Escoles a Sant Cugat
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola,
Sigronet, el que està molt bé a l'OME és que et diuen les places que van quedar l'any passat a cada escola. La persona que em va tocar a mi l'any passat era molt amable i em va donar les dades. Em va explicar que les públiques del centre (pi d'en xandri i collserola també) o les posaves en primera opció o ja no entraves (amb 30 punts). Si vas a la visita del pi d'en xandri, si us plau ja em diràs què tal, perquè per horari nosaltres no hi podrem anar i a mi també m'han dit que aquesta està molt bé. A mi també em va malament que surtin al migdia a l'ESO a la pública, però he pogut veure que l'any passat hi havia plaça a unes quantes concertades per la secundària, o sigui que també és una opció canviar-los després.
Sigronet, el que està molt bé a l'OME és que et diuen les places que van quedar l'any passat a cada escola. La persona que em va tocar a mi l'any passat era molt amable i em va donar les dades. Em va explicar que les públiques del centre (pi d'en xandri i collserola també) o les posaves en primera opció o ja no entraves (amb 30 punts). Si vas a la visita del pi d'en xandri, si us plau ja em diràs què tal, perquè per horari nosaltres no hi podrem anar i a mi també m'han dit que aquesta està molt bé. A mi també em va malament que surtin al migdia a l'ESO a la pública, però he pogut veure que l'any passat hi havia plaça a unes quantes concertades per la secundària, o sigui que també és una opció canviar-los després.
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola noies! Com va el tema de les escoles? Nosaltres hem tingut entrevista amb l'Avenç i vem anar a les portes obertes del Thau. I ara voliem anar a un parell de públics, el Pi de'n Xandri i Pis del Vallès.
Encara tenim un any per davant perque el Francesc fa P1 però degut a que és un tema que ens "preocupa" força hem avançat gestions per anar tenint informació.
El que em ratlla una mica, suposo que com a totes!, és posar en 1a opció una escola amb molta demanda, no entrar i acabar a l'altre punta del poble a una escola que no coneixes (que potser està bé, eh? però que no és la teva elecció) Està clar que per això fan sorteig, pq hi han plaçes limitades però osti...que no és un sorteig qualsevol!
Algú té idea si hi ha algun lloc/web o similar on consultar quantes solicituts va haver a les escoles per saber quants nens/nenes es van quedar fora? Gràcies!
Encara tenim un any per davant perque el Francesc fa P1 però degut a que és un tema que ens "preocupa" força hem avançat gestions per anar tenint informació.
El que em ratlla una mica, suposo que com a totes!, és posar en 1a opció una escola amb molta demanda, no entrar i acabar a l'altre punta del poble a una escola que no coneixes (que potser està bé, eh? però que no és la teva elecció) Està clar que per això fan sorteig, pq hi han plaçes limitades però osti...que no és un sorteig qualsevol!
Algú té idea si hi ha algun lloc/web o similar on consultar quantes solicituts va haver a les escoles per saber quants nens/nenes es van quedar fora? Gràcies!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Gloria, doncs no ho sé si a l'ajuntament et facilitaran aquesta informació...
També pots provar de trucar a les escoles, i potser t'ho diuen... com a mínim a les portes obertes, van estar parlant de les sol·licituds de l'any anterior...
També pots provar de trucar a les escoles, i potser t'ho diuen... com a mínim a les portes obertes, van estar parlant de les sol·licituds de l'any anterior...
