Bolquer: anem cap enrere?

Els bolquers, el xumet..

rossetona
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

Bolquer: anem cap enrere?

EntradaAutor: rossetona » dg. maig 12, 2013 8:18 am

Bon dia.

Fa un mes li vam treure el bolquer al meu fill de 2 anys i 4 mesos. Va ser més ràpid del que ens pensàvem. A la guarde, ens van recomanar que el poséssim cada hora. Així, vam aconseguir que demanés tot i també que aguantés molt bé el pipi (fins i tot aguanta el pipi de la siesta a la guarde). Doncs bé, portem una setmana que hem tornat enrere: moltes vegades no ens demana (ni tan sols la caca, que va ser el primer que va començar a demanar).

No tinc ni idea de per què aquest pas enrere ni de com reconduir-lo. Em podeu ajudar, si us plau?

Moltes gràcies.
Imatge

Imatge
Laia
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Bolquer: anem cap enrere?

EntradaAutor: Laia » dg. maig 12, 2013 10:22 am

Hola rossetona!
sap que estàs embarassada?ho nota o li heu dit??aquest pot ser una de les raons. qualsevol canvi que hi hagi al seu voltant, encara que no demostrin que els afecta, de nit els surt.una mudança, un canvi d'escola, o en el teu cas un embaràs els provoca això.
molta paciència i mimos i tonarà tot al seu lloc. :-()-)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

EntradaAutor: Majka » dg. maig 12, 2013 5:28 pm

Si estas embarassada, i encara no li has dit és molt probable que s'ho imagini o vegi que passa alguna cosa estranya. Quan hem vaig quedar embarassa, al cap de poc va fer els 3 anys i quan estava de poc més de 3 mesos va venir un matí quan hem canviava, hem va tocar la panxa i hem va explicar que a dins hi havia un bebè.
Així que als nens és difícil enganyar-los.
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

EntradaAutor: arisu » dg. maig 12, 2013 8:01 pm

Hola, a la meva nena li passar com dos mesos despres de ja no portar bolques va estar cuatre o cinc dias fen-se pipi a sobre, sense cap motiu aparent, despres tot va tornar a la normalitat.He parlat amb alguna mare amb la mateixa situacio i tambe els a passat,fan con un pas enrere pero despres torna a la normalitat. espero que tot es solucione i molts mimos i paciencia per tu i per el teu fill.
rossetona
Entrades: 160
Membre des de: dt. nov. 06, 2012 11:48 am

EntradaAutor: rossetona » dg. maig 19, 2013 5:03 pm

Hola, guapes.

Moltíssimes gràcies pels vostres comentaris, m'han servit de molt. Ara sí que el nen sap que estic embarassada. Al principi del meu embaràs, també li vam dir. Però a les 12 setmanes vaig tenir un problema que m'ha portat a estar dos mesos de baixa i vam deixar d'explicar-li coses del bebé. Ara hi hem tornat i de vegades ens demana que li ensenyem fotos del germanet.

A ell li està anant a dies i moments. Sobretot li passa quan està molt concetrat amb una cosa. A les siestes de la guarde i de casa, l'aguanta molt bé. I, quan sortim, pot estar més de 3 hores sense fer-ne res. A la guarde, li han tret, de moment, importància. A veure com evoluciona... jijijiji...

Gràcies.
Imatge

Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::