P3 - Escoles Nou Barris

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
adealex
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 28, 2012 12:42 pm

P3 - Escoles Nou Barris

EntradaAutor: adealex » dv. gen. 18, 2013 1:38 pm

Hola, bona tarda! buenas tardes!

El propósito de este hilo es conocer qué opiniones os merecen las diferentes escuelas que se encuentran en Nou Barris, sean públicas o concertadas. Si habéis llevado o lleváis a vuestros hijos, contad vuestras experiencias, serán bien recibidas. Nosotros vivimos en Vía Júlia, por ello cito algunos centros de la zona.

Escola Sant Lluis (CONCERTADO)
Escola Pia-Luz Casanova (08007445) c. Almansa, 52-54 08042 - Barcelona (CONCERTADO)
Sant Ferran (08007871) c. Joan Riera, 46 08042 - Barcelona (CONCERTADO)

Escola Tibidabo (08002526) c. Joaquim Valls, 10(Barriada Roquetes) 08016 - Barcelona (PÚBLICO)
Escola Víctor Català (08002538) c. Font d'en Canyelles, 35 08016 - Barcelona (PÚBLICO)
Escola Santiago Rusiñol (08035477) pg. Valldaura, 261 08016 - Barcelona (PÚBLICO)

Muchas gracias.
Akanne79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dl. nov. 14, 2011 2:22 pm

Re: P3 - Escoles Nou Barris

EntradaAutor: Akanne79 » dv. gen. 18, 2013 9:04 pm

Jo vaig anar al Luz Casanova i si fos com llavors te'l recomanaria sens dubte però d'ara no te'n puc parlar. Abans la gestió era de les monjes, però no donaven materia ni eren les profes només dirigien i vivien allà, ara crec que és dels cures.

el barri des de que jo vaig anar també ha canviat molt.

El que sí sé es que molts dels profes continuen sent els mateixos, amb uns quants anys més però molt bons professors, la meva mare se'ls continua trobant i ells continuen preguntant com ens van les coses.

El col.legi te un pati gran abaix i dos a la part de dalt, quan jo anava no sortiem del cole per fer educació física, al Col.legi Sant Ferran sí surten, van a la Via FAVENCIA a les pistes que hi ha allà.
Jo vaig fer P3 i P4 al Sant Ferran i la meva mare em va canviar en començar P5 al igual que altres companyes més, els motius no els sé i jo tampoc tinc gaires records.

No sé si t'he ajudat gaire ja que fa 20 anys que vaig deixar l'EGB.
adealex

EntradaAutor: adealex » dj. gen. 24, 2013 11:18 am

Moltes gràcies per tota la informació que m'has donat.
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 24, 2013 11:29 am

Una amiga meva porta el nen (P5) al Victor Català i estan contents.
Jo només et puc dir que vaig anar l'estiu passat, per fi de curs, que feien una festa amb castell inflables i un trenet, i la Clara va estar encantada... neujor:-)
rosercxi
Entrades: 4
Membre des de: ds. nov. 10, 2012 7:48 am

EntradaAutor: rosercxi » dg. gen. 27, 2013 8:43 am

Hola. Soy de Nou Barris y mi hijo ha hecho este año P3 en el colegio Regina Carmeli-Horta. Aunque no era de mi zona lo puse como primera opción por su proyecto educativo y por la atención prestada durante el período de preinscripción. Estoy encantada con las profesoras y el colegio en general. Tengo entendido que este año la zona de Guineuta i Canyelles también tendrán 30 puntos en este colegio. Os animo a visitarlo. El día de puertas abiertas es el 24 de febrero. Un saludo.
lalaia
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1601
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 10:05 am

EntradaAutor: lalaia » ds. feb. 09, 2013 2:56 pm

Hola!
Jo sóc de la zona, però porto la meva filla gran a una escola que no és del barri.
Tot i això, l'any passat vaig anar a unes moltes jornades de portes obertes, de les que has dit, l'escola que més em va agradar (i amb diferència!) en quant a línia educativa, ideari, metodologia i treball, va ser el Sant Lluís. Les instal·lacions no són gran cosa, però, per a mi, no és ni molt menys, el més important. Treballen d'una manera molt dinàmica, clara, activa, global.... El problema és que només és una línia i l'any passat hi havian molts germans i no em vaig voler arriscar (tot i el nom, és una escola laica)
El Luz-Casanovas i el Sant Ferran, tenen una línia més tradicional.
També hi ha el Valldaura, que, tot i tenir molta fama al barri, a mi em va decepcionar molt... No li vaig trobar cap punt en que destaqués... I la xerrada de les portes obeertes... per oblidar, un director que no contestava clarament res, que s'anava per les branques i que no transmetia gens de caliu. A mi, personalment, no em va donar bona sensació
Ves a les jornades de portes obertes, demana entrevistes, tafaneja les webs i a veure quines sensacions tens amb cada una d'elles!`És un tema molt personal.
Imatge
ImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
adealex

EntradaAutor: adealex » dj. feb. 14, 2013 9:29 pm

Gràcies per la info lalaia, una pregunta...i a quina escola la portes?
Churrito
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dt. feb. 19, 2013 10:46 am

Jo sóc de Nou Barris, i els meus pares encara hi viuen.
I vaig estudiar al St.Lluis, i te'l recomano al 100%. Vaig tenir una infancia suuuper feliç allà. l`'educació, els valors i el seu projecte pedagogic eren molt bons. (fa 20 anys que vaig acabar l'EGB allà, però molt companys meus d'escola amb els quals encara tinc relació ara, diuen que poca cosa o gens ha canviat i tots estan encantats!)
Les intal.lacions com ja t'han comentat no són per tirar cohets, però l'ambient que s'hi respira es de familiaritat.
Si visqués al barri, se'ns dubte portaria allà a les meves filles.

També tinc un conegut que porta a la seva filla al Prosperitat (públic) i estàn molt contents.

Que tinguis sort, i entreu a l'escola que desitjeu.
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
adealex

EntradaAutor: adealex » dt. feb. 19, 2013 10:04 pm

Muchas gracias por toda la información, de todos modos por lo que tengo entendido hay más posibilidades de entrar al Valldaura que al St.Lluís, ya que tiene dos lineas, además dispone de bachillerato. De todos modos, seguimos viendo coles ;)
malierin
Entrades: 2
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 9:26 am

EntradaAutor: malierin » dc. feb. 20, 2013 9:42 am

Jo porto a la meva filla al Sant Ferran, ara fa P4 i estem molt contents i tinc una altra que començarà al setembre P3. Ella va molt contenta i li agraden molt les seves mestres i els companys. Pels comentaris que he llegit es deu assemblar al Sant Lluís, les instal·lacions d'infantil i primària són molt senzilles (a la ESO tenen un edifici nou que està molt xulo), però l'escola és molt familiar i pel que fa a la manera de treballar a mi em sembla molt bé (la nena ha començat a llegir amb lletra lligada i de pal, sap fer càlcul mental, fan anglès des de la guarde...)
Tenen menjador i permanències de 7 a 7 (que això pot ajudar als pares que treballem). Ah i tampoc són una escola religiosa, encara que es diguin Sant Ferran. Tambè tenen guardería (el tren groc, i també està super bè) per si vènen germans. Últimament han fet una web i hi ha blocs dels cursos, per si te'ls vols mirar. www.santferranbcn.cat (els blocs es poden veure des de la web).
Dels demés coles no et puc dir res.
Espero que et serveixi d'ajuda.
malierin
Membre des de: dc. feb. 20, 2013 9:26 am

EntradaAutor: malierin » dg. feb. 24, 2013 2:26 pm

Ah, he llegit que l'Akanne 79 posava que al Sant Ferran van a fer educació física a les pistes de Vía Favència. Ho vaig preguntar, perquè em va extranyar no saber-ho i sembla que no és del tot cert. L'educació física fins a 2n la fan al pati interior de l'escola, i a partir de tercer lloguen el camp de futbol i les pistes de la Guineueta i de tant en tant aprofiten les pistes.
pepegrillo
Membre des de: dl. març 11, 2013 7:29 pm

EntradaAutor: pepegrillo » dc. març 13, 2013 12:55 am

per favor algú que em recomani 2 o 3 escoles públiques en Nou Barris, zona Valldaura Via Julia Guinegueta? que no sigui el *Victor Catalá que mai hi ha places. :-o00m
Laury83
Entrades: 1
Membre des de: dv. feb. 24, 2017 6:35 am

EntradaAutor: Laury83 » dv. feb. 24, 2017 6:45 am

Hola a tots!

Revisant el fóro observo q ja fa 4 anys que es va activar aquest tema.

Ara jo em trobo en la mateixa situació que vosaltres i amb molts dubtes.

M'agradaria que algú de vosaltres expliqués per quina escola es va decidir fibalmente i la seva experiència.

Salutacions
Rouse77
Entrades: 1
Membre des de: dl. març 06, 2017 10:17 am

EntradaAutor: Rouse77 » dl. març 06, 2017 11:11 am

Buenos días,

agradecería información actualizada de las escolas de Nou Barris. Este año me toca matricular a mi hija, y es una dificil elección, la verdad. Lo que te gusta de una, te gusta de otra, y al final te orientas por intuiciones y una visión generalizada.
Me interesa opinion de:

TIMBALER BRUC
CLOSA
CALDERON
FERRAN I CLUA

Gracias a todos.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::