Escoles a Sant Cugat
Re: Escoles a Sant Cugat
Sigronet,
nosaltres si que vam poder modificar la preinscripció l'últim dia: l'últim dia vam treure la sol.licitud d'una escola i la vam portar a una altra, ja que hi havia moltes sol.licituts i molt poques places. Conec més casos que van canviar-la. Una amiga meva, va anar a canviar la segona opció, ja que va posar una escola on hi havien places. Conec una altra noia que estava com tu (li faltava l'informe mèdic) i el va portar l'últim dia. Potser depèn de l'escola, però podries preguntar....
nosaltres si que vam poder modificar la preinscripció l'últim dia: l'últim dia vam treure la sol.licitud d'una escola i la vam portar a una altra, ja que hi havia moltes sol.licituts i molt poques places. Conec més casos que van canviar-la. Una amiga meva, va anar a canviar la segona opció, ja que va posar una escola on hi havien places. Conec una altra noia que estava com tu (li faltava l'informe mèdic) i el va portar l'últim dia. Potser depèn de l'escola, però podries preguntar....
Re: Escoles a Sant Cugat
Evawin, això que comentes és molt interessant: abans que s'acabin les preinscripcions es pot consultar el número de sol.licituds de cada escola? On es fa això, a l'ajuntament o a l'escola mateixa?
I vosaltres on presentareu la sol.licitud, a l'ajuntament o a l'escola en 1a opció? Sé que es pot fer de les dues maneres, però avantatges/desavantatges?
I vosaltres on presentareu la sol.licitud, a l'ajuntament o a l'escola en 1a opció? Sé que es pot fer de les dues maneres, però avantatges/desavantatges?


Re: Escoles a Sant Cugat
melela ha escrit:Evawin, això que comentes és molt interessant: abans que s'acabin les preinscripcions es pot consultar el número de sol.licituds de cada escola? On es fa això, a l'ajuntament o a l'escola mateixa?
I vosaltres on presentareu la sol.licitud, a l'ajuntament o a l'escola en 1a opció? Sé que es pot fer de les dues maneres, però avantatges/desavantatges?
Hola melela:
Nosaltres ho vam preguntar a l'escola que volíem en primera opció i ens ho van dir sense cap problema. De fet, l'últim dia vaig trucar a les escoles del barri per saber com anaven les preinscripcions, així podia afinar una mica per la segona opció.
Crec que no hi ha cap diferència en portat-ho en un lloc o altre, però per exemple a Barcelona era molt més còmode anar a l'escola directament, que no pas anar al consorci.
Re: Escoles a Sant Cugat
Gràcies evawin!!! M'han comentat que el millor es fer-la el darrer dia, aixì saps les preinscripcions ja entregades a cada escola i les places assignades, però també et pot fer tirar-te enrere en la teva primera opció si veus que hi haurà sorteig i et pots quedar fora
Quin neguit!!!


Re: Escoles a Sant Cugat
Hola,
sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van. Una altra pregunta, es pot descarregar ja la sol·licitud de preinscripció? Si es així, algú té el link?
sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van. Una altra pregunta, es pot descarregar ja la sol·licitud de preinscripció? Si es així, algú té el link?
Re: Escoles a Sant Cugat
Us deixo el link de la sol.licitud d preinscripcio
http://www10.gencat.cat/sac/AppJava/doc ... _10600.pdf
http://www10.gencat.cat/sac/AppJava/doc ... _10600.pdf
Re: Escoles a Sant Cugat
Sigronet ha escrit:M'han comentat que el millor es fer-la el darrer dia, aixì saps les preinscripcions ja entregades a cada escola i les places assignades
dianaa ha escrit:sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van.
Noies, perdoneu, encara no tinc clar perquè seria millor esperar-se al final: perquè així ens podem informar de com van les preinscripcions a una escola i possiblement canviar de plans, o per alguna altra raó? Suposo que no dona més possibilitats en si, si no tothom esperaria al final. Així doncs, si algú té clar quina escola vol en 1a opció i no pensa canviar-la encara que hi hagi molta demanda, té algun motiu per esperar-se o no?
No entenc què vols dir Sigronet, m'ho expliques sisplau?Sigronet ha escrit:però també et pot fer tirar-te enrere en la teva primera opció si veus que hi haurà sorteig i et pots quedar fora


Re: Escoles a Sant Cugat
elir ha escrit:Us deixo el link de la sol.licitud d preinscripcio
Gràcies elir!!! Per curiositat, on has trobat això exactament? Si busco a la secció Preinscripció de la web Gencat no el trobo.


