Escoles a Sant Cugat

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dc. abr. 17, 2013 9:18 pm

Melela, no sabia que lo de la cantina del Thau s'havia de dur el mateix menjar...així és un pal!!

Sigronet, preguntare preu de permanencies i autocar, no pateixis!!

Jo hi vaig per provar, pero ves a saber si hi haura places o no...

De totes maneres, m'estic plantejant que com que el setembre tb haure d portar el Nico a la llar, volia anar a mirar el Patufet (de l'Agora), on tb podria anar la Mar fins els 6 anys...i així els tindria a tots dos junts, i davant de casa...

No puc parar de donar-li voltes al cap...estic super rallada amb aquest tema...
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dc. abr. 17, 2013 9:41 pm

Bona nit,

és avui que has anat al Thau, Alehop? Què t'han dit? Jo no entenia què era això de la cantina, clar, si li has de fer el mateix és un rotllo. Home, si els pots portar els dos a l'Agora doncs molt bé!

Sigronet, a mi m'han dit que el Ciutat d'Alba està bé, tot i que és el sistema aquest de no llibres, tot per projectes, etc, saps? Però sí que està llunyet, ahir ho miràvem amb el meu marit. Nosaltres estem igual de penjats que vosaltres pel que fa a la logística. La veritat és que no sé perquè ens ho està pintant tan malament la de l'ome, algú haurà d'entrar a les places vacants, no? A nosaltres vinga a amenaçar-nos amb que podem entrar al Viaró. Jo respecto tothom qui hi vulgui dur els nens, però ahir vaig entrar a la web i només de veure-la m'agafaven tots els mals. Si passa això i no ens sortim amb l'inspector si que farem el que sigui. Dur-los a Barcelona, tornar a pensar en el Thau, o el que sigui.
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dj. abr. 18, 2013 9:49 am

Hola noies,
Dianaa, doncs a mi això d'escola lliure m'agrada molt, però el problema és la distancia, no obstant, tal i com hem va recomanar la de l'OME, ja he trucat per veure l'escola i informar-me una mica si aquesta és l'única opció que finalment ens queda.
Per altra banda Alehop, com jo estic com tu, feta una merda amb tot aquest tema i no paro de donar-li voles, estic començant a pensar en trampes, jejeje. Pel que tinc entès, sempre queden unes places per si hi ha canvis de residencia a mig curs. Podríem intentar recopilar informació al respecte i veure que podem fer... realment hem sap greu, però mira, estic molt emprenyada. La meva filla té al·lèrgies alimentaries, però per tal de no marejar-la i és tant petitoneta que no hem semblava bé fer tot això per aconseguir una escola, vaig optar per ser pacient i anar caminant a poc a poc per detectar quines son, etc.. Ara segons veig com funciona tot i que la picaresca està a l'ordre del dia, començo a pensar en fer alguna trampa de tipus canvi de residencia a mig curs, etc... No sé noies, com ho veieu? estic fatal oi? bufff, menys mal que us tinc a vosaltres que m'enteneu i compreneu 100% com ho estic paant, per què al meu voltant pensen que sóc una histèrica i m'ho prenc massa a la valenta i que ho he fet malament. :-((
Una abraçada!!! m
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dj. abr. 18, 2013 10:03 am

Amb tot el respecte, Sigronet, això de fer trampes :ufs: Segur que hi ha famílies que en fan, i això m'emprenya més que qualsevol altra cosa, però no deixa de ser un frau i de ser il·legal.

Tenia entès que el metge havia descartat que la teva filla tingués al·lèrgies, però si en té tens tot el dret de fer-les servir! Clar, ara que està fora de termini no sé com t'ho podries organitzar.

Una amiga m'ha dit que l'autocar del Thau ronda els 90€, però segur que l'Alehop donarà tota la informació quan pugui.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dj. abr. 18, 2013 10:42 am

Melela, el tema de fer trampes descartat, ja que no tenen places reservades per canvis de residencia, sinó que t'ofereixen on han sobrat. No pateixis a mi tb hem fot molta rabia aquest tema, però realment començo a estar desesperada :(
La meva filla si que té al· èrgies, el que pasa que per l'analítica no ha sortit res alterat i de moment no li podem donar res de brioixeria industrial, ni embotits, ja que creuen que pot ser als colorants i derivats. Sempre te ronxes a la cara per tema d'al·lèrgies, però és massa petita per trastornar-la amb mil punxades, esperarem a què veiem una mica si detectem a què és més propensa, etc.. Paso de per una plaça d'escola fer-la patir tan petita, això que ho facin uns altres, jo paso... encara que desprès estigui feta una merda pel sistema que hi ha.
Bufff realment el Thau descartadíssim!!! la permanència només fins les 5 no em soluciona res i l'autocar 90€, buahhh ja ho dic jo, que el Thau nosaltres impossible.
Bé reines, a continuar amb el patiment. Ara l'única esperança que hem queda és que entri al Joan Maragall, que realment tinc molt poques possibilitats, ja que la vaig posar de 4ª o 5ª. També miraré el Ciutat d'Alba, encara que el meu home no vulgui, a veure si coneixem algú que visqui al barri i ens la pugui recollir a la tarda o quelcom pensarem...
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dv. abr. 19, 2013 9:14 am

Sigronet, pobreta la teva petitona amb el tema de les reaccions alimentàries :-(

He sentit que al Joan Maragall han sobrat places, a veure si hi ha sort.

Alehop, què tal el Thau, us va agradar? Què comenten des de l'escola sobre les possibilitats d'entrar-hi sense aver-ho posat entre les opcions?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dv. abr. 19, 2013 10:21 am

Bon dia Noies,
Ahir vaig estar parlant amb una mami de la classe de la meva boleta ;-) que també va posar l'Avenç i no li ha tocat. Ella ha posat de segona el Gerbert, però diu que només han sobrat 3 i creu que no li tocarà. Està amoïnada perquè ells son antireligiosos i ara s'ho estan repensant. Es veu que una altra mama de l'escola li ha dit que si el Pinar reb prou sol·licituds obrirà un altre línia. Jo li vaig dir que el Pinar segur que jo no la porto. Tinc moltes amigues que han anat de petites i no m'agrada gens. Però el que més m'emprenya de tot, és que tinguin la capacitat de poder decidir d'obrir una línia nova i l'avenç no. Realment no ho entenc!! si han rebut sol·licituds per obrir una nova línia i encara i així algunes famílies (segurament jo i l'Alehop) quedaríem fora, i altres escoles no han omplert i els hi sobre 20 places, no creieu que s'haurien de plantejar que alguna cosa falla?
En fi, intentem estar els més relaxades possibles fins el 24 de maig :-o00m i veurem quina ens han assignat de rebote, potser com diu la noia de l'OME ens sorprenem i quedem contents...
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dv. abr. 19, 2013 10:29 am

Això d'ampliar ràtio o obrir noves línies és una de les parts menys transparents de tot el procés. Quantes línies té el Pinar? Potser si en té 2 pot ampliar a 3, però si ja en té 3 no pot ampliar més? El Thau va obrir la tercera línia fa 1 o 2 cursos.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dv. abr. 19, 2013 11:17 am

Aishh melela, he entrat a la web del Pinar i m'he acollonit, no sé si tenen 2 o 3 linias, suposo que 2 si tenen la capacitat de poder dir aixó... :-((
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 22, 2013 10:20 am

Bon dia noies! Al post general de preinscripcions han dit que ja es poden consultar a la web Gencat els resultats definitius del sorteig després de les reclamacions, amb el mateix enllaç i codi que vam rebre per mail.

Nosaltres confirmat, posició 77, o sigui els segons que es queden fora de l'Avenç. Si ampliessin ràtio, encara que fos només 1 nen per classe, entrarien 3 nens inclosa la meva filla. A veure si aquesta tarda puc passar per l'escola i preguntar sobre això: la incertitud és horrorosa.

A la llar de la meva filla vaig parlar amb una mare que ha entrat amb el sorteig: quina sooooooort!!!!

Com ho passeu vosaltres, heu rumiat més al cap de setmana?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dl. abr. 22, 2013 10:38 am

Hola Noies,
Melela, estic convençuda de què l'avenç demanarà ampliació de ratio, ja que han quedat moltíssimes famílies fora i és una manera d'ajudar a unes quantes. Per suposat que ves-hi i fes tot el possible per tal de què ni ho dubtin en fer aquesta opció. L'Avenç per nosaltres és la millor opció educativa a St. Cugat.
Nosaltres hem rumiat molt aquest cap de setmana, inclús, vaig anar a veure l'escola Ciutat d'Alba per fora i no m'ha agradat gens, ni les instal·lacions ni el lloc. Està superlluny!!! El meu home està molt emprenyat, diu que vindrà a veure l'inspector si ens assignen una escola que no ens agrada i el posarà a caldo. Jo ja li he dit que això no solucionarà res i encara ens fotre més problemes, però realment està molt emprenyat amb el sistema i les opcions que ens queden.
Jo pel meu costat, parlaré amb la directora de la llar d'infants, per tal de si finalment decidim no escolaritzar a P3, si pot fer P2 amb els grans, ja que ella és del 29 de desembre i uns dels seus millors amics de la llar, va néixer el 6 de gener i aquest any continuarà a la llar. És per tenir un plan B, ja que tots dos treballem i molt, i si no ens donen solucions, haurem de buscar-les per altres costats.
Molts ànims a totes en aquests dies tan difícils on la falta d'informació es fa present i jo personalment estic enfonsada.
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 22, 2013 10:55 am

Sigronet, t'entenc perfectament i se m'encongeix el cor al llegir-te tan desanimada i enfonsada :-()-) Si estigués al teu costat et faria una abraçada ben forta, encara que no solucionés res.

La opció de repetir P2 non em sembla gens malament. A la nostra llar ha passat al revés amb 4 o 5 nens nascuts el gener 2010: quan es van matricular era el curs 2011/12 i els tocava P1, però totes les classes de P1 estaven plenes. Llavors els van posar al grup de petits de P2 i l'any següent (o sigui aquest curs) repeteixen P2 amb el grup dels grans a la classe de la meva filla. Tots han gaudit moltíssim aquest curs i no els ha importat res repetir les mateixes activitats, ningú s'ha avorrit (encara que la majoria siguin nens força espavilats) i la dinàmica de la classe no s'ha vist impactada per això.

I l'any que ve podeu tornar a repetir aquesta m***a de sorteig per a l'Avenç o qualsevol altra escola us agradi, a Sant Cugat hi ha moviment i algun nen sempre marxa i deixa la seva plaça.

Noies, sé que la vostra situació és difícil perquè no sabeu quina escola us tocarà i no vull de cap manera passar per la que se chulea per aquí, llavors perdoneu si ho us explico. Acabo de trucar a l'Avenç i m'han dit que ja han demanat ampliació de 3 nens per classe, o sigui 9 nens més en total. Sempre que l'han demanat li han concedit i segons la secretària això se sabrà abans del 24 de maig per poder assignar places. Estic contenta, evidentment, però us prometo que estaria més contenta si totes podéssim entrar a un cole que ens agrada.
melela l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 22, 2013 11:40 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dl. abr. 22, 2013 11:33 am

Enhorabona melela!!! no pateixis, és normal que estiguis feliç i jo per tu reina!!! ja serà tot un èxit si alguna entra, ja que ha sigut desastros, que amb el suport i informació que hem compartit ninguna del fòrum ha entrat. jajajaja.
M'en alegro moltìssim per tu!!! ja aniras explicant si finalment ho heu aconseguit. ||*||
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 22, 2013 11:52 am

Gràcies Sigronet, ets un sol :***:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dl. abr. 22, 2013 11:59 am

Ara si que estic flipant!!! acabo de trucar al Collserola per tal de veure si faran ampliació de ratio o alguna cosa... i m'ha dit que no és oficial, però que es rumoreja que de les 53 preinscripcions gaire bé segur que entraran tots. Llavors jo li he dit que això significa ampliació de ratio? però ell, molt prudent, erre que erre que no son dades que es puguin confirmar, etc.. NO HO ENTENC!! El dimecres trucaré per parlar amb la directora i que hem confirmi si faran ampliació de ratio. Si ho han demanat i Esperan autorització (penso que és això...). Si fan ampliació de ratio seran 27 o 28 places per classe? buahhh ara mateix no sé si estic contenta o emprenyada. De totes maneres us he de dir, que a l'OME sempre informen el que els hi dona la gana. També hem van dir en el procés de preinscripció que no poses la Floresta com a 1a perquè no entraria. Quan han sobrat places i he trucat a la Floresta, m'han dit que hauria d'haver parlat amb ells en comptes de fer-ho amb l'OME. Quan ara vaig parlar amb l'OME per les possibilitats que tinc de reubicació, em va voler convéncer del Ciutat d'alba i el Collserola, es va atrevir a afirmar amb rotunditat que no entraré mai de la vida. JO ALUCINO!!!
Bé reines, ja us aniré informant, però estic que no entenc res...
?-)
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 22, 2013 12:13 pm

Una de les coses que m'emprenya més de tot això és la falta de informació, la poca transparència i la comunicació fins i tot equivocada, sobre tot per part de l'OME. Ojalà poguessis entrar al Collserola!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Alehop » dl. abr. 22, 2013 8:55 pm

Melela, guapa, me n'alegro moltissim!! Ojala es confirmi l'ampliacio de ratio i la rebecca tingui plaça!!

Nosaltres avui hem vist l'Agora Patufet i la veritat que pel que val no n'he sortit enamorada..Es veritat que tenen tot el tema de l'angles i la musica que els donen molta importancia (a p3 el 55% del temps s'utilitza la llengua anglesa), pero ja us dic que, tot i que ens vam arribar a plantejar fer un esforç i provar l'Agora, no m'ha deixat flipada; en resum, que si tenim sort i no s'omple, demanarem plaça al Thau, que ens a agradar moltissim...Ara em penedeixo un munt de no haver-la posat en segona opcio...quina rabia joerrrr...

En fin...Sigronet, quina era la teva segona opcio? Collserola? Per cert, et confirmo que les permanencies incloses al thau son nomes fins les 17h..mes enllà son de paganini...

Me'n vaig a sopar noies...i una altra vegada, enhorabona melela!!! Almenys una ha tingut sort...me n'alegro molt x tu!

Petonets x totes!!
Avatar de l’usuari
melela
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 553
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 12:30 pm
Ubicació: Sant Cugat

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: melela » dl. abr. 22, 2013 10:39 pm

Gràcies Alehop, ets un tresor :-)

A mi tampoc no m'havien acabat de fer el pes el Patufet i el sistema Agora en general quan me'ls vaig mirar al seu dia. I a mi també m'ha agradat molt el Thau. Es veritat que no el vas posar en segona opció, però sobren 22 places, un munt! A veure si hi ha sort guapa.

Si penso amb tota la informació que hem anat posant aquí durant aquesta setmanes i mesos... Tot això serà una ajuda enorme per a les mares que passaran per aquest rotllo l'any que ve.

Petons boniques!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Sigronet
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dj. feb. 14, 2013 11:59 am

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: Sigronet » dc. abr. 24, 2013 2:27 pm

Hola Marones,
Com aneu?? espero que bé ;-)
Jo per la meva part segueixo amb la investigació, jajajaja. Avui he parlat amb la directora del Collserola (molt maca i m'ha ajudat molt). En primer lloc m'ha dit que ens relaxem i esperem al 24 de maig que ens assignin una escola. Que hi ha moltes places lliures al GDO i al Joan Maragall i que tenim possibilitats. No sé si ho considereu com a possibilitat dianaa i Alehop?? També m'ha dit que no ens amoïnem més del compte, que l'estratègia és fer la matricula i està molt atentes perquè fins el 3 de setembre hi ha molts moviments. Per exemple: ara jo estic molt interessada en què entri al Collserola, però si m'assignen el Joan Maragall, deixo de donar la murga i fer les meves investigacions i ja quedo contenta. Si llavors hi ha alguna baixa al Collserola, perquè li han oferit plaça a una altre escola, i hi ha una família que far el seguiment i la demana, li poden assignar a ells i jo ja que estic contenta i no dono pel sac, ni m'adono. No sé si m'he explicat??
Aishh, això és el que intentaré fer... desconnectar fins el 24 de maig. Llavors ens expliquem com han quedat les reassignacions i veiem com actuem cadascuna. Prfff Melela totalment d'acord, les que facin la preinscripció l'any vinent, tenen tot un historial que no hauran de preguntar absolutament res, jajajajajajajaja.
Molts ànims reines!!! ja queda poc d'aquest patiment i sabrem per fi on s'educaran els nostres fills.
dianaa
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 55
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 7:56 pm

Re: Escoles a Sant Cugat

EntradaAutor: dianaa » dc. abr. 24, 2013 8:57 pm

Sí, Sigronet, tu ho vas dir, no? que al gerbert i al joan maragall havien sobrat bastantes places. Segur que hi ha possibilitats. Jo no les tinc en compte perquè com que vam posar també una concertada religiosa com a segona penso que serà difícil reclamar una pública. El joan maragall ni el vam posar i el gerbert sí, però bastant avall. Jo tinc esperança sinó en el Catalunya. A mi a l'ajuntament m'han dit com a tu, que es tracta d'anar darrera les escoles a partir del 24 de maig, però no darrera de l'avenç, clar, perquè jo, com vosaltres ho tinc negríssim, amb ampliació de ratio inclosa. El que passa és que a mi em fa mandra això d'haver d'anar darrera, però bé, ja treure'm energia d'on sigui.
Per cert, Melela, que me n'alegro moltíssim per tu!!
Ah, i tot i la sort que has tingut tu, Melela, jo de cara a les de l'any que ve, no aconsello que l'escullin l'Avenç! Ho sento, però per mi el risc ha estat massa gran, i després et quedes massa penjat. Potser el 24 de maig ho veuré diferent, potser estaré contenta amb el que ens assignin, però de moment...patim molt.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::