Academies d'angles per a 3 anys
- africajambo
- :: formigueta

- Entrades: 87
- Membre des de: dj. nov. 22, 2012 1:22 pm
- Ubicació: terrassa
Academies d'angles per a 3 anys
Bones!!!
sóc de terrassa i tinc una nena de 3 anys que a l'escola bressol on va fa angles i la veritat que es nota molt, pero de cara al setembre que començara P3, a l'escola no en fan. Aleshores com no vull que perdi el fil de l'angles, al setembre la vull apuntar o be al mon Idiomes o al Kids r us.
Podrieu dir-me quines diferències hi ha entre cada una d'elles?
Moltes gràcies!!!!!
sóc de terrassa i tinc una nena de 3 anys que a l'escola bressol on va fa angles i la veritat que es nota molt, pero de cara al setembre que començara P3, a l'escola no en fan. Aleshores com no vull que perdi el fil de l'angles, al setembre la vull apuntar o be al mon Idiomes o al Kids r us.
Podrieu dir-me quines diferències hi ha entre cada una d'elles?
Moltes gràcies!!!!!
Petons!
Re: Academies d'angles per a 3 anys
Hola!
La meva filla des que té un any fa anglés amb el mètode kids&Us i li encanta!!! no vols perdre's cap dia i ja saps els 4 colors principals, comptar fins a 10 i el noms d'alguns animals en anglés.
L'altre mètode que comentes no sé quin és, no et puc ajudar.
Si busques al forum hi ha un fil que parla dels diferents mètodes per aprendre anglés!!!!
La meva filla des que té un any fa anglés amb el mètode kids&Us i li encanta!!! no vols perdre's cap dia i ja saps els 4 colors principals, comptar fins a 10 i el noms d'alguns animals en anglés.
L'altre mètode que comentes no sé quin és, no et puc ajudar.
Si busques al forum hi ha un fil que parla dels diferents mètodes per aprendre anglés!!!!
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
- africajambo

Moltes gracies viaky!!!!
A veure si trobo a algu que ho faci al Mon Idiomes....

A veure si trobo a algu que ho faci al Mon Idiomes....

Petons!
- africajambo

Alguna te referencies del Mon Idiomes de Terrassa? esque del Kids r us ja en coneg varies i m'agradaria saber el metode del Mon Idiomes....
Petons!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |