Algu té la boba air?
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Algu té la boba air?
Doncs això, volem comprar la boba air, algú que la tingui m'explica què tal?
De fet la 3g tb ens agrada però se'ns escapa del pressupost, si algú la ven tb en podriem parlar!
Bona entrada d'any a tothom :)
De fet la 3g tb ens agrada però se'ns escapa del pressupost, si algú la ven tb en podriem parlar!
Bona entrada d'any a tothom :)
Re: Algu té la boba air?
Si us agrada la Boba, una altra opció també podria ser comprar la 2G de segona mà, molt millor de preu
. Nosaltres la tenim i n'estem encantadíssims!

Doncs si algú ven la 2g en bon estat tb ho podríem mirar...
Hola,
Jo tinc la boba air desde fa un parell de mesos i molt be, vaig comode i la nena tb!
Tb t haig de dir que no la faig servir a diari, pero he fet un parell de dies amb la nena 2-3 hores i perfecte. Jo te la recomanaria al 100%
Petons
Jo tinc la boba air desde fa un parell de mesos i molt be, vaig comode i la nena tb!
Tb t haig de dir que no la faig servir a diari, pero he fet un parell de dies amb la nena 2-3 hores i perfecte. Jo te la recomanaria al 100%
Petons
Jo tinc les dues, la 3 g la faig servir enlloc del cotxet per sortir de casa i la air x portar al peque a la llar. Em va genial pq es un trajecte curt i després plegada no ocupa res i la porto al bolso quan vaig a treballar.

Gràcies bitxita, entenc que vas còmode amb les dues però potser per passejades llargues millor la 3g oi? He vist que les cintes van més acolxadetes i deu ser més còmode no?
A nosaltres ens la porten els reis!
La boba air s'aconsella més com a portabebés complementari. Et pot anar molt bé per tenir-la a la bossa i fer servir quan us vingui de gust, ocupa molt poc espai. Però per estones gaire llargues millor la versió 3G, molt més confortable. Jo tinc dos nens de 2 i 4 anys i com el gran vol anar esporàdicament a la motxilla ens va genial, sempre la portem a sobre i quan coincideix que tots dos hi volen pujar, fem un cada un i llestos!
Però si has de triar només una, l'hi treureu més profit a la 3g.
Però si has de triar només una, l'hi treureu més profit a la 3g.
Si, es com diu la sesita, la air va super bé x trossos curts i x dur la a sobre, x estones més llargues la 3 g es més acoltxadeta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |