Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
Jo tinc una amiga basca, i la seva fill es diu Naia, és molt macu.
tona ha escrit:Sibil.la.... La mestra en questio no es dira mireia???
xiii

Tinc un company d'universitat que aviat serà pare i la seva filla es dirà Aila. Ara no sé si Ayla com la de la novel·la o amb i llatina.
Tinc una antiga companya de feina, que és escocessa, i la seva filla que deu tenir 9 anys es diu Aila (allà és un nom propi conegut) i el fill petit es diu Liam. Vivien a Catalunya i ara a l'Aragó.
I lo de que a alguna gent Martí els sonava a home vell, també em va passar amb el meu fill, que es diu Robert. Però ara ja ningú s'ho planteja, hehe
Tinc una antiga companya de feina, que és escocessa, i la seva filla que deu tenir 9 anys es diu Aila (allà és un nom propi conegut) i el fill petit es diu Liam. Vivien a Catalunya i ara a l'Aragó.
I lo de que a alguna gent Martí els sonava a home vell, també em va passar amb el meu fill, que es diu Robert. Però ara ja ningú s'ho planteja, hehe
Jo tinc un amic que viu a Brusel.les, la seva parella és turca i a la seva filla l'han posat també Ayla! Es veu que és comú a Turquia.
Bona nit noies!!
Jo, a la família tinc una Maia, una Vinyet, una Queralt, una Itziar, una Aria en camí i el meu nen que es diu Enzo.. deu ni dó de noms poc comuns!!
I m'encanten Aniol, Aran, Ander (Andreu en basc, bé, és que Andreu també m'agrada molt), Arlet, Nora, Noa (aquest segur que acabem posant-lo si tinc una nena, xq el Nenito no coincideix amb mi en els altres noms!!). Una noia de la feina li va posar a les seves filles Eire (m'encanta!!) i Kiara, i una altra Íria i Eirin.
Per cert, Liam molt xulo, però igual que la Patti, penso que sona massa a anglès, i com que no m'acava d'agradar, això.
Petons a totes!!
Jo, a la família tinc una Maia, una Vinyet, una Queralt, una Itziar, una Aria en camí i el meu nen que es diu Enzo.. deu ni dó de noms poc comuns!!
I m'encanten Aniol, Aran, Ander (Andreu en basc, bé, és que Andreu també m'agrada molt), Arlet, Nora, Noa (aquest segur que acabem posant-lo si tinc una nena, xq el Nenito no coincideix amb mi en els altres noms!!). Una noia de la feina li va posar a les seves filles Eire (m'encanta!!) i Kiara, i una altra Íria i Eirin.
Per cert, Liam molt xulo, però igual que la Patti, penso que sona massa a anglès, i com que no m'acava d'agradar, això.
Petons a totes!!
No sé si ho hauré preguntat abans en aquest fil, però si és nen ens estem plantejant el nom de Liam. El significat és "guerrer protector", i queda molt bé amb el cognom. Us agrada? Creieu que el confondrien per escrit amb Lia, el nom de nena?
Però què tonta soc, si ho acaba de plantejar l'Ems! Perdoneu!!!
Danu, a mi Liam m'encanta. Si visqués a un país anglosaxó o la meva parella ho fos, li posaria sense dubte.
Però en català em faria cosa no saber com pronunciar-ho: li dirien Liám? En qualsevol cas jo no el confondria amb Lia per res, ni m'havia adonat de la semblança.
Per cert, ja sé que no és un nom poc comú però vosaltres si llegiu Irene com ho pronuncieu?
Jo crec que "Irèna" oi, en català?
O pensarieu "Iréné" com en castellà?
M'agrada molt pero en català i en conec una (catalana) que es fa dir el nom en castella des de petita pq a sa mare li feia més el pes i ara em fa dubtar...
Però en català em faria cosa no saber com pronunciar-ho: li dirien Liám? En qualsevol cas jo no el confondria amb Lia per res, ni m'havia adonat de la semblança.
Per cert, ja sé que no és un nom poc comú però vosaltres si llegiu Irene com ho pronuncieu?
M'agrada molt pero en català i en conec una (catalana) que es fa dir el nom en castella des de petita pq a sa mare li feia més el pes i ara em fa dubtar...
- crislanena
- :: cèrvol

- Entrades: 547
- Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm
Patti Irene m'agrada moltissim, tinc una molt bona amiga que es diu aixi, i aixo fa que li tinga més simpatia a aquest nom.
Ja heu pensat noms?
Ja heu pensat noms?
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors
13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
crislanena, estem esperant a saber si és nen o nena, però vaig fent una llisteta mental. Me n'agraden molts per ara!
Tu com ho pronuncies Irene?
Tu com ho pronuncies Irene?
Hola! doncs la meva filla es diu Naira, s'assembla molt a Naira que he vist per aqui que agrada força.
Naira és un nom guanche, naltres vivim a Lanzarote i des de que vaig arribar aqui em va enamorar!!el pots escriure amb i o y, però jo la vaig inscriure amb i, més català!jejeje
Naira és un nom guanche, naltres vivim a Lanzarote i des de que vaig arribar aqui em va enamorar!!el pots escriure amb i o y, però jo la vaig inscriure amb i, més català!jejeje

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Hola!
La meva parella és de fora i li agrada molt el nom de Noah per a nen. A mi també m'agrada però aqui tenim el nom de Noa que és de nena i m'imagino que encara em preguntarien que pq té nom de nena. Clar que fa poc que van fer aquella película "el diario de Noah" i això l'ha populiritzat una mica. Però no sé, encara que m'agrada, em fa pensar en nom de nena.
La meva parella és de fora i li agrada molt el nom de Noah per a nen. A mi també m'agrada però aqui tenim el nom de Noa que és de nena i m'imagino que encara em preguntarien que pq té nom de nena. Clar que fa poc que van fer aquella película "el diario de Noah" i això l'ha populiritzat una mica. Però no sé, encara que m'agrada, em fa pensar en nom de nena.
- crislanena
- :: cèrvol

- Entrades: 547
- Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm
Patti, ho pronuncie com s'escriu tal cual... jo no tic l'accent català, ja que soc del Pais Valencià. No et puc ajudar molt...
Jo fa.temps que tinc una llista amb noms, pero clar, passa taaaant de.temps que estàn fent-se antics i tot jeje
Jo fa.temps que tinc una llista amb noms, pero clar, passa taaaant de.temps que estàn fent-se antics i tot jeje
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors
Patti ha escrit:Danu, a mi Liam m'encanta. Si visqués a un país anglosaxó o la meva parella ho fos, li posaria sense dubte.
En català es pronuncia Irena, però molta gent ho diu malament, tinc una amiga que s'ho diu i escriu el seu nom acabat en A perque no suporta que li diguin IrenE, com si fos castellà
Al me germà quan es van quedar embarassats si haguès sigut nena li haguessin posat Juno.
Jo crec que no l'havia sentit abans.
Jo crec que no l'havia sentit abans.
El nom de Juno l'havia sentit abans en una pel.licula molt maca d'una noia que es queda embarassada en l'adolescència. Em va encantar, és una peli super dolça
Jo vaig conèixer a una June, m'encanta aquest nom. És basc, i crec que vol dir "Juncal". Encara que Juno també pot provenir del mes de Juny i de la deesa romana Juno, germana i dona del déu Júpiter.
Coloma32 ha escrit:El nom de Juno l'havia sentit abans en una pel.licula molt maca d'una noia que es queda embarassada en l'adolescència. Em va encantar, és una peli super dolça
Ei, sí!!! No me'n recordava, em va encantar la peli!! Des de que la vaig veure de vegades li dic al Danuo:

Jajaja, mplt bona aquesta Danu 

wolaa nenes ja feia dies que no entrava jejeje com va la busqueda de noms?? ostres alesta :S èrica es raru? jurrr ara soc rarota ajajajaja be si una mica rarota si que soc :P ;) . Donçs be, nosaltres finalment per la patufa hem triat ilènia. Va costar prou posan-se d'acord pero be a la fi ja el tenim!! Vaig estar buscant el significat que a mi aixo sempre "afecte" i es d' origen italià i significa flor d'ametller... Nosaltres l'escriurem amb I pero tambe es pot escriure amb Y pero segons he vist el significat cambia...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |