Escolas Poble Sec - Font de la Guatlla

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
luciernaga
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 11:28 am

Escolas Poble Sec - Font de la Guatlla

EntradaAutor: luciernaga » dt. feb. 26, 2013 11:42 am

Como muchas estos dias estamos a la busqueda de escuelas para nuestra peque que empieza P3.
Me gustaria tener opiniones sobre tres escuelas que nos gustan y asi tener algunas ideas mas para decidirnos.
Son la Escola Tres Pins a Montjuic,la Muntanyeta y Magoria (esta última concertada) en Font de la Guatlla.
Gracias
rvizcaino
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 9:07 pm

Re: Escolas Poble Sec - Font de la Guatlla

EntradaAutor: rvizcaino » dt. feb. 26, 2013 9:37 pm

Hola luciernaga! No et puc ajudar en aixo pq al nostre nen encara li queda un any de llar pero m'interessa molt d cara a l'any q ve pq som dl barri. Aviam si alguna mami al sp les coneix.
Bona nit a totes
nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dc. feb. 27, 2013 6:23 am

Jo tinc mooooolt bones referències de Tres pins i de Magòria. De tres pins és important que sàpigues que és una escola on hi conviuen oients i sords, i funciona molt i molt bé!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
luciernaga
Entrades: 2
Membre des de: dt. feb. 26, 2013 11:28 am

EntradaAutor: luciernaga » dc. feb. 27, 2013 3:00 pm

nurdeu y que te han dico de Magoria?siempre me he decantado por una enseñanza publica pero fui a visitar Magoria y me gusto la implicación de padres,la atención que dan a los niños,2maestras por curso en infantil,que te dejen dejarlos y recogerlos en el aula.El horario me ha parecido un poco largo,hasta las 17.30.
De Tres Pins se que tienen un proyecto muy chulo de sordos pero me dio la sensación de ser una escuela tradicional.no lo se por eso pregunto por opiniones.
gracias
nurdeu
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: nurdeu » dc. feb. 27, 2013 6:13 pm

Sé que és una cooperativa i normalment aquest tipus d'escoles treballen molt bé. Jo no l'he visitat però les opinions del barri des de fa anys són molt bones!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nepa
Entrades: 9
Membre des de: dl. maig 20, 2013 11:11 am

EntradaAutor: nepa » dv. març 07, 2014 2:39 pm

Hola!

A mi m'han parlat bé de la Magòria, té molt bona pinta però clar, no és pública. No conec gaire ni Tres Pins ni La Muntanyeta, només he mirat els seus webs. Aquesta darrera (la Muntanyeta) també m'interessaria molt de saber què tal. Vas anar a les Jornades de portes obertes? A mi em falta un any encara per la preinscripció però també vaig recabant informació per ajudar a la decisió... Ja ens diràs què heu decidit finalment gràcies! :-)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::