Pasos a seguir???

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
morena
:: pantera
Entrades: 823
Membre des de: dt. gen. 10, 2006 4:50 pm
Ubicació: Barcelona

Pasos a seguir???

EntradaAutor: morena » dl. gen. 16, 2006 12:59 pm

Hola a todas! Como vereis voy a empezar a buscar un bebito, pero leyendo, estoy descubriendo cosas que no sabia y me estoy liando un poco.
Me gustaria que me ayudaseis a ver si me aclaro:
1.- ¿Tengo que ir al ginecologo antes de quedarme embarazada?
2.- ¿que es lo del acido fólico? ¿Hay que tomarlo?

Tengo tantas ganas, estoy tan ilusionada, que me estoy liando yo sola jajajja.
Besos para todas!!!!
Lod
:: zebra
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dl. gen. 16, 2006 2:09 pm

Hola Morena!

Pues sí! Debes de ir al ginecólogo para que te haga una revisión de rigor para que todo ande bien y te dé el ácido fólico y sobretodo instrucciones y algun que otro consejillo.

Acido fólico, lo debes de tomar para prevenir posibles mal formaciones en el tubo neural del bb, lo debes de tomar antes de empezar y durantes los tres primeros meses, ya que el tubo neural se forma en el primer mes de embarazo, pues es cuando tu te enteras de que estás embarazada y luego puede ser demasiado tarde..

Así que ya sabes: Al ginecólogo a ponerte al día! En fin, las ya embarazadas te pueden aconsejar mejor que yo...

Suerte guapa! Y por cualquier cosilla estamos por aquí!

:-()-)
morena

EntradaAutor: morena » dl. gen. 16, 2006 3:29 pm

Hola!!
Gracias Dolo. Acabo de llamar al ginecologo y me daba para Mayo!!! Le he explicado un poco la situación y me ha dado para el dia 1 de febrero, con otro medico y que no me hará revisión. Pero al menos para quitarme dudas y aconsejarme me va genial. Ya pediré hora para una revisión.
Gracias por todo!!!
xiara
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2625
Membre des de: dc. set. 14, 2005 8:42 pm

EntradaAutor: xiara » dl. gen. 16, 2006 5:54 pm

Morena, la Dolo te lo ha explicado de maravilla !!! :-)

Si que van llenos los ginecologos, no??!!
Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dl. gen. 16, 2006 6:22 pm

Hola Morena! Felicidades por haberos decidido, sí señora así se hace!
>.-<: >.-<: >.-<:
Bé, primer de tot, molta paciènica, eh!

Com que ho teniu planejat i decidit com nosaltres, doncs, com t'ha dit la Dolo. El primer que has de fer és demanar visita al ginecòleg perquè miri que estigui tot bé (control rutinari), li exposes que teniu intenció, i ell et recomanarà que prenguis àcid fòlic (Dolo ha explicat molt bé) i ferro si et fa falta.

Jo al meu li vaig demanar què s'havia de fer per quedar amb estat i em va deixar anar un xiste. És l'òstia! I em va recomanar l'àcid fòlic, no menjar carn crua ni embotits (si ho congeles abans no hi ha problema) i evitar els gats (per evitar la toxoplasmosi).
Vaig començar a fer tot això després de prendre'm la darrera pastilla de la malària (a principis de juny), i ens hi vam posar a mitjans d'octubre (bé, posar i encertar).

Jo no prenia pastilles anticonceptives, però si en prens també t'aconsellaran sobre això.
:-)ok:
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dl. gen. 16, 2006 6:23 pm

ai, veig que ja tens hora, guay!
manos a la obra >.-<: :--=-) :-)) :-)(:-)
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dl. gen. 16, 2006 6:38 pm

Doncs ja està, aqui les expertes del foro t'ho han explicat tot requetebé!!!
moltes felicitats Morena i que vagi tot molt bé, sobretot tranquilitat i sense obsessions pk després si que si no t'hi quedes al primer mes t'obsessiones!!!

l'àcid fòlic te'l donaran en pastilles pk es considera que només amb l'aport que porten els aliments no n'hi ha prou, per tant com més aviat te'l donen i te'l prens millor.jo aquesta informació no la sabi (encara no hi havia aquest foro tan fantàstic) i no me'l vaig prendre fins a la 5ena setmana, però no passa res.sobretot menja ja molta verdura i fruita (si no ho fas) pk porten moltes vitamines necessàries, sobretot les de fulla verda, i pren calci (llet, iogurts, formatge curat o tendre, no el blau)

molta sort en la búsqueda!!!! :-)ok:
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Txellrb
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. gen. 16, 2006 11:36 pm
Contacta:

EntradaAutor: Txellrb » dl. gen. 16, 2006 11:46 pm

Hola,

A mi encara em queden uns 2 anyets per anar a buscar la primera criatura però ja em vaig informant de com va la cosa perquè crec que aquí aprendré coses que ni tan sols pensava com lo de l'àcid fòlic.

Una pregunta (incultura total, eh?) he sentit que si mai has prés la pildora anticonceptiva és molt fàcil quedar-se embarassada, és així?
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

EntradaAutor: MONTSERRAT » dl. gen. 16, 2006 11:55 pm

Hola Txell!

Nosaltres anirem a la par. Ens casem aquest any i anirem a buscar el bb... d'aquí a uns 2 anyets.

Lo de l'àcid fòlic sí que ho sabia per cosines que s'han quedat embarassades, però això de les pastilles anticonceptives... ni idea! Segur que algú ens ho contestarà!

Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. gen. 17, 2006 7:57 am

això que dieu de prendre pastilles i quedar-te o no... doncs jo conce casos de tot.... hi ha gent quer ha deixat les pastilles i pataplan s'han quedat i gent que no..... els metegs et diuen que no influeix...

jo he pres pastilles 10 anys i anell vaginal 2 anys més.... o sigui que si influeix... ja m'explicaràs tu.... no em quedaré ni en 20 anys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jajajaaaaajajajajajjajajajajajaj
morena

EntradaAutor: morena » dt. gen. 17, 2006 8:28 am

Muchas gracias chicas!!!
Laia, intentaré seguir tu consejo de no obsesionarme, aunque reconozco que estoy un poco nerviosa jajaja. És más la ilusión que tengo de dar el paso que otra cosa.
El dia 1 os contaré lo que me ha dicho el médico.
Lod
Entrades: 1506
Membre des de: dt. jul. 19, 2005 11:37 am

EntradaAutor: Lod » dt. gen. 17, 2006 8:32 am

Hola noies!

Morena.. como te han dicho muuuucha paciencia!!! A lo mejor te quedas el primer mes, como al cuarto, como al año ok? Però un consejillo: disfruta de las prácticas y de tu marido... No vale la pena obsesionarte con algo que todavía no está aquí, por lo tanto a cuidar lo que ya tienes delante no?

Un beso y ánimos!

:-()-)
morena

EntradaAutor: morena » dt. gen. 17, 2006 8:50 am

Gracias Dolo!
Con él a mi lado y con vosotras ayudandome por aki, seguro que lo que tarde en llegar lo llevaré bien.
Gracias por los animos!!!
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm

EntradaAutor: D.J. » dc. gen. 18, 2006 9:11 am

Este foro esta genial,nosotros hasta finales del verano no queremos ponernos,para tenerlo todo bien atado,pero entonces si he de tomar 3 meses antes lo del acido folico cuando voy al gine,en abril o mayo asi?,y otra cosilla que de esto estoy muy muy informada,tengo 5 gatos y ya lo he consultado de arriba abajo,hay muchisimos ginecologos que dicen que no te acerques a los gatos,bueno pues la verdad es que corres el mismo riesgo con un gato que comiendo carne cruda,lo digo porque en las protectora hay un monton de abandonos por esta causa y todo por falta de informacion.
morena

EntradaAutor: morena » dc. gen. 18, 2006 9:18 am

Hola D.J.
Yo por lo que tengo entendido, a lo que te dicen que no te acerques, no es a los gatos en si, aunque si te aconsejan que no te dejes que te chupen, pero lo importante es a las cacas y pipis. Deja que se encargue otra persona de ese tema, de cambiarles la tierra y no tendras tanto problema.
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dc. gen. 18, 2006 9:47 am

Si si acercarte y acariciarlos y eso si,las cacas en principio si tu gato no sale de casa ,ni come carne cruda ni nada no hay problema y se les puede hacer ha ellos la prueva de la toxoplasmosis por si son portadores,pero nosotros si lo que tu dices desde el momento en que me quede por si acaso los cambiara mi marido. >.-<:
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dc. gen. 18, 2006 9:51 am

Hola D.J., així que també esteu planificant per l'estiu? molt bé, felicitats!! >.-<: >.-<: >.-<:

Mira, nosaltres com que vam haver-nos de vacunar i descansar de les vacunes després del viatge de noces, sabíem que no podíem posar-nos-hi fins la tardor, però jo ja vaig anar al ginecòleg per Setmana Santa (que de fet, igualment em tocava visita anual) i li vaig comentar. Vaig començar amb l'àcid fòlic al juny, després de la última dosi d'anti-malaria, o sigui, ben bé 4 mesos abans.

En quant a lo dels gats i la carn crua. A mi el gine ja em va avisar quan vaig anar a fer la consulta, i ja vaig començar a vigilar des de llavors.
Es tracta d'evitar de passar la toxoplasmosi durant l'embaràs. Pot ser que ja l'hàgiu passat però no se sap, perquè en persones sanes és com passar un refredat fort o una grip. Com que no se sap si l'has passat fins que et fan les primeres anàlisis de l'embaràs, et recomanen que facis prevenció, doncs passar-la durant l'embaràs... a veure, no és molt i molt greu, però s'ha de tractar.

Per evitar-ho recomanen rentar molt i molt bé fruites i verdures, evitar tocar gats (com diu la Morena pels bitxos de les caquetes) i no menjar embotits ni carn crua.
Lo dels embotits se soluciona congelant-los abans, i la carn també, o vigilar que estigui ben ben cuita.

Com que tu tens 4 gats, pregunta-li al gine quan vagis a fer la visita per planificar l'embaràs i et dirà com tractar el tema.

D.J.

EntradaAutor: D.J. » dc. gen. 18, 2006 10:22 am

Si ja estem en marxa,com no vui esta embarazada al estiu perque ja o paso malament per la calor i els problemes circulatoris,pues em pensat que cap a finals de agost o principi de septembre començar,i aixi aumenta la nostra prolifera familia,tenim 5 gats i una gosseta que ja la estem educant per cuan vingui un bb,lo del gats se ho comentare per descompat pero i ha ginecolegs que et diuen que et desfasis del animals i aixo si que no ho pense fer,ja se que hi ha molta gent que no ho entenen pero nosaltres som aixi,son els nostres fills,a 4 de ells les em vist neixer i jo vaig tenir que ajudar al part i per aixo en aquell moment no els van donar,jo ja me estic informant de les coses a tenir en compte,pues vaig a demanar hora al gine per setmana santa,a veure que diu.
Sibil·la

EntradaAutor: Sibil·la » dj. gen. 19, 2006 10:29 am

D.J. ahir vaig llegir al meu llibre que si tens gats fas que netegin el cistell de necessitats un altre, o ho fas amb guants i ja està.
Però "lo dicho" el gine ja t'ho explicarà.

En quant a lo del "planning del : bb : " només dir-te que està bé pensar en no passar l'embaràs a l'estiu si no et convé però recorda que no som màquines de fer bebés i que no és tan fàcil planificar-ho. De vegades surt a la primera però devegades es triga més. Crec que ho heu de tenir en compte.

:*:-)
Laia
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

EntradaAutor: Laia » dt. gen. 24, 2006 10:34 am

com diu la Sandra, està molt bé el planning però pots tardar un parell de mesets minim....i no has de pensar només en quan et quedes embarassada, sino quan el tindràs!!!
el principi és més passable, crec que és pitjor el final i si t'agafa el part en ple agost si que pots tenir problemes circulatoris....en canvi si t'hi quedes al maig o juny el tindràs al març o l'abril, just abans de l'estiu per ja trere'l al carrer i fer passejadetes....
cada estació té lo seu!!
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 55 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::