quantitat i freqüencia alimentaria

Tria el pit o el biberó.

Plufi
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 533
Membre des de: dj. març 08, 2007 5:52 pm
Ubicació: bages

quantitat i freqüencia alimentaria

EntradaAutor: Plufi » dg. nov. 11, 2007 5:45 pm

Hola guapes!!

Tinc un lio amb l'alimentació, a veure si em podeu guiar una mica.

La meva nena esta a punt de fer 5 mesos però com es prematura representa que en té uns 3.

Les mames que teniu fills de 3 mesos i de 5 quina quantitat de llet prenen en cada toma? i cada quan li doneu? perquè abans era cada 3 hores parò ara ja es més grandeta i no se.

I a la nit? quan aguanten sense menajar?

i posats a preguntar dormen gaire de dia?

Buff quantes pregutnes eh!!
Imatge

url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Marta_fp
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dg. nov. 11, 2007 7:00 pm

La Mariona també va ser una mica prematura.

Pel que fa al dormir sempre s'ha adequat bastant a aquesta taula, però diuen que cada nen és diferent:
http://www.babycenter.com/0_chart-how-m ... ed_7645.bc

Dedueixo que tu li dones biberó a la teva, o sigui que amb el menjar no et puc ajudar.
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. nov. 11, 2007 7:51 pm

en lluc pren bibi, i amb tres mesests feia tomes cada tres horetes o dues i mitja d'uns 60ml...a la nit igual..

dormia dues mitgdiades al matí de horeta i mitja i a la tarda tb...més o menys feia:

despertar, jugar i menjar i al cap de dues o tres horetes a dormir...aixi tot el dia...
sharey
Entrades: 1338
Membre des de: dc. nov. 16, 2005 11:07 am

EntradaAutor: sharey » dl. nov. 12, 2007 12:44 pm

dons l'àlex te 1 mes i menja 150 i cada 3-4 hores a la nit algun dia ja me na fet 7
Imatge
Imatge
angaju
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 9:44 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: angaju » dl. nov. 12, 2007 3:43 pm

Hola Plufi

Jo tinc dues nenes bessones de 3 mesos i mig, ara estan prenent uns 4 bibis al dia de 210 cada bibi, una de les nenes es molt menjadora i normalment el primer bibi del matí i l'últim del dia pot arribar a menjar 300. En canvi l'altre nena menja menys i molts bibis ni se'ls acaba, es menja uns 150, depend de la gana que tingui a vegades se l'acaba i a vegades menja una mica més de 210, així que cada nen es un món. Respecte a les hores doncs menjan cada 3-4 hores i l'ultim bibi del dia intento que se'l prenguin entre 7 i 8 de la tarda i cap a les 9h ja están dormidetes fins l'endema cap a les 7h del matí. La veritat es que amb el tema de dormir estem tenint molta sort, toco fusta!!! :pandi: :pandi:

Respecte a dormir durant el dia, doncs van fent migdiades tot el dia, una horeta o dues seguides, jugar una mica, menjar i tornar a dormir i aixi tot el dia. Aixó si després del bibe que es prenen a primera hora del matí es tornen a dormir de seguida unes 3 horetes més.

En fi tampoc t'has de preocupar, la questió es que el teu bebe vagi creixent i estigui sa, perque no pots comparar un nen amb un altre, jo mateixa em tinc que aplicar el cuento perque tinc dues nenes del mateix temps i cada una es un món diferent, encara que per sort amb el tema dormir van bastant igualadetes zz:-) zz:-)

ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. nov. 12, 2007 5:16 pm

JOEEEEEEEEEEE SI que MENGEN ELS VOSTRES BBS!!!!!!!!!!!!!!!!!

EN LLUC TOT JUST ARA ES MENJA BIBIS DE 180, 200 RARA VEGADA...

que FOOOORT...
Marta_fp
Entrades: 1663
Membre des de: ds. set. 29, 2007 7:19 pm
Ubicació: Berlín, Alemanya (de Terrassa)
Contacta:

EntradaAutor: Marta_fp » dl. nov. 12, 2007 6:05 pm

Jo he llegit que l'important és que no vegis a la teva filla cansada o de mal humor. Si caminés tindria més risc de caigudes. I tampoc convé que tu vulguis que dormi massa, perquè llavors tampoc no practiquen les noves habilitats. És a dir, que si s'adorm en el cotxe, que no hi vagi en hores que no li toca dormir; que si s'adorm a la bandolera, tampoc, etc.
mainadaabord
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » ds. nov. 24, 2007 4:24 pm

Buscava un post similar i he pensat q aquest em va bé per fer-vos una pregunta q em té una mica preocupada...

Des q la martina menja verdura, ara fa un mes, ha començat a reduir la quantitat de llet per bibi. Abans se'n fotia de 240ml tranquilament, i ara me'n deixa la meitat per sistema. Tant al matí com a la nit.

I tampoc menja fruita. Li encantava i ara l'ha avorrit. No en vol.

Només menja bé la verdura (uns 200-250 ml) i les galetes sense gluten. La resta d'aliments els porqueja però res de bo.

Creieu q és normal? Ara està més prima q no abans, només haig de fer q mirar fotos... Aquesta setmana haig d'anar a parlar amb la infermera del CAP, però aquesta mai em diu res q em serveixi per solucionar els problemes i dubtes amb què em trobo...

Què faig? És normal o demano hora al pediatre?
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » ds. nov. 24, 2007 9:29 pm

jo crec que es noemal... em sembla que l'Amalia tampoc no menja tant com abans pero com que pern teta enlloc de bibi no puc saber-ho exactament
No se si era al mi nino no me come o aun altre llibre o no se on quqe diu que esl nens ja saben el que necessiten i que durant els tres primers mesos aumenten molt i molt de pes i espres van lentament i cada cop mes lentament
per exemple els tres primeres mesos un kilo, despres mig kilo, despres 200 grams...etc
Pensa que en teoria despres d'un any han de triplicar el pes de naixement i aixi ja esta fet ara com aquell qui diu!
No t'atavalis!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. nov. 25, 2007 6:50 am

EN LLUC TB HO FA,

EL TEMA ES que AL CAP DEL DIA HAN DE MENJAR "X" KUANTITAT, DEPENENT DEL NEN, L'EDAT, ETC.

I A L'INTRODUÏR ALTRES ALIMENTS, CLAR, BAIXEN LES DOSIS DE LLET PK AMB TOT NO PODEN.

TB EXPLICA EL LLIBRE MI NIÑO NO ME COME" que CADA VEGADA MENJARAN MENYS.
PK NECESSITARAN MENYS.

LA CRESCUDA BÈSTIA LA FAN EL 1R ANY, PERO ELS TRES PRIMERS MESOS, O 5 ARA NO RECORDO, FAN LA CRESCUDA MES BESTIA I LLAVORS CREIXEN MOOOLT MES LENTAMENT PEL que NO NECESSITEN MENJAR TANT.

UN NEN DE CINC ANYS EN POT TENIR PROU PER DINAR AMB 3 PATATES FREGIDES I TRES FORKILLADES DE BISTEC!

NO THI AMOÏNIS, SI NO TENEN CAP PROBLEMA FISIOLOGIC, MENGEN JUST EL que NECESSITEN, NI MES NI MENYS!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dg. nov. 25, 2007 6:54 am

AAH I PEL TEMA DE LA FRUITA IDEM DE IDEM.

JO LI OFEREIXO A EN LLUC. NO EN VOL? FORA.
PASSA ÈPOKES que NOMES VOL VERDURA I BIBI, DESPRES NO VOL VERDURA I SÍ FRUITA, ALTRES NOMES BIBI...
SUPOSO que VA EN FUNCIO DE LES DEMANDES DEL SEU COS.
P.EXPL. DE VEGADES, SI TE CAGARRINES, LA VERDURA NO LA VOL NI VEURE (que SABIS que SON!)
ALGUN COP que HA ESTAT REFREDAT NOMES VOLIA TARONJA(EM VA SORPRENDRE MOLT!)
ALTRES NOMES LLET...ELLS SABEN EN CADA MOMENT EL que ELS HI VA MILLOR, JO HE OPTAT PER NO PREOCUPAR-ME GAIRE I CONFIAR EN ELL!
(ES que TB EM MENJAVA MOLT EL TARRU I TOTAL, ES VA ENGREIXANT, ES FELIÇ..)
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dg. nov. 25, 2007 9:24 am

Doncs, gràcies, reines!

Ahir al migdia es va menjar molt bé la verdura, però no va voler berenar fruita ni bibi. Li vaig donar 2 galetes i les va xupar una mica, però vaja, misèria i companyia.

El bibi de la nit va anar una mica millor, pq en va deixar 30 ml. Aquest matí n'ha deixat més, com venia fent els últims dies...

Pregunta tonta: si per berenar no vol ni fruita ni bibi, què li dono? Q xupi galetes? O res?
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dg. nov. 25, 2007 10:03 am

nosaltres no brenem, be a vegades teta, a vegades una cullerada d'aigua, pero sopem a les 7
Em sembla que necessiten nomes 500 de llet al dia aixi que si li dones dos bibes + verdura o cereals o qualsevol altra cosa estas afegint i ella et treu perque en te massa
si no vol berenar res, doncs res
Pensa que mitja galeta per ella es com si tu et mengessis un paquet (ahir li vaig fer aquesta comparacio al meu home perque li donava xocolata i va quedar ben sorpres, a veure si aixi enten que l'Amalaia pesa 7 kilos i ell 90!!)

No se si t'he ajudat, l'important es no atavalar-se

et deixo un link
http://dormirsinllorar.com/foro/viewtop ... 30a3c2242b
mainadaabord

EntradaAutor: mainadaabord » dl. nov. 26, 2007 11:21 am

Ai, gràcies, reina!

El q passa és q 500 cc de llet no se'ls pren pas al dia... I per això m'amoïnava... Si no menja fruita o verdura, doncs mira, tant és, suposo... Però això de què, tot de cop, hagi reduït tant la llet, doncs em feia patir una mica...

Però ara ja he decidit q passo del berenar! Ahir li vaig donar 10 miniculleradetes de fruita allà a les 17h (no arribava ni a 25g) i ja no va menjar res fins a les 20h (havia dinat a les 12h). Com q ja he fet 1000 proves (fruita sola de totes les varietats, barrejada, no barrejada, natural, de potito, ...) i no ha funcionat, doncs això vol dir q no té gana. Pq si en té, ja demana.

Suposo q dijous ens diran q s'ha aprimat, però mira, tu, cadascú és com és!! Hi ha gent prima i gent més grassa i no per això s'ha d'acabar el món!!!

Ah!! I m'encanta la comparació q li vas fer al teu home sobre la xocolata. Me l'apunto, pq em servirà i molt!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::