Re: Escoles a Sant Cugat
Us deixo l'enllaç on ho he trobat. Heu de picar el Pas 1 Presencialment!!
http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT ... artat5pas2
http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT ... artat5pas2
Re: Escoles a Sant Cugat
Ara l'he trobat, m'equivocava perquè buscava "per Internet"... mil gràcies! 



- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
melela ha escrit:Sigronet ha escrit:M'han comentat que el millor es fer-la el darrer dia, aixì saps les preinscripcions ja entregades a cada escola i les places assignadesdianaa ha escrit:sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van.
Noies, perdoneu, encara no tinc clar perquè seria millor esperar-se al final: perquè així ens podem informar de com van les preinscripcions a una escola i possiblement canviar de plans, o per alguna altra raó? Suposo que no dona més possibilitats en si, si no tothom esperaria al final. Així doncs, si algú té clar quina escola vol en 1a opció i no pensa canviar-la encara que hi hagi molta demanda, té algun motiu per esperar-se o no?
No entenc què vols dir Sigronet, m'ho expliques sisplau?Sigronet ha escrit:però també et pot fer tirar-te enrere en la teva primera opció si veus que hi haurà sorteig i et pots quedar fora
Això d'esperar-se a lúltim dia, ho fa la gent q no veu clar si hauran d'anar a sorteig o no per l'escola sol·licitada com 1a opció. Per exemple, l'escola q tu vols com 1a saps q hi haurà 20 places lliures (la resta ja són ocupades per germans, per exemple), i tu vas amb 20 o 30 punts sols, aleshores vas trucant a l'escola pq et diguin el núm. de sol·licituds q van tenint. Si et diuen q ja tenen 30 sol·licituds (de gent q té els mateixos núm. que tu), saps segur q aniràs a sorteig (més demanda q oferta), i aleshores, o t'arrisques al sorteig, o canvies la 1a opció per una altra escola q potser tingui menys demanda i entris "segur".
I no, no hi cap tipus d'avantatge si l'entregues el darrer dia o el primer. Si entres directament, tant és... si vas a sorteig, entraràs o no, depenent del núm. de tall i del núm. de sol·licitud q tu tinguis (en relació a tota CAtalunya, no en relació a l'escola q vols)
Re: Escoles a Sant Cugat
Hola melela,
Perdona, no m'he explicat correctament...
Si tu tens clara quina és la teva primera opció, no facis absolutament ningun cas a aquest comentari!!! Però si hi ha alguna que té alguns dubtes, els hi pots interessar que si fas la preinscripció l'ultim dia, pots saber quantes preinscripcions han entregat i les places que hi han assignades, aixì si hi ha una escola que veus que no omplen les places, modificar el criteri de prioritat i no jugartela al sorteig. Jo per exemple aquesta possibilitat no hem serveix, ja que posarem la 1ª opció l'avenç encara que tinguem que fer sorteig i ens quedem fora.
Espero haver donat resposta als teus dubtes
Perdona, no m'he explicat correctament...
Si tu tens clara quina és la teva primera opció, no facis absolutament ningun cas a aquest comentari!!! Però si hi ha alguna que té alguns dubtes, els hi pots interessar que si fas la preinscripció l'ultim dia, pots saber quantes preinscripcions han entregat i les places que hi han assignades, aixì si hi ha una escola que veus que no omplen les places, modificar el criteri de prioritat i no jugartela al sorteig. Jo per exemple aquesta possibilitat no hem serveix, ja que posarem la 1ª opció l'avenç encara que tinguem que fer sorteig i ens quedem fora.
Espero haver donat resposta als teus dubtes
Re: Escoles a Sant Cugat
I tant Sigronet, gràcies.
Jo com tu: tenim clar que posarem l'Avenç en 1a opció i ens la juguem amb el sorteig. Si no tenim sort, tenim una certa seguretat d'entrar a la nostra 2a opció (Thau).
Sort a totes!
Jo com tu: tenim clar que posarem l'Avenç en 1a opció i ens la juguem amb el sorteig. Si no tenim sort, tenim una certa seguretat d'entrar a la nostra 2a opció (Thau).
Sort a totes!


Re: Escoles a Sant Cugat
Ostres noies de l'Avenç, quin disgust acabo de portar-me!!!
He parlat ara amb la secretària de l'Avenç, que està trucant a totes les famílies que han entregat a l'escola el formulari d'interès per rebre informació sobre el procés de preinscripció. Li pregunto si tenen alguna idea de com aniran les sol.licituds aquest any i diu que encara no; em comenta que amb 84 places l'any passat es van quedar fora 14 nens i no 18 com em va dir l'altra vegada, perquè resulta que s'havia equivocat (??). D'acord, i ara suelta la bomba: diu que aquest any hi haurà la mateixa proporció de germans que l'any passat, o sigui tants com per omplir 1,5 classes. 1,5 classes?? ELS GERMANS JA OCUPEN LA MEITAT DE LES PLACES i en queden només unes 40!!!! Potser vosaltres ja ho sabíeu, però jo no i m'esperava que els germans fossin molt menys. Amb aquesta perspectiva, i amb totes les famílies que he llegit aquí o que conec que ho intentaran en 1a opció, més totes les que no conec, no entrarem mai a la vida.

He parlat ara amb la secretària de l'Avenç, que està trucant a totes les famílies que han entregat a l'escola el formulari d'interès per rebre informació sobre el procés de preinscripció. Li pregunto si tenen alguna idea de com aniran les sol.licituds aquest any i diu que encara no; em comenta que amb 84 places l'any passat es van quedar fora 14 nens i no 18 com em va dir l'altra vegada, perquè resulta que s'havia equivocat (??). D'acord, i ara suelta la bomba: diu que aquest any hi haurà la mateixa proporció de germans que l'any passat, o sigui tants com per omplir 1,5 classes. 1,5 classes?? ELS GERMANS JA OCUPEN LA MEITAT DE LES PLACES i en queden només unes 40!!!! Potser vosaltres ja ho sabíeu, però jo no i m'esperava que els germans fossin molt menys. Amb aquesta perspectiva, i amb totes les famílies que he llegit aquí o que conec que ho intentaran en 1a opció, més totes les que no conec, no entrarem mai a la vida.


Re: Escoles a Sant Cugat
melela, jo també hi acabo de parlar...estic a punt de tallar-me les venes...
Aixó sí...m'ha dit que al 2010 van neixer menys nens...ja em diras tu quin consol...
Vaya merda, nenes...quina rabia...
Jo vull l'Avenç sí o sí!!!!
Aixó sí...m'ha dit que al 2010 van neixer menys nens...ja em diras tu quin consol...
Vaya merda, nenes...quina rabia...
Jo vull l'Avenç sí o sí!!!!
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Escoles a Sant Cugat
Doncs arrisqueu-vos i creueu dits per tenir sort al sorteig 
Re: Escoles a Sant Cugat
Si, si, això farem....creuar dits i esperar que tinguem sort!!
Re: Escoles a Sant Cugat
Alehop ha escrit:Aixó sí...m'ha dit que al 2010 van neixer menys nens...ja em diras tu quin consol...
Això ens ho van dir a nosaltres també, tant a l'OME com a l'Avenç. Doncs bé, acabo de fer una recerca al google: al conjunt de Catalunya, la natalitat del 2010 comparat amb el 2009 va baixar d'un exorbitant 1% - bàsicament, no hi ha hagut canvi, sobretot si considerem la tendència de la natalitat a Sant Cugat
Jo també vull l'Avenç sí o sí, Alehop, però si a més dels 40 germans comptem les famílies nombroses, els fills d'antics alumnes, els fills de professors, els nens que pateixen trastorns digestius etc...
Com diu l'Ítaca, ens arriscarem igual, però ho veig fumut. Tinc ganes de plorar!


Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |
























