perduda pre-inscripció escola pública
perduda pre-inscripció escola pública
Hola,
Els meus peques van a una escola concertada (que pel preu sembla més aviat privada), fan p4 i p2. Pel proper curs estem pensant en la opció de canviar-los a una pública, més que res pel tema diners, perque actualment a la concertada paguem 380 euros per nen (comptant menjador).
La meva pregunta és:
A la preincripció posem en primer lloc les 2 públiques que ens agraden, i en tercer lloc hauriem de posar la concertada a la que van actualment?.
Què passa si no poso la concertada en tercer lloc i no entren a les 2 públiques? (a la concertada que van actualment hi ha plaçes de sobres).
Penso que és possible que a la pública ens donin plaça pel nen (començarà p3), però no per la nena (començarà p5 i possiblement ja no hi hagi plaçes)?
Per la nena que començarà p5, també hauria de fer la preinscripció?
Moltes Gràcies.
Els meus peques van a una escola concertada (que pel preu sembla més aviat privada), fan p4 i p2. Pel proper curs estem pensant en la opció de canviar-los a una pública, més que res pel tema diners, perque actualment a la concertada paguem 380 euros per nen (comptant menjador).
La meva pregunta és:
A la preincripció posem en primer lloc les 2 públiques que ens agraden, i en tercer lloc hauriem de posar la concertada a la que van actualment?.
Què passa si no poso la concertada en tercer lloc i no entren a les 2 públiques? (a la concertada que van actualment hi ha plaçes de sobres).
Penso que és possible que a la pública ens donin plaça pel nen (començarà p3), però no per la nena (començarà p5 i possiblement ja no hi hagi plaçes)?
Per la nena que començarà p5, també hauria de fer la preinscripció?
Moltes Gràcies.
Re: perduda pre-inscripció escola pública
Sí, has de fer la preinscripció pels 2 nens. I si no entres a la pública et quedes a la concertada on estàs Fins que no t'adjuquin plaça a un altre lloc tu segueixes mantenint la plaça a on estàs.
Espero haver-te ajudat
Espero haver-te ajudat
Annia, jo estic a la mateixa situació, però el nen comença primaria. Tinc entés que si el petit entra a P3, i el gran no, tens la posibilitat d'anar alConsorci i solicitar ampliació de ratio a la classe del gran (si no tenen ninguna ampliació ja feta). Has preguntat per les plaçes de P5? Que et diuen als publics?
Gràcies Jorlu, llavors no cal que a la preinscripción posi l'escola actual dels nens (concertada), o igualment la he de posar?, suposo que en el cas del peque que comença p3, sí l'he de posar, no?
Nienna, no he preguntat encara per les plaçes de p5, no se sí ja han ampliat ratio. La veritat és que estic feta un embolic, perque l'escola actual (la concertada), m'agrada, i els meus nens (sobretot la gran), ja te les seves amiguetes i em sabria greu canviar-la. Així que és més aviat per un motiu econòmic...
Nienna, no he preguntat encara per les plaçes de p5, no se sí ja han ampliat ratio. La veritat és que estic feta un embolic, perque l'escola actual (la concertada), m'agrada, i els meus nens (sobretot la gran), ja te les seves amiguetes i em sabria greu canviar-la. Així que és més aviat per un motiu econòmic...
- Estic peix
- :: conillet

- Entrades: 392
- Membre des de: dt. des. 01, 2009 1:45 pm
No sé si pot passar que els arribis a tenir en escoles diferents, perquè en el teu cas no sé com funciona la preinscripció. Però en el cas que quedessin en escoles diferents on per exemple el petit aconsegueix entrar a la publica, l'any següent el germà gran tindrà 40 punts per entrar ja que ja tindrà el germà petit a l'escola. Això sí,el gran només entraria si hi han places lliures l'any que ve al seu curs.
No sé si m 'explico.
No sé si m 'explico.
Moltes gràcies a totes!.
Posaré la pública en primera opció.
Si fossin acceptats, i a última hora em faig enrera, puc desdir-me de la plaça a la pública per portar-los a la concertada?
Posaré la pública en primera opció.
Si fossin acceptats, i a última hora em faig enrera, puc desdir-me de la plaça a la pública per portar-los a la concertada?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |