Daniela, si, si, el teu cas és molt similar al meu! el que passa és que jo no només prenc el ST OMIFIN, a mi a més a més em posen una injecció cada cicle, i els ultims 10 dies em prenc unes pastilles de UTROGESTAN.
Els meus cicles abans de fer aquest tractametn el cicle passat eren exactament sempre de 28 dies.. aquest darrer ha sigut de 33 dies, i a més a més he tingut pèrdues abans cosa que tampoc m'havia passat mai! `però no hi facis massa cas, jo diria que és del Utrogestan, dimecres vaig a la gine a fer la primera eco, ja li ho preguntaré!
I que tinguis molta molta sort!
Per cert, quan fa que busqueu?
Els meus cicles abans de fer aquest tractametn el cicle passat eren exactament sempre de 28 dies.. aquest darrer ha sigut de 33 dies, i a més a més he tingut pèrdues abans cosa que tampoc m'havia passat mai! `però no hi facis massa cas, jo diria que és del Utrogestan, dimecres vaig a la gine a fer la primera eco, ja li ho preguntaré!
I que tinguis molta molta sort!
Per cert, quan fa que busqueu?
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
OMIFIIIIIIIIIIIIIIN dels nassos¡¡¡
Quin mes que porto mes estressant, no he pogut controlar el moc ni per casualitat.
Primer no veig el de la fase fertil (clara d'ou) i ara que nomes em faltes 9 "terribles" dies per la warry, no paro de reixar moc blanc.
Us hi heu trobat? Pot esser per l'Omifin?
Desde fa un parell de dies, sobre tot a la nit, sento com una cremor al canto del ovari pel que he ovulat aquest mes. Que vol dir tot aixo???
Em sembla que em queden pocs dies per que m'ingressin a Sant Boi¡¡¡¡

Quin mes que porto mes estressant, no he pogut controlar el moc ni per casualitat.
Primer no veig el de la fase fertil (clara d'ou) i ara que nomes em faltes 9 "terribles" dies per la warry, no paro de reixar moc blanc.
Us hi heu trobat? Pot esser per l'Omifin?
Desde fa un parell de dies, sobre tot a la nit, sento com una cremor al canto del ovari pel que he ovulat aquest mes. Que vol dir tot aixo???
Em sembla que em queden pocs dies per que m'ingressin a Sant Boi¡¡¡¡

Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
- socpetitona
- :: girafa

- Entrades: 2180
- Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm
Isabel, això del moc blanc a mi em va passar per primera vegada el cicle passat que era el primer que prenia OMIFIN, però també vaig prendre UTORGESTAN i crec que era degut per lo segon, però si tu t'ha passat igual... potser si que és per l'OMIFIN...
Jo no tenia cremor a l'ovari, però si a l'estómag...
Jo t'acompanyaré a St Boi nena...
Jo no tenia cremor a l'ovari, però si a l'estómag...
Jo t'acompanyaré a St Boi nena...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















