Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dv. abr. 05, 2013 8:52 pm

dianaa ha escrit:Jo crec que l'11 no anirem a l'avenç perquè ja ho sabem, no? Vull dir que ja és segur això de 44 persones amb 30 punts per 11 places, no? em sembla que a no ser que estigui clar que entrem a la segona opció sí que haurem d'esperar al 24 de maig...


Però el 12 és el dia que surt el numero del sorteig, no?? Vull dir, el dia 12 s'assignen les 11 places, oi? Si ja la tens assignada el 12 d'abril entenc que nomes te la treuen si algu q ha quedat fora pot acreditar mes "punts" i va desplaçant els darrers de la llista q han entrat, oi?

Vaig ben liada...

A mesura que s'acosta la data em poso cada vegada de pitjor humor...
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dv. abr. 05, 2013 9:02 pm

Sí, el 12 diuen que ha quedat dins d'aquestes 11 places. Però l'11 a més de donar a cadascu el seu numero em sembla que pengen la llista "oficial" amb totes les sol·licituds rebudes...és a dir, 44 persones amb 30 punts :(

Si resulta que estàs dintre d'aquestes 11 places i a sobre després te la treu algú que acredita més punts...vaja, ja és per estirar-te dels cabells. Que cada vegada m'agrada més la nostra segona opció, vaja.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 2:03 pm

Entrada doble, perdoneu
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 06, 2013 2:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 2:10 pm

Ostres Diana, vam posar Valldoreix perquè ens havien dit que sempre sobraven places, havia de ser una opció gairebé segura, i ara resulta que també van a sorteig ... Gràcies per informar-me, com diem a Itàlia "prefereixo saber de quina mort em moriré"!

Sisplau noies, treieu-me d'un dubte. Segons un pare que també va posar l'Avenç en primera opció, els 20 punts per feina dins de l'area d'influència se sumen als 30 del domicili, o sigui 50 punts en total: oi que no és així? Jo tinc entès que si vius dins de l'area d'influència tens els 30 punts que són el màxim per la secció proximitat i si no tens els 30 tens la possibilitat de tindre 20 punts per feina i prou. Algú sap amb certesa com funciona?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 2:18 pm

dianaa ha escrit:Però l'11 a més de donar a cadascu el seu numero em sembla que pengen la llista "oficial" amb totes les sol·licituds rebudes...és a dir, 44 persones amb 30 punts

Sabeu si la llista inclou el número de cadascú de cara al sorteig? Si fos així aniria l'11 per fer una foto a la llista i poder calcular lesi places el 12 després del sorteig... Estic boja? ;-)

I potser faria una ullada per comprovar que les famílies que conec no hagin acreditat més punts dels que li toquen... No se sap mai a la vida.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » ds. abr. 06, 2013 3:53 pm

melela ha escrit:Sisplau noies, treieu-me d'un dubte. Segons un pare que també va posar l'Avenç en primera opció, els 20 punts per feina dins de l'area d'influència se sumen als 30 del domicili, o sigui 50 punts en total: oi que no és així? Jo tinc entès que si vius dins de l'area d'influència tens els 30 punts que són el màxim per la secció proximitat i si no tens els 30 tens la possibilitat de tindre 20 punts per feina i prou. Algú sap amb certesa com funciona?


Es com tu dius: o els punts del domicili (30) o els punts de la feina (20), no tots dos. Perque sino em tall les venes xq a mi tb em sumarien els 50 i no els he posat...

Però ja et dic, n'estoc segura...o 30 o 20...no es sumen
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 4:02 pm

Gràcies Alehop. Jo igual que tu, si se sumessin tindria 50 punts i no els he posat! Em sembla que aquest pare es portarà un disgust.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » ds. abr. 06, 2013 5:02 pm

Per cert...la llista el dia 11 la pengen als coles o a la OME? Si es a l''OME m'hi acosto, però si és a l'Avenç i hi ha alguna que s'hi acostara...podrieu si us plau penjar la foto?
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 5:20 pm

He comprovat al gencat.cat i sembla que l'OME també publica les llistes de tots els coles i també els números pel sorteig. Job també aniré a l'ajuntament enlloc de l'escola perquè el tinc al costat de casa ;-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » ds. abr. 06, 2013 5:37 pm

Noies, ara he vist que també es poden consultr els resultats per internet a la web de la Gene:

https://www.cat365.net/OVAC/Educacio/Pr ... ultaBarems
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » ds. abr. 06, 2013 6:25 pm

Molt bé alehop, gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 08, 2013 9:46 am

Per sortir de dubtes al 100% he trucat a l'Avenç i m'han confirmat que és com pensàvem l'Alehop i jo: els punts de domicili i de lloc de treball NO sumen :ok:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dt. abr. 09, 2013 11:29 am

Alehop, aquest link és genial, jo crec que ho consultaré directament per aquí i si tot és correcte no vaig ni a l'avenç ni a l'OME.
Necessito que pasi aquest mes el més aviat possible i saber el resultat, per què ara estic tota feta un neguit.
Gràcies a totes pels ànims que ens donem i la informació que no té preu.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dj. abr. 11, 2013 10:17 am

Ei reines!!!
Ja he rebut el email confirmant la preinscripció els punts assignats i el nº pel sorteig:

Us informem que el codi de sol·licitud de preinscripció corresponent a NOM I COGNOMS és: PRE13-XXXXXXXX.

Podeu consultar el resultat del barem provisional i el número de desempat assignat a l'adreça www.gencat.cat/preinscripcio, des de l'opció "consulta de resultats" dels ensenyaments corresponents. Aquesta informació també la podeu consultar presencialment a les llistes que fa públiques el centre que heu demanat en primera opció.

Per accedir a la consulta telemàtica heu d'identificar-vos amb el número i tipus de document d'identitat de qui consti com a primer tutor a la sol·licitud i el codi que us hem indicat més amunt.


Departament d'Ensenyament
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dj. abr. 11, 2013 10:21 am

osti, doncs jo no ho he rebut...!!!! uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....comença l'estrés una altra vegada....!!!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. abr. 11, 2013 10:21 am

Vaja Sigronet, jo no! L'heu rebut totes?? Ay quin patiment avui i demà...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. abr. 11, 2013 10:22 am

Jeje, totes amb notificació automàtica dels missatges nous... jeje!

Menys mal que no sóc la única, em tranquil.litzo (només una miqueta).
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dj. abr. 11, 2013 10:54 am

Tranquilitat noies!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m Jo estic dels nervis, però he de fer tot el possible per tranquilitzar-me o patiré de la salut greument.
Demà serà un dia d'infart, espero que les del fòrum tinguem molta sort i la resta que els bombin, així quan fem la quedada podrem celebrar-ho!! :b-))) :p-) :b-))) :p-)
Ho sento, començo a desvariar... jajajajaja, estic histèrica!!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. abr. 11, 2013 10:57 am

Pensava justament amb això Sigronet, que estadísticament algunes de nosaltres entraran i d'altres no i em sap un munt de greu, siguin qui siguin les que entren i les que es queden fora :ufs:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
morritos
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: morritos » dj. abr. 11, 2013 10:58 am

noies una bona notícia per vosaltres: nosaltres teníem PINS DEL VALLES, PI D'EN XANDRI I CATALUNYA.
Però ens entra a la primera opció..així que les que teníeu algun d'aquest... teniu una ''competidora'' menys! :ok: :love: merci guapes i que tingue mooolltísiiiima sort!!!!!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::