no sé què fer per menjar...
no sé què fer per menjar...
en serio, tenim tot el menjar avorridíssim... el nen porta un dies menjant molt poc i em sembla que li passa com a mi, que ho té tot avorrit. Tinc la nevera plena de relleus perquè no ens acabem res, a més tinc la sensació que cada dia em queda el menjar més dolent...
pensava sortir d’aquí una estona per anar a el mercat a inspirar-me i comprar alguna cosa diferent, però és que no sé què fer per dinar!!!!
pensava sortir d’aquí una estona per anar a el mercat a inspirar-me i comprar alguna cosa diferent, però és que no sé què fer per dinar!!!!
Re: no sé què fer per menjar...
A mi em passa igual! No sé si coneixes Aquesta web http://www.pequerecetas.com/ A mi m'ajuda quan no sé qué fer!
ada_bcn ha escrit:en serio, tenim tot el menjar avorridíssim... el nen porta un dies menjant molt poc i em sembla que li passa com a mi, que ho té tot avorrit. Tinc la nevera plena de relleus perquè no ens acabem res, a més tinc la sensació que cada dia em queda el menjar més dolent...
Crec que aquesta crisi ens passa a totes les famílies!!!
Els nens ja ho tenen que hi ha èpoques que mengen menys, i no crec que tingui a veure amb el que cuines tu.
Però està bé de tant en tant provar receptes noves, per variar una mica i no avorrir-nos, no només menjant, sinó també a l'hora de cuinar.
Potser et pots comprar un llibre de receptes senzill (a mi m'encanten!!) o buscar una mica per internet receptes noves.
I a vegades, el que passa és que ens agoviem d'haver de cuinar cada dia, pensar el què etc. Pot ajudar fer-se un menú, així no s'ha de pensar cada dia, i també fer algunes coses a l'engrós i congelar, i així alguns dies t'estalvies cuinar.
Ara que ve el fred, ve de gust menjar llegums estofats, purés...
Per què no proves a fer alguna quiche de verduretes, lassanya, verdures farcides al forn, o canelons?
Quiche sense pasta brisa: http://www.consumer.es/web/es/alimentacion/recetas/2003/09/01/64752.php
Lassanya: http://www.recetasdiarias.com/recetas/pasta/lasana-de-verduras/
Carbassons farcits: http://www.pequerecetas.com/receta/calabacines-rellenos
Canelons de tonyina: http://www.labuenamesa.carrefour.es/cocina-con-carrefour/el-chef-responde/detalle/canelones-de-pescado
Quiche sense pasta brisa: http://www.consumer.es/web/es/alimentacion/recetas/2003/09/01/64752.php
Lassanya: http://www.recetasdiarias.com/recetas/pasta/lasana-de-verduras/
Carbassons farcits: http://www.pequerecetas.com/receta/calabacines-rellenos
Canelons de tonyina: http://www.labuenamesa.carrefour.es/cocina-con-carrefour/el-chef-responde/detalle/canelones-de-pescado
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Estofat de soja!
http://aimaremaretamarona.blogspot.com.es/2012/12/estofat-de-soja.html
O arròs amb calamars, arròs amb xampinyons, macarrons vegetarians, escudella amb fideus nº0, pasta a la bolonyesa (no sé quina edat té el teu nen!)
http://aimaremaretamarona.blogspot.com.es/2012/12/estofat-de-soja.html
O arròs amb calamars, arròs amb xampinyons, macarrons vegetarians, escudella amb fideus nº0, pasta a la bolonyesa (no sé quina edat té el teu nen!)
al meu nen li agrada molt semblarà una guarrada però queda bonissim arrós a la carbonara...es llepa els dits...també col i patata amb bacon.... estofat de vedella amb arrós....un dia vaig fer mongeta tendre a la carbonara però encara es veia el color verd i no vol res de color verd...però el seu pare s'ho va menjar
es que l'arrós no en menjava gens...i ara li agrada molt...
no t'he ajudat gaire però per provar coses diferents....
es que l'arrós no en menjava gens...i ara li agrada molt...
no t'he ajudat gaire però per provar coses diferents....
hola noies...
són les 14,05h i a les 14,30h hem de sortir cap a l'escola... i encara estic fent el dinar!!! al final m'he decidit a fer cous-cous de pollastre i verdures, el cous-cous ja està però el pollastre i les verdures... en tenen per estona encara, així que de moment cous-cous sol... Li ha fet molta il·lusió quan li he dit que feien cous-cous però com li ha costat tant pujar desde l'escola hem arribat tardíssim...
