ESCOLES DE GRÀCIA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
evaantonia
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 3:15 pm

ESCOLES DE GRÀCIA

EntradaAutor: evaantonia » dv. feb. 22, 2013 1:51 pm

M
evaantonia

Re: ESCOLES DE GRÀCIA

EntradaAutor: evaantonia » ds. feb. 23, 2013 1:59 pm

Diculpeu, m'habia quedat tallat. Volia iniciar un nou post per les escoles de grácia. Tinc forces coneguts que em pregunten però jo només conec la que porto la meva filla i que ja e cometat amb anterioridad. Podeu compratir la vostra opinio ?

Gracias

Tonia
HELENA1416
Entrades: 16
Membre des de: dl. nov. 26, 2012 7:16 am

EntradaAutor: HELENA1416 » ds. feb. 23, 2013 4:41 pm

Hola! A quina la portes? Jo crec q el portaré el Rius i Taulet, a la Plaça Lesseps. Tens alguna referència?
agg_sgc
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dg. feb. 24, 2013 6:45 pm

Hola noies! Nosaltres també som de Gràcia i de primera opció hem pensat posar el Turó del Cargol, però estem mirant concertades per si no entrem a la pública. De moment les que més ens han agradat són el Reina Elisenda i La Salle, algún en té referències?
Imatge

Imatge
evaantonia

EntradaAutor: evaantonia » dg. feb. 24, 2013 8:54 pm

Hola! a mi de la Rius i Taulet me n'han parlat bé però no la conec.
Respecte a lúltima entrada , nosaltres anem a la Salle Gràcia i estem més que encantats. És una escola molt petita, d'una sola línia i el tracte és molt molt familiar, nosaltres buscavem una mica això. Hi ha tot tipus de serveis ( matí , tarda, extraescolars, extraescolars al migdia... ) i també tenen molta gent de pràctiques col·laborant a les clases. Al ser una escola nova ( va punjant, ara només hi ha fins 2n de primària ) les mestres han inicat un projecte molt maco amb moltes iniciatives. Una part dela qual n'estem molt contents és la proximitat amb les famílies i la importància que donen al nen, la part afectiva, emotiva... la treballen molt i sempre estan al cas de qualsevol cosa que pugui passar. No se q més dir-te, em sembla que fan entrevistes personals si ho demanes, uns amics hi van anar.

Si tens qualsevol dubte i thi puc ajudar mho fas saber. Del turó del Cargol no en tinc informació, ens queda lluny de casa.

Tònia
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dc. feb. 27, 2013 3:20 pm

Moltes gràcies Tònia!!
La veritat és que m'ajuda molt la teva experiència i coincideix del tot amb la d'un parell de mares que conec de l'escola bressol on porto al nen, que ja hi tenen als grans i n'estan encantades!!!
Imatge

Imatge
Tecla
Entrades: 2
Membre des de: dl. març 04, 2013 3:26 pm

EntradaAutor: Tecla » dt. març 05, 2013 8:55 pm

agg_sgc ha escrit:Hola noies! Nosaltres també som de Gràcia i de primera opció hem pensat posar el Turó del Cargol, però estem mirant concertades per si no entrem a la pública. De moment les que més ens han agradat són el Reina Elisenda i La Salle, algún en té referències?

Jo et puc donar referències de l'escola Reina Elisenda. Nosaltres vam fer l'elecció i n'estem encantats. Es una escola d'una linia, catalana i laica, amb un grup de mestres cohesionats i molt motivats. Els nens surten amb un molt bon nivell acadèmic, idiomes, anglès, frances, i es dona molta importància a les arts plàstiques i a la música. Els nens creixen en un molt bon ambient de colaboracio entre els mes petits i els mes grans, i on cada nen te el seu lloc i van molt contents. Jo com a exalumne ho vaig tenir bastant clar, volia pel meu fill el mateix que a mi m'ha ajudat i ha deixat una emprempta per sempre. Espero que t'hagi pogut servir la meva opinió.
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dv. març 08, 2013 2:28 pm

Gracies Tecla!! La veritat és q ets la primera persona amb qui parlo del Reina Elisenda!!! No coneixem a ningú q hi vagi i la falta de referències de les pròpies famílies ens feia patir!!!!

A nosaltres sempre ens ha agradat molt, el vam triar com a llar d'infants però finalment no hi vam anar perquè vam obtenir plaça en una bressol municipal... Ara tornem a estar interessats, també ens va agradar molt La Salle, i d'aquesta en coneixem a moltes famílies, però del Reina ningú ens en dóna referències...

Quin curs fa el teu fill/a?
Imatge

Imatge
evaantonia

EntradaAutor: evaantonia » dv. març 08, 2013 2:37 pm

Què et va agradar de la Salle ? jo hi porto la nena i n'estic encantada però no conec les altres escoles del barri amb la qual cosa no se quines diferències hi poden haver. Apostavem per la pública però no va poder ser... i ara no ho canviariem ; )
agg_sgc

EntradaAutor: agg_sgc » dv. març 08, 2013 8:49 pm

Doncs ens va agradar que és d'una sola línia, amb instal.lacions molt noves, molt integrada a la vida del barri de Gràcia, amb un professorat molt motivat, un projecte centrat en l'alumne i que respecta molt el ritme de cada nen, etc. Logísticament a més, és la que millor ens va per ubicació (aprop de casa i de l'escola bressol on anirà la petita), etc. A més, coneixem forces famílies que ja hi van i no en tenim cap referència negativa!!!

El nostre dilema és que el Reina Elisenda també ens agrada molt, té un projecte educatiu molt potent, també és d'una sola línia, etc. Ens cau més lluny i el preu a partir de primària se'ns escapa una mica... Però no coneixem a ningú q actualment hi vagi!!
Total, qe anem donant-li voltes i estem una mica encallats...
Imatge

Imatge
evaantonia

EntradaAutor: evaantonia » dv. març 22, 2013 3:13 pm

Bona tarda, teniu dades de la preinscripcio a les escoles de Gràcia ? A veure com anirà...

Sort!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::