Piscina horari lectiu

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

Piscina horari lectiu

EntradaAutor: Betth » dg. març 10, 2013 5:17 pm

Hola!

Voldria informació de que he de demanar i on, us explico:

A l'escola de la meva filla fan natació en horari lectiu. Voldria saber com informar-ne de quines obligacions i drets tenen les tutores en aquest temps. Poden marxar de les instal.lacions mentres fan la classe de natació amb els monitors? Si un nen té un escape, qui és el responsable de canviar-lo, el mestre, el monitor, el socorrista? Com a mare entenc que SEMPRE hauria d'haver una mestra de l'escola present i controlant q tot vagi amb normalitat mentres fan aquesta activitat perquè és en horari lectiu.

Agraïria aportacions de mestres i de families q tb a la seva escola es fes natació.

Gràcies!
Imatge
Imatge
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Piscina horari lectiu

EntradaAutor: melela » dg. març 10, 2013 5:58 pm

A l'escola de la meva filla fan natació i l'educadora no només està a la piscina, si no que entra a l'aigua amb els nens i si hi ha un escape se'n ocupa ella. Però t'estic parlant de P2, no sé si a parvulari és diferent.
Imatge
Imatge
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dg. març 10, 2013 7:05 pm

Hola,

El nostre nen fa P3 i els mesos d'octubre i novembre anaven els dijous al dematí a la piscina. Els acompanya una mestra però pel que tinc entés ella no entrava a la piscina, els observava des de fora i vigilava a l'hora de vestir-se i despullar-se que tot el material de cada nen tornés a la seva motxila. A la piscina on van deixen molt clar que hi ha els monitors de piscina que estan amb ells a l'aigua i els ensenyen, i després hi ha unes monitores per dutxar-se i als vestidors, de manera que la mestra en aquest cas és una acompanyant.
nit78
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dg. ago. 05, 2012 6:27 pm

EntradaAutor: nit78 » dg. març 10, 2013 9:20 pm

Hola, jo sóc mestra i fa dos cursos havia acompanyat a nens a natació. Era una escola rural i eren de totes les edats de primària. Allà tenien un monitor però jo no em movia del costat de la piscina mentre feien la classe, i per descomptat m'encarregava d'estar amb ells metre durava el transport i dels canvis de roba als vestidors.
CISCA
:: gosset
:: gosset
Entrades: 478
Membre des de: dc. juny 23, 2010 9:32 am

EntradaAutor: CISCA » dl. març 11, 2013 11:46 am

La meva filla començarà en breu a P2 a la piscina, la mestra els acompanyarà amb el bus fins a les instal.lacions però un cop allí es fan càrrec de tot les monitores de la piscina, desvestir, guardar roba, dins la piscina i al sortir aixugar i vestir. La mestra estarà a les instal.lacions esperant però no entrarà dins la piscina. Com diu jllt la mestra només serà una acompanyant.
TETES
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dt. abr. 03, 2007 2:35 pm

EntradaAutor: TETES » dl. març 11, 2013 1:10 pm

A la guarde on anava ma filla, tant a P1 com a P2 ofereixen la possibilitat d'anar a la piscina pero no es obligatori. Com son 3 profes per 2 classes, 1 es queda amb els que no van a piscina i les altres 2 van a piscina amb els nens. Els acompanyen amb autobus fins les instal.lacions, s'ocupen de posar el banyador als vestidors a tots els nens, si encara porten bolquer, el bolquer de piscina pero a partir d'aqui se n'ocupen les monitores de natacio. I un cop acaben, les profes tornen a vestir-los per tornar amb autobus cap a l'escola.
En quan en si te un escape, en quin moment et refereixes, a dins l'aigua?? entenc que si es aixi, els mes petitons porten el bolquer d'aigua i si cson mes grandets ja saben demanar que tenen pipi o caca...
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::