Escoles a Sant Cugat
Re: Escoles a Sant Cugat
Pots intentar buscar la informació a la web de cada escola. Per exemple, el Catalunya: http://escola-catalunya.blogspot.com.es/p/curs-2012-2013.html El "Butlletí informatiu curs 2012-2013" posa totes les quotes en detall.
A la llibreta de l'Ajuntament hauries de trobar les webs de totes les públiques.
A la llibreta de l'Ajuntament hauries de trobar les webs de totes les públiques.


Re: Escoles a Sant Cugat
ara sí!!!!!!!! moltísimes gràcies!!
De moment, pel que m'han dit i hem vist estem entre: PI D'EN XANDRI, PINS DEL VALLÉS i CATALUNYA.
Possarem aquests tres.
De moment, pel que m'han dit i hem vist estem entre: PI D'EN XANDRI, PINS DEL VALLÉS i CATALUNYA.
Possarem aquests tres.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
ostres, no havia vist encara les fotos del curs 2012-2013! La meva nena surt a la primera, que monos!
morritos, les 3 escoles que heu posat són les millors públiques de St. Cugat
(la del Pi d'en Xandri és més nova, la filla d'una amiga meva hi va, està molt contenta i tant el Catalunya com el Pins sempre han tingut bona fama
)
morritos, les 3 escoles que heu posat són les millors públiques de St. Cugat
Re: Escoles a Sant Cugat
Sí, el Pins del Vallès m'han dit que està molt bé, i el Pi d'en Xandri també, i el Collserola també. Hi ha un foro que vaig trobar una vegada sobre escoles publiques a st. cugat i una noia que va visitar-ne moltes anava explicant totes les visites amb molt detall. Pel que recordo, deien que totes aquestes estan molt bé, crec que a aquesta noia li havia agradat sobretot el Collserola. A mi el Catalunya em va agradar molt, però entre que l'horari de sortida em va massa just i que hi ha 16 germans...deu n'hi do...i hi havia força gent a la visita, o sigui que em fa por posar-la com segona opció. Tinc esperança amb Ferran i Clua, que també van sobrar places l'any passat. Però llevors...és així com dieu, Melela, Sigronet?? Si poses concertada de primera, et donen una concertada si no hi entres? Ostres, es que jo preferiria qualsevol de les publiques abans que alguna concertada, tipus les de l'opus o el Pinar. Ai, ho sento, potser hi ha gent que està molt contenta amb aquestes, però jo vull evitar-les com sigui, i al Pinar sempre hi envien molta gent. És que hi sobren un munt de places! Nosaltres si acabessim posant l'Avenç potser posariem el Pureza com segona...em tira molt enrera el tema religiós, però pel que m'han dit el nivell és bo...massa i tot, penso, vull dir que em sembla que són massa exigents i tot, i al principi sobretot els nens han de ser nens penso jo... O sino posariem el ferran i clua com a segona, depen de la visita. Aixo si posem l'Avenç, pero no ho tenim clar ja que es tan dificil entrar-hi i després et quedes molt penjat.
Re: Escoles a Sant Cugat
Jo també vaig llegir un foro amb comentaris súper detallats sobre les públiques de Sant Cugat, potser és el mateix que diu la Dianaa. El que dic jo és aquest, per si ajuda alguna de vosaltres: http://www.crianzanatural.com/forum/forum_posts.asp?TID=147017&PN=1 (Per cert, espero que estigui bé posar enllaços externs, no sé si hi ha normes del Socpetit en contra!)
Dianaa, a mi també la noia de l'OME em va comentar el mateix que a la Sigronet, o sigui que si poses una concertada de 1a hi no entres a cap de les escoles que has posat, al 99% t'ofereixin plaça a una altra concertada. Evidentment serà una d'aquelles que no s'omplen mai, o sigui Pinar, Pureza etc. A més, conec personalment dues famílies que van passar justament per això i al final van haver d'acceptar les places a les religioses (una va posar una reclamació però l'hi van rebutjar, l'altra no va posar cap reclamació). La que va acabar al Pureza al final va estar contenta, la que va acabar el Pinar no sé perquè vam perdre el contacte.
En la meva opinió, aquest és el risc més gran de posar l'Avenç de 1a. Jo crec que nosaltres ho intentarem igualment, però posaríem de 2a el Thau, on normalment sobren places, i així no hauríem d'acabar en una religiosa, encara que això no se sap mai. I posaríem el Ferran i Clua o el Catalunya de 3a, que també tenen bona fama.
Dianaa, a mi també la noia de l'OME em va comentar el mateix que a la Sigronet, o sigui que si poses una concertada de 1a hi no entres a cap de les escoles que has posat, al 99% t'ofereixin plaça a una altra concertada. Evidentment serà una d'aquelles que no s'omplen mai, o sigui Pinar, Pureza etc. A més, conec personalment dues famílies que van passar justament per això i al final van haver d'acceptar les places a les religioses (una va posar una reclamació però l'hi van rebutjar, l'altra no va posar cap reclamació). La que va acabar al Pureza al final va estar contenta, la que va acabar el Pinar no sé perquè vam perdre el contacte.
En la meva opinió, aquest és el risc més gran de posar l'Avenç de 1a. Jo crec que nosaltres ho intentarem igualment, però posaríem de 2a el Thau, on normalment sobren places, i així no hauríem d'acabar en una religiosa, encara que això no se sap mai. I posaríem el Ferran i Clua o el Catalunya de 3a, que també tenen bona fama.


Re: Escoles a Sant Cugat
Per cert, quan s'acabi tot aquest rotllo d'una vegada, hauríem de fer una trobada i conèixer-ens amb els nostres nens i nenes, jeje!


Re: Escoles a Sant Cugat
el que clar, si dieu que aquestes tres son les millors costarå moltíssim entrar..no? i més perquè nosaltres només tenim els punts per feina (crec que són 10...)
Re: Escoles a Sant Cugat
Morritos, fes una trucada a l'OME o ves a parlar directament amb la noia i et donarà la informació sobre les places que van sobrar / els nens que es van quedar fora l'any passat. Jo només ho sé de l'Avenç i del Thau, ho sento.


- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Una recomanació pel tema de les concertades religioses... Passeu tant del pureza com del pinar. I us ho diu una q va anar a una concertada religiosa! Jo vaig anar a les paques (franciscanes) i és la més light de totes aquestes! Jo sols vaig tenir 2 o 3 mestres monges, la resta eren mestres "civils"
. El pinar i el pureza, ara no sé com està el tema, però abans la gran majoria del professorat era religiós (i molt estricte). Les convivències del pinar eren recessos espirituals.. Amb això us ho dic tot.
Una altra cosa... No us espanti el tema germans. L'any passat també eren 16-18 germans i al final són 20 nens a cada classe (2 línies). Sobren places cada any (inclús hi ha nens q són d'altres poblacions)
. El pinar i el pureza, ara no sé com està el tema, però abans la gran majoria del professorat era religiós (i molt estricte). Les convivències del pinar eren recessos espirituals.. Amb això us ho dic tot.Una altra cosa... No us espanti el tema germans. L'any passat també eren 16-18 germans i al final són 20 nens a cada classe (2 línies). Sobren places cada any (inclús hi ha nens q són d'altres poblacions)
Re: Escoles a Sant Cugat
ostres itaca no sabia que eren tan extremistes...el pureza m'havien parlat dient-me que era ligth..jeje doncs no sé quin sera el nivell alt.... llavors jejej... d'aixo que dius imagino que les places que entren d'altres poblacions seràn als coles que no tenen gaire demanda. .no??
Re: Escoles a Sant Cugat
Tinc dues conegudes amb els fills al Pureza, cap de les dues és especialment religiosa i ambdues estan força contentes: potser ara són menys extremistes?
Les més estrictes en sentit religiós han de ser Viaró i La Farga/La Vall, que són de l'Opus Dei.
Les més estrictes en sentit religiós han de ser Viaró i La Farga/La Vall, que són de l'Opus Dei.


- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Jo parlo de fa anys, clar... ara nó sé com està el tema. Potser ara el Pureza és més light...
Nosaltres com primera opció vem posar el Catalunya (teníem clar q entràvem) i com a segona, les Franciscanes (el pureza ni se'ns va passar pel cap, realment).
morritos, si clar, jo parlo del cas concret del CAtalunya. En certa forma, és normal q sobrin places per la situació q té. Com està a Mira-sol, (a més també hi ha el Turó de Can Mates), no omplen amb els nens q viuen al voltant. I molts pares q sols tenen punts per treballar a St. Cugat, porten els nens al Catalunya (inclús ha entrat algun nen amb 0 punts).
Jo entenc q pels q vivim a Mira-sol el Catalunya ens va ideal, ara, pels q viviu a St. Cugat centre és més tocada pel tema desplaçament
Nosaltres com primera opció vem posar el Catalunya (teníem clar q entràvem) i com a segona, les Franciscanes (el pureza ni se'ns va passar pel cap, realment).
morritos, si clar, jo parlo del cas concret del CAtalunya. En certa forma, és normal q sobrin places per la situació q té. Com està a Mira-sol, (a més també hi ha el Turó de Can Mates), no omplen amb els nens q viuen al voltant. I molts pares q sols tenen punts per treballar a St. Cugat, porten els nens al Catalunya (inclús ha entrat algun nen amb 0 punts).
Jo entenc q pels q vivim a Mira-sol el Catalunya ens va ideal, ara, pels q viviu a St. Cugat centre és més tocada pel tema desplaçament

Re: Escoles a Sant Cugat
Hola noies,
Les franciscanes és el Sta. Isabel de Rbla. Ribatallada?
Jo preferiria no religiosa, la nostra pimera opcio es sí o sí l'Avenç, però d'aquesta me n'han parlat prou bé...Ai, de debò, quin embolic i quina responsabilitat....
Jo voto sí a la trobada quan acabi aquest neguit, noies!!
Les franciscanes és el Sta. Isabel de Rbla. Ribatallada?
Jo preferiria no religiosa, la nostra pimera opcio es sí o sí l'Avenç, però d'aquesta me n'han parlat prou bé...Ai, de debò, quin embolic i quina responsabilitat....
Jo voto sí a la trobada quan acabi aquest neguit, noies!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola!
Jo també voto per la trobada, sí o sí! També conec gent que porta nens al Pureza i no és massa o gens religiosa. Ara, que ja només la pàgina web espanta una mica, je, je. Pero si, Itaca, tal i com dius, la distància també tira una mica enrera pels que vivim a st. cugat, del Catalunya pero encara més del Ferran i Clua. En fi, haurem de creuar ben fort els dits.
Morritos, a mi a l'ome l'any passat em van dir que totes les del centre plenes, amb gent de 30 punts, pero millor pregunta-ho. I el que tens a favor teu és que diuen que per l'any que ve es nota força el descens de la natalitat.
Jo també voto per la trobada, sí o sí! També conec gent que porta nens al Pureza i no és massa o gens religiosa. Ara, que ja només la pàgina web espanta una mica, je, je. Pero si, Itaca, tal i com dius, la distància també tira una mica enrera pels que vivim a st. cugat, del Catalunya pero encara més del Ferran i Clua. En fi, haurem de creuar ben fort els dits.
Morritos, a mi a l'ome l'any passat em van dir que totes les del centre plenes, amb gent de 30 punts, pero millor pregunta-ho. I el que tens a favor teu és que diuen que per l'any que ve es nota força el descens de la natalitat.
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola a Tothom,
Ja han publicat les dates definitives: http://www20.gencat.cat/portal/site/que ... mt=default
Sabeu si ajuda ser de les primeres en presentar la preinscripció en cas de sorteig?
Sabeu si entrego la preinscripció i en uns dies hem confirmen que té algun transtor alimentari (10 punts més), puc rectificar la preinscripció o he de fer-ho a la reclamació?
Jo vaig fatal de temps, però també m'apunto a la quedada quan pasi tot aquest follon per comentar la jugada, ja que ens hem ajudat tant els uns als altres, estaria molt bé poder posar cares.
Sort i una abraçada!!!
Ja han publicat les dates definitives: http://www20.gencat.cat/portal/site/que ... mt=default
Sabeu si ajuda ser de les primeres en presentar la preinscripció en cas de sorteig?
Sabeu si entrego la preinscripció i en uns dies hem confirmen que té algun transtor alimentari (10 punts més), puc rectificar la preinscripció o he de fer-ho a la reclamació?
Jo vaig fatal de temps, però també m'apunto a la quedada quan pasi tot aquest follon per comentar la jugada, ja que ens hem ajudat tant els uns als altres, estaria molt bé poder posar cares.
Sort i una abraçada!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Alehop, sí, les franciscanes és el Santa Isabel
sigronet, és igual si ets de les primeres o de les darreres en entregar la preinscripció. Tothom té les mateixes possibilitats, sinó hi hauria bofetades el primer dia.
Penso q un cop entregada la preinscripció ja no ho pots modificar (ho hauries de preguntar), però jo presentaria el certificat mèdic juntament amb la preinscripció...
sigronet, és igual si ets de les primeres o de les darreres en entregar la preinscripció. Tothom té les mateixes possibilitats, sinó hi hauria bofetades el primer dia.
Penso q un cop entregada la preinscripció ja no ho pots modificar (ho hauries de preguntar), però jo presentaria el certificat mèdic juntament amb la preinscripció...
Re: Escoles a Sant Cugat
Gràcies Ítaca, ja m'ho imaginava, però ja saps que sempre hi han dubtes tontos jejeje.


Re: Escoles a Sant Cugat
jo faria com diu la Ítaca...millor que ho donis tot de cop amb els justificants... 

Re: Escoles a Sant Cugat
Sigronet, dona tots els justificants quan presentis la sol.licitud! Jo no m'arriscaria a que no me'ls admetessin...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

