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola Noies,
Tal i com heu comentat, he parlat amb l'OME i m'han informat que si la meva selecció és les 3 del centre (Avenç, pi d'en Xandri i Collserola), ens la juguem tot a una carta. Si ens toca la primera possibilitat perfecte, però si no ens toca, no entrarem mai a la vida a les 2 altres, ja que com hi ha tanta demanda, només entren els que ho posen com a primera opció i sempre i quan els hi toqui. Hem van informar que si no ens toca la primera opció i posem una concertada com l'avenç ens poden oferir un altre concertada tipus el Sta. Isabel. Jo li vaig comentar que mai a la vida portaria a la meva filla a un col·legi de monges i hem va explicar que en aquest cas hauríem de fer una reclamació per tal de què ofereixin altres opcions. També hem va comentar que els col·legis amb menys demanda i que si no ens toca, gaire bé segur que ens oferirien son el Catalunya i/o Ferran Clua, però amb l'agravant de què al Catalunya l'has de portar i recollir amb els teus medis, ja que degut a les retallades no poden oferir servei de transport escolar. Visto lo visto, jo i el meu home, hem decidit apostar tot a una carta i ho farem per l'escola Avenç. Hem arribat a la conclusió de què lo barat et surt car i que farem el sacrifici necessari per poder oferir una educació de qualitat a la nostra filla. És una llàstima, per què no va amb els meus idearis, però també és veritat que quan tens un fill, tota la teva perspectiva canvia i ho veus d'un altre manera. Així doncs, no crec que ni tan sols ens molestem a veure les portes obertes del Collserola i Pi d'en Xandri, per què no ens tocarà mai. Així doncs, espero que ens toqui plaça a l'escola Avenç. Ja us informaré..
Espero servir d'ajuda.
Tal i com heu comentat, he parlat amb l'OME i m'han informat que si la meva selecció és les 3 del centre (Avenç, pi d'en Xandri i Collserola), ens la juguem tot a una carta. Si ens toca la primera possibilitat perfecte, però si no ens toca, no entrarem mai a la vida a les 2 altres, ja que com hi ha tanta demanda, només entren els que ho posen com a primera opció i sempre i quan els hi toqui. Hem van informar que si no ens toca la primera opció i posem una concertada com l'avenç ens poden oferir un altre concertada tipus el Sta. Isabel. Jo li vaig comentar que mai a la vida portaria a la meva filla a un col·legi de monges i hem va explicar que en aquest cas hauríem de fer una reclamació per tal de què ofereixin altres opcions. També hem va comentar que els col·legis amb menys demanda i que si no ens toca, gaire bé segur que ens oferirien son el Catalunya i/o Ferran Clua, però amb l'agravant de què al Catalunya l'has de portar i recollir amb els teus medis, ja que degut a les retallades no poden oferir servei de transport escolar. Visto lo visto, jo i el meu home, hem decidit apostar tot a una carta i ho farem per l'escola Avenç. Hem arribat a la conclusió de què lo barat et surt car i que farem el sacrifici necessari per poder oferir una educació de qualitat a la nostra filla. És una llàstima, per què no va amb els meus idearis, però també és veritat que quan tens un fill, tota la teva perspectiva canvia i ho veus d'un altre manera. Així doncs, no crec que ni tan sols ens molestem a veure les portes obertes del Collserola i Pi d'en Xandri, per què no ens tocarà mai. Així doncs, espero que ens toqui plaça a l'escola Avenç. Ja us informaré..
Espero servir d'ajuda.
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola,
sí, és el que ens van dir a nosaltres, Sigronet. Però llevors quina posareu com a segona opció? A nosaltres no ens importa que sigui religiosa i per això si acabem posant l'avenç tenim opcions de monges que ens agraden. I com tu dius, el Catalunya o el Ferran i Clua, però el Catalunya doncs si no té transport i es confirma que no té permanència a la tarda doncs descartat. De tota manera, no ho tenim clar. Perquè no és el mateix posar l'Avenç com a primera opció que una escola pública del centre. Te la jugues molt més en el primer cas. A nosaltres ens van dir que havien quedat 18 persones fora l'any passat, amb 30 punts (i aquest any hem sentit d'un munt de gent que la posa com a primera opció). I en canvi, al Pi d'en Xandri no sé si 4 o 5 van quedar fora l'any passat. O sigui que ho decidirem aquests dies, amb les portes obertes de les públiques. El Thau el tenim força descartat pel preu, que són ven bé 100 euros més que l'Avenç.
