Aquarium

Més qüestions.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Aquarium

EntradaAutor: Tutty29 » dc. maig 15, 2013 10:30 pm

He estat mirant per internet la web de l'aquarium per mirar les tarifes. Tenim pensat anar-hi un dia amb el nostre nene de 15 mesos, sabeu si tenint el carnet de super l'entrada es gratuita?
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Aquarium

EntradaAutor: nunus » dc. maig 15, 2013 11:57 pm

Hola Tutty29,

Per als més petits, fins als 2 o 3 anys (ara no ho recordo exactament), l'entrada ja és gratuïta, amb o sense carnet de súper. :ok:

Nosaltres hi vam anar aquest dissabte passat amb els nostres dos fills, perquè justament teníem una entrada del club Super3 per l'aniversari del gran (valia 5€, i els adults, 19 € per barba).

Ara bé, el Marc té gairebé 19 mesos i es va agobiar moltíssim. Al gran li va encantar, però el petit va fer un "Oooooohhhhh" quan va veure els primers llenguados, i després.... vist un peix, vistos tots... :-:) :-:) :-D
Pensa que allà està tot fosc, i hi ha força gent. Mira que aquest petit nostre bada amb tot, però és que a la tercera peixera ja volia campar al seu aire. Normal. Ho vam provar tot: Boba, cotxet, braços, espatlles, caminar... Quan vam passar pel túnel on veus els peixos i taurons, el que li va agradar més va ser la cinta transportadora, i va estar tota l'estona pujant i baixant. No tinc clar que mirés cap peix... ?-) ?-) La resta del temps va estar rondinant, demanant teta (gairebé no hi ha llocs per seure), i escapant-se. :ufs:

I ens hi vam fixar amb el meu home i, els nens que hi havia d'aquesta franja d'edat estaven tots més o menys igual. Els que s'ho van passar millor, estaven dormint! :-D

Em sap greu si t'he desanimat una mica, però és que ens va saber greu perquè és que vam veure que ell no va gaudir massa (per no dir gens) de la visita. Primer havíem pensat no dur-lo, però ens hi vam repensar perquè sempre ho fem tot junts i ens sabia greu deixar-lo amb els avis. Ja et dic ara que s'ho hauria passat millor, i el gran hauria pogut estar-se més estona badant i preguntant.
arisu
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: ds. abr. 07, 2012 7:16 am

Re: Aquarium

EntradaAutor: arisu » dj. maig 16, 2013 6:45 am

Hola jo vaig anar amb la meva nena de 3 anys i s'ho va pasar be,pero no estaba entusiasmada, l'ho que mes l'hi va agradar va ser el tocatoca del final i la botiga!! pero amb canvi tinc una amiga que va portar al seu peque amb 2 i l'hi va agradar molt!! aixi que jo crec que es segon el nen.Un altre cosa ara al letbonus i ha una oferta per 9 adults i 2,50 nens.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Aquarium

EntradaAutor: ada_bcn » dj. maig 16, 2013 7:02 am

jo hi vaig portar el meu fill quan acabava de fer 3 anys amb un bonus que em van donar al dia que sortia més baratos que amb el super tres o amb el carnet de faminilia monoparental, de totes formes caret.
el meu fill igual, va mirar esl primers peixos i només va fer cas de la cinta transportadora, no va mirar ni un peix... l'únic uq eva mirar va fer els "futbolistes" que donaven de menjar els peixos (els submarinistes)... i a la zona de peixos tropicals que el terra està inclinat va estar fent croquetes pel terre mitja hora. l'únic al final entrar dins de l'escultura de la balena per sortir per la boca uns quants cops i mirar les medusses, li va entrar por i ja no va voler tornar a entra, i després on hi ha els pingüins que hi ha com unes peixeres circulars, doncs allà jugant a fet i amagar... si ho sé anem al parc i santes pasqües...
desde llavoros és veritat que ha parlat de quan va entrar a la balena bastantes vegades.
ara en té 5 i diu sovint que vol anar a l'aquarium, però l'any que ve hi van amb l'escola i jo de moment no li penso portar.
Avatar de l’usuari
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Aquarium

EntradaAutor: Tutty29 » dj. maig 16, 2013 8:08 am

Gracies noies!!Esperare una mica mes, quan sigui mes grandet
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Aquarium

EntradaAutor: cuski » dj. maig 16, 2013 8:32 am

nosaltres hi hem anat amb el peke de 23 mesos i genial! Ha disfrutat a tope! L´haviem de treure de cada peixera i dir-li que n'hi havia mes, perque s'hi quedava encantat. va disfrutar moooolt!
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Aquarium

EntradaAutor: Takita » dj. maig 16, 2013 9:08 am

Nosaltres vam anar fa un mes i el meu fill s'ho va passar pipa; ens vam decidir perquè feia temps que parlava dels peixets, li vam ensenyar un vídeo de l'Aquarium que vam trobar al Youtube i va dir que hi volia anar. Com que és car, ens vam treure el carnet familiar i amb dos cops més que hi anem ja l'amortitzem. Això sí, tot i que poden haver nens més petits que s'ho passin bé, jo no ho recomano per anar amb menors de 3 anys.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::