Tres sacs: Reducció embrionària?

Problemes durant l'embaràs.
Soraya
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dc. des. 26, 2012 7:12 pm

Tres sacs: Reducció embrionària?

EntradaAutor: Soraya » dc. gen. 02, 2013 5:16 pm

Encara estem sorpresos a la par que confosos. Desprès de 5 IA's, 1FIV i dos avorts, a la segona FIV em van implantar 3 òvuls fecundats de baixa categoria. Divendres passat em vaig fer el beta i va sortir força alta, ja ens va dir que tindre una beta tan alta podria ser indicador d'embaràs múltiple. Ahir pel matí vaig començar a tacar i ens vam acostar a urgències, desprès de els dos avorts ja em pensava que en seria un altre. Vaig ensenyar el paper del beta i, tot i que estic només de 4+4 van decidir fer-me una eco vaginal per veure si es veia quelcom que indiqués d'on venia el sagnat i si era o no era un altre avort.

Doncs la sorpresa va ser quan van veure tres saquets dins meu. Només es veien els saquets, per tant encara estem a l'espera de veure com evoluciona tot.

Aquest matí he trucat al meu ginecòleg (el que em va fer la FIV) que és un bon amic de la família i acaba de passar per casa. Ens ha comentat les diverses opcions del que podia passar d'ara fins al final, una d'elles la reducció embrionària.

A falta de que decideixi la natura si es continua o no, m'ha comentat els riscos que hi ha al donar a llum a tres, tant per a mi com per a ells, tot i així encara dubtem. A part també ens ha comentat els riscos d'"avortar" un dels bebès...

Ha sigut un camí difícil i dur, tres anys de cerca fallida, dos avorts... i ara no sé si estaria psicològicament preparada per no tindre un dels nadons, però tampoc estic segura d'estar psicològicament preparada per tindre a tots tres..

Alguna s'ha trobat en una situació similar? Agrairia experiències tant de mares de trigèmins com de persones que hagin optat per aquesta opció.
Ell 32 i jo 29. Comencem la cerca l'any 2009. 2010 anem cap a tractament RA.
5 IA's + 1 FIV's + 2 avorts (5s).
2ª FIV:
14/12/12: transfer 3 embris qualitat C
28/12/12: beta 1.783
04/01/13: tres amb embri!!! (eco alta resolució)
25/01/13: escoltem els tres cors!!!! A: 1'8, B: 1'7, C :2 cm
Imatge
trish
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Tres sacs: Reducció embrionària?

EntradaAutor: trish » dc. gen. 02, 2013 6:51 pm

Hola enhorabona Per. L'embarac la cosína del meu home va tenir tres nens al maig de 2009 Ells no saben encara com ho van fer pero va ser de manera natural, la primera reacció va ser deu ni do que hi farem, Ells no van fer reducció o a día d' avui tenen dos nenes i un nen no et diré que els ha sigut fácil, pero han tingut molta ajuda de pares, germans i tiets, tema part a ella no la van deixar arribar als 9 mesos i li van provocar als 7 tenían que neixer al juliol i van neixer a final de maig, va estar diría que tot l' embarac de báixa Per. Tema risc pero ho va portar forca be o aixo semblava, ella va tenir problemes despres de donar a llum no se ven be com explicar'lo l' úter diría que no va tornar a la mida normal o li van tenir que fer una cirugía pero tot ok.
Tema logística Ells tenien un pis amb dos dormitoris i van tenir que comprar un altre, i tambe una furgoneta perque en un cotxe normal no tenien espai, van aprofitar Moltes coses d' amics i familia i van tenir tambe ajuda de l 'ajuntament on viuen Ells viuen a Logroño, van sortir al programa dels Matíns d' antena 3 si el trobo el fico aquí o Aixi pots fer un cop d' ull que vagi be. Petons
trish
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

EntradaAutor: trish » dc. gen. 02, 2013 6:56 pm

Pesolada
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 97
Membre des de: dl. set. 03, 2012 11:26 am

EntradaAutor: Pesolada » dc. gen. 02, 2013 8:31 pm

No se pero, a mi em va posar 3 i no es va queda al final cap.

Es dificil, pero tiraria endavant i si la natura vol be. I si per fer un reduccio perd el altres, no se.

Pensa molt i es molt dificil la teva decisio.

petonts i felicitats
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dc. gen. 02, 2013 8:51 pm

Soraya, em sap molt de greu, pq decideixis el que decideixis és molt fotut.

Mira't aquest fil de l'apartat de RA:

viewtopic.php?f=11&t=27814&start=0

I la història de la Penny, que sembla que té molt en comú amb la teva, a partir d'aquí:

viewtopic.php?f=11&t=9224&hilit=reducci%C3%B3+embrion%C3%A0ria&start=4560#p1396915
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. gen. 02, 2013 10:42 pm

Jo no he estat embarassada de trigèmins però sí de bessons, i crec recordar que en un percentatge important d'embarassos múltiples un dels bessons "desapareix" durant les primeres setmanes de gestació. En el teu cas, l'embaràs és molt recent encara i pot passar de tot, crec que és molt aviat perquè pateixis pensant en una possible reducció embrionària... De moment intenta disfrutar d'aquest positiu tan buscat, i després ja aniràs decidint sobre la marxa...
Felicitats i molta sort!!!
SOLEX76
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » dj. gen. 03, 2013 11:32 am

Hola Soraya,. Em sap moooolt de greu que estiguis passant per això, de debò. Després de tot el que has passat per poder-ho aconseguir, que ara t'hagis de veure en la disyuntiva d'haver de prendre decissions tan radicals... i, en cas de que tot marxi que la teva salut es pugui veure compromesa, o mentalitzar-se per tenir tres fills... està clar que l'alegria del possitiu deu estar envoltada d'ansietat i pors. Jo també vaig haver de prendre una d'aquestes decissions trascendentals i extremades i és durísim. Almenys saps que comptes amb tota la informació per decidir, si tens metges aprop o de confiança. No sé que t'hauran recomanat per aquestes setmanes vinents. Potser s'hauria d'esperar a veure que passa. T'han donat un límit temporal per fer eventual reducció ?(supòs que haurà de ser en fase embrionària i no fetal, clar). He vist que es va parlar d'això a un post aquest any a "estic embarassada" pàg. 7 a un post "reducció embrionaria" i la Penny semblava viure una situació així.
Quan fa dos mesos jo vaig haver de prendre decissions d'aquest calibre i irreversibles, vaig arribar a la conclusió de que la meva gran obligació com a mare era tenir TOTA la INFORMACIÓ possible al respecte, i tu ara és el que estàs fent. Aquí, al SP en trobaràs molta. Potser estaria bé aprofitar aquestes setmanes per recabar-ne tota la info que pugueu mentre l'embaràs evoluciona (jo vaig haver de decidir en menys d'una stm, telefonant al meu cosí gine a València, la meva cosina cardiòloga, tothom que em puguès donar info).

Una abraçada enooorme i molts ànims per adaptar-vos a aquesta situació. Aquí estam pel que necessitis, ja ho saps.
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Soraya

EntradaAutor: Soraya » dj. gen. 03, 2013 7:49 pm

Primer de tot moltes gràcies a totes per respondre'm. De moment demà tinc eco a la clínica on em van fer la FIV (serà d'alta resolució i ja estaré de 5 setmanes)suposo que podrem veure si hi ha embrió en tots tres sacs o no. D'altre banda ens ha dit que en el cas que fos que si, em tornarien a repetir una eco a la setmana 6 i 7 (a ambdues) i així veure com evoluciona. En el cas de que tot evolucionés bé i s'escoltessin els tres cors, em donarien un plaç de 15 dies per decidir (entre la setmana 9-10 hauria de tindre la decisió presa).

De nou moltes gràcies a totes per les experiències-links-consells...

Trish, moltes gràcies per explicar-me la experiència de la cosina del teu home. A la foto se'ls veu molt contents amb les tres criatures... i això dona que pensar...

Pesolada, és per això que m'ho plantejo més que pels riscos que jo pugui tindre... desprès de tres anys que ens ha costat quedar-nos com per a que em marxin tots...

Castanyeta, moltes gràcies pels links, ara mateix me'ls miro :ok:

Elidé, tens raó en tot, però és inevitable no pensar...

Solex, moltes gràcies, teniu totes raó, faci el que faci serà l'adequat.
2ª FIV:
Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dv. gen. 04, 2013 5:52 pm

Hola Soraya!
Pero que xula la foto! que guapos... m'agrada. Qué tal la ecografia?. Si t'agobia, pel que sigui, escriure l'evolució, no diguis res... només faltava.

Molt coherent el planning que t'han donat, em sembla carregat de lògica, no?

Crec que després de tot el que heu passat i lluitatus mereixeu que sigui com sigui aquest embaràs vagi bé, així ho desig.

Muacs!
11/03/13 +

Penny
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dv. gen. 04, 2013 9:41 pm

Hola maca!

Et diria tantes coses... Sé tan bé per quin infern deus estar passant... :(

A mi em van fer, com t'han dit les companyes, una reducció embrionària (un avortament, vaja) a principis d'any. Estic totalment a la teva disposició per explicar-te en què consisteix, què et farien i com et sentiries si ho tiressis endavant.

El meu cas era mes complicat que el teu perque jo tenia dos dels embrions en una mateixa bossa.

En fi... Per tot el que necessitis, aqui em tens.

Una abraçada molt forta
Imatge
Penny
Entrades: 996
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 9:31 am

EntradaAutor: Penny » dv. gen. 04, 2013 9:53 pm

Aquest post el vaig obrir jo despres de l'avortament: viewtopic.php?f=41&t=29112

Petons
Imatge
Soraya

EntradaAutor: Soraya » dv. gen. 04, 2013 10:06 pm

SOLEX76 ha escrit:Hola Soraya!
Pero que xula la foto! que guapos... m'agrada. Qué tal la ecografia?. Si t'agobia, pel que sigui, escriure l'evolució, no diguis res... només faltava.

Molt coherent el planning que t'han donat, em sembla carregat de lògica, no?

Crec que després de tot el que heu passat i lluitatus mereixeu que sigui com sigui aquest embaràs vagi bé, així ho desig.

Muacs!

Hola maca, no passa res. Primer moltes gràcies, la foto és d'aquest estiu i m'ha ensenyat a penjar-la el meu home, com a ficar negretes i colors perquè sóc una mica ruca i no m'entero de com van les coses.. Sort d'ell que em fa cursets d'informàtica jeje.

Avui hem anat a la eco i hem vist tots tres sacs amb tres embrions. La veritat és que ha sigut veure'ls i tindre clar el que farem. Si no passa res i la natura no atura cap dels tres, continuarem endavant. El meu cas no és de tant risc com el de la Penny perqué van tots en bosses separades i l'únic problema, en principi, es que neixin prematurs, així que res... en aquestes estem. Ara a esperar a les seguents ecos per veure si ha bateg en tots tres o hi ha algun que no.

Penny, moltes gràcies, t'he enviat un privat :ok:
2ª FIV:
Imatge
Xellota
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

EntradaAutor: Xellota » ds. gen. 05, 2013 9:44 pm

Ànims soraya,
Jo en vaig portar tres al principi del meu embaràs..i en aig perdre un de forma natural....i no hi ha dia que no pensi en aquest petit que no va tirar endavant..
Ets molt valenta...espero que tot us vagi molt be...cuida't molt!!!!
Soraya

EntradaAutor: Soraya » dl. gen. 07, 2013 10:47 am

Xellota ha escrit:Ànims soraya,
Jo en vaig portar tres al principi del meu embaràs..i en aig perdre un de forma natural....i no hi ha dia que no pensi en aquest petit que no va tirar endavant..
Ets molt valenta...espero que tot us vagi molt be...cuida't molt!!!!

Gràcies Xellota! De moment tot esta OK i esperem que així continuí :ok:
2ª FIV:
Imatge
SOLEX76

EntradaAutor: SOLEX76 » dv. gen. 11, 2013 12:22 pm

Soraya, molta sort per la eco. Esper que tot marxi.... :love: Tu com et vas trobant? Els pipis a mitja nit encara et deixen viure?jeje...
11/03/13 +

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::