sí, és el que ens van dir a nosaltres, Sigronet. Però llevors quina posareu com a segona opció? A nosaltres no ens importa que sigui religiosa i per això si acabem posant l'avenç tenim opcions de monges que ens agraden. I com tu dius, el Catalunya o el Ferran i Clua, però el Catalunya doncs si no té transport i es confirma que no té permanència a la tarda doncs descartat. De tota manera, no ho tenim clar. Perquè no és el mateix posar l'Avenç com a primera opció que una escola pública del centre. Te la jugues molt més en el primer cas. A nosaltres ens van dir que havien quedat 18 persones fora l'any passat, amb 30 punts (i aquest any hem sentit d'un munt de gent que la posa com a primera opció). I en canvi, al Pi d'en Xandri no sé si 4 o 5 van quedar fora l'any passat. O sigui que ho decidirem aquests dies, amb les portes obertes de les públiques. El Thau el tenim força descartat pel preu, que són ven bé 100 euros més que l'Avenç.
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola Noies,
Ahir vam poder anar a la JPO de l'escola Collserola. Realment ens va agradar molt, tenim moltes referencies (familiars, amics, etc..) ja que som del barri de tota la vida, tant jo com el meu home i ens hem criat a Sant Cugat. En aquest post no he vist cap comentari d'aquesta escola, segurament per la ubicació, ja que està situada al barris St. Francesc i els nouvinguts no coneixen gaire aquest barri de St.Cugat. Realment va superar les nostres expectatives, ja que gaire bé segur la posaria com a 3a opció, prioritzant l'Avenç i el Pi d'en Xandri, però ara hem canviat d'opinió. Es nota que és una escola consolidada, amb projecte educatiu clar, pública i amb els valors de pluralitat i solidaritat. No anirem a veure la JPO de l'escola Pi d'en Xandri, ja que per horari laboral no és compatible, però la posarem com a 3a opció. Bé noies, ja queda poc per la recta final, realment necessito que tot això acabi, per què estic dels nervis amb tot aquest procés i fins que no vegi les llistes no ens quedarem tranquils (sempre i quan surti el resultat esperat).
Molta sort!!!
Ahir vam poder anar a la JPO de l'escola Collserola. Realment ens va agradar molt, tenim moltes referencies (familiars, amics, etc..) ja que som del barri de tota la vida, tant jo com el meu home i ens hem criat a Sant Cugat. En aquest post no he vist cap comentari d'aquesta escola, segurament per la ubicació, ja que està situada al barris St. Francesc i els nouvinguts no coneixen gaire aquest barri de St.Cugat. Realment va superar les nostres expectatives, ja que gaire bé segur la posaria com a 3a opció, prioritzant l'Avenç i el Pi d'en Xandri, però ara hem canviat d'opinió. Es nota que és una escola consolidada, amb projecte educatiu clar, pública i amb els valors de pluralitat i solidaritat. No anirem a veure la JPO de l'escola Pi d'en Xandri, ja que per horari laboral no és compatible, però la posarem com a 3a opció. Bé noies, ja queda poc per la recta final, realment necessito que tot això acabi, per què estic dels nervis amb tot aquest procés i fins que no vegi les llistes no ens quedarem tranquils (sempre i quan surti el resultat esperat).
Molta sort!!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Jo també vaig súper estressada amb aquest tema i vull que s'acabi d'una manera o una altra.
Sigronet, jo també he sentit molt bones referències del Collserola. La única observació que et faig, si m'ho permets, és que crec que té poc sentit posar Collserola i Pi de'n Xandri de 2a i 3a opció: pel que tinc entès, si no les poses de 1a no entraràs mai de la vida. Això vol dir que si la teva 1a opció és l'Avenç i per mala sort no entres, no et tocarà ni la 2a ni la 3a opció, i et ficaran en qualsevol escola on hi hagi places :(
Sigronet, jo també he sentit molt bones referències del Collserola. La única observació que et faig, si m'ho permets, és que crec que té poc sentit posar Collserola i Pi de'n Xandri de 2a i 3a opció: pel que tinc entès, si no les poses de 1a no entraràs mai de la vida. Això vol dir que si la teva 1a opció és l'Avenç i per mala sort no entres, no et tocarà ni la 2a ni la 3a opció, i et ficaran en qualsevol escola on hi hagi places :(


Re: Escoles a Sant Cugat
melela ha escrit:Jo també vaig súper estressada amb aquest tema i vull que s'acabi d'una manera o una altra.
Sigronet, jo també he sentit molt bones referències del Collserola. La única observació que et faig, si m'ho permets, és que crec que té poc sentit posar Collserola i Pi de'n Xandri de 2a i 3a opció: pel que tinc entès, si no les poses de 1a no entraràs mai de la vida. Això vol dir que si la teva 1a opció és l'Avenç i per mala sort no entres, no et tocarà ni la 2a ni la 3a opció, i et ficaran en qualsevol escola on hi hagi places :(
Hola melela, si sé que té poc sentit posar com a 2ª opció Collserola o pi d'en Xandri, ja que no entrarán en la vida si no hem toca la primera opció de l'Avenç, però es que no vull posar una 2ª opció que no ens vagi bé. Si finalment ens tenim que adaptar a lo que ens assingnin, doncs no hi haurá més remei.
Gràcies per els teus ànims i a veure com acaba tot això.
Una abraçada!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Noies, jo no posaria la mà al foc, però diria q el Catalunya sí q té servei d'autocar eh!?
El q passa, és q amb les retallades, ha augmentat el preu, però sí q he vist autocars aparcats davant
El q passa, és q amb les retallades, ha augmentat el preu, però sí q he vist autocars aparcats davant
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola,
sí, Sigronet, lamentablement posar escoles del centre (com Collserola, Pins del Vallès, Pi d'en Xandri...) com a segones o terceres opcions no serveix massa, pel que em van explicar a l'ajuntament. De cadascuna d'aquestes va quedar gent fora l'any passat. Per això recomanen posar una segona/tercera que d'alguna manera t'agradi, encara que sigui lluny, per assegurar el tret. Jo és que tinc clar que hi ha alguna escola a la que mai de la vida hi voldria dur el nen...i resulta que hi sobren places sistemàticament, i que hi acaben enviant molta gent.
Avui hem estat al Catalunya, itaca. Ens ha agradat molt. Llastima que no, ens han confirmat que no hi ha transport per p3, tot i que estan lluitant per que el tornin a posar (es veu que els grans sí que el tenen). I que el servei bona tarda no m'acaba de cobrir l'horari...arribaria massa justa o tard. Si no fos per tema logístic el posaríem segur... hi hem d'acabar de donar voltes. A més a l'últim p3 hi ha molt pocs nens per classe, com ens deien, és un privilegi. N'esteu contents, veritat?
sí, Sigronet, lamentablement posar escoles del centre (com Collserola, Pins del Vallès, Pi d'en Xandri...) com a segones o terceres opcions no serveix massa, pel que em van explicar a l'ajuntament. De cadascuna d'aquestes va quedar gent fora l'any passat. Per això recomanen posar una segona/tercera que d'alguna manera t'agradi, encara que sigui lluny, per assegurar el tret. Jo és que tinc clar que hi ha alguna escola a la que mai de la vida hi voldria dur el nen...i resulta que hi sobren places sistemàticament, i que hi acaben enviant molta gent.
Avui hem estat al Catalunya, itaca. Ens ha agradat molt. Llastima que no, ens han confirmat que no hi ha transport per p3, tot i que estan lluitant per que el tornin a posar (es veu que els grans sí que el tenen). I que el servei bona tarda no m'acaba de cobrir l'horari...arribaria massa justa o tard. Si no fos per tema logístic el posaríem segur... hi hem d'acabar de donar voltes. A més a l'últim p3 hi ha molt pocs nens per classe, com ens deien, és un privilegi. N'esteu contents, veritat?
Re: Escoles a Sant Cugat
Quina escola tens tant clar que no vols que hi vagin? Perque?? Aixi potser tb ho tinc en compte... Gracies x la info!!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Jo estic totalment d'acord amb la dianaa.
En el meu cas, el que vull evitar a tot cost són les escoles religioses, que siguin de monges o (encara pitjor) de l'Opus, que en la meva opinió fins i tot haurien de ser privades i no rebre fons públics, però aquesta és una altra història. Si poso una concertada de 1a opció (ex. Avenç) i no passo el sorteig, i tampoc entro a la 2a o 3a opció (ex. Collserola i Pi de'n Xandri) perquè s'omplen en 1a, em poden donar plaça a una altra concertada perquè vaig posar concertada de 1a opció, i doncs em podria tocar La Farga, Viaró, Pureza i un llarg etc. No gràcies!
En el meu cas, el que vull evitar a tot cost són les escoles religioses, que siguin de monges o (encara pitjor) de l'Opus, que en la meva opinió fins i tot haurien de ser privades i no rebre fons públics, però aquesta és una altra història. Si poso una concertada de 1a opció (ex. Avenç) i no passo el sorteig, i tampoc entro a la 2a o 3a opció (ex. Collserola i Pi de'n Xandri) perquè s'omplen en 1a, em poden donar plaça a una altra concertada perquè vaig posar concertada de 1a opció, i doncs em podria tocar La Farga, Viaró, Pureza i un llarg etc. No gràcies!


- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
dianaa, ostres... no tenia clar el tema del transport, clar. Llàstima
Doncs si, és un luxe pq són 20 nens a la classe, i estem molt contents.
La nena hi va encantada
Doncs si, és un luxe pq són 20 nens a la classe, i estem molt contents.
La nena hi va encantada
Re: Escoles a Sant Cugat
Melela, totalment d'acord!! jo tampoc la portaría mai a una religiosa, ja que ni tan sols jo estic batejada, per suposat la meva filla tampoc. També crec que no hauria'n de tenir diners pùblics. No obstant, a l'OME hem van comentar que si m'ofereixen una religiosa, puc fer una reclamació indicant aquest motiu. De totes totes, estic feta un embolic. 

Re: Escoles a Sant Cugat
Sigronet, pots fer la reclamació, però això no vol dir que l'aceptin... el sistema és així :-(


Re: Escoles a Sant Cugat
Bon dia companyes!
Treballo a Sant Cugat encara que vivima a Terrassa i m'agradaria informar-me sobre les públiques.
Per tema horari necessitaria una que pogués deixar el nen allà a les 8 o 8.30 i si pot ser, a la tarda també tingui una estona.. (en ppi. sense reducció plego a les 17.30h!).
Gràcies!!
Treballo a Sant Cugat encara que vivima a Terrassa i m'agradaria informar-me sobre les públiques.
Per tema horari necessitaria una que pogués deixar el nen allà a les 8 o 8.30 i si pot ser, a la tarda també tingui una estona.. (en ppi. sense reducció plego a les 17.30h!).
Gràcies!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola Morritos, pots trobar tota la informació d'horari i permanències a la llibreta de l'Ajuntament, aquí: http://www.santcugat.cat/files/77-218-fitxer/GuiaCentresEducatius1204_web.pdf


Re: Escoles a Sant Cugat
Gràcies per la rapidesa!!
m'ho miro!!
sabeu com ronden els preus??
m'ho miro!!
sabeu com ronden els preus??
Re: Escoles a Sant Cugat
morritos ha escrit:sabeu com ronden els preus??
De les permanències? No tinc ni idea, ho sento.


Re: Escoles a Sant Cugat
Si. De les permanències, el menjador... AMPA material.. etc
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



















