Jocs DJECO?
Jocs DJECO?
Hola a tots!
Estic buscant un punt de venda de jocs de cartes/taula "djeco" a Barcelona. Algú em pot donar un cop de mà?
Sembla que només els trobo per internet i és clar, per un joc de 10€ noen vull pagar 7 més de despeses d'enviament.
Moltes gràcies!
Estic buscant un punt de venda de jocs de cartes/taula "djeco" a Barcelona. Algú em pot donar un cop de mà?
Sembla que només els trobo per internet i és clar, per un joc de 10€ noen vull pagar 7 més de despeses d'enviament.
Moltes gràcies!
Re: Jocs DJECO?
En tenen a l'abacus i en algunes llibreries/papereries. Jo n'he comprat molts a abacus. Són molt xulos!
Jo també n'he comprat a l'Abacus! A nosaltres també ens encanten!!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
I a l'Fnac.
A part de l'Abacus i al FNAC, tambe en trobaràs a la Happy books (no se si s'escriu així!). I, a gracia, si t'agraden aquests tipus de jocs, hi ha una botigueta molt petitona a la plaça virreina que es una monada!!!! Ara no recordo el nom de la botiga, pero es l'unica que esta a la mateixa plaça!!!
Tambe a botigues Didacmania
N.hi ha varies a bcn
Nap Buf
Tate quieto
N.hi ha varies a bcn
Nap Buf
Tate quieto
- Antaviana75
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dl. abr. 01, 2013 3:44 pm
La botiga de Gracia que comenteu es diu Bateau Lune
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Antaviana75 ha escrit:La botiga de Gracia que comenteu es diu Bateau Lune
Aquesta!!!!!!!!
Ohhhh!!!! Com m'agrada aquesta botiga!!!
Merci Antaviana75bbb
A les botigues de roba Zippy també en tenen. Si no també a Abacus, Eureka kids, a la Happy books de portal de l' Àngel també.
A mi tb mencanten! I per treballar amb els pekes a consulta en tenen dalguns genials! Jo els compro a abacus o eurekakids o sinó a alguna botiga de joguines de Granollers q tb en tenen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |