Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dc. març 06, 2013 9:46 pm

Hola,

jo anava a escriure això mateix que heu escrit...avui nosaltres, sense veure els vostres missatges, també ha donat la casualitat que hem parlat amb l'avenç. I ens han dit això mateix, meitat de places per germans, que no ens ho havien dit al principi!!! que ens havien dit que només una classe estava ocupada per germans!!! fa molta ràbia i molta por. No és per desanimar però jo també sé d'un munt de gent que la vol posar en primera opció. I al menys a nosaltres les segones ens estan fallant...avui he anat al Ferran i Clua i jo no m'arrisco a posar-la com a segona, sent que a més no és de la nostra zona, no penso que hagin de sobrar places aquest any, hi havia molta gent i també molts germans. En fi, que aquest descens de natalitat no deu ser per st. cugat. Al Ferran i Clua aconsellaven també esperar fins l'ultim dia. Vaja, que aquest any l'Avenç realment sera una loteria total.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:00 pm

dianaa ha escrit:I ens han dit això mateix, meitat de places per germans, que no ens ho havien dit al principi!!! que ens havien dit que només una classe estava ocupada per germans!!!

En aquest respecte em trobo una mica estafada: a l'entrevista al desembre vam notar que la directora tenia por que la gent no posés l'Avenç encara que li agradés perquè hi havia poques possibilitats d'entrar-hi i per això ens animava molt a posar-la en 1a. Ens va dir que aquest any hi havia menys nens en absolut i menys germans en particular i ara resulta que tot era mentida podrida... Clar, i tot això ho sabem ara, quan la majoria ja ha decidit i no vol canviar d'opinió o no té temps d'anar a mirar més escoles. Evidentment l'escola el que vol és omplir les classes, tant li fa si entro jo o entra una altra, però trobo que no van ser honestos del tot :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dc. març 06, 2013 10:01 pm

Per cert, algú sap si la ratio és la mateixa que l'any passat, o sigui 28 alumnes per classe a l'Avenç? M'he oblidat preguntar-ho.
Imatge
Imatge
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dc. març 06, 2013 10:10 pm

Melela, ens han dit que demà tenen una reunió a l'avenç per veure quina serà la ratio, però l'any passat va ser 27. Jo penso igual, a nosaltres també ens van animar per escollir-la, dient-nos això de que serien menys germans. Com tu dius, semblava que tinguessin por de no tenir prou sol·licituds...ja veus, amb totes les que tenen...I és el que tu dius, que ara ja no estem a temps de veure altres escoles. Perquè a mi avui el Ferran i Clua m'ha agradat molt, però no és la nostra zona. Francament penso que a nivell d'entorn i d'educació no té res a envejar-li a l'Avenç. Si haguessim anat a veure altres públiques de la nostra zona... segur que també estarien bé...però se'ns va ficar al cap l'Avenç, comptant està clar que no seria tan dificil com ara està resultant que serà.
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. març 07, 2013 6:00 am

Jo ja tenia clar des del minut 1 que em van parlar de l'Avenç quepassaria això i que acabariem anant a sorteig amb 30 punts...però igualment m'emprenya molt aquest sistema!!

Va noies, siguem positives...fa 2 anys, la nena d'una amiga de la feina estava la numero 10 de la llista d'espera i va entrar...o sigui que tenim possibilitats!!!

Apa, me'n vaig a treballar, que passeu in bon dia internacional de la dona!! :-)
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. març 07, 2013 7:56 am

Alehop, pel que fa a nosaltres, no és que no tinguéssim clar que s'arribaria a sorteig, això per descomptat; però segons la informació que ens van donar a l'escola, aquest any hi havia d'haver més possibilitats d'entrar i ara resulta que no era veritat.

Per cert, el dia de la dona és demà :-)

Bon dia noies!
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 07, 2013 10:13 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. març 07, 2013 9:09 am

melela ha escrit:Per cert, el dia de la dona és demà :-)

Bon dia noies!


M'he despertat convençuda de que era divendresssssssssssssss...i no!!! :ufs: :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. març 07, 2013 9:13 am

melela ha escrit:Alehop, pel que fa a nosaltres, no és que no tinguéssim clar que s'arribaria a sorteig, això per descomptat; però segons la informació que ens van donar a l'escola, aquest any hi havia d'haver més possibilitats d'entrar i ara resulta que no era veritat.


Tens raó, a nosaltres també ens van transmetre aquesta sensació. Fins i tot ens van arribar a dir que amb 30 punts estava gairebé garantit que entrariem...

El que els interessa, suposo, apart de cobrir tota l'oferta, que segur que ho fan, és poder demostrar el volum de sol.licituds que generen per tenir, d'alguna manera, marge de negociació per possible financiació...no?

en fi.... :-o00m :-o00m

almenys fa un dia preciós..per fi!! >.-<:
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. març 07, 2013 10:13 am

Síííí, ha arribat la primavera!!! :***:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dj. març 07, 2013 10:26 am

noies aquest missatge es per animar-vos!.... si teniu clar que us agrada l'Avenç i el voleu possar com a primera opció jo el possaria.. haureu de creuar els dits i tenir sort al sorteig! :ok: es molt bon centre... té molta demanda però res es impossible!! :-()-)
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dj. març 07, 2013 11:53 am

