Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
És veritat que Núria no es posa massa ara, ni Raquel, ni Ruth... Són noms que tot i que sempre n'hi ha hagut mai han arribat a ser "moda", oi?
Ostres Araneta quin programa mes xulo, a veure si el trobes!! A nosaltres ens hagués anat molt be amb la nostra primera filla, ens va costar un munt porque hi havia molts q ens agradaven... Al final van quedar de finalistes Emma i Ona i va guanyar Emma... Així q amb aquesta segona ho vam tenir clar de seguida, serà una Ona!!!!
Em feia gracia el q dieu de les Nuries porque a la meva familia passa a l inreves, no en tenim de grans, tenim una Núria de 5 anys!
Em feia gracia el q dieu de les Nuries porque a la meva familia passa a l inreves, no en tenim de grans, tenim una Núria de 5 anys!
Q bé ens ho vam passar!!! http://www.guianupcial.tv/video=866
El post de l'Emma viewtopic.php?f=71&t=17865&start=140

Ostres! Quina gràcia q algunes de vosaltres conegueu Otgers! Menys mal, no sóc tan rara!! jajaja
A la classe de la meva filla hi ha un Mallol, un nom que no coneixia pas abans. El seu germà es diu Quim. I a la nostra família hi ha un Tian.

Jo conec un Odalric (10 anys), una Juno (2 anys), una Tanit (5anys), una Tura (5 anys), dos Otgers (35 i 3 anys), un Viator (32 anys), una Erola (20 anys), una Betzabé (31 anys) i el meu fill, l'Evan (9 messos). Per ara són alguns dels que em venen al cap.
Holaaaa...
Doncs jo de nuria petites en conec unes quantes i de rut dues..
Otger tb l he sentit.
Nosaltres tb coneixem a una tanit a un ponç a un grau i a un jenar
i els meus es diuen quim i lia
Doncs jo de nuria petites en conec unes quantes i de rut dues..
Otger tb l he sentit.
Nosaltres tb coneixem a una tanit a un ponç a un grau i a un jenar
i els meus es diuen quim i lia
Ahhh i una petitona q es diu òria...
Per cert jo conec una arola....enlloc d erola
Hola, no ser si ja us ho havia dit... nosaltres esperant a finals d'Agost però es dirà Edna
tona ha escrit:Ahhh i una petitona q es diu òria...
Sí... Erola/Arola, amb A o amb E, les dues versions són correctes. Jo tinc una cosina que es diu Erola.
Ara m'ha vingut al cap la geganta del poble on vivim, que es diu Almodis.
El meu fill es diu Adham, però molta gent li diu Adam quan ho veu escrit i de qualsevol manera quan sent el nom... No és Adam, és un altre nom. És el nom que se'ls dóna als caballs de color negre brillant, seria com negre azabache o algo així...
A mi sempre m'havia agradat Otger, a la meva classe de l'institut hi havia un noi que es deia així que era súper simpàtic i sempre em va semblar un nom xulo... Edna m'agrada molt també, hi ha una part de la meva familia originaria de la illa d'Elba i sempre m'havia sonat com a nom per dona... però millor Edna.
Si tingués un altre fill segurament li posaria Uael (o Ouael... i segur que no ho escriuria Wael que també és el mateix nom)... ara no recordo què significa. I potser Omar... poc comú no és, però combina molt bé amb el cognom.
Si fos una nena em costaria més decidir-me... Irena que vol dir pau o Farah que vol dir alegria... però sdegur que cambiaria d'opinió mil cops... per un tema sentimental m'agrada Malak, que vol dir ángel i de nen Anir que també vol dir ángel.
Noms que segur no posaria són tots els quee sone a Alex (Alexandre, Alexis, Alexia, Alexandra, Àlex, Alejandro, Alexander...) pq n'hi ha moltíssim, ni Iker que també n'hi ha un tou (a part que no m'emociona).
El meu fill ha anat a 4 coles diferentes i de noms n'hi ha moltíssim i depenent de l'origen dels pares n'hi ha de molts poc sentits (aquí) però clar... t'han de agradar. Adam és bastant comú, sobretot en imigrants del magreb, i llavors ja hi ha molts noms que no són tan comuns i són ben macos, Idir (hi ha una versió vasca que és Eder i per nena hi ha Eider), Ilias (Elias n'hi ha molts d'origen americà), Yahia (és Joan, i el rumanés hi ha Ionut que també és maco)...
A mi sempre m'havia agradat Otger, a la meva classe de l'institut hi havia un noi que es deia així que era súper simpàtic i sempre em va semblar un nom xulo... Edna m'agrada molt també, hi ha una part de la meva familia originaria de la illa d'Elba i sempre m'havia sonat com a nom per dona... però millor Edna.
Si tingués un altre fill segurament li posaria Uael (o Ouael... i segur que no ho escriuria Wael que també és el mateix nom)... ara no recordo què significa. I potser Omar... poc comú no és, però combina molt bé amb el cognom.
Si fos una nena em costaria més decidir-me... Irena que vol dir pau o Farah que vol dir alegria... però sdegur que cambiaria d'opinió mil cops... per un tema sentimental m'agrada Malak, que vol dir ángel i de nen Anir que també vol dir ángel.
Noms que segur no posaria són tots els quee sone a Alex (Alexandre, Alexis, Alexia, Alexandra, Àlex, Alejandro, Alexander...) pq n'hi ha moltíssim, ni Iker que també n'hi ha un tou (a part que no m'emociona).
El meu fill ha anat a 4 coles diferentes i de noms n'hi ha moltíssim i depenent de l'origen dels pares n'hi ha de molts poc sentits (aquí) però clar... t'han de agradar. Adam és bastant comú, sobretot en imigrants del magreb, i llavors ja hi ha molts noms que no són tan comuns i són ben macos, Idir (hi ha una versió vasca que és Eder i per nena hi ha Eider), Ilias (Elias n'hi ha molts d'origen americà), Yahia (és Joan, i el rumanés hi ha Ionut que també és maco)...
Us agrada Nahusica per nena?
una amiga es diu així.-...com la coneixem de petita sempre ens ha sonat molt bé i molt normal, inclús català...és estrany això dels noms, eh?
crec que al final els qui donen significat i sentit a cada nom son les personalitats de la persona que els duu....
Aquesta noia era la típìca nena popular i que tothom coneixia i ara que és gran ho continua sent esecial...Li diuen Nau o Nahusica...
Quan una persona té carisma fa que el nom també el tingui....en canvi quan hi ha una persona amb poca "gràcia" ja pot tenir el nom més maco del món....que ni li escau i inclús fa lleig el nom...és ben estrany...a mi m'encanta el nom de Marc de nen...i n'he cvonegut de guapíssims que dius..fa cara de Marc...però també n'he conegut que dius....aquest no es pot dir així...

