Grip i vómits

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
nuscka
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Grip i vómits

EntradaAutor: nuscka » ds. gen. 26, 2013 5:13 pm

Tinc el nano amb la grip i està vomitant des del passat diamarts a la nit. Avui sembla que està una mica millor, ja no vomita tant, peró és que són un pilot de dies , i tot i que el metge diu que no està deshidratat, i que la malatia està fent el seu curs, jo estic amoinada. S'està quedant fet un secall, i només té forces per anar del sofà al llit.

Algú més ha apassat aquesta grip?
ImatgeImatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: Grip i vómits

EntradaAutor: tacai » ds. gen. 26, 2013 7:37 pm

a mi l'altre dia la doctora em va dir 'el vómito es inespecífico', i jo li vaig preguntar que què volia dir, i em va dir 'tienen fiebre vomitan, tienen gastroenteritis y vomitan, tienen mocos y vomitan.. o sigui que segur que és símptoma de la grip, així que esperar que passi el virus, no? :-o00m :-o00m
si vomita tot el menjar pots donar-li suero, o aigua amb sucre, però també em va dir 1/2 hora dp de vomitar, sinó segur que encara vomita més, no?

bueno, que passi ràpid!
nuscka
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dg. gen. 27, 2013 7:51 am

gràdies tacai! ja és el que fem, peró es clar tants dies, acabes amoinan-te. A més ell és primet, i si veiessis com s'ha quedat! fa pena , pobret.
ImatgeImatge
thankyou78
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am

EntradaAutor: thankyou78 » dg. gen. 27, 2013 8:58 am

M'uneixo al club, nosaltres vam passar-ho fa una setmana i mitja, tot i que en el nostre cas la grip-virus de panxa del gran va ser "express" un dia sencer de vòmits, i dos dies bevent suero i menjant pa torrat, i es va recuperar bé. En el cas del petit va agafar febre durant 3 dies i després 2 fet caldo, i al sisè ja més fort. I el meu home va agafar la versió de poca febre, però maldecap molt intens 3 dies i més fluix un parell de dies. Ara tots bé, tot i que el petit amb mocs.

Pels de panxa el suero va molt bé, doncs evites que es deshidratin, que és el perill principal. Pel gran li vam comprar uns bricks de maduixa a la farmàcia, però per nadons també n'hi ha suero a la farmàcia amb xeringa, tot i que sé que es pot fer de forma cassolana, nosaltres sempre l'hem comprat a la farmàcia quan els meus fills han agafat virus de panxa de nadons.

Molts ànims perque són virus molt desesperants, els veus que no poden amb la seva ànima i que es van aprimant (els meus són primets també i quan ve un virus d'aquests es queden fets un drap pobres). Espero que es recuperin aviat. Una abraçada!
Pots seguir les nostres aventures nòrdiques a: http://mariposasnordicas.blogspot.com

Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::