Hola a tothom!!!
Doncs a nosaltres també ens va a donar a entendre la directora de l'avenç que amb els 30 punts gaire bé segur que entravem, però ja sabiem que haurem d'anar a sorteig. Nosaltres ens hem decidit per posar-la com a primera opció i ens la jugarem a una carta, ja que les nostres 2ª i 3ª opció no ens tocaran. Realment aquest sistema està fatal, però com no el podem canviar ara mateix, l'únic que podem fer es jugar al mateix joc. Molts ànims a totes, si teniu clar que voleu posar una escola en concret com a primera opció, el meu consell és que us la jugueu, però com a mínim haureu esgotat totes les possiblitats que tenieu i no tindreu el run run de que "i si ho hagues fet??".
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. març 07, 2013 12:20 pm

Sí sí, no tinc cap dubte que posarem l'Avenç en primera. Si toca toca, si no toca ho intentarem l'any següent amb el germanet i si entra ell insistirem cada any perquè hi entri la gran també. Uf...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. març 07, 2013 3:50 pm

melela ha escrit:Sí sí, no tinc cap dubte que posarem l'Avenç en primera. Si toca toca, si no toca ho intentarem l'any següent amb el germanet i si entra ell insistirem cada any perquè hi entri la gran també. Uf...


Si, si, si, nosaltres farem igual!! Si no entra la Mar, provarem d'aquí dos anys amb el Nico...o haurem de plantejar-nos tenir un tercer perquè ens donin els punts de família nombrosa...jejejejeje...
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dl. març 11, 2013 1:30 pm

Hola Noies,
Com va el primer dia de preinscripció?? alguna ha pogut portar la doc. a l'escola o l'ajuntament?? si és així, si us plau, informeu per si hi ha alguna cosa que no sapiguem i hem de tenir en compte. Jo aniré el dimecres a portar-ho a l'avenç.
Una abraçada i molts ànims, que ja estem a la recta final, yuuujjuuu!!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. març 11, 2013 1:38 pm

Hola Sigronet, jo la portaré directament a l'Avenç amb una amiga que també hi vol portar la seva filla, potser demà o dimecres. Si no t'importa que t'ho pregunti, al final tindràs els 5 punts extra per malaltia?

Sort a totes!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dl. març 11, 2013 4:17 pm

Hola melela,
El dimecres anem al metge a veure si ha sortit cap anomalia a l'anàlisi de sang. En cas de què surti algun varem alterat haurem d'anar a l'al·lergòleg. No crec que ens doni temps a complimentar la preinscripció amb els resultats, però el important és esbrinar si té quelcom amb el menjar, per què és un rotllo, sempre hem d'anar amb mil ulls i cada 2 setmanes li surten reaccions al·lèrgiques...
Per cert son 10 punts i amb això entraria segur, ja que tindria els mateixos punts que si tingues un germà.
Per això ho portaré el dimecres la preinscripció, amb el que hem digui el metge ho portaré o m'esperaré al darrer moment a veure si he pogut conseguir els resultats finals.
Així que gaire bé segur que anirem amb els 30 punts pelats i creuarem els dits.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. març 11, 2013 8:55 pm

Les al·lèrgies, quin pal! Et desitjo que surti tot negatiu. Nosaltres estem en un procés semblant amb el petit de casa, que no té veritables reaccions al·lèrgiques si no problemes de mala digestió. L'analítica ha sortit força alterada (forta anèmia i transaminases altes) però encara no hem arribat a esbrinar-ne la causa. En principi hem descartat la celiaquia i la gastroenteròloga sospita una intolerància a la lactosa o a la fructosa. El pobre fa règim després de règim... Creuaré els dits per a vosaltres.

Per cert, sí, els trastorns digestius, endocrins o metabòlics aporten 10 punts, m'he equivocat. Però ojo, si tinguessis aquest diagnòstic no tindries els mateixos punts que els nens amb germans: aquests tenen 40 punts de germans + els 30 de zona = 70. Però clar, passaries per davant de la majoria que té els 30 pelats ;-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. març 11, 2013 9:00 pm

Per cert, de moment m'han informat d'una diferència entre portar la sol.licitud a l'ajuntament i portar-la a l'Avenç. Es una tonteria, però buenu: a l'ajuntament s'han de portar 4 fotos carnet del nen/a mentre que a l'Avenç no cal portar fotos de moment, les demanaran més endavant als nens que efectivament han entrat. Si poseu una altra escola, no sé si demanaran fotos o no.
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 11, 2013 10:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dl. març 11, 2013 9:52 pm

Hola,

melela, sigronet, espero que els vostres nens millorin.

Itaca, quina llàstima perquè voldríem triar el Catalunya, ens agrada molt però el tema és la sortida, que és impossible allargar més de les 5 de la tarda, pel que ens han dit i jo a aquesta hora no arribo...ens han dit que de 16.15 a 17 h estan al casal...tu em vas dir que d'això no en sabies res, veritat?
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dt. març 12, 2013 5:48 am

melela ha escrit:Per cert, sí, els trastorns digestius, endocrins o metabòlics aporten 10 punts, m'he equivocat. Però ojo, si tinguessis aquest diagnòstic no tindries els mateixos punts que els nens amb germans: aquests tenen 40 punts de germans + els 30 de zona = 70. Però clar, passaries per davant de la majoria que té els 30 pelats ;-)


Melela, no sabia que s'acumulava tot!!. Pensava que si tenies els 40 de germans ja no et comptaven els 30 de zona...

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::