ANGOIXES VARIES

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
molly
:: zebra
Entrades: 1947
Membre des de: dt. nov. 27, 2007 5:29 pm

ANGOIXES VARIES

EntradaAutor: molly » dj. nov. 29, 2007 8:34 am

Bon dia nenes!
No fa massa que us he descobert però estic encantada amb aquest fòrum. Al menys pots parlar amb llibertat amb gent que t'entén... normalment (no sé si a vosaltres us passa) la gent que t'envolta (fins i tot gent molt propera) et miren amb cara de "mira que ets exagerada... l'únic que has de fer és posar-t'hi amb ganes i ja està"...
Sí clar, i ja està. Porto set mesos sentint caaaaaaaaaada més una barreja d'angoixa i esperança, observant el meu cos al milímetre... que si ara sembla que tinc els pits més inflats del normal, que sí ara sembla que tinc un lleu mal de panxa, etc etc etc... total perquè al final m'acabi venint religiosament la regla... i no puc evitar pensar que si resulta que al final m'he de fer algún tractament de fertilitat o el que sigui, val més que m'ho agafi amb calma pq llavors sí que ha de ser terrible l'expectativa... tot això sumat al pànic que li tinc a la sang i a les agulles.... l'altre dia em van treure sang m'haurieu d'haver vist com tremolava!! imagineu-vos!
Aix.
Perdoneu el rollo matiner però em sembla que avui m'he llevat amb el peu esquerre!
Imatge
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dj. nov. 29, 2007 8:43 am

hola molly! totes tenim dies d'aquests... ;-)
l'important és que no es converteixin en la norma! :-D

i quant a si podràs o no, si caldrà altres mètodes o no...
1) no en treus res d'amargar-te per com afrontaries mètodes "artificials" com estimuladors d'ovaris, fivs, etc. el més probable és que no ho necessitis!
2) i si els necessites, ja veus que moltes noies que correm per aquí hem hagut de recórrer a un mètode o altre... i, un cop paït, ets feliç per estar ja en el BON CAMÍ! :ok:

així que sigui quina sigui la manera... acabaràs amb un :-()) :-()) :-()) !

ànims, guapa!!! :ok:
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dj. nov. 29, 2007 8:52 am

Molly, em penso que totes t'entenem molt bé... Personalment, jo intentaré arribar fins al març sense enfilar-me per les parets i si llavors encara no ho hem aconseguit (farà un any que ho intentem), ja no estarà a les nostres mans i haurem de confiar en la ciència...
Amanita
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. nov. 29, 2007 9:33 am

:--/) :--/) Hola Molly!!

Noia! no saps com t'entenc!
a mi també em fan pànic les injeccions,...però...em sembla què no tinc cap altra sortida, el Gener anem cap a in vitro, fa...mmm..doncs aquest mes serà el número 17, què estem buscant el nostre boletet i res de res.
I bé, jo no ho veig terrible, no és el camí què jo m'havia imaginat, no és lo més romàntic del món, penso què serà durillo...però és el què tinc..i GRÀCIES a què el tinc!!, així què m'hauré d'acostumar a les punxades..
Jo també sóc felic d'haver trobat un bon camí

Procura no pensar més enllà, ja sé què és difícil, però crec què s'ha d'intentar, i si veus què no t'ho pots treure del cap, sempre tens la posibilitat de fer-te les proves d'infertilat, només per saber i per quedar-te tranquila, sigui quin sigui el resultat. Sempre dic, què l'angoixa de no saber és ...doncs això, angoixador.

Molts ànims bonica!!!i ja veuràs què cada dia què passa és un dia menys per el teu :-())
molly

EntradaAutor: molly » dj. nov. 29, 2007 9:40 am

Jolín tu! quina pujada de moral amb tants ànims!! :p-)
Teniu molta raó amb tot el que dieu... el millor és no obsessionar-se ni imaginar més coses del compte...
No sé què m'està passant... normalment sóc del tipus "no pensis en coses que encara no saps, no adelantis aconteixements que no saps si passaran, etc". Però noies, amb això és que no ho puc evitar!
Però si si, és el que he de fer, deixar de donar-hi tantes voltes i anar afrontant les coses a mesura que vagin succeint.
Potser és que demà tinc hora a la gine pels resultats de les meves anal.lítiques i això m'ha fet desquiciar-me una mica...
Però res tu, que teniu raó, que m'ho he de pendre amb calma i no sobredimensionar-ho tant.
Moltes requetegràcies. De debó. M'ajuden molt les vostres paraules!
Guapes! :pandi:
Imatge
molly

EntradaAutor: molly » dj. nov. 29, 2007 9:47 am

(uix, que he enviat el post abans d'hora)
Amanita, qui diu que una in vitro no és lo més romàntic del món???
I tant que sí! Una in vitro respresenta passar per una situació els dos junts, lluitar pel vostre somni els dos junts, estimar-vos tant que sou capaços d'afrontar un tractament com aquest amb valentia, energia i esperança... no et sembla prou romàntic això?????
Senzillament, és una altre manera de concebre. Res més.
Molta molta sort! :globus:
Imatge
Amanita
Entrades: 739
Membre des de: dc. set. 19, 2007 5:26 pm

EntradaAutor: Amanita » dj. nov. 29, 2007 9:51 am

Tens molta raó Molly!!!

:ok:

Merci maca!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”