Deures a fer abans d'anar a pel patufet
- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet
Ostres llentieta! M'has posat al dia de la nostra cutxipandi particular!!
Estàs ben enterada de tot eh! Molt béeeee
Com es nota que jo estic despenjada i m'he de posar al dia mica en mica.
Bueno, clar, no havia comptat amb l'alçada però vaja, no estic en el meu pes segur. A veure si l'araneta ens diu una dieta xula.
Amb el tiritissimo no em queda cap altra remei que tenir mooooolta paciència,
, al final ja són més ganes que presenti la tesi i que es desofusqui i veure'l feliç i realitzat, suposo que llavors les ganes de bebes vindran soles. 
Estàs ben enterada de tot eh! Molt béeeee
Com es nota que jo estic despenjada i m'he de posar al dia mica en mica.
Bueno, clar, no havia comptat amb l'alçada però vaja, no estic en el meu pes segur. A veure si l'araneta ens diu una dieta xula.
Amb el tiritissimo no em queda cap altra remei que tenir mooooolta paciència,
, al final ja són més ganes que presenti la tesi i que es desofusqui i veure'l feliç i realitzat, suposo que llavors les ganes de bebes vindran soles. Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet
Yeeeep! Tiritisima estas apuntada!! Jejejeje! Com diu la llentieta, el 20 vaig a l'endocrí, a veure què em recomana per buscar panxu... Us mantindré informades!
A mi em sobren 10 kg ben bé.... Potser algún més i tot!
A mi em sobren 10 kg ben bé.... Potser algún més i tot!
L'Aran es fa gran

http://www.fertilityfriend.com/home/424654
Panxupacte twins d'abril '13: Laia
i Araneta
Panxupacte DEURES COMPLERT!!
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Re: Deures a fer abans d'anar a pel patufet
Hola maquissimes!!!
Que wapa llentieta... pues va a ser q no! jejeje pero estic be, de fet ja m'ho imaginava, el que em posava histèrica era el no saber-ho del cert, entre que la tempe no parava de pujar i em posava paranoica comparant grafiques...
Ara calma! A esperar q vingui la NW, que en teoria ha de venir avui, i ser aplicada amb els deures. A mes m'agradaria que el xurrumbele arribés el primer trimestre de l'any! Tinc la convicció que als "grans de la classe" els costa menys anar bé amb els estudis per l'avantatge d'edat, els mesos en les criatures es noten. Us ho heu plantejat quan us agradaria parir? Ma mare, per exemple, sempre m'ha recalcat que lo pitjor es portar una superpanxu juliol-agost (ma germana es de setembre).
Tema vicis: ara el cafè SEMPRE descafeinat i he canviat la cerveseta x Aquarius. Només em falta desterrar el tabac, maleït!!!!
Tiritissima... Entre que us hi poseu... T'hi quedes... I pareixes... Un any mínim. Aleshores la tesi estarà requetefiniquitada no????
I l'anatolio que diu, algun progrés???
Petons a totes wapisimes!
Que wapa llentieta... pues va a ser q no! jejeje pero estic be, de fet ja m'ho imaginava, el que em posava histèrica era el no saber-ho del cert, entre que la tempe no parava de pujar i em posava paranoica comparant grafiques...
Ara calma! A esperar q vingui la NW, que en teoria ha de venir avui, i ser aplicada amb els deures. A mes m'agradaria que el xurrumbele arribés el primer trimestre de l'any! Tinc la convicció que als "grans de la classe" els costa menys anar bé amb els estudis per l'avantatge d'edat, els mesos en les criatures es noten. Us ho heu plantejat quan us agradaria parir? Ma mare, per exemple, sempre m'ha recalcat que lo pitjor es portar una superpanxu juliol-agost (ma germana es de setembre).
Tema vicis: ara el cafè SEMPRE descafeinat i he canviat la cerveseta x Aquarius. Només em falta desterrar el tabac, maleït!!!!
Tiritissima... Entre que us hi poseu... T'hi quedes... I pareixes... Un any mínim. Aleshores la tesi estarà requetefiniquitada no????
I l'anatolio que diu, algun progrés???
Petons a totes wapisimes!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
I sort amb el pacte "dieta pre-panxu" nenes!!!!
A mi el que em fa por és que l'embaràs em canvii el cos...
A mi el que em fa por és que l'embaràs em canvii el cos...
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
- llentieta*
- :: cèrvol

- Entrades: 538
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm
Paparra!!! em sap moooolt de greu!!!! de debò....però mira-ho per la banda positiva....un més més per superar les petites barreres que ens queden....
Molts ànims i com diuen les "teachers" fins que no hi ha W hi ha esperança!!!!
Pel que dius de l'època de l'any...jo sóc del novembre(i de les primeres de la classe) lo que sempre he estat super vaga, es a dir sense estudiar, ma mare sempre m'ho diu(i m'ho dirà) "si haguessis estudiat series presidenta" i jo sempre li dic no m'agrada la política....jajajaja Si pogués triar jo vull el meu churumbele pel març/abril/maig, que així pillo totes les vacances d'estiu a tope!!!!
I l'embaràs canvia el cos seguríssim, en quin sentit ho dius tu?
Una abraçada maques!!!
Molts ànims i com diuen les "teachers" fins que no hi ha W hi ha esperança!!!!
Pel que dius de l'època de l'any...jo sóc del novembre(i de les primeres de la classe) lo que sempre he estat super vaga, es a dir sense estudiar, ma mare sempre m'ho diu(i m'ho dirà) "si haguessis estudiat series presidenta" i jo sempre li dic no m'agrada la política....jajajaja Si pogués triar jo vull el meu churumbele pel març/abril/maig, que així pillo totes les vacances d'estiu a tope!!!!
I l'embaràs canvia el cos seguríssim, en quin sentit ho dius tu?
Una abraçada maques!!!

Arlet 

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*
- tiritissima

Paparra! Com vas? Com van aquests nervis? No et segueixo la pista pq no tinc gaire temps d'entrar. Ha aparegut la W? Espero que no, deveritat que et mereixes un rellamp de positiu com un campanar!
Jo no m'he plantejat mai aqiò de quan m'agradaria que neixés el nen/a. LA veritat és que jo sóc de l'agost i es fa estrany. Ma mare sí que ho passar malament que es va passar tot l'estiu embarassadíssima i amb unes calors importants. Diu que és el pitjor estiu que ha passat. Aix...
I canviant de tema, tu que em dius que això de mínim un any... Saps que ara per ara la meva única aspiració/il·lusió és que ell em digui que està preparat i que ja podem començar a cercar? Suposo que ja aquest pas el veig tan llunyà que ni em plantejo quan falta per parir. És curiós no? No penso en res més, ni parts, ni si ens en sortirem, només desitjo que ell estigui preparat.
Anatolia, com van aquestes indirectes? A veure si a teu maromo fa el pas
Jo no m'he plantejat mai aqiò de quan m'agradaria que neixés el nen/a. LA veritat és que jo sóc de l'agost i es fa estrany. Ma mare sí que ho passar malament que es va passar tot l'estiu embarassadíssima i amb unes calors importants. Diu que és el pitjor estiu que ha passat. Aix...
I canviant de tema, tu que em dius que això de mínim un any... Saps que ara per ara la meva única aspiració/il·lusió és que ell em digui que està preparat i que ja podem començar a cercar? Suposo que ja aquest pas el veig tan llunyà que ni em plantejo quan falta per parir. És curiós no? No penso en res més, ni parts, ni si ens en sortirem, només desitjo que ell estigui preparat.
Anatolia, com van aquestes indirectes? A veure si a teu maromo fa el pas

Hola noies!
Jo els deures els tinc mig fets!
citologia i analitica feta a la espera de resultats el proper dilluns.
Avui s'ha acabat la w per fi! i ja estic prenent l'àcid fólic.
A algunes de vosaltres us segueixo en altres post! ehhh llentieta i tiritissima.. jeje
a la resta m'estic possant al dia, amb les cercadores i les properes aprimadores!!
Passeu aquesta super dieta please que jo m'apunto a un bombardeo si cal.
Vinga noies, que el dia menys pensat el maromo us dona una sorpressa i caureu de cul!!!
Jo els deures els tinc mig fets!
citologia i analitica feta a la espera de resultats el proper dilluns.
Avui s'ha acabat la w per fi! i ja estic prenent l'àcid fólic.
A algunes de vosaltres us segueixo en altres post! ehhh llentieta i tiritissima.. jeje
a la resta m'estic possant al dia, amb les cercadores i les properes aprimadores!!
Passeu aquesta super dieta please que jo m'apunto a un bombardeo si cal.
Vinga noies, que el dia menys pensat el maromo us dona una sorpressa i caureu de cul!!!
PANXUPACTE DEURES: Abmo
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980
http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980 http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
Bon dia boniques!
Llentieta, lo del.cos em refereixo: a) eixamplament de caderes, b) "desprendiments" sobretot a pit i panxa, c) estries i celulitis. Porto 10 anys cuidant-me molt per mantenir la t.36!!! Tocarà fer el doble de sacrifici jejeje a mes tenir el meu bebito en braços ho compensarà tot!
Tiritissima era broma dona!!
Marsai ja estàs buscant "activament"?
Me'n vaig cap a l'homeopata nenis, ja us explicaré!
Petonets.......
Llentieta, lo del.cos em refereixo: a) eixamplament de caderes, b) "desprendiments" sobretot a pit i panxa, c) estries i celulitis. Porto 10 anys cuidant-me molt per mantenir la t.36!!! Tocarà fer el doble de sacrifici jejeje a mes tenir el meu bebito en braços ho compensarà tot!
Petonets.......
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
- llentieta*
- :: cèrvol

- Entrades: 538
- Membre des de: dc. gen. 23, 2013 9:59 pm
Paparra ha escrit:Bon dia boniques!
Petonets.......
Ostres Paparra!!! una 36
quina enveja!!!! jo de tu no em preocuparia per aquestes coses....quan tinguis el teu
no et veuràs la panxa, ni les caderes...quan ell sigui més autònom ja tindràs temps de mirar-te i posar remei al que calgui!!! ànims!!! Arlet 

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*

PANXUPACTE DEURES:
Abmo
,Paparra
,Xinxa
,Marsai
,Annieee
,Tiritissima
,Crisgf1980
,Araneta
,Wendell
.b,Anatolia
i Llentieta*
Paparra ha escrit:Bon dia boniques!
Petonets.......
Bon dia!!
Doncs encara no, pq com us deia s'acaba de marxar la W i dilluns tinc visita amb la gine, peró si tot està correcte llavor si! que a més la propera setmana tinc la SW!
Com vaig comentar en algun altra post, la meva gine no m'ha dit res d'esperarme un temps.. diu que aixó és per segons quins anticonceptius, peró els que jo prenia pel nivell hormonal no hi ha cap perill i desde el moment 1 que els deixes pots tenir possibilitats d'embaràs..
Que està clar que els dies fértils hi ha més possibilitat peró que qualsevol dia pot ser el gran dia..
Que vagi be l'homeopata! després ens expliques tot!
Ahhh i pel tema dieta que parlavem.. sabeu lo que em va dir la meva dietista a la qual hauria d'anar a veure avui i no ho faré?? jajajajaja
Que fent dieta és multipliquen les possibilitats d'embaràs!! no em digueu pq, peró diu que és com si el cos estigués mes net, a punt i més exposat!!
i siiiii no aniré pq porto 2 setmanes fent-la lo millor possible i només mig kg, bronca segura!!
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Anatolia, Wendell, Araneta, Arcdesantmarti, i crisgf1980 http://www.fertilityfriend.com/home/4354e8
- tiritissima

Bon dia!! Quin solas que fa avui eh ;)
Paparra, perdona, no havia captat el to ironic del teu comentari. Estava ben girada i no veia mes enlla de l'ofuscamenta.
Un moment, talla 36?? Tipazo de Paparra. Uaaaauu!! Jo com q porto molts anys ballant entre la talla 42 i 44... Ja no pateixo tant. A mes quan tinguem cadascuna el seu nene en braços se'nspassaran tots el mals.
Ens anem llegint guapes!
Paparra, perdona, no havia captat el to ironic del teu comentari. Estava ben girada i no veia mes enlla de l'ofuscamenta.
Un moment, talla 36?? Tipazo de Paparra. Uaaaauu!! Jo com q porto molts anys ballant entre la talla 42 i 44... Ja no pateixo tant. A mes quan tinguem cadascuna el seu nene en braços se'nspassaran tots el mals.
Ens anem llegint guapes!
- tiritissima

Uooooo Marsai! Que diu la teva dietista?? Si estem a dieta tenim mes possibilitats?? I jo sense estar cercant... Catxins!
Per cert, quan se suposa q hauries d'haver perdut pq no et foti bronca? Si no es molt preguntar...
Paparra, que vagi mb mb mb l'hosteopata!
Per cert, quan se suposa q hauries d'haver perdut pq no et foti bronca? Si no es molt preguntar...
Paparra, que vagi mb mb mb l'hosteopata!
Hola noies,
ja torno a estar per aquí, he estat uns dies desconectada, i amb un xic de "por" perquè he tingut una falta de 7 dies!!!!i jo sempre sóc de cicles de 26 a 30 dies aprox.,dimarts em vaig fer un TE, i va sortir ---!buff, i finalment ahir va fer acte de presència la nostra estimada Warry, que mona ella, sempre de vermell!
He posat "por" perquè no estem cercant, hauria estat un "patinassu", i ara mateix millor que no pq per Setmana santa hauré d'estar unes quantes hores en avió pq me'n vaig a l'altra banda de l'Atlàntic!
i vaig estar buscant informació i tot, per si el primer trimestre d'embaràs es recomanava viatjar i no trobo que es posi d'acord ningú...així que sort que no ha estat res...
Però tornant de vacances, torno amb les meves indirectes cap an Toliu
Paparra...molts ànims guapa!a veure què us explica l'homeopata...aixxxxx
Titiritissima, vinga que això de la boca de seguida estarà arreglat, ja veuràs!
Per les que em demaneu què tal les indirectes al Toliu, doncs...hi ha dies de tot, i aquests dies que estavem amb l'ai ai ai...doncs em deia, i si hi estàs què?no passa res, no?tal com dius tu.... així en conya...jeje, i el dilluns que vaig na a comprar el test x fer-lo dimarts al matí amb el primer pipi, va sonar el despertador dimarts, i em diu vas a fer-te allò?, mira que li costa dir les coses pel seu nom, eh?? aix akets homes...
Vinga maques, ens anem llegint!
ja torno a estar per aquí, he estat uns dies desconectada, i amb un xic de "por" perquè he tingut una falta de 7 dies!!!!i jo sempre sóc de cicles de 26 a 30 dies aprox.,dimarts em vaig fer un TE, i va sortir ---!buff, i finalment ahir va fer acte de presència la nostra estimada Warry, que mona ella, sempre de vermell!
He posat "por" perquè no estem cercant, hauria estat un "patinassu", i ara mateix millor que no pq per Setmana santa hauré d'estar unes quantes hores en avió pq me'n vaig a l'altra banda de l'Atlàntic!
i vaig estar buscant informació i tot, per si el primer trimestre d'embaràs es recomanava viatjar i no trobo que es posi d'acord ningú...així que sort que no ha estat res...Però tornant de vacances, torno amb les meves indirectes cap an Toliu
Paparra...molts ànims guapa!a veure què us explica l'homeopata...aixxxxx
Titiritissima, vinga que això de la boca de seguida estarà arreglat, ja veuràs!
Per les que em demaneu què tal les indirectes al Toliu, doncs...hi ha dies de tot, i aquests dies que estavem amb l'ai ai ai...doncs em deia, i si hi estàs què?no passa res, no?tal com dius tu.... així en conya...jeje, i el dilluns que vaig na a comprar el test x fer-lo dimarts al matí amb el primer pipi, va sonar el despertador dimarts, i em diu vas a fer-te allò?, mira que li costa dir les coses pel seu nom, eh?? aix akets homes...
Vinga maques, ens anem llegint!

Per cert, ja que veig que estem en plan sincer, explicant el pes i les mides...doncs jo faig uns 1,73m, i peso 69!!!!me'n sobren 5 aprox., com la llentieta, per estar bé, com estava abans, que jo no sé d'on han sortit aquests 5, però no hi ha maneres que marxin!!!
Ah, i sobretot he de fer esport, que estic fofilla fofilla...però bueno...a l'hivern tot es dissimula, les penes venen cap al mes de maig, quan veus que ja es tard per fer res...que passaràs l'estiu com l'anterior...però penseu que la morenor sempre dissimula...
, així que jo estic en una talla 40, i em nego a comprar res de la 42!no és per res, amb tots els respectes, però...costa d'acceptar que ja no tinc 20 anyets (akt any entro a la trentena), que lo que menjavem se n'anava amb molta més facilitat!

Ah, i sobretot he de fer esport, que estic fofilla fofilla...però bueno...a l'hivern tot es dissimula, les penes venen cap al mes de maig, quan veus que ja es tard per fer res...que passaràs l'estiu com l'anterior...però penseu que la morenor sempre dissimula...
, així que jo estic en una talla 40, i em nego a comprar res de la 42!no és per res, amb tots els respectes, però...costa d'acceptar que ja no tinc 20 anyets (akt any entro a la trentena), que lo que menjavem se n'anava amb molta més facilitat! - tiritissima

Anatolia, guapa molts ànims per aquest - del test, encara que no cerquis molta gràcia no ha de fer de tenir-lo. Per cert, on vas de vacances?? Jo he sentit a dir que el primer trimestre pots volar, i a partir del segon/tercer ja hauria de ser amb consentiment del gine, o algo per l'estil.
Ostres, si si, jo tampoc no en tinc pas 20. I ara veig lo inconscient que vaig ser quan els tenia, si m'hagués cuidat una miqueta més, segur que estaria més preparada per aprimar-me ara. Però vaja, porto una setmana fent bondat i no em puc queixar, he baixat de pes i això m'anima molt!
Paparra, què tal l'hosteopata?
Ostres, si si, jo tampoc no en tinc pas 20. I ara veig lo inconscient que vaig ser quan els tenia, si m'hagués cuidat una miqueta més, segur que estaria més preparada per aprimar-me ara. Però vaja, porto una setmana fent bondat i no em puc queixar, he baixat de pes i això m'anima molt!
Paparra, què tal l'hosteopata?

Hola nenetes!!!! qué tal??
Anatolia, un mini susto? bueno bueno t'ha servit per veure que l'Anatolio s'està preparant malgrat no t'ho digui!! o sigui que tu ahi dale que dale que aviat et demanarà ser papi!! jeje
Jo soc 1,68 i fins a arribar als 62 que voldria necessito baixar 5 kg com vosaltres.. peró si baixo 3 ja estaré contenta!!
També he pensat agafar el "Cuchillo jamonero" i quitar d'on no m'agradi, peró és cert que és l'última opció.
Segons la dietista, al ser dieta proteica, la primera setmana lo habitual és baixar de 1kg a 1,5kg i al mes uns 4kg.
Jo amb 2 setmanes porto mig!! jajajajajaja o sigui tot un desànim!, peró bueno, mirant info per internet estic pensant que potser l'antibaby m'està afectant i no m'he adonat! pq tot just vaig canviar al Detrinelle ara 8 mesos que és més o menys quan vaig començar a engreixar amb la mateixa alimentacio i pensaba que era un canvi de metabolisme.
Anatolia, un mini susto? bueno bueno t'ha servit per veure que l'Anatolio s'està preparant malgrat no t'ho digui!! o sigui que tu ahi dale que dale que aviat et demanarà ser papi!! jeje
Jo soc 1,68 i fins a arribar als 62 que voldria necessito baixar 5 kg com vosaltres.. peró si baixo 3 ja estaré contenta!!
També he pensat agafar el "Cuchillo jamonero" i quitar d'on no m'agradi, peró és cert que és l'última opció.
Segons la dietista, al ser dieta proteica, la primera setmana lo habitual és baixar de 1kg a 1,5kg i al mes uns 4kg.
Jo amb 2 setmanes porto mig!! jajajajajaja o sigui tot un desànim!, peró bueno, mirant info per internet estic pensant que potser l'antibaby m'està afectant i no m'he adonat! pq tot just vaig canviar al Detrinelle ara 8 mesos que és més o menys quan vaig començar a engreixar amb la mateixa alimentacio i pensaba que era un canvi de metabolisme.
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
, Paparra
, Xinxa
, Marsai
, Tiri
, Annieee
, Llentieta
Hola guapis!!
Marsai imagino q fer dieta comporta més probabilitats d'embaràs pq són molt equilibrades i el nostre cos és el que necessita per estar més "receptiu". Espero que aconsegueixis la teva panxu ben aviat!!
Tritissima disculpa'm tu a mi, el meu humor és molt peculiar... I no vull que pensis que et pressiono ni res d'això! El que vull és que siguis optimista i tinguis PEPOs a dojo!
Anatolia!! Estem iguals nena!! Amb un retràs (el meu de 2 dies), un TE negatiu i sense buscar-ho ni deixar-ho de buscar! A veure què passa... Jo li donc temps fins dilluns a la warry sino cop a la llevadora del CAP! Com ho portes, estàs gaire nerviosa?
L'homeopata m'ha fet un interrogatori super exhaustiu i finalment m'ha receptat un parell de coses, una fòrmula només me l'he de pendre i l'endemà de l'últim dia de la regla i l'altra durant dotze dies. En teoria per ser més "receptiva" i per alleujar l'ansietat, la qual m'ha dit que és nociva a l'hora de buscar descendència. He decidit que el dia que comenci el tractament serà també el primer dia sense tabac!
En fi, espero q la warry no tardi a aparèixer!
Un petonàs compis!!!
Marsai imagino q fer dieta comporta més probabilitats d'embaràs pq són molt equilibrades i el nostre cos és el que necessita per estar més "receptiu". Espero que aconsegueixis la teva panxu ben aviat!!
Tritissima disculpa'm tu a mi, el meu humor és molt peculiar... I no vull que pensis que et pressiono ni res d'això! El que vull és que siguis optimista i tinguis PEPOs a dojo!
Anatolia!! Estem iguals nena!! Amb un retràs (el meu de 2 dies), un TE negatiu i sense buscar-ho ni deixar-ho de buscar! A veure què passa... Jo li donc temps fins dilluns a la warry sino cop a la llevadora del CAP! Com ho portes, estàs gaire nerviosa?
L'homeopata m'ha fet un interrogatori super exhaustiu i finalment m'ha receptat un parell de coses, una fòrmula només me l'he de pendre i l'endemà de l'últim dia de la regla i l'altra durant dotze dies. En teoria per ser més "receptiva" i per alleujar l'ansietat, la qual m'ha dit que és nociva a l'hora de buscar descendència. He decidit que el dia que comenci el tractament serà també el primer dia sense tabac!
En fi, espero q la warry no tardi a aparèixer!
Un petonàs compis!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Anatolia he tingut un lapsus no havia llegit que ja tens aki a la warry!!!
Tema dietes: jo faig 5-6 àpats diaris (esmorzar, post-esmorzar, dinar, berenar, sopar i ocasionalment ressopó) però menjo poca quantitat, bé, l'esmorzar és contundent (un peazo bol de cafe amb llet i cereals), a mig matí una fruita, per dinar plat únic sense pa i sense postres, per berenar cafè amb llet i torrada amb mermelada, per sopar tiro molt de sandvitxos vegetals i si tinc gana abans d'anar a dormir em prenc una tassa de cafè amb llet i cereals. Bec uns 2 litres diaris d'aigua però mai durant els àpats (infla l'estòmac). Prohibit el picoteo. Cereals, pa, farina, sucre i pasta integrals sempre. Si un producte té versió light millor, minim un 33% menys de calories (per llei). Res de sacarina, stevia q es natural i el cos l'assimila millor. Res de refrescos, només aigua i aquarius. I sobretot: EXERCICI!!! Els musculs no es tonifiquen sols jejeje Aaaaah i faig servir una hidratant corporal reafirmant every day! Espero q us pugui servir algun truqui!
Tema dietes: jo faig 5-6 àpats diaris (esmorzar, post-esmorzar, dinar, berenar, sopar i ocasionalment ressopó) però menjo poca quantitat, bé, l'esmorzar és contundent (un peazo bol de cafe amb llet i cereals), a mig matí una fruita, per dinar plat únic sense pa i sense postres, per berenar cafè amb llet i torrada amb mermelada, per sopar tiro molt de sandvitxos vegetals i si tinc gana abans d'anar a dormir em prenc una tassa de cafè amb llet i cereals. Bec uns 2 litres diaris d'aigua però mai durant els àpats (infla l'estòmac). Prohibit el picoteo. Cereals, pa, farina, sucre i pasta integrals sempre. Si un producte té versió light millor, minim un 33% menys de calories (per llei). Res de sacarina, stevia q es natural i el cos l'assimila millor. Res de refrescos, només aigua i aquarius. I sobretot: EXERCICI!!! Els musculs no es tonifiquen sols jejeje Aaaaah i faig servir una hidratant corporal reafirmant every day! Espero q us pugui servir algun truqui!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Bona nit, reinetes!!
Ara feia dies que no entrava i us he trobat a faltaaar!
Des de fa una setmana estic "pluriempleada" i vaig una mica de bòlit, però de moment feina hi hagi!
Veig que hi ha hagut Warrys amb retard... Anatolia a tope amb la SW!! A mi m'hauria de venir entre demà i dissabte però no tinc quasi cap símptoma. Només els pits inflats però ni mal d'ovaris ni res... Fa pinta que també vagi tard la meva...
Tiritisima! Me n'alegro de tenir-te per aquí una altra vegada i que continuis esperant amb ganes que el maromo es decideixi! Molta sort!!
Paparra em passa el mateix que tu amb dos temes:
1) Patir per com pot canviar el cos després de l'embaràs. Diuen que pot canviar el metabolisme, etc. I a mi això també em fa patir....
2) M'agradaria tenir el
entre el febrer i el maig, així enllaces la baixa de maternitat amb les vacances d'estiu i sí, també m'agradaria que fos dels grans de la classe
Jo sóc de finals de juliol i encantada de la vida, però per demanar
Llentieta* wapa quina gràcia quan he llegit el post que vas posar a la Tiritisima sobre els plans de cada una!! Estàs amb tot
Araneta que vagi molt bé l'endocrí! I a totes ànims amb les dietes i tot plegat! Si ajuda a aconseguir
endavant!!
Marsai veig que estàs fent molts deures! Que bé! Jo demà m'aniré a fer l'analítica supercompleta que em va demanar la gine i tinc hora amb ella el dia 25/03 per veure resultats i aquell dia començaré a prendre'm l'àcid fòlic (Yodocefol). Passet a passet, a veure si el camí es va escurçant!
Un petó gran a totes!!! I abrigueu-vos que aquests dies fa mooolta freeed!!
Ara feia dies que no entrava i us he trobat a faltaaar!
Des de fa una setmana estic "pluriempleada" i vaig una mica de bòlit, però de moment feina hi hagi!
Veig que hi ha hagut Warrys amb retard... Anatolia a tope amb la SW!! A mi m'hauria de venir entre demà i dissabte però no tinc quasi cap símptoma. Només els pits inflats però ni mal d'ovaris ni res... Fa pinta que també vagi tard la meva...
Tiritisima! Me n'alegro de tenir-te per aquí una altra vegada i que continuis esperant amb ganes que el maromo es decideixi! Molta sort!!
Paparra em passa el mateix que tu amb dos temes:
1) Patir per com pot canviar el cos després de l'embaràs. Diuen que pot canviar el metabolisme, etc. I a mi això també em fa patir....
2) M'agradaria tenir el
entre el febrer i el maig, així enllaces la baixa de maternitat amb les vacances d'estiu i sí, també m'agradaria que fos dels grans de la classe
Jo sóc de finals de juliol i encantada de la vida, però per demanar Llentieta* wapa quina gràcia quan he llegit el post que vas posar a la Tiritisima sobre els plans de cada una!! Estàs amb tot
Araneta que vagi molt bé l'endocrí! I a totes ànims amb les dietes i tot plegat! Si ajuda a aconseguir
endavant!!Marsai veig que estàs fent molts deures! Que bé! Jo demà m'aniré a fer l'analítica supercompleta que em va demanar la gine i tinc hora amb ella el dia 25/03 per veure resultats i aquell dia començaré a prendre'm l'àcid fòlic (Yodocefol). Passet a passet, a veure si el camí es va escurçant!
Un petó gran a totes!!! I abrigueu-vos que aquests dies fa mooolta freeed!!

Gràcies annieee! Explica'ns dimarts què et diuen!!
Jo de moment he anat al dentista, tot bé, però he de retocar alguns empastes q em van posar fa molts anys...
Bona nit wapes! Fins demà ;)
Jo de moment he anat al dentista, tot bé, però he de retocar alguns empastes q em van posar fa molts anys...
Bona nit wapes! Fins demà ;)
L'Aran es fa gran

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

i Araneta
: Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |