tercer fill o pastilla dia despres, SOS!
tercer fill o pastilla dia despres, SOS!
Hola Noies,
Estic una mica desesperada, necessito els vostres consells, experiències.
Tinc 2 fills de 5 i 3 anys. No teníem pensat tenir mes fills (be, el meu Home si que en volia un quart).
Resulta que dissabte nit, vam tenir un petit despiste, i no vam usar preservatiu. Desprès vaig fer càlculs, i em coincidia just amb el dia de la ovulació, així que tinc moltes possibilitats d’haver quedat embarassada (sobretot tenint en compte que tinc molta facilitat, i que els dos peques que tinc, van ser al primer intent).
Ara tinc dubtes de si anar endavant (encara estic a temps de prendre la pildora del dia desprès).
Es que, estic valorant els pros i contres, i no m’ensurto. El meu home opina que desitja moltíssim un tercer fill, però al veure’m tan preocupada, s’ho esta repensant.
A veure, tinc 40 anys, com a favorable, veig el següent:
-En el fons, em faria il•lusió un altre fill
- Per la meva filla de 5 anys seria una il•lusió inimaginable, doncs nomes fa que demanar un bebe (es molt marona)
Com a contra veig:
- 3 son multitud
- El meu petit (que farà 3 anys), començava a ser mes independent, i el meu marit i jo ja pensàvem en tornar a fer el que fèiem de solters: sortir a sopar, anar cinema, o fer alguna escapada (4-5 dies) de vacances sols (potser no ara, pero si quan els nens ja tinguin 3 o 4 anys mes). Però es clar, si tenim un tercer fill, buff!, es tornar a començar!, i jo ja tinc 40 anys...i....si algun dia vols fer una escapada, amb qui deixes 3 fills??, 2 encara els pots deixar amb avis o tiets i cosinets, però 3???. Pot semblar egoista, pero quan tens 40 anys, i els nens comencen a ser mes independents, comences a pensar en aquestes coses.
deu meu!!, estic feta un embolic!!, algun consell??
Estic una mica desesperada, necessito els vostres consells, experiències.
Tinc 2 fills de 5 i 3 anys. No teníem pensat tenir mes fills (be, el meu Home si que en volia un quart).
Resulta que dissabte nit, vam tenir un petit despiste, i no vam usar preservatiu. Desprès vaig fer càlculs, i em coincidia just amb el dia de la ovulació, així que tinc moltes possibilitats d’haver quedat embarassada (sobretot tenint en compte que tinc molta facilitat, i que els dos peques que tinc, van ser al primer intent).
Ara tinc dubtes de si anar endavant (encara estic a temps de prendre la pildora del dia desprès).
Es que, estic valorant els pros i contres, i no m’ensurto. El meu home opina que desitja moltíssim un tercer fill, però al veure’m tan preocupada, s’ho esta repensant.
A veure, tinc 40 anys, com a favorable, veig el següent:
-En el fons, em faria il•lusió un altre fill
- Per la meva filla de 5 anys seria una il•lusió inimaginable, doncs nomes fa que demanar un bebe (es molt marona)
Com a contra veig:
- 3 son multitud
- El meu petit (que farà 3 anys), començava a ser mes independent, i el meu marit i jo ja pensàvem en tornar a fer el que fèiem de solters: sortir a sopar, anar cinema, o fer alguna escapada (4-5 dies) de vacances sols (potser no ara, pero si quan els nens ja tinguin 3 o 4 anys mes). Però es clar, si tenim un tercer fill, buff!, es tornar a començar!, i jo ja tinc 40 anys...i....si algun dia vols fer una escapada, amb qui deixes 3 fills??, 2 encara els pots deixar amb avis o tiets i cosinets, però 3???. Pot semblar egoista, pero quan tens 40 anys, i els nens comencen a ser mes independents, comences a pensar en aquestes coses.
deu meu!!, estic feta un embolic!!, algun consell??
Re: tercer fill o pastilla dia despres, SOS!
Ostres, això fa de mal aconsellar...
Jo el que veig és que tots, en el fons, teniu una cosa essencial per portar un fill a la vida: il·lusió.
Molta sort!
Jo el que veig és que tots, en el fons, teniu una cosa essencial per portar un fill a la vida: il·lusió.
Molta sort!
Gemmy, com podem aconsellar-te? Es clar que aquesta decisió té coses positives i negatives, però cadascú ha de valorar-les per si mateix en funció de les seves circumstàncies personals, familiars, laborals...
Pots fer llistes de pros i cons, però al final la única pregunta que t'has de fer, jo crec, és: si t'imagines amb un altre petit/a, què sents? Què et diu el cor?
Sort amb la teva decisió!!
Pots fer llistes de pros i cons, però al final la única pregunta que t'has de fer, jo crec, és: si t'imagines amb un altre petit/a, què sents? Què et diu el cor?
Sort amb la teva decisió!!

Uf Gemmy!!! això és de molt mal aconsellar! però no vols dir que et decantes més pel Sí que pel No???
Per les raons que exposes com a punts positius i punts negatius a mi em dóna la sensació que et fa més il·lusió que no res...
Ara!!! això és una simple opinió!!!!!!!!!
Per les raons que exposes com a punts positius i punts negatius a mi em dóna la sensació que et fa més il·lusió que no res...
Ara!!! això és una simple opinió!!!!!!!!!
Moltes gracies guapes!.
Teniu rao que es una decisio molt personal...
Bertian, si et soc sincera, no se si em decanto mes pel si o pel no...es cert que un fill sempre es una ilusio, pero es clar tenir-ne 3 es per pensar-s'ho...
Dic de nou, que potser soc egoista, pero una ja pensa en d'aqui uns 3-4 anyets que la meva gran ja en tindra gairebe 10 anys, i el petit 7, i penso en poder sortir algun cap de setmana sols el meu home i jo, i es clar...deixar 3 fills amb la familia, no es el mateix que deixar-ne 2.
Teniu rao que es una decisio molt personal...
Bertian, si et soc sincera, no se si em decanto mes pel si o pel no...es cert que un fill sempre es una ilusio, pero es clar tenir-ne 3 es per pensar-s'ho...
Dic de nou, que potser soc egoista, pero una ja pensa en d'aqui uns 3-4 anyets que la meva gran ja en tindra gairebe 10 anys, i el petit 7, i penso en poder sortir algun cap de setmana sols el meu home i jo, i es clar...deixar 3 fills amb la familia, no es el mateix que deixar-ne 2.
hola Gemmi;
si et vols passar pel post del 3er fill tb hi trobaràs de tot i diferents punts de vista.
és taaaan personal!!!
si et vols passar pel post del 3er fill tb hi trobaràs de tot i diferents punts de vista.
és taaaan personal!!!

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta
i Laia
Gemmy... es difícil donar-te un consell.... això has de ser tú i fes com et diuen una llista o pensa els pro i contres.
Això si, dir-te que amb tres tot canvia i molt !!
Ànims i força per pendre la decisió

Això si, dir-te que amb tres tot canvia i molt !!
Ànims i força per pendre la decisió

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Bon dia Gemmy,
És difícil aconsellar sobre un tema així, el meu consell seria que fessis el que et diu el teu cor
És difícil aconsellar sobre un tema així, el meu consell seria que fessis el que et diu el teu cor
Gracies a totes.
Laia em passare pel post.
Nima, uix...havia sentit que de 1 a 2 es nota molt, pero que de 2 a 3 no es nota tant...
Nima, uix...havia sentit que de 1 a 2 es nota molt, pero que de 2 a 3 no es nota tant...
Hola Gemmy, com ho portes??
què diu el teu home?ho tireu endavant, en el cas de que hi hagués embaràs pq tampoc se sap???
t'esperem al post de trimamis, futures o en acció!!!!
què diu el teu home?ho tireu endavant, en el cas de que hi hagués embaràs pq tampoc se sap???
t'esperem al post de trimamis, futures o en acció!!!!

15/04/14 Ets una
i Laia
Gemmy ha escrit:Gracies a totes.
jajaja... si i no :-P
Es que cada un necessita el seu moment i jo estic sola per fer-ho tot.
El gran ha de fer deures i necessita que hi sigui, la mitjana comença a llegir i necessita que fem juntes i mentrestant la petita no vol estar sola i l'he de dur a coll. Tot es lo normal eh! es l'època que toca ara i jo miro d'organitzar-me i distribuir-me amb tot això mentre faig el sopar i dinar de l'endemà
amb raó em passen els dies volant jajajaPotse la teva situació es diferent i el teu home et dona un cop de mà, això seria fantàstic !!
Per cert, com ho portes? Et trobes bé

Ànims

Vivint una vida d'aventura amb tres fills 

Ostres sí Gemmy!! què heu decidit al final???
(uf!! ara he quedat com a súper xefardera...!)
(uf!! ara he quedat com a súper xefardera...!)
Hola noies,
Doncs, em decidit tirar endavant, vull dir que, que sigui el que Deu vulgui.
Laia, potser em veureu ben aviat pel post
Nima, doncs la veritat, és que ajuda del meu home no en tinc, ell treballa moltes hores, i viatja bastant (te la seva empresa). Jo ara mateix no treballo (faig alguna feina puntual, i estudio a la Uoc), la veritat és que estic tot el día sola amb els peques, ja que el meu home no arriba a casa fins les 21, o 21.30, així que em sento q els estic criant sola. Ja em veig d'aquí poc com tu; deures amb un, amb l'altra...., i curiosament, mi el temps també em passa súper rapiddd!, algo exagerat!, serà per la monotonía?.
Comentar-vos que estic tenint dolorets com de regla (als meus anteriors embarassos també he notat aquests dolorets, a partir d'una setmana despres del suposat día de la fequndacio, ara però, només en fa 3 dies de la fequndacio, no se si serà normal!, aixx
Laya
Doncs, em decidit tirar endavant, vull dir que, que sigui el que Deu vulgui.
Laia, potser em veureu ben aviat pel post

Nima, doncs la veritat, és que ajuda del meu home no en tinc, ell treballa moltes hores, i viatja bastant (te la seva empresa). Jo ara mateix no treballo (faig alguna feina puntual, i estudio a la Uoc), la veritat és que estic tot el día sola amb els peques, ja que el meu home no arriba a casa fins les 21, o 21.30, així que em sento q els estic criant sola. Ja em veig d'aquí poc com tu; deures amb un, amb l'altra...., i curiosament, mi el temps també em passa súper rapiddd!, algo exagerat!, serà per la monotonía?.
Comentar-vos que estic tenint dolorets com de regla (als meus anteriors embarassos també he notat aquests dolorets, a partir d'una setmana despres del suposat día de la fequndacio, ara però, només en fa 3 dies de la fequndacio, no se si serà normal!, aixx
Laya
me n.alegro de la decisió i que sigui el que hagi de ser!!!!
Jo estic buscant el 3r també (bueno,ara soc a la banqueta pq vaig tenir un abort fa uns dies pero de seguida ens hi.posarem de nou!!)
I com diu la Nima,suposo que hi haura dies de tot pero amb organització ho superatem!!!
Anims i ja ens diràs si s.ha fecundat o no i a veure si et veig pel trimamis!!jeje

15/04/14 Ets una
i Laia
Gemmy, reina només et volia comentar que els meus pares tb es van trobar en una situació similar, i que si haguéssin desistit ara no tindria la meva germana petita al costat!!que és el millor del món!a casa hem set tres i no n'ha sobrat mai cap, al contrari, jo sempre dic que si pogués en voldria tenir 3!!!!
Així que pel que a mi respecta, ENDAVANT!!!!!a pel tercer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Un petonàs

Així que pel que a mi respecta, ENDAVANT!!!!!a pel tercer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Un petonàs

- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Me parece que has escogido bien y tirar adelante!!
Ya nos informarás si te ha venido la regla o no
Ya nos informarás si te ha venido la regla o no
Endavant!!!!
I molta força!
I molta força!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |