positius DESEMBRE!!
-
VisitantVi
positius DESEMBRE!!
Ja està aquí la llista per desembre guapis!!!!!!!!!!!! Vinga que el novembre ha sigut fluixet, hem de recuperar el ritme!!!!!!!!!!
1: meri68 (01/12/07)
2: MoniMoni (07/12/07)
3: pitita (07/12/07)
4: U.D.A. (10/12/07)
5: Xaturrina (10/12/07)
6: roigona (15/12/07)
7: Cargolet (14/12/07)
8: llunae (20/12/07)
9: venus (24/12/07)
10:
11:
12:
13:
14:
15:

1: meri68 (01/12/07)
2: MoniMoni (07/12/07)
3: pitita (07/12/07)
4: U.D.A. (10/12/07)
5: Xaturrina (10/12/07)
6: roigona (15/12/07)
7: Cargolet (14/12/07)
8: llunae (20/12/07)
9: venus (24/12/07)
10:
11:
12:
13:
14:
15:

Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 25, 2007 8:30 pm, en total s’ha editat 12 vegades.
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
Jo la propera oportunitat ja la tinc al desembre. Aviat començarem a fer deures i sortirem de dubtes a mitjan mes. No em vull adjudicar un número en concret, però espero que algun sigui per mi. Apa, noies, molta sort i a veure si superem (espero que amb escreix) al novembre.
Petons a totes!
I bona setmana! BRRRR
Petons a totes!
I bona setmana! BRRRR
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/1f240a
- anabelen2007
- :: dragona

- Entrades: 4893
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 9:07 pm
- Ubicació: Mataró
ai . !!!!!!!!!!!
q bé nena!!!!!!!!
ja tenim la llista aquí!!!!!!!
jo per precaució no n'agafaré cap de numero, no sigui q no l'hagi de fer servir!!!!!je je je je
tot i q, és clar, és molt difícil essent el primer mes de buscar, i tot i q jo hi posaré de la meva part, i el compi tb, pobre d'ell, crec q és difícil fer diana a la primera!!!
tot i q ahir un meu amic q ha tingut una criatura després de molt buscar-la i patir un avortament... em va dir una cosa molt sabia:
- tothom es pensa q això de posar-se a fer
és bufar i fer empolles", i q tothom pensa q s'hi quedarà a la primera, i quan veus q van passant els mesos i res, penses q només et passa a tu allò, i llavors quan en parles amb l'altra gent, veus q a molta gent li passa, més de la que ens pensem....
bon consell no?i ara tenen un nen precios!!!!!!!!!!
per tan, nosaltres, no hem de desesperar, ànims molt amunt i SSSSSSSSSSOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

q bé nena!!!!!!!!
ja tenim la llista aquí!!!!!!!
jo per precaució no n'agafaré cap de numero, no sigui q no l'hagi de fer servir!!!!!je je je je
tot i q, és clar, és molt difícil essent el primer mes de buscar, i tot i q jo hi posaré de la meva part, i el compi tb, pobre d'ell, crec q és difícil fer diana a la primera!!!
tot i q ahir un meu amic q ha tingut una criatura després de molt buscar-la i patir un avortament... em va dir una cosa molt sabia:
- tothom es pensa q això de posar-se a fer
és bufar i fer empolles", i q tothom pensa q s'hi quedarà a la primera, i quan veus q van passant els mesos i res, penses q només et passa a tu allò, i llavors quan en parles amb l'altra gent, veus q a molta gent li passa, més de la que ens pensem....
bon consell no?i ara tenen un nen precios!!!!!!!!!!
per tan, nosaltres, no hem de desesperar, ànims molt amunt i SSSSSSSSSSOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Veig que els anims estan molt amunt pel que fa el decembre. Sera que es l'ultim mes de l'any i totes volem començar el vinent amb un cigronet a la panxolina???
Jo volia esser de les primeres, em toca la warry el dia 3, pero per experiencia i simptomes em sembla que tot es quedara en el intent.
Tinc el pits que semblen dues cantimplores, em fan un mal...molesties als ovaris. Tot i que he llegit que avegades aquests son simptomes d'embaraç, pero a mi em pasa cada mes una setmana abans de la warry. Aixi que perdo l'esperança de apuntar-me a la llista del decembre. Igual per finals de mes, ja que em torna a venir just la nit de cap d'any.
Veig que els anims estan molt amunt pel que fa el decembre. Sera que es l'ultim mes de l'any i totes volem començar el vinent amb un cigronet a la panxolina???
Jo volia esser de les primeres, em toca la warry el dia 3, pero per experiencia i simptomes em sembla que tot es quedara en el intent.
Tinc el pits que semblen dues cantimplores, em fan un mal...molesties als ovaris. Tot i que he llegit que avegades aquests son simptomes d'embaraç, pero a mi em pasa cada mes una setmana abans de la warry. Aixi que perdo l'esperança de apuntar-me a la llista del decembre. Igual per finals de mes, ja que em torna a venir just la nit de cap d'any.Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009
http://www.fertilityfriend.com/home/257dce
Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
-
VisitantVi
Jo no agafo numero perque de moment com no hagi fet feina l'esperit sant no se pas d'on el treurem el gargolito!!!!!!!!!!!!
Quin mes més patètic que portem reiens meves!!!!!!!!!!!! (el gargolo i jo vull dir eh?)... enfins... PACIEEEEEEEEEEEEEEEEENCIAAAAAAAA que no deu venir d'un mes ja.... jueeeeeeeerrrrr....

Quin mes més patètic que portem reiens meves!!!!!!!!!!!! (el gargolo i jo vull dir eh?)... enfins... PACIEEEEEEEEEEEEEEEEENCIAAAAAAAA que no deu venir d'un mes ja.... jueeeeeeeerrrrr....
- Evakira
- :: zebra

- Entrades: 1326
- Membre des de: dj. jul. 19, 2007 3:51 pm
- Ubicació: Seguimos soñando contigo.....
AIIIIIIIII CREUETA OJALA SAN BITXITO VERD t'escolti i aquest mes sigui tant bo com l'octubre... perque novembre no han arribat (de moment) ni a 10!!
Jo em demano el núm..10 ja que fins aquest dia segurament no em faci el test... jajajjaja o bé el 11... no seeeeeeeeeeeee nomes vull que surti POSITIVOOOO...
Txell13 una resposta molt sabia la del teu amic... jo amb el primer mes de busqueda ja estava rallada amb el primer negatiu... fixa't.. pero clar, despres veus als amics que es queden a la 2a a la 3a i clar, penses que tu també t'hi hauries de quedar... bueno... que sigui el que deu vulgui... pero que sigui!!!

Jo em demano el núm..10 ja que fins aquest dia segurament no em faci el test... jajajjaja o bé el 11... no seeeeeeeeeeeee nomes vull que surti POSITIVOOOO...
Txell13 una resposta molt sabia la del teu amic... jo amb el primer mes de busqueda ja estava rallada amb el primer negatiu... fixa't.. pero clar, despres veus als amics que es queden a la 2a a la 3a i clar, penses que tu també t'hi hauries de quedar... bueno... que sigui el que deu vulgui... pero que sigui!!!

EVAKIRA ha escrit:Isabel.......... qui t'ha dit que pot ser no estas embarrassada...
com li dic al meu home.. (una frase d'aqui que li va fer molta gracia)
mentre no hi ha regla... hi ha esperança!!
SIIII, ja he llegit varies experiencies de noies embaraçades que tenien segur que els vindria la regla per els simptomes i despres eren les primeres sorpreses en veure el positiu. Ojala tingui jo aquesta sort, pero despres de tants mesos ja no saps que pensar, oi?

Edat: 38 anys
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Evicara, Clareta;
Moltes gracies pels vostres anims
Aquesta espera ens mata a totes¡¡¡
Moltes gracies pels vostres anims
Aquesta espera ens mata a totes¡¡¡
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
U.D.A ha escrit:Bon dia a totes!!!!!!!!!
A veure si tenim sort!!!!![]()
![]()
![]()
Jo será el primer mes que m´he possat en serio i ho veig una mica dificil però no perdo les esperançes!!!!! en fi....
em tindré que esperar fins a mitjans de desembre per sapiguer-ho!
Ànims a totes!!!!! fins aviat.....
No oblidis que no series la primera en encertar a la primera, eh? Sort i anims

Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
4-cicles d'Omifin
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 99 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
MÁGAFO EL NUMERO 1!!!!!!!...APA! MOLTISSIMA SORT A TOTES LES QUE TENIM TOTES LES ILUSIONS I ESPERANÇES DEPOSITADES A LÚLTIM MES DE L´ANY!!!!!