Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: evawin » dt. març 05, 2013 10:14 am

Sigronet,
nosaltres si que vam poder modificar la preinscripció l'últim dia: l'últim dia vam treure la sol.licitud d'una escola i la vam portar a una altra, ja que hi havia moltes sol.licituts i molt poques places. Conec més casos que van canviar-la. Una amiga meva, va anar a canviar la segona opció, ja que va posar una escola on hi havien places. Conec una altra noia que estava com tu (li faltava l'informe mèdic) i el va portar l'últim dia. Potser depèn de l'escola, però podries preguntar....
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dt. març 05, 2013 10:36 am

Evawin, això que comentes és molt interessant: abans que s'acabin les preinscripcions es pot consultar el número de sol.licituds de cada escola? On es fa això, a l'ajuntament o a l'escola mateixa?

I vosaltres on presentareu la sol.licitud, a l'ajuntament o a l'escola en 1a opció? Sé que es pot fer de les dues maneres, però avantatges/desavantatges?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
evawin
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: evawin » dt. març 05, 2013 1:53 pm

melela ha escrit:Evawin, això que comentes és molt interessant: abans que s'acabin les preinscripcions es pot consultar el número de sol.licituds de cada escola? On es fa això, a l'ajuntament o a l'escola mateixa?

I vosaltres on presentareu la sol.licitud, a l'ajuntament o a l'escola en 1a opció? Sé que es pot fer de les dues maneres, però avantatges/desavantatges?


Hola melela:
Nosaltres ho vam preguntar a l'escola que volíem en primera opció i ens ho van dir sense cap problema. De fet, l'últim dia vaig trucar a les escoles del barri per saber com anaven les preinscripcions, així podia afinar una mica per la segona opció.
Crec que no hi ha cap diferència en portat-ho en un lloc o altre, però per exemple a Barcelona era molt més còmode anar a l'escola directament, que no pas anar al consorci.
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dt. març 05, 2013 1:57 pm

Gràcies Evawin! :-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dt. març 05, 2013 9:18 pm

Gràcies evawin!!! M'han comentat que el millor es fer-la el darrer dia, aixì saps les preinscripcions ja entregades a cada escola i les places assignades, però també et pot fer tirar-te enrere en la teva primera opció si veus que hi haurà sorteig i et pots quedar fora :ufs: Quin neguit!!! :-o00m :-o00m
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dt. març 05, 2013 9:23 pm

Hola,

sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van. Una altra pregunta, es pot descarregar ja la sol·licitud de preinscripció? Si es així, algú té el link?
Avatar de l’usuari
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: elir » dt. març 05, 2013 11:22 pm

Us deixo el link de la sol.licitud d preinscripcio

http://www10.gencat.cat/sac/AppJava/doc ... _10600.pdf
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 9:02 am

Sigronet ha escrit:M'han comentat que el millor es fer-la el darrer dia, aixì saps les preinscripcions ja entregades a cada escola i les places assignades
dianaa ha escrit:sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van.

Noies, perdoneu, encara no tinc clar perquè seria millor esperar-se al final: perquè així ens podem informar de com van les preinscripcions a una escola i possiblement canviar de plans, o per alguna altra raó? Suposo que no dona més possibilitats en si, si no tothom esperaria al final. Així doncs, si algú té clar quina escola vol en 1a opció i no pensa canviar-la encara que hi hagi molta demanda, té algun motiu per esperar-se o no? ?-)

Sigronet ha escrit:però també et pot fer tirar-te enrere en la teva primera opció si veus que hi haurà sorteig i et pots quedar fora
No entenc què vols dir Sigronet, m'ho expliques sisplau?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 9:04 am

elir ha escrit:Us deixo el link de la sol.licitud d preinscripcio

Gràcies elir!!! Per curiositat, on has trobat això exactament? Si busco a la secció Preinscripció de la web Gencat no el trobo.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: elir » dc. març 06, 2013 9:50 am

Us deixo l'enllaç on ho he trobat. Heu de picar el Pas 1 Presencialment!!

http://www20.gencat.cat/portal/site/OVT ... artat5pas2
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:02 am

Ara l'he trobat, m'equivocava perquè buscava "per Internet"... mil gràcies! :***:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 06, 2013 10:02 am

melela ha escrit:
Sigronet ha escrit:M'han comentat que el millor es fer-la el darrer dia, aixì saps les preinscripcions ja entregades a cada escola i les places assignades
dianaa ha escrit:sí, diuen que és millor esperar-se al final. A les pròpies escoles diuen com van.

Noies, perdoneu, encara no tinc clar perquè seria millor esperar-se al final: perquè així ens podem informar de com van les preinscripcions a una escola i possiblement canviar de plans, o per alguna altra raó? Suposo que no dona més possibilitats en si, si no tothom esperaria al final. Així doncs, si algú té clar quina escola vol en 1a opció i no pensa canviar-la encara que hi hagi molta demanda, té algun motiu per esperar-se o no? ?-)

Sigronet ha escrit:però també et pot fer tirar-te enrere en la teva primera opció si veus que hi haurà sorteig i et pots quedar fora
No entenc què vols dir Sigronet, m'ho expliques sisplau?


Això d'esperar-se a lúltim dia, ho fa la gent q no veu clar si hauran d'anar a sorteig o no per l'escola sol·licitada com 1a opció. Per exemple, l'escola q tu vols com 1a saps q hi haurà 20 places lliures (la resta ja són ocupades per germans, per exemple), i tu vas amb 20 o 30 punts sols, aleshores vas trucant a l'escola pq et diguin el núm. de sol·licituds q van tenint. Si et diuen q ja tenen 30 sol·licituds (de gent q té els mateixos núm. que tu), saps segur q aniràs a sorteig (més demanda q oferta), i aleshores, o t'arrisques al sorteig, o canvies la 1a opció per una altra escola q potser tingui menys demanda i entris "segur".

I no, no hi cap tipus d'avantatge si l'entregues el darrer dia o el primer. Si entres directament, tant és... si vas a sorteig, entraràs o no, depenent del núm. de tall i del núm. de sol·licitud q tu tinguis (en relació a tota CAtalunya, no en relació a l'escola q vols)
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:14 am

Claríssim ara, gràcies Itaca!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dc. març 06, 2013 10:40 am

Hola melela,
Perdona, no m'he explicat correctament...
Si tu tens clara quina és la teva primera opció, no facis absolutament ningun cas a aquest comentari!!! Però si hi ha alguna que té alguns dubtes, els hi pots interessar que si fas la preinscripció l'ultim dia, pots saber quantes preinscripcions han entregat i les places que hi han assignades, aixì si hi ha una escola que veus que no omplen les places, modificar el criteri de prioritat i no jugartela al sorteig. Jo per exemple aquesta possibilitat no hem serveix, ja que posarem la 1ª opció l'avenç encara que tinguem que fer sorteig i ens quedem fora.
Espero haver donat resposta als teus dubtes
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:54 am

I tant Sigronet, gràcies.

Jo com tu: tenim clar que posarem l'Avenç en 1a opció i ens la juguem amb el sorteig. Si no tenim sort, tenim una certa seguretat d'entrar a la nostra 2a opció (Thau).

Sort a totes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 11:40 am

Ostres noies de l'Avenç, quin disgust acabo de portar-me!!!

He parlat ara amb la secretària de l'Avenç, que està trucant a totes les famílies que han entregat a l'escola el formulari d'interès per rebre informació sobre el procés de preinscripció. Li pregunto si tenen alguna idea de com aniran les sol.licituds aquest any i diu que encara no; em comenta que amb 84 places l'any passat es van quedar fora 14 nens i no 18 com em va dir l'altra vegada, perquè resulta que s'havia equivocat (??). D'acord, i ara suelta la bomba: diu que aquest any hi haurà la mateixa proporció de germans que l'any passat, o sigui tants com per omplir 1,5 classes. 1,5 classes?? ELS GERMANS JA OCUPEN LA MEITAT DE LES PLACES i en queden només unes 40!!!! Potser vosaltres ja ho sabíeu, però jo no i m'esperava que els germans fossin molt menys. Amb aquesta perspectiva, i amb totes les famílies que he llegit aquí o que conec que ho intentaran en 1a opció, més totes les que no conec, no entrarem mai a la vida.

:ufs: :ufs: :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. març 06, 2013 2:22 pm

melela, jo també hi acabo de parlar...estic a punt de tallar-me les venes... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs:

Aixó sí...m'ha dit que al 2010 van neixer menys nens...ja em diras tu quin consol...

Vaya merda, nenes...quina rabia...

Jo vull l'Avenç sí o sí!!!!
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Ítaca » dc. març 06, 2013 2:39 pm

Doncs arrisqueu-vos i creueu dits per tenir sort al sorteig :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. març 06, 2013 8:54 pm

Si, si, això farem....creuar dits i esperar que tinguem sort!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 9:11 pm

Alehop ha escrit:Aixó sí...m'ha dit que al 2010 van neixer menys nens...ja em diras tu quin consol...

Això ens ho van dir a nosaltres també, tant a l'OME com a l'Avenç. Doncs bé, acabo de fer una recerca al google: al conjunt de Catalunya, la natalitat del 2010 comparat amb el 2009 va baixar d'un exorbitant 1% - bàsicament, no hi ha hagut canvi, sobretot si considerem la tendència de la natalitat a Sant Cugat :ufs:

Jo també vull l'Avenç sí o sí, Alehop, però si a més dels 40 germans comptem les famílies nombroses, els fills d'antics alumnes, els fills de professors, els nens que pateixen trastorns digestius etc... :ufs:

Com diu l'Ítaca, ens arriscarem igual, però ho veig fumut. Tinc ganes de plorar!
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::