DORMIR DURANT EL DIA

Els hàbits de dormir.
nargemsa
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dg. març 24, 2013 8:49 am

DORMIR DURANT EL DIA

EntradaAutor: nargemsa » dg. març 24, 2013 8:57 am

hOLA!!!
TInc un nen de 2 mesos. A les nits dorm bé pq fem collit, des de el principi de la nit...ja he vist que hi ha mames que primer el poden posar al moisés o bressol, però jo no, pq plora desconsolat, així que només puc posar-lo a dormir estirada al llit i donan-lt alhora la teta.. i sobretot que jo no marxi del llit! que tornaríem a començar....així que pobre criatura se'n va a dormir amb mi a les 22h o 23h...
EN fi, que el problema que més m'ocupa és durant el dia... a vegades es nota que està reventat i vol dormir... però no s'adorm clar... després de la teta si que s'adorm, però si el deixo al moisés es desperta de seguida, i llavors clar no ha descansat res. alguna vegada sí que me'l deixo a sobre pq descansi, però no sempre m'hi estaré amb ell a sobre no??? o sí? com us fan les dormidetes de dia a vosaltres??
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

Re: DORMIR DURANT EL DIA

EntradaAutor: Julyet » dg. març 24, 2013 9:29 am

Tens un fular elàstic? Podràs fer de tot i ell dormir plàcidament :).
Belisa
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. feb. 15, 2012 6:28 pm

EntradaAutor: Belisa » dg. març 24, 2013 9:43 am

jo feia servir el portabebes. es quedava fregideta i jo aprofitava. anims i felicitats per la criatura :-)
[Marieta]
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dg. març 24, 2013 10:39 am

Fuuuuuular! :D
nargemsa

EntradaAutor: nargemsa » dg. març 24, 2013 11:00 am

caram, veig resposta unànime... però llavors si sempre dorm al mocador...arriba un dia en que sap adormir-se en una superfície horitzontal???
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dg. març 24, 2013 11:21 am

Cada nit;). Quan les meves han sigut més grandetes (no et sé dir a partir de quan, ha sigut progressiu) o les adormia al llit directament o quan estaven ben KO les posava (però crec que ja ha sigut quan he fet servir motxilla ergonòmica).
[Marieta]
Entrades: 216
Membre des de: dj. maig 10, 2012 6:30 pm

EntradaAutor: [Marieta] » dg. març 24, 2013 1:22 pm

Fins i tot als que tenim bastant més de 2 mesos ens és més fàcil sovint de fer un cop de cap asseguts al sofà i en companyia, o bé amb una bona abraçada, que no pas estirats sols al llit :D
pietrafilla
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dg. març 24, 2013 6:06 pm

Jo també feia servir fular elàstic, anava molt bé.
Vaig adonar-me que el necessitava era dormir arropada. Així que sempre la posava a dormir amb "l'arruyo" suavet, i així sí que dormia al bressol. Si la posava sense, suposo que es notava desprotegida. Així que la posava com si estigués en un niu.
I el collit el feia amb un bressol d'ikea sense barana, així quedava al mateix nivell que el nostre llit, i per donar-li el pit m'apropava al marge i ja està. No m'havia de llevar, i a ella tampoc.
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Juliett
:: gosset
Entrades: 408
Membre des de: dc. juny 30, 2010 4:32 pm

EntradaAutor: Juliett » dv. març 29, 2013 12:10 pm

Jo feia servir el fulard del boba, un 10!

http://porteonatural.wordpress.com/2010 ... eepy-wrap/

i després s'adormia també al seu llitet, al nostre, al cotxet, tumbona on fes falta jejejje
ImatgeImatge
nargemsa

EntradaAutor: nargemsa » dl. abr. 08, 2013 5:51 pm

Buf...ara si estic a casa i s'adorm a la teta, aprofito i el poso a la cuna o al moises... i als 3 minuts es desperta bramant desconsolat! no importa si jo estic al costat o si no hi sóc... només es consola de nou amb la teta...
a algú més li ha passat que no aguanti estar-se a la cuna un cop se l'ha adormit als braços??? és que com a laa nit fem collit....potser el problema és que només sap dormir amb mi ben apretadet...
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dt. abr. 09, 2013 9:52 pm