són les 14,05h i a les 14,30h hem de sortir cap a l'escola... i encara estic fent el dinar!!! al final m'he decidit a fer cous-cous de pollastre i verdures, el cous-cous ja està però el pollastre i les verdures... en tenen per estona encara, així que de moment cous-cous sol... Li ha fet molta il·lusió quan li he dit que feien cous-cous però com li ha costat tant pujar desde l'escola hem arribat tardíssim...
jo tinc avorridíssim tot el que porti pasta (sigui amb salses o sopa...), arrós i patata bullida... així que no sé què fer de primer, per això avui se m'ha acudit el cous-cous al final.
dimarts fem sempre paella pq cuina el meu pare i dinem tots junts i sempre fa paella, aixíq eu arrós ja no en faig cap altre dia...
necessito idees de primer, en serio, no sé què fer.
el meu fill menja bé l'amanida (segons el dia) verda amb tomáquet i cosetes, però la verdura només en crema, sobretot la crema de carbassó... però és que jo la tinc súper avorrida també, pq en faig cada setmana i sempre m'he d'acabar les restes...
la web que heu dit, pequerecetas, si la conec i algún cop hem fet algún pastís o galetes.
de segon em vaig apanyant, tot i que em sembla que aviat també ho tindré avorrit tot...
dimarts fem sempre paella pq cuina el meu pare i dinem tots junts i sempre fa paella, aixíq eu arrós ja no en faig cap altre dia...
necessito idees de primer, en serio, no sé què fer.
el meu fill menja bé l'amanida (segons el dia) verda amb tomáquet i cosetes, però la verdura només en crema, sobretot la crema de carbassó... però és que jo la tinc súper avorrida també, pq en faig cada setmana i sempre m'he d'acabar les restes...
la web que heu dit, pequerecetas, si la conec i algún cop hem fet algún pastís o galetes.
de segon em vaig apanyant, tot i que em sembla que aviat també ho tindré avorrit tot...
- Cabana
- :: tortuga

- Entrades: 349
- Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am
- Ubicació: Al país de la Tramuntana
Ostres, si li agraden les cremes doncs, no ho sé, crema de porros, de carbassa, de pastanaga, de ceba,... Potser ja ho has provat però, i un xic de bròquil bullit amb patata i tot aixafadet? O uns espàrrecs a la planxa (touets) amb un xic de romescu suau? O coliflor amb beixamel i gratinada?
Et dic coses que fem nosaltres de primer plat:
-llegums: llenties amb arròs, verdures i xoricets; cigrons també amb verdures.
-pizza casolana
-patates guisades amb costella de porc
-blat tendre amb acompanyament de verdures, per exemple.
-sopes variades
-guacamole i hummus (a la meva filla li encanten i, acompanyades de "nachos" sense sal, és una bona manera de menjar verdures i llegums).
-pastís de patata, carn picada, formatge i salsa de tomàquet (es fa a capes).
Per cert: perquè no busques el menú del menjador d'alguna escola i te'n copies alguns àpats? Hi ha escoles que els pengen a la web.
-llegums: llenties amb arròs, verdures i xoricets; cigrons també amb verdures.
-pizza casolana
-patates guisades amb costella de porc
-blat tendre amb acompanyament de verdures, per exemple.
-sopes variades
-guacamole i hummus (a la meva filla li encanten i, acompanyades de "nachos" sense sal, és una bona manera de menjar verdures i llegums).
-pastís de patata, carn picada, formatge i salsa de tomàquet (es fa a capes).
Per cert: perquè no busques el menú del menjador d'alguna escola i te'n copies alguns àpats? Hi ha escoles que els pengen a la web.
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
JO estic super poc inspirada tultimamant b! ja he pres nota de les vostres aportacions, sou uns solets!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
A nosaltres és que ens agrada molt la pasta i la sopa, que veig que és el que teniu més avorrit, però com que s'ha de procurar menjar una miqueta de tot, et dic alguns primers que fem nosaltres:
- Sopa de peix amb arròs
- Fideus a la cassola
- Crema de verdures amb encenalls de formatge
- Sopa d'au amb pasta
- Crema de carbassó
- Fideuà a la marinera
- Espaguettis a la bolonyesa
- Canelons
- Crema de carbassa amb crostons
- Arròs a la cubana
- Estofat de llenties
- Minestra de verduretes
- Pèsols saltejats amb ceba i pernil
- Cigrons estofats (amb bledes, per exemple)
- Mongeta tendra amb patata bullida
- Paella
- Escudella amb pilota
- Bledes o bròquil amb patata
- Sopa de peix amb arròs
- Fideus a la cassola
- Sopa d'au amb pasta
- Crema de carbassó
- Fideuà a la marinera
- Canelons
- Arròs a la cubana
- Estofat de llenties
- Minestra de verduretes
- Paella
- Escudella amb pilota
Takita ha escrit:- Crema de carbassa amb crostons
La crema de carbassa és molt bona!!! De fet, la carbassa és una verdura que agrada molt als nens, com és un pèl dolça... rostida també està bona:
http://www.guiaparapadres.com/alimentacion/calabaza-para-los-mas-pequenos.html
hola
ahir vaig comprar una carbassa de gairebé 2 kilos aixíq eu segurament serà la pròxima cosa que avorrirem... poso carbassa al cous-cous, però el meu fill no se la va menjar. si faig patates bullides amb alguna verdura, tampoc se les menja les verdures, ni xafades... faig monjetes, pèssons, cols de brusseles, bròquil, però sempre m'ho acabo menjant jo. És la única cosa que no es menja, bé i la vedella si no és amb carn picada.
total, que procuro fer crema de carbassó un cop a al setmana pq s'ho menja bé.
avui toca arrós de bacallà i demà espaguetis amb tomàquet i formatge.
dijous provaré la crema de carbassa... porta uns dies que no menja gaire.
divendres normalment faig llenties que se les acostuma a menjar bé... aquesta setmana provaré els cigrons a veure què...
ahir vaig comprar una carbassa de gairebé 2 kilos aixíq eu segurament serà la pròxima cosa que avorrirem... poso carbassa al cous-cous, però el meu fill no se la va menjar. si faig patates bullides amb alguna verdura, tampoc se les menja les verdures, ni xafades... faig monjetes, pèssons, cols de brusseles, bròquil, però sempre m'ho acabo menjant jo. És la única cosa que no es menja, bé i la vedella si no és amb carn picada.
total, que procuro fer crema de carbassó un cop a al setmana pq s'ho menja bé.
avui toca arrós de bacallà i demà espaguetis amb tomàquet i formatge.
dijous provaré la crema de carbassa... porta uns dies que no menja gaire.
divendres normalment faig llenties que se les acostuma a menjar bé... aquesta setmana provaré els cigrons a veure què...
- africajambo
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:22 pm
- Ubicació: terrassa
HOla! molt be aquest post!!!
Creieu que tots aquests plats com estofats..arrossos... es poden donar per sopar? Jo el problema el tinc per sopar, plats lleugers que nose que fer.....i a sobre ara li a agafat mania a la truita!!!
merciiiiiiiiiiiiii
Creieu que tots aquests plats com estofats..arrossos... es poden donar per sopar? Jo el problema el tinc per sopar, plats lleugers que nose que fer.....i a sobre ara li a agafat mania a la truita!!!
merciiiiiiiiiiiiii
Petons!
- africajambo
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:22 pm
- Ubicació: terrassa
Takita ha escrit:A nosaltres és que ens agrada molt la pasta i la sopa, que veig que és el que teniu més avorrit, però com que s'ha de procurar menjar una miqueta de tot, et dic alguns primers que fem nosaltres:
- Sopa de peix amb arròs
- Fideus a la cassola
- Sopa d'au amb pasta
- Crema de carbassó
- Fideuà a la marinera
- Canelons
- Arròs a la cubana
- Estofat de llenties
- Minestra de verduretes
- Paella
- Escudella amb pilota
NENA QUINA SORT, TOT AIXO MENGEN ELS TEUS???? La meva de 3 anys o pasta, arros o crema de verdures...la resta em costa horrores....ella menja al cole i alla si que menja de tot, pero a les nits a casa? uff....tampoc se que fer....
Petons!
Jo quan no sé què fer tiro del menú del mes anterior de l'escola! Però entre altres coses i com a idea:
-Cigrons amb bledes
-Arròs a la cubana (sofregit, ou)
-Mongeta tendra i pastanaga (amanida)
-Tallarines (sofregit, formatge)
-Truita de ceba i patata amb enciam i tomàquet
-Filets de llenguado arrebossats amb enciam i olives
-Hamburgueses de vedella amb suc
-Filets del peix que tingui amb llimona, amb ceba o amb tomàquet (bon sofregit i xup xup)
-Truita de gambetes i tomàquet amanit
-Crema de porros
-Mongeta tendra i patata, col i patata
-Pèsols amb patates
-Mandonguilles guisades
-Sopa
-Filets de pollastre a la taronja (arrebossats amb la sopa de ceba seca del Mercadona i fent xup xup a la paella amb suc de taronja, boníssim!)
-Crema de carbassa, carbassó, etc.
-Ensaladilla "a la meva manera" (a part de pèsols, pastanaga, mongetes,... i hi afegeixo retalls d'embotits)
-Cigrons amb bledes
-Arròs a la cubana (sofregit, ou)
-Mongeta tendra i pastanaga (amanida)
-Tallarines (sofregit, formatge)
-Truita de ceba i patata amb enciam i tomàquet
-Filets de llenguado arrebossats amb enciam i olives
-Hamburgueses de vedella amb suc
-Filets del peix que tingui amb llimona, amb ceba o amb tomàquet (bon sofregit i xup xup)
-Truita de gambetes i tomàquet amanit
-Crema de porros
-Mongeta tendra i patata, col i patata
-Pèsols amb patates
-Mandonguilles guisades
-Sopa
-Filets de pollastre a la taronja (arrebossats amb la sopa de ceba seca del Mercadona i fent xup xup a la paella amb suc de taronja, boníssim!)
-Crema de carbassa, carbassó, etc.
-Ensaladilla "a la meva manera" (a part de pèsols, pastanaga, mongetes,... i hi afegeixo retalls d'embotits)
Hola
com a idea, per experiència... si intento fer dos plats em costa molt més i em quedo sense idees. En canvi, fer un plat combinat em costa menys.
Per exemple si voleu fer peix a la planxa o arrebossat, es pot acompanyar d'una mica de carbassó i pebrot a la planxa o xampinyons saltejats.
O un dia pots fer mongeta tendra i patata i un ou dur ratllar, i l'endemà, amb les mongetes que sobren les pots tallar petites, saltejar amb un allet i fer un plat amb una mica d'arròs, les mongetes i algo de tall.
O pots fer sopa amb caldo+pasta+cigrons (plat únic)
També faig un saltejat de tofu+verdures (plat únic) acompanyat d'una mica de pa (es pot substituir el tofu per pit de pollastre, tot tallat petit i saltejat amb all en pols, pebre vermell...).
També es pot fer hummus o guacamole (o altres patés vegetals) amb pa.
Patates al forn
Bé, aquí us deixo algunes idees més.
com a idea, per experiència... si intento fer dos plats em costa molt més i em quedo sense idees. En canvi, fer un plat combinat em costa menys.
Per exemple si voleu fer peix a la planxa o arrebossat, es pot acompanyar d'una mica de carbassó i pebrot a la planxa o xampinyons saltejats.
O un dia pots fer mongeta tendra i patata i un ou dur ratllar, i l'endemà, amb les mongetes que sobren les pots tallar petites, saltejar amb un allet i fer un plat amb una mica d'arròs, les mongetes i algo de tall.
O pots fer sopa amb caldo+pasta+cigrons (plat únic)
També faig un saltejat de tofu+verdures (plat únic) acompanyat d'una mica de pa (es pot substituir el tofu per pit de pollastre, tot tallat petit i saltejat amb all en pols, pebre vermell...).
També es pot fer hummus o guacamole (o altres patés vegetals) amb pa.
Patates al forn
Bé, aquí us deixo algunes idees més.
africajambo ha escrit:
NENA QUINA SORT, TOT AIXO MENGEN ELS TEUS???? La meva de 3 anys o pasta, arros o crema de verdures...la resta em costa horrores....ella menja al cole i alla si que menja de tot, pero a les nits a casa? uff....tampoc se que fer....
Sí, sí, el nen menja tot això, tot i que tampoc és que mengi molta quantitat; la nena, crec que tindrà bona boca també, apunta maneres
.Al vespre, procurem fer els plats més lleugers i potser no menja tant com a migdia, però no em puc queixar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |