Quant s'ha d'esperar després d'un avortament espontani?

Problemes durant l'embaràs.
Laia
:: dofí
Entrades: 3086
Membre des de: dj. jul. 21, 2005 10:59 pm

Re: Quant s'ha d'esperar després d'un avortament espontani?

EntradaAutor: Laia » dl. maig 20, 2013 11:41 pm

Hola noies!!!
Copina molt bones decisions tot plegat.desitjo que treure.ho et faci estar més bé amb tu mateixa i posar.te objectius com acabar la tesi i ajudar amb la boda t.anirà bé x relaxar.te.

Iglels,crec q t.he vist al cercadores oi???ens anem veient doncs!!!ho sento,i anims amb la búsqueda.com tu dius,tenir un altre fill ho fa més passatger i no és tan dur,almenys no et menges el cap pensant no ho aconseguiré.

Airin com estàs???has anat gine???

Solex mil petons!!!gràcies!!

Jo he tingut visita avui al gine.Igels,era jo la q vaig tacar als 15 dies.m.ha fet eco i tot està més q perfecte!!!endometri engrossint.se,x tant a punt d.ovular.úter i ovaris tot perfecte.m.ha dit q m.hi posi si vull,he tacat molt aviat però era regla,aixi q ja està el cos preparat.
En un mes just tinc un viatge amb avió i diu q endavant,q disfruti de les vacances i q si ja marxo embarassada i he de volar,cap problema!!!!
Aixi q jo aquesta setmana ja tenim la 1a SW!!!!!!

Ànims a totes!!!petons :-()-)
ImatgeImatgeImatge

TE+ Nadal'13 Quedat aquest cop! http://www.fertilityfriend.com/home/Laia
15/04/14 Ets una :cnena:
Panxupacte twins d.abril'13: Araneta :-()) i Laia :-())
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

EntradaAutor: SOLEX76 » dt. maig 21, 2013 6:20 am

Laia!! Felicitats per la visita gine i tot ok, sempre és una alegria i surts d'allà amb subidón. Llum verdaaa!! :o

:: orrr::
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
Laia

EntradaAutor: Laia » dt. maig 21, 2013 7:56 am

SOLEX76 ha escrit:Laia!! Felicitats per la visita gine i tot ok, sempre és una alegria i surts d'allà amb subidón. Llum verdaaa!! :o

:: orrr::

siiiiiiiiiiiiiiii al ataquer des de jaaaaaaaaaaaaaaa
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ImatgeImatgeImatge

Airin
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dt. maig 21, 2013 10:30 am

Laia, felicitats per aquesta llum verda! Jo em pensava que aquest sagnat que deies seria de l'ovulació, però si es considera regla, endavant les atxes! >.-<: Jo ja no tinc més visites a la gine previstes, de fet em va dir que esperés 2 regles i que veia els ovaris perfectes (cosa que sempre consola). No sé, de moment aquest cap de setmana he notat dolorets, m'he pensat que podien ser d'ovulació i ja em quadraria amb el cicle que tinc. A veure... Ara tinc la panxa regiradíssima, ja la tinc delicada i l'estrés emocional m'està sortint per aquí :ufs:

Copina, jo també em sento en aquesta muntanya russa que dius. Hi ha moments bons i moments de molta tristesa, però m'animo pensant que ben aviat ens hi podrem tornar a posar i que tenim molta il·lusió per tornar a ser pares. Quan estic trista també em dic a mi també que és ben normal, que estic passant un dol i que necessito temps. Així que ànims cap amunt! I sobre això que t'han dit dels 5 o 6 mesos, trobo que heu pres una molt bona decisió, cal deixar passar un temps prudencial tant pel cos com per la ment, però 5 o 6 mesos segur que se us farien llargs.

Solex i Igels, moltes gràcies pels ànims i el suport, crec que és un gran consol parlar amb noies que heu passat per aquí. :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge
copina
:: rateta
Entrades: 185
Membre des de: dc. maig 15, 2013 5:02 pm

EntradaAutor: copina » dt. maig 21, 2013 3:46 pm

Hola al·lotes,

Laia, que bé, me n'alegro molt que ja tinguis llum verda i SW!! >.-<:
Airin, tens raó, a mi també m'anima pensar que aviat ens hi podrem tornar a posar. Pensament positiu sobretot, per compensar la muntanya russa... ;-)

Una pregunta: totes heu anat a revisió? quant temps després de l'avortament? Jo hi vaig anar dos dies després de l'inici del tractament amb les pastilles i au! La gine em va dir que m'esperés dos regles i que ja ens hi podíem tornar a posar, però no em va dir res de revisió... I ho trobo estrany... Crec que de totes maneres hi telefonaré per demanar una cita i que em revisi.

Una abraçada a totes!
Imatge

Imatge
Laia

EntradaAutor: Laia » dt. maig 21, 2013 4:02 pm

Hola Copina!
Jo hi he anat pq el meu gine no m.havia vist encara,tot va passar molt ràpid a l.hospi de la SS,i tot i q em van dir una regla i prou,tenia el dubte de que aquest tacat després de 15 dies fos o no la regla.li he portat els informes de l.avort i m.ha mirat.

Aixi que he aprofitat la mútua i l.he visitat,li he portar els anàlisis de sang del 1er trimestre pq ja me'ls havien fet i em quedo més tranquila.
Amunt aquests ànims boniques que en res hi podreu tornar!!!!
ImatgeImatgeImatge

copina

EntradaAutor: copina » dv. maig 24, 2013 8:55 am

Hola guapes!

Laia, gràcies per la resposta. Al final, he pensat que esperaré a demanar cita pel juliol, que segurament ja hauré tingut les dues regles i així ja em diuen si està tot bé.

Airin, com segueixes? Tot bé?

Iglels? Com estàs?

Solex, ja hem anat parlant per l'altre fil... Quin embolic! ;-)

Nenes, jo aquesta setmana sembla que estic més animada, tot i que encara tinc els moments de "bajón", però són menys... Bé, suposo que a poc a poc...

Mua!!!
Imatge

Imatge
monis
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dc. maig 22, 2013 9:15 pm

EntradaAutor: monis » dv. maig 24, 2013 9:45 am

Hola,
Fa pocs dies que he descobert aquest fòrum. Vull explicar el meu cas d'avort retingut. Com ja sabeu a la SS la primera eco te la fan a la setmana 12 + o-. Era el meu primer embaràs i tot i que em trobava bé volia saber si tot estava "ben posat" i a la setmana 9 vam anar a la privada. A la ecografia tot estava bé, el vam veure i el seu cor bategava feliçment. Quina imatge tan bonica veure allò tan petit i alhora tan gran!!.
El metge ens va dir que ja ho podíem dir i efectivament l'endemà en un dinar de família vam donar la gran notícia: estem esperant un bebè.
Al cap d'uns 15 dies tenia visita programada a la SS. Tenia tanta il.lusió a tornar-lo a veure, com hauria crescut... però el petit havia deixat de viure. No m'ho podia creure, en un moment tot es va esvaïr. Com a moltes em van donar el medicament per expulsar i ho vaig aconseguir, no em van fer raspat. Vaig estar uns quants dies amb pèrdues i ara estic esperant que em vingui la regla. Ahir va fer un mes i vaig anar a fer-me la eco per veure si estava tot bé. El metge va dir-nos que quan em vingués la regla ja podrem tornar a intentar-ho i que prengui llavors l'àcid fòlic una altre vegada.
A nivell psicològic tinc dies de tot. Hi ha moments que ho veig molt clar i d'altres que no tant. Tot plegat ha estat com un malson i només tinc ganes que passi i poder començar de nou.
Una abraçada!
Airin
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dv. maig 24, 2013 11:37 am

Hola noies,

Copina, jo només vaig anar a revisió una setmana després de l'avortament, va ser quan em van dir que estava tot perfecte i que esperés 2 regles abans de tornar a buscar. L'important és que vegin que no han quedat restes a la matriu. M'imagino que si ja et van donar l'ok és perquè ja ho van mirar, però mira, mai estarà de més una revisió, no? :ok:

Monis, em sap molt de greu el que t'ha passat. Llegint per aquest subfòrum de "Quan les coses no van bé" he vist que totes passem per aquesta muntanya russa, uns dies estem més bé, d'altres no tant. A mi m'està costant més del que m'hagués imaginat mai, però de mica en mica ho vaig païnt i m'aferro a la il·lusió de tornar-ho a intentar. Veig que tu també tens ganes de començar de nou, això és molt important, hem de viure el dol i agafar energia renovada per al pròxim cop, que segur que tot anirà bé. Jo estic com tu, esperant que em vingui la regla, però encara em falten uns quants dies. Molts ànims! :-()-)

Petons a totes!
Imatge

Imatge

Imatge
copina

EntradaAutor: copina » dv. maig 24, 2013 4:19 pm

Monis, quin greu el que t'ha passat. No et preocupis, aquí t'entenem perfectament. Comprenc aquesta sensació que dius que et sembla que tot és un malson, a mi també em passa. Però hem d'intentar estar animades i pensar que d'aquí poc ho podrem tornar a intentar i ho aconseguirem i, aquesta vegada, anirà tot bé. Una abraçada ben forta bonica.

Airin, jo vaig anar a revisió dos dies després de l'avortament i la ginecòloga em va dir que estava tot bé, que em quedaven restes però que ja anirien sortint. Aquell mateix dia em va dir que m'esperés dues regles (sense comptar la de l'avortament) i que ho podríem tornar a intentar. El que trobo estrany és que no em va dir res de cap revisió... Però, com dius tu, mai està de més, així que demanaré cita però, com ja us vaig dir, pel juliol, que teòricament ja hauré passat les dues regles.

Muacs a totes!
Imatge

Imatge
monis

EntradaAutor: monis » dv. maig 24, 2013 7:22 pm

Moltes gràcies per els vostres ànims. Hem de mirar endavant i intentar pensar en positiu i de ben segur que el dia menys pensat tindrem un altre ++ i tot serà ben diferent.
Petons!!
copina

EntradaAutor: copina » dt. juny 04, 2013 11:17 am

Hola noies,

com seguiu? Laia, Airin, Monis? Amb na Solex ja hi he estat parlant a l'altre fil...

Jo estic esperant la primera regla, aquest dijous farà un mes de l'avortament... En general, estic millor, però encara tinc moments de plorar, de tristesa i també moments que estic molt emprenyada amb la vida. Però bé, a poc a poc tot s'anirà calmant.

Un petó per totes!
Imatge

Imatge
monis

EntradaAutor: monis » dc. juny 05, 2013 2:12 pm

Hola,

Copina t'entenc, hem de pensar que mica en mica tot s'anirà posant a lloc ja veuràs.
A finals de maig va fer un mes de la pèrdua i tampoc m'ha vingut la regla. Avui he anat al ginecòleg i li he explicat. Diu que pot tardar fins a dos mesos a venir ja que el cos encara no ha eliminat 100% les hormones de l'embaràs i si em fes un test possiblement seria positiu.
Toca esperar. M'ha dit que per tornar a buscar millor m'esperi entre un i dos cicles. Quines ganes que en tinc! Vull ser mama! :cnena:

Petons a totes.
Laia

EntradaAutor: Laia » dc. juny 05, 2013 4:15 pm

Hola noies!
com ho porteu??ja veig que cadascuna a la seva manera, a la banqueta esperant poder començar. segur que ben aviat ja us ve i podeu començar amb la mateixa il.lusió o més aquest nou cicle, encara que amb por, però hem de mirar endavant!

jo vaig tacar als 14 de l'avort i el gine em va donar llum verda, ja us ho havia dit.
ha estat un cicle extrany, ja que vaig tacar a la setmana altra vegada, com a fils rosadests, i per tempes, ja que tb sóc grafiquera vaig ovular a cd10 del cicle.vaig tornar a tacar sang al cap dels 5 dies d'ovular, i després marronet a estones. fins avui que per fi ha baixat en tot el seu esplendor!!!per fi!!!!
lo raro és que ha estatals 21 dies del sagnat que el gine va pensar que era regla. bé, ho fos o no, aquest mes tot i no prendre precaucons no ens hem quedat. ara ja si que he fet net i ens hi posem de nou amb totes les ganes del món!!!segur que encara estava tot remogut per dins i per això tants tacats al llarg del cicle, i sobretot molts dolors d'ovaris!!!!!

espero i us desitjo lo millor noies, que tot es posi avait al lloc i podeu començar a buscar. l'estiuet és nostre!!!! :-()-)
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::