Ens passa igual: s'adorm en braços (quasi sempre després del pit) i quan el deixo al bressol es desperta neguitós. Quan té? El meu té quasi 4 mesos i pel que he vist és normal en aquesta edat... Paciència. He llegit que cap als 7-8 mesos la cosa va millorant
xirimoia
Entrades: 248
Membre des de: dg. abr. 07, 2013 1:49 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: xirimoia » dt. abr. 09, 2013 10:35 pm

Amb la meva passava exactament el mateix. Durant el dia només dormia en braços, si la deixava al llitet es despertava als 2 minuts. Ara ja té gairebé 9 mesos, i hem aconseguit que la migdiada la faci sola (ens estirem les dues al llit i quan ja fa una estoneta que dorm la deixo ben envoltada de coixins perquè no caigui).
Si no t'estresses pensant tot el que has de fer, la veritat és que és el més bonic del món veure com dorm tan relaxada als teus braços i val la pena, perquè només són uns mesos i després segur que ho recordes amb un somriure.
nargemsa

EntradaAutor: nargemsa » dc. abr. 10, 2013 7:57 am

Amb aixoteniu raó...es el més maco del món...el meu te 2 mesos i mig
nargemsa

EntradaAutor: nargemsa » dj. maig 16, 2013 8:15 pm

Baja...el fular estava molt bé...pero que faig ara amb un bebé de quatre mesos i vuit kilos?no se madorm a la teta i passjarlo es la muerte...i està clar que té son!!!
annatp
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

EntradaAutor: annatp » dj. maig 16, 2013 8:31 pm

Estem igual......a fer biceps!!!
Imatge
Imatge
Bacilos
:: zebra
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dl. maig 27, 2013 11:35 am

Nargemsa, m'agradaria saber com portes el tema de la son durant el dia.
Tinc exactament el mateix "problema". S'adorm als meus braços mentres mama i no la puc deixar al bressol perquè de seguida plora.
La Martina té 1 mes. Estic mirant el tema del fular...
Falca
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Falca » dl. maig 27, 2013 1:11 pm

Bacilos ha de passar el temps, amb un mes nomes vol estar amb la mama que es on es sent protegida. La meva te quasi 6 mesos i te mamitis total, jeje... jo encantada, al principi tambe em "preocupava" pero vaig canviar el xip i estic gaudint aquests moments al maxim, ja q quan no hi siguin segur que anyorare...
El fular va molt be i jo el recomano molt per dormir i poder fer coses tu.
Anims!!!
Imatge

Imatge
turuleta
Entrades: 432
Membre des de: dv. maig 24, 2013 12:33 pm

EntradaAutor: turuleta » dl. maig 27, 2013 2:57 pm

Bacilos ha escrit:Nargemsa, m'agradaria saber com portes el tema de la son durant el dia.
Tinc exactament el mateix "problema". S'adorm als meus braços mentres mama i no la puc deixar al bressol perquè de seguida plora.
La Martina té 1 mes. Estic mirant el tema del fular...

aix que petitó!!!!! ja ni me'n recordo del meu amb 1 mes!!!! per cert, sóc la nargemsa. a mi m'accepta dormir al mosies des de el mes 3. al mes 1, crec que sempre el tenia a sobre i quan estava preparada intentava posar-lo al moises, però no funcionava, i el tornava a agafar. fins que un dia va funcionar. tant si s'adorm a la teta com en braços, quan el poso al moises obre els ulls, però veu terreno conocido, segueixo cantant una mica i es torna a adormir. ara és important que quan li posi ja estigui grogui, si només està relaxat però amb ulls oberts, em diu que s'hi adormirà tu tia al mosiés!
Imatge
Imatge
Bacilos
Entrades: 1827
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Bacilos » dl. maig 27, 2013 3:50 pm

Noies, moltes gràcies per les vostres paraules! :-()-)

Doncs a tenir paciencia! :ok:
mimor
Entrades: 9
Membre des de: dj. juny 06, 2013 10:44 am

EntradaAutor: mimor » dj. juny 06, 2013 8:28 pm

Hola noies. El meu te 6 mesos i si, es dorm als braços, pero no es desperta quan el deixo al bressol, aixó si, a la mitja hora potser ja està despert. Així que va dormint uns 3 cops al dia. Diuen que han de dormir dues migdiades una al matí i una a la tarda, peró com es fa aixó??

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::