Música, dansa o altres activitats per nens de 2a a Girona?
Música, dansa o altres activitats per nens de 2a a Girona?
Estic buscant activitats per fer a les tardes amb els meus fills de 18 mesos.
He trobat un parell d'escoles d'angles on comencen de ben petits, però m'interessaria saber si hi ha alguna escola de música o dansa on es facin activitats per nens tan petits.
I alguna ludoteca que organitzi activitats?
Seria per començar el curs vinent ja que imagino que a aquestes alçades deu estar tot ple.
Qualsevol pista o informació que em pogueu donar m'anira molt be que vaig molt perduda!
He trobat un parell d'escoles d'angles on comencen de ben petits, però m'interessaria saber si hi ha alguna escola de música o dansa on es facin activitats per nens tan petits.
I alguna ludoteca que organitzi activitats?
Seria per començar el curs vinent ja que imagino que a aquestes alçades deu estar tot ple.
Qualsevol pista o informació que em pogueu donar m'anira molt be que vaig molt perduda!
Re: Música, dansa o altres activitats per nens de 2a a Girona?
Bon dia
El meu fill té 2 anys acabats de fer i també estic buscant que faci alguna activitat extraescolar. Ara va a la llar d'infants però és molt actiu i a casa s'aborreix.
Intentem jugar continuament amb ell i estar sempre fent coses però no és el mateix.
Així que si algú sap d'algun lloc m'aniria molt bé.
Per cert has comentat que has trobat alguna academia d'angles, quina potser també estaria bé.
A mi a tot arreu em diuen que mentres dugui bolquer res de res.
El meu fill té 2 anys acabats de fer i també estic buscant que faci alguna activitat extraescolar. Ara va a la llar d'infants però és molt actiu i a casa s'aborreix.
Intentem jugar continuament amb ell i estar sempre fent coses però no és el mateix.
Així que si algú sap d'algun lloc m'aniria molt bé.
Per cert has comentat que has trobat alguna academia d'angles, quina potser també estaria bé.
A mi a tot arreu em diuen que mentres dugui bolquer res de res.
Hola escarlet! Ets de Girona? En un altre post "angles des de ben petits" he penjat un enllaç a dues academies q comencen des dels 12 mesos. Al principi hi has d anar amb ells
http://www.nuvol.com/noticies/petit-english/
Espero q et serveixi!
Espero q et serveixi!
Hola!jo porto la meva nene de 2anys al happy kids i fan classes fins 3dies en setmana de 40 minuts ells sols. Jo tambe la vaig apuntar perque les tardes son molt llargues i aixi passem les tardes i a mes li agrada molt!
Hola escala! Que es el happy kids? Angles? M interessa pq el qjo he trobat es nomes un sia i amb pares.
Ens ho exiques? Merci!!!
Ens ho exiques? Merci!!!
Hola Floreta26!!!
Hi ha varies escoles que fan anglès per a nens petits: kids and us, happy kids...
Nosaltres anem a aquesta que es diu Happy Kids desde setembre. Hi ha grups de nens de 2-3 anys.
La veritat es que aprenen perque la meva nena ja diu els números, canten cançons et responen preguntes...i s'ho passen molt bé perque canten i ballen, fan contes, titelles.Son classes de 40 minuts.
Ja et vaig dir que per fer alguna activitat amb ells, ja que tota la tarda es fa molt llarg.
Pots anar 2 o 3 dies per setmana a un preu de 50 o 60 euros, depèn. Estan a la zona de la devesa.
Pots mirar les escoles que tinguis per zona, suposo que totes deuen fer més o menys el mateix.
Hi ha varies escoles que fan anglès per a nens petits: kids and us, happy kids...
Nosaltres anem a aquesta que es diu Happy Kids desde setembre. Hi ha grups de nens de 2-3 anys.
La veritat es que aprenen perque la meva nena ja diu els números, canten cançons et responen preguntes...i s'ho passen molt bé perque canten i ballen, fan contes, titelles.Son classes de 40 minuts.
Ja et vaig dir que per fer alguna activitat amb ells, ja que tota la tarda es fa molt llarg.
Pots anar 2 o 3 dies per setmana a un preu de 50 o 60 euros, depèn. Estan a la zona de la devesa.
Pots mirar les escoles que tinguis per zona, suposo que totes deuen fer més o menys el mateix.
Hola escala, merci per respondre tan ràpid! doncs de fet, visc molt a prop del Kids&us i de la helen doron. Però allà només és un cop a la setmana i amb els papis. He vist que a la vostra tmbé fan xinès amb el mètode Doman. Coneixes algú que hi porti els nens? Pq em sembla molt interessant! Una altra pregunta, quan dius 50 o 60 euros, et refereixes al mes o a la setmana?
Hola! Del xinès no conec res. El preu exacte per 2 dies son 49 euros al mes. Em sembla que 3 dies son 60 e al mes. L horari de les 5.20 a les 6h i hi van sols. Pots preguntar. La meva nena va commençar amb 2anys acabats de fer.
Moltes gracies, escala! Trobo q esta molt be! Potser ens hi trobem l'any q ve 

[quote="floreta26"]Hola escarlet! Ets de Girona? En un altre post "angles des de ben petits" he penjat un enllaç a dues academies q comencen des dels 12 mesos. Al principi hi has d anar amb ells
Hola! Només dir-vos que a Helen doron es pot començar a partir de 3 mesos, amb pares acompanyant. Es treballa amb estimulació primerenca.
Salutacions!
Espero q et serveixi![/quote]
Hola! Només dir-vos que a Helen doron es pot començar a partir de 3 mesos, amb pares acompanyant. Es treballa amb estimulació primerenca.
Salutacions!
Espero q et serveixi![/quote]
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |