De colònies amb l'escola bressol amb 18 mesos.
De colònies amb l'escola bressol amb 18 mesos.
Bona tarda,
avui en recollir el peque de l'escola bressol em vist que es preparen unes colònies. He donat per fet que eren unes colònies pels més "grans" però m'ha dit que no, que hi van tots, fins i tot el que només tenen mesos. Passen dues nit fora i l'última dia van tots el pares a recollir-los a la casa de colònies i es fa un berenar tots plegats.
Nosaltres tenim clar que el nostre petit no hi anirà, té 18 mesos i sincerament considero que és molt petit per fer una sortida així. Jo no hi estic preparada, ho reconec, però penso sincerament que ell tampoc ho está com per passar dos dies i mig amb les seves dues nits separat dels seu pares.
No sé... Què en penseu? Us hi heu trobat?
Jo sóc la primera que no m'he perdut mai ni una durant la meva infantesa i adolescència i m'agradaria que el meu fill poguès fer el mateix, que s'apunti a tot el que pugui i que disfruti però és una mica aviat no??
avui en recollir el peque de l'escola bressol em vist que es preparen unes colònies. He donat per fet que eren unes colònies pels més "grans" però m'ha dit que no, que hi van tots, fins i tot el que només tenen mesos. Passen dues nit fora i l'última dia van tots el pares a recollir-los a la casa de colònies i es fa un berenar tots plegats.
Nosaltres tenim clar que el nostre petit no hi anirà, té 18 mesos i sincerament considero que és molt petit per fer una sortida així. Jo no hi estic preparada, ho reconec, però penso sincerament que ell tampoc ho está com per passar dos dies i mig amb les seves dues nits separat dels seu pares.
No sé... Què en penseu? Us hi heu trobat?
Jo sóc la primera que no m'he perdut mai ni una durant la meva infantesa i adolescència i m'agradaria que el meu fill poguès fer el mateix, que s'apunti a tot el que pugui i que disfruti però és una mica aviat no??
Re: De colònies amb l'escola bressol amb 18 mesos.
He llegit bé?? colònies amb 18 mesos??? Si ja em sembla horrible amb P3 ja ni t'explico amb mesos...
Osti...flipo!! I pels nens de mesos tambe? Tan petits no ho havia sentit mai...i dues nits!?!? Quin horror...!!
Si noies, amb mesos!! Bé m'agrada no ser l´única en flipar amb això 

Quan he llegit el títol he pensat que era una activitat conjunta amb pares. Sincerament, crec que s'han begut l'enteniment!
Per cert, no tenen cap nen amb lactància materna encara que no sigui exclusiva????? Com representa que ho han de fer aquests nens????
El meu fill aquest maig farà les seves primeres convivències: fa P5 i marxen una nit fora. Em sembla força més adequat.
Per cert, no tenen cap nen amb lactància materna encara que no sigui exclusiva????? Com representa que ho han de fer aquests nens????
El meu fill aquest maig farà les seves primeres convivències: fa P5 i marxen una nit fora. Em sembla força més adequat.
A moltes escoles fan colònies a P3 i a P4 i només d'una nit. A aquestes edats poden trobar molt a faltar casa seva.A més, quantes monitores han d'emportar-se per a que els nens estiguin bé? Penseu que porten nens de mesos... No sé, potser porten bona fe però ho veig forçat.
Ostres, jo també trobo que són molt petits per anar de colònies!! Penso que és una bestiesa, i que les educadores no tenen gaire clares les necessitats dels nadons i nens que tenen a càrrec. Perquè, ja em direu quina és la finalitat d'aquestes colònies!!
A mi em sembla una barbaritat!!
La meva filla va a P2 i ja té 3 anys (és del gener); a les 4 classes de P2 de la seva escola ens van proposar anar de colònies i quedar-se una nit fora. Ella no hi anirà i de fet només hi van una tercera part dels nens. Amb 3 anys em sembla massa petita per dormir fora, però amb 18 mesos?!? De veritat trobo que és massa.
La meva filla va a P2 i ja té 3 anys (és del gener); a les 4 classes de P2 de la seva escola ens van proposar anar de colònies i quedar-se una nit fora. Ella no hi anirà i de fet només hi van una tercera part dels nens. Amb 3 anys em sembla massa petita per dormir fora, però amb 18 mesos?!? De veritat trobo que és massa.

A l'escola bressol on anava ma filla fa moltissims anys que van a colonies, Els de p0 ni parlar-ne i a p1 depenent de l'acceptacio dels pares (l'any de la meva no hi van anar per pocs nens apuntats pero a l'anterior si) i a p2 hi van sempre, els que s' apunten evidentment, no es obligat.
La meva hi ca anar i genial, la vaig trobar a faltar mes jo que ella! Les educadores en tenen molta experiencia i expliquen que ni tan sols pegunten pels pares i que dormen molt be perque van baldats i que s' ho pasen genial. Seguien la mateixa rutina del dia a dia , amb migdiada , dutxa...i sempre ha anat molt be, la prova esta en que cada any hi tornen i elles rn tenen moltes ganes!
Evidentment que depen del nen, ja que si es per exemple es desperta molt per les nits o fa collit... ja no t'ho planteges de deixar-lo anar pero personalment penso que estan mes preparats del que pensem i que es mes la nostra reticencia i por a separar-nos d'ells.... i 2 nits hi van!
I ara que va a l'escola, fins a 1r no els hi portaran...
La meva hi ca anar i genial, la vaig trobar a faltar mes jo que ella! Les educadores en tenen molta experiencia i expliquen que ni tan sols pegunten pels pares i que dormen molt be perque van baldats i que s' ho pasen genial. Seguien la mateixa rutina del dia a dia , amb migdiada , dutxa...i sempre ha anat molt be, la prova esta en que cada any hi tornen i elles rn tenen moltes ganes!
Evidentment que depen del nen, ja que si es per exemple es desperta molt per les nits o fa collit... ja no t'ho planteges de deixar-lo anar pero personalment penso que estan mes preparats del que pensem i que es mes la nostra reticencia i por a separar-nos d'ells.... i 2 nits hi van!
I ara que va a l'escola, fins a 1r no els hi portaran...
Com a mare d'un nen amb la mateixa edat que el teu... flipant!!! Ni boja en aquesta edat dur el nen de colònies! No em sembla gens adequat per a les criatures que pobrets no entendran res tan petitons i a sobre 2 nits!!! tampoc entenc quin benefici els pot aportar... 

Jo també m'he quedat ben parada. Al nostre col·legi els de P3 i P4 faran un dia de colònies, van i tornen el mateix dia. Francament, em sembla que no cap precipitar-se tant...
- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Jo també ho trobo una bestiesa. A la nostra llar d'infants també n'organitzaven, i nosaltres no li vam apuntar. A l'escola (ara fa P3) fins als 6 anys no fan colònies, que és el més normal! Hi ha temps per tot, quina manera de forçar les coses. Ja em diràs les pobres criaturetes de 18 mesos allà desubicades. A sobre diuen que faran la mateixa rutina de cada dia...doncs per això que es quedin a casa que és on han d'estar. Mare de deú, és que ja ni nadons els deixen ser. Jo tindria claríssim que no li duria, vaja. Si amb 2 anys i mig ja vaig tenir claríssim que no, imagina't! És que a més no li veig el benefici. No crec que sigui qüestió d'estar preparats. Preparats per a què? Per estar fora de casa dues nits? per quina raó hi han d'estar? Com si l'objectiu de la vida fos que aprenguessin a estar separats dels pares, quina mania. I sí, evidentment que tindria reticència a separar-me del meu fill de 18 mesos, faltaria més. Si per una questió de causa major ja em costaria, imagina't per anar a fer el paripé i jugar a fer de nens grans (a part del merder organitzatiu que deu ser!).
Jo sóc per parer que les coses cal fer-les quan "toca", quan les puguin gaudir. Tenen molts anys per anar de colònies. Això és forçat, inadequat, precipitat i penso que ridícul.
a banda del tema lactància materna....que ja ni comento....
Vaja, que m'uneixo al club de les que flipen.
Jo sóc per parer que les coses cal fer-les quan "toca", quan les puguin gaudir. Tenen molts anys per anar de colònies. Això és forçat, inadequat, precipitat i penso que ridícul.
a banda del tema lactància materna....que ja ni comento....
Vaja, que m'uneixo al club de les que flipen.
a la meva escola també ho fan però crec que només P2, i jo no crec que la porti. No trobo el sentit.
el meu nebot té 5 anys cap a 6 i just avui ha sortit a les seves 1es colònies, i una nit!!!
és una tonteria...jo ho vaig parlar amb ma germana i diu que si ho fa una escola ho fan totes.... com si ho valoréssim més els pares... ho trobo una ximpleria,
el meu nebot té 5 anys cap a 6 i just avui ha sortit a les seves 1es colònies, i una nit!!!
és una tonteria...jo ho vaig parlar amb ma germana i diu que si ho fa una escola ho fan totes.... com si ho valoréssim més els pares... ho trobo una ximpleria,
island, completament d'acord amb tot el que has dit 
Que fort, però com els hi pot passar pel cap que una criatura de 18 mesos dormi una ó dues nits fora de casa????
La meva nena ara fa P3 i al juny fan les colònies hi han de passar una nit fora de casa i ella té molt clar que no hi vol anar (i em treu un pes de sobre perquè trobo que encara és petita i patiria moltíssim, tot i que si ella hi volgués doncs li deixaríem anar).
Com molt bé dieu vosaltres, ja hi haurà temps de fer aquest tipus d'excursions, ara anant i tornat el mateix dia ja n'hi ha més que suficient.
La meva nena ara fa P3 i al juny fan les colònies hi han de passar una nit fora de casa i ella té molt clar que no hi vol anar (i em treu un pes de sobre perquè trobo que encara és petita i patiria moltíssim, tot i que si ella hi volgués doncs li deixaríem anar).
Com molt bé dieu vosaltres, ja hi haurà temps de fer aquest tipus d'excursions, ara anant i tornat el mateix dia ja n'hi ha més que suficient.
- sargantana:28
- :: poltre

- Entrades: 646
- Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am
Flipo, jo sóc mestra d'escola bressol i per més experiència i ganes que hi posi no els podria atendre com ells necessiten. I tampoc entenc quin és el benefici que els hi aporta.
I com a mare no li deixaria anar ni boja.
I com a mare no li deixaria anar ni boja.
Que fort, quina manera de correr, no? Volen que siguin independents ja, amb 18 mesos, si fins i tot no recordaran res mes que l'angunya d'estar lluny dels pares. Jo trobo que això hauria d'estar prohibit directament perque quants monitors farien falta per atendre tants nens tan petits??? I on poden estar millor que a casa seva??
Amb una excursió al teatre/auditori etc d'un mati jo crec que en tenen prou a P2. A la meva llar a P1 no fan ni tan sols excursions de mig dia, els troben molt petits perque ho son, son mooolt petits!
Jpc, fas molt be en no apuntar-lo, no ets exagerada ni res, tot el contrari, faltaría mes!!
Amb una excursió al teatre/auditori etc d'un mati jo crec que en tenen prou a P2. A la meva llar a P1 no fan ni tan sols excursions de mig dia, els troben molt petits perque ho son, son mooolt petits!
Jpc, fas molt be en no apuntar-lo, no ets exagerada ni res, tot el contrari, faltaría mes!!
Estic al·lucinant...és que em costa tant de creure!! en fi, espero que els pares i mares de l'escola bressol tinguin més seny que les educadores...
La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

A mi tambe em sembla que amb 18 mesos son massa petits per passar una nit fora de casa. Volem córrer massa amb els nens!! Ja tindran temps se fer-ho tot pero cada cosa al seu moment.
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
A vegades la gent és molt atrevida, eh! Vatja que quina confiança han de tenir les mestres per marxar amb bebès de colònies... com per què passi res!!!! Mareta, a mi em sembla que això no té ni cap ni peus.
Ens pots dir si és una llar pública o privada? És que no m'entra al cap!!!! des de l'ampa de la llar on porto la Chloé els nens "grans" fan sortides del tipus: anem al mercat, anem a portar les joguines velles a la unitat mòbil de reciclatge, a la fira de santa llúcia, a sant jordi... I amb tota l'escola fem una sortida de tarda a final de curs, en la que també hi participen tots els pares i mares!
Si només el fet d'organitzar una sortida setmanal a la piscina ja obliga a moure els pares, els membres de l'ampa, etc... Com per marxar fora!!!
Vatja, a mi si em proposessin això, baixaria el cel.
Ens pots dir si és una llar pública o privada? És que no m'entra al cap!!!! des de l'ampa de la llar on porto la Chloé els nens "grans" fan sortides del tipus: anem al mercat, anem a portar les joguines velles a la unitat mòbil de reciclatge, a la fira de santa llúcia, a sant jordi... I amb tota l'escola fem una sortida de tarda a final de curs, en la que també hi participen tots els pares i mares!
Si només el fet d'organitzar una sortida setmanal a la piscina ja obliga a moure els pares, els membres de l'ampa, etc... Com per marxar fora!!!
Vatja, a mi si em proposessin això, baixaria el cel.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |