electroestimulació periné
Re: electroestimulació periné
Hola!
No et desanimis dona!!! a més tampoc t'ho han pintat tan malament i podràs tenir més embarassos!! Tenen raó quan diuen que el prolapse uterí no te l'arreglen, l'únic que es podria fer és operar i a mi el Dr em va dir que a no ser que tingués dolors o molèsties en el dia a dia que no m'ho aconsellava. Jo crec que estem en bones mans però el més fonamental és constància a casa, o sigui que a fer exercicis!! Del Centre no n'he sentit a parlar mai,però no sé si potser el grau 1 el podrien arreglar, el 2 ja t'asseguro jo que no.
Ànims!!
No et desanimis dona!!! a més tampoc t'ho han pintat tan malament i podràs tenir més embarassos!! Tenen raó quan diuen que el prolapse uterí no te l'arreglen, l'únic que es podria fer és operar i a mi el Dr em va dir que a no ser que tingués dolors o molèsties en el dia a dia que no m'ho aconsellava. Jo crec que estem en bones mans però el més fonamental és constància a casa, o sigui que a fer exercicis!! Del Centre no n'he sentit a parlar mai,però no sé si potser el grau 1 el podrien arreglar, el 2 ja t'asseguro jo que no.
Ànims!!
El Centre, és un dels centres de referència en fisioteràpia del sol pelvià.
Treballen molt i molt bé i des de fa anys... tema preus no en tinc ni idea...
http://www.elcentre.info/profesio/nuest ... onales.htm
Una de les seves professioanls la Iraia Lekue treballa tambe´al Institut d'Estudis de al Sexualitat i la Parella www.iesp.cat , pots mirar i comparar preus
Que vagi bé, i no et desanimis... que es recupera però lentament i una operació sense tenir be´la musculatura sols ho arregla temporalment perquè el prolapse es va repetint.

Treballen molt i molt bé i des de fa anys... tema preus no en tinc ni idea...
http://www.elcentre.info/profesio/nuest ... onales.htm
Una de les seves professioanls la Iraia Lekue treballa tambe´al Institut d'Estudis de al Sexualitat i la Parella www.iesp.cat , pots mirar i comparar preus
Que vagi bé, i no et desanimis... que es recupera però lentament i una operació sense tenir be´la musculatura sols ho arregla temporalment perquè el prolapse es va repetint.
- ratoulinette
- Entrades: 4
- Membre des de: dt. gen. 08, 2013 4:22 pm
Gràcies a totes pels consells, de moment he començat al RAP i potser vagi a fer una primera visita al Centre, perquè igualment em cau més a prop de la feina, tot i que és més car.
A veure si me'n surto, tot i que és taaaaaaaan leeeeent.
A veure si me'n surto, tot i que és taaaaaaaan leeeeent.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |