Cereals NO "industrials"
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Una pregunta, totes doneu els cereals amb llet de farmàcia? Nosaltres començarem la setmana que ve amb l'AC i a mi no em fa gaire gràcia comprar la llet. Si, me'n puc treure de meva però després d'un mes fent-ho (ja torno a treballar) he acabat una mica esgotada. Alguna dóna cereals sense llet? Com vau començar?
G. 07/06/2007
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
A. 30/03/2010
M. 17/04/2014
jo li dono els cereals amb la meva llet i justament avui pensava que potser algun dia li'n donaré amb aïgua, a veure si li agrada. Clar no serà tant dolç, però ho probaré per si un dia no tinc llet.
Les que doneu pit, com doneu els cereals? Amb llet vostra, artificial o aigua?
És que no sé si li hauria de donar d'artificial amb els cereals ... perquè de vegades fa una mandra trere'm ...
Les que doneu pit, com doneu els cereals? Amb llet vostra, artificial o aigua?
És que no sé si li hauria de donar d'artificial amb els cereals ... perquè de vegades fa una mandra trere'm ...
judit ha escrit:jo li dono els cereals amb la meva llet i justament avui pensava que potser algun dia li'n donaré amb aïgua, a veure si li agrada. Clar no serà tant dolç, però ho probaré per si un dia no tinc llet.
Les que doneu pit, com doneu els cereals? Amb llet vostra, artificial o aigua?
És que no sé si li hauria de donar d'artificial amb els cereals ... perquè de vegades fa una mandra trere'm ...
Jo amb el Marc li donava els cereals desfets amb aigua. A la Bet encara no n'hi dono.

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
GBLANCH jo trobo que tots els cereals son molt sosos i per tant hi haig d'afegir alguna cosa que tingui gust o cuinar-ho amb caldo per exemple
Jo tampoc no trituro gaire i el que mes triomfa es la pastanaga ratllada perque es desfa molt i el carbasso... pero pots provar la carbassa o el moniato que son super dolcets i es desfan
Jo tampoc no trituro gaire i el que mes triomfa es la pastanaga ratllada perque es desfa molt i el carbasso... pero pots provar la carbassa o el moniato que son super dolcets i es desfan

cabreta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 21, 2008 10:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-
VisitantVi
Natrix tret de Viqipèdia:
El mill (Panicum miliaceum) és una planta de la famíla de les poaceae. És una gramínia de 40 a 100 cm d'alçada fa unes inflorescències (en panícula) denses i penjants.
És originària de la Índia però molt cultivada a l'antiga unió soviètica, la Xina i Àfrica occidental, on forma part de la dieta bàsica. En altres llocs només s'aprofita per alimentació animal però igual que el fajol s'ha revitalitzat el consum en la moderna dietètica (és un cereal sense gluten).
Resisteix molt bé la secada i és de fàcil conservació i de cicle molt curt cosa que permet aprofitar una curta temporada plujosa.
La quinoa és una planta de la família de les amarantàcies conreada principalment per la seva llavor comestible .
Actualment la quinoa està molt revaloritzada i les Nacions Unides el considera un superconreu per l'alt contingut en proteïna que té (12-18%). A més, conté tots els aminoàcids essencials de manera equilibrada (blat i arròs, en canvi, són baixos en lisina. És rica en fibra dietètica, fòsfor, magnesi i ferro. A més no té gluten i és fàcil de digerir.
El mill (Panicum miliaceum) és una planta de la famíla de les poaceae. És una gramínia de 40 a 100 cm d'alçada fa unes inflorescències (en panícula) denses i penjants.
És originària de la Índia però molt cultivada a l'antiga unió soviètica, la Xina i Àfrica occidental, on forma part de la dieta bàsica. En altres llocs només s'aprofita per alimentació animal però igual que el fajol s'ha revitalitzat el consum en la moderna dietètica (és un cereal sense gluten).
Resisteix molt bé la secada i és de fàcil conservació i de cicle molt curt cosa que permet aprofitar una curta temporada plujosa.
La quinoa és una planta de la família de les amarantàcies conreada principalment per la seva llavor comestible .
Actualment la quinoa està molt revaloritzada i les Nacions Unides el considera un superconreu per l'alt contingut en proteïna que té (12-18%). A més, conté tots els aminoàcids essencials de manera equilibrada (blat i arròs, en canvi, són baixos en lisina. És rica en fibra dietètica, fòsfor, magnesi i ferro. A més no té gluten i és fàcil de digerir.
-
VisitantVi
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

NO VA TRIUMFAR MASSA...ES QUE LA JANA NO MENJA PURÉS. LI DONO TOT A TROSSETS O AIXAFAT AMB LA FORQUILLA I CLAR, NO HO PUC BARREJAR AMB RES PERQUE AGAFI BON GUST... TENIU ALGUNA IDEA? 