una amiga es diu així.-...com la coneixem de petita sempre ens ha sonat molt bé i molt normal, inclús català...és estrany això dels noms, eh?
crec que al final els qui donen significat i sentit a cada nom son les personalitats de la persona que els duu....
Aquesta noia era la típìca nena popular i que tothom coneixia i ara que és gran ho continua sent esecial...Li diuen Nau o Nahusica...
Quan una persona té carisma fa que el nom també el tingui....en canvi quan hi ha una persona amb poca "gràcia" ja pot tenir el nom més maco del món....que ni li escau i inclús fa lleig el nom...és ben estrany...a mi m'encanta el nom de Marc de nen...i n'he cvonegut de guapíssims que dius..fa cara de Marc...però també n'he conegut que dius....aquest no es pot dir així...

- migibotxan
- :: cèrvol

- Entrades: 581
- Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm
Kin nom mes bonik i poc posat.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Tona, la nena que coneixes que es diu Oria, saps si és pel riu?
La meu amiga té un nen que es diu Guerau (és com Grau però escrit diferent). M'agrada molt.
I tinc un company de facultat que es diu Genard, també veig que escrit diferent de Jenar.
Tian deu ser el diminutiu de Sebastian, no? I ara es posa com a nom tal qual, igual que Pep i Biel, etc?
Doncs que bé que hi hagi Núries petites
Tura és la patrona d'Olot.
En un altre post vaig esmentar dos noms de nens que conec i que per mi, de moment són els únics que conec: Norfeu i Aram
La meu amiga té un nen que es diu Guerau (és com Grau però escrit diferent). M'agrada molt.
I tinc un company de facultat que es diu Genard, també veig que escrit diferent de Jenar.
Tian deu ser el diminutiu de Sebastian, no? I ara es posa com a nom tal qual, igual que Pep i Biel, etc?
Doncs que bé que hi hagi Núries petites
Tura és la patrona d'Olot.
En un altre post vaig esmentar dos noms de nens que conec i que per mi, de moment són els únics que conec: Norfeu i Aram
Sibil.la....tinc clar q dp de sentir-t'he a parlar varies vegades de noms...resulta q parlem dels mateixos...tenim gent en comu!! Dp de parlar de l itaca ja m ho vaig pensar pr ara al dir en norfeu i l aram de la gala ho he vist clar!!! Jeje...
Hauries de coneicer tb la tanit en ponç i l oria...corren per les teves terres ( poble) oria li van posar pq en van coneixer una i els hi vA agradar...ppsteriorment hem sabut q hi ha un riu i una verge o ermita riojana q s en diu"!
Au salut des de la comarca de la tramuntana!!!
Hauries de coneicer tb la tanit en ponç i l oria...corren per les teves terres ( poble) oria li van posar pq en van coneixer una i els hi vA agradar...ppsteriorment hem sabut q hi ha un riu i una verge o ermita riojana q s en diu"!
Au salut des de la comarca de la tramuntana!!!
Ahhh jenar es el meu tiu...seria el jenaro en castella!! Tot i q m'agrada en català i no en castella!!
i la mama de l itaca es la dire de la guarde dels meus fills!!!
i la mama de l itaca es la dire de la guarde dels meus fills!!!
Nausica en conec tres....pr escrit sense h.
hahaha, t'envio un privat, que bo! 
Jo treballo a una botiga i aquest dissabte passat va venir una clienta q es deia Dolça, em va encantar
Per una nena, un nom ben català i femení.
Per una nena, un nom ben català i femení.
oh sí! molt bonic!Re: Noms poc comuns
Jo també conec una Dulce.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |