Tarifes Escoles bressol
Tarifes Escoles bressol
Hola noies
No he pogut anar a les jornades de portes obertes de Terrassa i m'agradaria saber les tarifes que tenen: preus per estada, menjador,serveis de matiners,etc.
Hi ha diferències entre si és municipal o de la generalitat???
Gràcies
No he pogut anar a les jornades de portes obertes de Terrassa i m'agradaria saber les tarifes que tenen: preus per estada, menjador,serveis de matiners,etc.
Hi ha diferències entre si és municipal o de la generalitat???
Gràcies
Re: Tarifes Escoles bressol
A les municipals hi ha la info al web, almenys a les de Barcelona.
Yeide jo porto al meu peque a una municipal d Terrassa i amb els matiners d 8 a 9 més menjador, sortint a les 15.00h amb la migdiada feta pago 320€!
Hola yeide!
Jo et puc informar d' algunes privades que mirat pel meu nen. Les publiques les he descartat per horaris i pq no hi ha massa diferencia de preu amb algunes privades. Els preus d l elefant tot inclos uns 500eu. El bambi uns 550 i varis rebuts extres d material. I jo m he decidit per La solana q son 460 amb matiners i tot inclos i a part del preu m han encantat les noies i l escola es acollidora i molt familiar!
Ah les publiques tot el dia son 360 + matiners q no se el preu.
Espero haver-te ajuda't
Molta sort!
Jo et puc informar d' algunes privades que mirat pel meu nen. Les publiques les he descartat per horaris i pq no hi ha massa diferencia de preu amb algunes privades. Els preus d l elefant tot inclos uns 500eu. El bambi uns 550 i varis rebuts extres d material. I jo m he decidit per La solana q son 460 amb matiners i tot inclos i a part del preu m han encantat les noies i l escola es acollidora i molt familiar!
Ah les publiques tot el dia son 360 + matiners q no se el preu.
Espero haver-te ajuda't
Molta sort!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |