part amb streptococo positiu?
part amb streptococo positiu?
Hola
En el meu primer embaràs em va donar l exudat resultat negatiu. Durant el part em van fer molts tactes i va acabar sent cesàrea amb complicació postpart per streptococ positiu més altres bacteries de quiròfan. Ara volem buscar el segon fill. L ' últim exudat va resultar negatiu, tot i que el ginecòleg em comenta que amb antibiòtic el dia del part no hi haurà problema a mi em preocupa. Algú té experiència de part amb estreptococ positiu? Cal fer cesàrea per evitar que passi pel canal del part? Tinc dos opinions de ginecòlegs diferents. Gràcies!
En el meu primer embaràs em va donar l exudat resultat negatiu. Durant el part em van fer molts tactes i va acabar sent cesàrea amb complicació postpart per streptococ positiu més altres bacteries de quiròfan. Ara volem buscar el segon fill. L ' últim exudat va resultar negatiu, tot i que el ginecòleg em comenta que amb antibiòtic el dia del part no hi haurà problema a mi em preocupa. Algú té experiència de part amb estreptococ positiu? Cal fer cesàrea per evitar que passi pel canal del part? Tinc dos opinions de ginecòlegs diferents. Gràcies!
Re: part amb streptococo positiu?
A mi als últims controls de l'embaràs em van donar positiu per streptococo, la ginecòloga em van receptar antibiòtic (augmentine) per veure si l'eliminàvem però no hi va haver manera. El dia del part només arribar d'urgències a l'hospital ja ho vaig avisar, portava el sobre amb la última analítica preparat, i em van posar dues dosis d'antibiòtic.
Vaig tenir un part vaginal molt bo i la nena perfecte! ànims que tot anirà bé
Vaig tenir un part vaginal molt bo i la nena perfecte! ànims que tot anirà bé
Amb el primer part no tenia encara els resultats del cultiu. A l'hospital (Maternitat) em van posar l'antibiòtic com si fos un positiu i segons ells amb això n'hi havia prou.

Jo en el primer part, com que l meu nen va néixer abans d'herba i encara no m'havia fet la prova em van posar antibiotic per prevenir, va ser un part vaginal i cap problema. El segon part el resultat era positiu i el dia del part em van posar antibiotic només arribar i part vaginal sense cap problema. No pateixis, crec que això està força controlat, davant el dubte antibiotic i cap problema.
A mi tb m van posar 2 dosis d'antibiòtic pq els cultius m van sortir positius... i vaig tenir un bon part vaginal i una nena maquíssima!!cap problema, doncs!!!
Nb_30 a mi em va passar el mateix que tu, les dos ultimes analitiques van donar positiu i em van donar antibiotic i res de res. El dia del part ja portava totes les analitiques a sobre i em van posar antibiotic per via i el part va anar perfecte i el nen ara te 15 mesos i tot ok. Aixi que no et preocupis.
Tranquil.la. A mi també em van dir que tenia això i vaig tenir un part vaginal. El dia del part t'han d'injectar antibiòtic per via intervenosa i ja està. Ànims!
Moltes gràcies a totes! La veritat és que ho vam passar tan malament en el postpart ( tots dos ingressats) que em fa molta por anar pel següent! I és clar, m'agradaria un PVDC però,sobretot, no m'agradaria posar en perill la nostra salut...Suposo que estic una mica obsessionada per tot el que va passar. Gràcies novament!
Jo he parit a les meves dues filles amb els cultius positius i les dues les he parit vaginalment. Al primer part em van donar dues dosis d'antibiòtic per vena durant la dilatació i ja va estar protegida. A la segona, el part va anar tant ràpid que no hi va haver temps per l'antibiòtic i quan va nèixer li van punxar la penicilina a ella. Va estar molt més vigilada durant l'estança a l'hospital però res que sortís de la normalitat.
No hi veig motiu com per programar una cesària per aixó.
No hi veig motiu com per programar una cesària per aixó.
Bones!!
D'acrod amb la resta. Jo vaig parir vaginalment i tot perfecte amb un cultiu positiu, em van donar dues dosis d'antibiotic mentre dilatava, i va haver un moment que semblava que no hi hauria temps, hi em van dir que si era així no passava res! Bé, crec que cessària per aquest motiu seria innecessària...
D'acrod amb la resta. Jo vaig parir vaginalment i tot perfecte amb un cultiu positiu, em van donar dues dosis d'antibiotic mentre dilatava, i va haver un moment que semblava que no hi hauria temps, hi em van dir que si era així no passava res! Bé, crec que cessària per aquest motiu seria innecessària...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Jo conec el cas d'una noia, q no li van posar l'antibiòtic (no sé si havia donat negatiu, i després ho va agafar o és q es van despistar...) i la nena va agafar meningitis
. Per sort, tot va quedar en un ensurt fort, i penso q no li han quedat seqüeles... compte, amb això
Ítaca ha escrit:Jo conec el cas d'una noia, q no li van posar l'antibiòtic (no sé si havia donat negatiu, i després ho va agafar o és q es van despistar...) i la nena va agafar meningitis. Per sort, tot va quedar en un ensurt fort, i penso q no li han quedat seqüeles... compte, amb això
Ostres itaca vaya cagada, no???Jo va ser la primera cosa q vaig dir quan vaig arribar d'urgencies!! I la meva ginecologia al sobre de l'analitica va posar un positiu ben gran.jo les ultimes setmanes anava amb els papers a tot arreu per si s'avancava el part. si ets conscient dona temps a l'antibiotic de sobres.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs si... no sé exactament com va anar, pq li va passar a la germana d'una amiga, però recordo q em va comentar q potser posarien una demanda... Al final, es veu q els cultius li havien donat negatius, i a les darreres setmanes ho havia agafat i clar, els constava q no havien de posar res...
no sé... però el tema és q la nena va estar bastant fotuda
no sé... però el tema és q la nena va estar bastant fotuda
Per això a vegades és " millor" que et surti positiu per a què no passin per alt els falsos negatius o bé que ho tinguis a última hora. És una bacteria que va i bé , per tant seria convenient repetir-la si han passat cinc setmanes des de que es fa la prova i no s' ha tingut el bebé. Si es tenen antecedents i alguna vegada l' has tingut com en el meu cas, pel proper part et posen antibiòtic per assegurar-se. Ho prefereixo!
Hola!
Cap problema per tenir un part vaginal am estreptococ positiu. Nomes cal que avisis quan arribis a l'hospital perque cal que et posin minim 2 dosis d'antibiotic abans del part per a evitar la infeccio al nado.
Pero aixo no es indicacio de cesaria en absolut!
Cap problema per tenir un part vaginal am estreptococ positiu. Nomes cal que avisis quan arribis a l'hospital perque cal que et posin minim 2 dosis d'antibiotic abans del part per a evitar la infeccio al nado.
Pero aixo no es indicacio de cesaria en absolut!
A mi em va sortir el cultiu positiu, i tot i que era cesària perquè el nen estava de natges, em van posar l'antibiotic per si de cas.
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Al gener vaig tenie part natural amb streptococ positiu i tot perfwcte. Pensa q entre la primera i segona dosi d antibiotic han d passar 4 hores, aixi q ves amb temps a l hospital. No et cal cessarea per aixo!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
eppss
jo vaig anar tan ràpid al part que no els va donar temps de posar-me la segona d'antibiòtic. I no va passar res, li van haver de punxar a ella al peuet i llestos. Hauria preferit que m'ho fessin a mi, però com en hora i mitja ja estava, va anar tot molt just.
Així que no pateixis, avisa i ells s'encarreguen de tot. Si no et dona temps, no passa res tampoc.
jo vaig anar tan ràpid al part que no els va donar temps de posar-me la segona d'antibiòtic. I no va passar res, li van haver de punxar a ella al peuet i llestos. Hauria preferit que m'ho fessin a mi, però com en hora i mitja ja estava, va anar tot molt just.
Així que no pateixis, avisa i ells s'encarreguen de tot. Si no et dona temps, no passa res tampoc.
jo també he donat positiu als cultius i estic una mica espantada, ja estic a la setmana 40 i és el tercer i em fa por no calcular bé i no arribar a l'hospital amb l'antelació suficient i que li pugui passar alguna cosa al bebe.
paris ha escrit:jo també he donat positiu als cultius i estic una mica espantada, ja estic a la setmana 40 i és el tercer i em fa por no calcular bé i no arribar a l'hospital amb l'antelació suficient i que li pugui passar alguna cosa al bebe.
Jo ja et dic... no vam ser a temps i la meva nena esta guapíssima!! li posen a ella després al peu i punt. Així que no cal pas amoïnar-se.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |