nivell escolar de p5

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Quimbo
:: pantera
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

nivell escolar de p5

EntradaAutor: Quimbo » dj. març 21, 2013 8:12 am

Hola noies, no he trobat enlloc que es parli de si els nostres nens segueixen bé el curs de p5. A aquestes alçades de curs molts nens escriuen molt bé i també llegeixen força bé. El meu fill va fent però em preocupa que no segueixi el ritme de la resta. Llegir encara va fent poc a poc però crec que a l'hora d'escriure li costa força...i és que a la seva classe hi ha molts nens que ho fan tot bé. També em preocupa que a l'escola els que ho fan bé els van esperonant a fer-ho millor (cosa que trobo que està bé) però com que no és el cas del meu fill em sap greu per ell...
Si bé és cert que estan a p5 l'any vinent ja és primària i la cosa comença a anar seriosament! com que a mi no em van costar els estudis se'm fa estrany creure que al meu fill si que li pot costar!!!
No sé, a veure què em podeu dir...i si hi ha alguna mestra a veure si sap si pot ser que un dia faci un canvi!!! ;)
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: nivell escolar de p5

EntradaAutor: mishka » dj. març 21, 2013 8:28 am

És de finals d'any?
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Quimbo

EntradaAutor: Quimbo » dj. març 21, 2013 8:54 am

Gràcies noies.
Si! és el petit de la classe, del 25 de desembre. Però com que això sempre serà així no volem que es converteixi és una excusa per anar tirant sempre.
El que em dius Cosma-shiva ho trobo encertat, de fet ja ho vaig veure en un programa de TV3, Singulars, que deia una cosa semblant. Per això fins ara no m'ha preocupat però és clar...sap greu quan és al teu al que li passa.
Però és que en Nil no té massa interès amb el tema. Prefereix jugar amb cotxes, motos i legos que escriure. Bé, espero que un dia faci el canvia perquè el que si que té és capacitat de concentració...sobretot quan hi ah un lego pel mig!!!
Imatge
Imatge

Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dj. març 21, 2013 4:02 pm

CosmaShiva, el video és molt il·lustratiu! :ok:
Crec que així vaig acabar convençuda que sóc una negada per al càlcul, p. ex. (sort de les calculadores i els excels)
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
aral
:: peixet
:: peixet
Entrades: 262
Membre des de: dg. març 06, 2011 7:20 am
Ubicació: VIC

EntradaAutor: aral » dj. març 21, 2013 8:16 pm

Jo estic totalment d'acord amb la Cosma, els meus fan P4 i 1r i la nena a P5 va començar a llegir una miqueta però no massa, al seu ritme, ja que l'escola on van hi creuen molt en això (som comunitat d'aprenantage), de que fan infantil i cada nen marca el seu ritme, i hi ha temps per tot. La nena aquests any quan va començar primer llegia una miqueta lletra de pal, i ara ja llegeix lletra lligada, amb això vull dir que tenen temps de tot. La professora de la meva filla ens va dir que fins a finals de segon si un nen no llegeix bé, llavors ja és una mica preocupant.
Jo no m'atabalaria gaire. ||*||
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Imatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: ada_bcn » dj. març 21, 2013 9:07 pm

P5 no és un curs obligatori... a primer poden entrar nens que no hagin anat mai a l'escola i que no sápiguen llegir ni escriure, per tant no tenen pq apendre a llegir i escriure a P5... entenc jo...
Quimbo

EntradaAutor: Quimbo » dv. març 22, 2013 8:16 am

He vist el video. Està molt bé. moltes gràcies noies. Teniu totes molta raó en tot el que em dieu. Moltes gràcies per les repostes tan sinceres.
I és que això que sigui el petit de la classe és una petita preocupació més...però tot just fa p5 !!! ja ens preocuparem si té problemes per aprendre quan sigui més gran. Moltíssimes gràcies!!!
Per cert, la seva mestra i tot l'equip d'infantil de l'escola són molt maques i molt receptives. I ella ja m'ha dit que en nil segueix molt bé que si mai hi ha cap problema m'ho farà saber però que va molt bé.
Moltes gràcies de nou.
Imatge
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::