Demà li traurem el bolquer!

Els bolquers, el xumet..

charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Demà li traurem el bolquer!

EntradaAutor: charito » dj. feb. 14, 2013 7:16 pm

Com t'han dit depen del nen, el quim ens ho van proposar a la guarde a l'estiu del 2 anys i molt be
Andresa
:: pantera
:: pantera
Entrades: 836
Membre des de: dt. maig 22, 2007 6:03 pm

EntradaAutor: Andresa » dg. feb. 17, 2013 10:07 pm

Pregunta tonta, als nens sempre pipi de peu? i a l'orinal només sentats per caca? i si el que fas es que li ofereixes, que fas, li ofereixes de peu o sentat?? encara no hem començat, però em venen dubtes així de ximples que segur vosaltres controleu més!
Imatge

Si vols coneixer al Marc, entra aquí:
viewtopic.php?f=91&t=22484
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » dj. feb. 21, 2013 9:58 pm

jo tinc moltes preguntes sobre aquest tema. Resulta que la nostra filla ara té 18 mesos i des de fa 3 dies que a la llar d'infants ella mateixa demama per fer pipi i en fa a l'orinal!
això m'ha agafat per sorpresa i ahir li vaig anar a comprar un orinal per casa. a casa tbé n'ha fet i increiblement s'ha passat gairebé tot el dia d'avui amb el bolquer sec i ha anat demanant de fer el pipi a l'orinal.
vale, que he de fer?? li trec el bolquer per estar per casa?? com us dic no esperava que això vingués tan aviat!!
Vampirets
:: gosset
:: gosset
Entrades: 403
Membre des de: dj. feb. 24, 2011 6:08 pm

EntradaAutor: Vampirets » dv. març 08, 2013 5:17 pm

Hola! Jo estic una mica com l'annajana, les peques tenen casi 19 mesos pero ja fa temps que avisen quan tenen caca (quan ja se l'han fet, normalment). Jo no pensava treure el bolquer tan aviat, però no vull desmotivar-les tampoc i em pregunto si ho hauria de provar...

Al cole em van dir que son massa petites i que millor les anessim observant un temps, ja fa mes d'un mes pero aviat en tornarem a parlar a veure què.

Com ho veieu vosaltres?
Sigronet
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

EntradaAutor: Sigronet » dt. març 26, 2013 3:16 pm

Hola noies,
Nosaltres també el divendres sant li treurem el bolquer. La Laia fa 27 mesos i demana pipi de vegades, però es fa moltes a sobre si li estem una estoneta sense bolquer. Tinc una mica de pànic a la setmana santa que pasarem, però ha de ser ara, ja que sino fins mitjans d'agost no tinc vacances.
He comentat als familiar que portaré tot el dia l'orinar al cim i m'han pres per boja.
Hem podeu donar algun cosell que he de tenir en compte??
Gràcies, salut ;-)
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dj. març 28, 2013 2:41 pm

Bones!!

Aquí uns altres en plena "operació bolquer"!! Vam començar dilluns i la veritat és que amb el pipí ens va fantàstic, doncs només se li van escapar quatre gotes el primer dia, però amb la caca... fatal!! De fet, no n'ha fet cap dia, ni a sobre, ni al WC, ni a l'orinal i això em té molt preocupada, doncs ella hi solia anar cada dia. Total, que he trucat a la pediatra i m'ha dit que li posi un supositori de glicerina cada dia i després l'assegui al WC fins que agafi l'hàbit... la veritat és que la idea no em fa cap gràcia, però tampoc me'n fa que no faci caca... en fi, alguna idea??
Imatge Imatge Imatge
Sigronet

EntradaAutor: Sigronet » dt. abr. 02, 2013 9:45 am

L'operació bolquer tot un èxit!!! el primer dia uns quants pipis a sobre, però va fer caca al orinal. El segon dia ni un pipi a sobre i des de llavors tot supercontrolat. Ahir es va fer caca a sobre i ara li estem remarcant molt que també ha d'avisar per la caca... espero que no li costi. Estem realment molt contents, orgullosos, etc... Inclus, quan dorm tant la migdiada o per la nit, quan es desperta el bolquer està totalment sec. Crec que molt rapid teure'm el bolquer de nit. També he de dir, que fins que no l'hem vist preparada no ens hem llençat amb això. La nostra filla tè 27 mesos i ja volia treure el bolquer, ja que a la seva classe és l'unica que en porta.
Sort a totes!!!
rossetona
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dt. abr. 02, 2013 4:52 pm

Hola, Sigronet.

El meu fill acaba de fer 27 mesos i, per fi, a la guarde li han començat a treure el bolquer (nosaltres vam demanar que fos al setembre, quan el vèiem molt preparat). Ha estat avui. Ell és el més petit de la classe amb diferència (no hi ha cap nen del segon semestre) i, clar, era l'únic que en portava. Hem aconseguit una caca a l'orinal, però de moment cap pipi. No obstant, estem molt orgullosos, tot i que a la guarde ens han comentat que regular. Com aconsegueixen (aconseguim) que vagin progressant? Que cada dia ho facin més a l'orinal que al bolquer?
Imatge

Imatge
Sigronet

EntradaAutor: Sigronet » dv. abr. 05, 2013 9:47 am

Hola rossetona,
Nosaltres per supossat hem esperat a veure-la 100% preparada, ja que cada nen és un mon i va al seu ritme. Cada cop que fa pipi o caca, busquem a tothom que hi ha a casa i els cridem perquè vinguin i fer una festa tots junts i felicitar-la molt efusivament. La veritat és que no sóc cap experta en la materia, però estem tant orgullosos de la nostra boleta!!! ahir la professora ens va dir que no ho havia vist mai que no s'escapi ni un pipi en tot el dia tant rapid :-D :b-))) :b-))) Estem superfeliços!!! Ànims i si no el veieu preparat no el forceu, la meva opinió és que cada nen té el seu ritme i ens hem d'adecuar a ells no ells als ritmes que imposen la societat. De fet no hi ha rés que em doni més rabia que aquestes mares que van de que el seu nen és perfecte, tant prematur i espavilat, etc... jajajajaja. A vegades crec que soc mala mare, però jo li veig totes les virtuds, però també els defectes, la meva filla no és superespavilada, va a un ritme normal, etc..
RAPUNZELL
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dv. feb. 15, 2013 2:36 pm

EntradaAutor: RAPUNZELL » dv. abr. 19, 2013 3:22 pm

A nosaltrea això de treure el bolquer ens ha vingut x sorpresa!el meu fill està amb gastroenteritis i al pobre se li estava posant el cul com un mandril,així que li vem dir que no posavem bolquer perque li dongui l'aire al cul i com teniam un orina x casa li vem dir que si tenia pipi o caca ens avises que l'acompanyariem a l'orinal. Això va ser abans d'ahir,ho fa tot sol,li he comprat calçotets i s'els baixa ell,no hem tingut escapes (ni fent migdiada. Ens té alucinats. Té 27 mesos
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. abr. 19, 2013 8:30 pm

Pobret que mono, segur que el bolquer li feia mal!!!

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::