13 mesos, collit i es desperta plorant

Els hàbits de dormir.
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

13 mesos, collit i es desperta plorant

EntradaAutor: coquette » dv. feb. 22, 2013 5:41 am

Hola
Al principi no em capficava gaire però ara ja em preocupa... La meva filla té 13,5 mesos i mai ha dormit una nit sencera. Això crec que entra dins la normalitat (vaig llegir el llibre de la Jové), però el problema és que molt sovint es desperta plorant "a sac", desconsolada!
No entenc que deu passar, jo estic al seu costat...
De vegades he pensat que crida tant per despertar-me ;-) o per exigir-me que li doni pit i després bibe, però realment m'agradaria fer-li comprendre que no és necessari que cridi tant...
Si no, què pot ser? Malsons?
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

Re: 13 mesos, collit i es desperta plorant

EntradaAutor: jllt » dv. feb. 22, 2013 8:02 am

Jo només puc dir-te que la nostra nena farà tres anys al juny i portem ja set o vuit mesos que es desperta cada nit cridant la mama, uns dies més desesperadament que d'altres. I quan es desperta al dematí, pocs dies ho fa de bon humor i molts cops deixa anar uns brams que retrona la casa. No ho sé, jo vull creure que és una etapa més i de mica en mica es calmarà, en aquest sentit. zz:-)
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. feb. 22, 2013 11:20 am

El meu nen farà 13 mesos i no fa gaires mesos que fem collit, fa dues setmanes hi va haver dues nits que dormia bè, de sobte es posava a plorar desconsoladament, l'agafava a coll i li deies cosetes amb veu fluixa i que es relaxes.
Ara dorm tota la nit sencera, quan a mitja nit l'agafo adormit per canviar-li el dodot i de vegades ni s'entera.
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dv. feb. 22, 2013 11:49 am

al meu fill això també li passava i va trigar encara bastant temps a passar-li.... i estàvem literalment enganxats un amb l'altre.
No sé si eren mals sons o eren un reclam urgent d'atenció.....
Ara, quan es desperta, ho fa tranquil. Si està al nostre llit em busca amb la ma i si no em troba la cara es puja a sobre fins que la pot tocar, i si està a la seva habitació ve cap a la nostra tranquil, sense dir res i es posa dins el llit.
Temps al temps :ok:
lila
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. feb. 22, 2013 1:57 pm

En el meu cas, és perquè li estan sortint les dents i li fan mal...

De tant en tant, està una setmana llarga o dues (algun cop una mica més) despertant-se de cop a la nit xisclant o plorant, i sempre ha coincidit amb alguna dent...

Des dels 6 mesos i pico que estem així.. ara li estan sortint els darrers 2 queixals!!! (portem unes nits... té una geniva rebentant i l'altra súpervermella...)
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. feb. 22, 2013 2:25 pm

El meu poques vegades ha tingut despertars plàcids. Normalment es desperta plorant i es pq o be te gana o està incòmode o fins i tot pq encara te son ...

Nosaltres fem barreja (s'adorm al nostre llit, el portem al bressol, i al primer despertar torna al nostre llit), i tan si està a una banda o l'altre, es desperta plorant.

Hem passat èpoques de malsons, però els reconeixem pq plora mig adormit i fins que no el despertem del tot no es tranquilitza.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::