Motxilla de MUNTANYA

Més qüestions.
meirinish
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:17 pm

Motxilla de MUNTANYA

EntradaAutor: meirinish » dg. maig 26, 2013 11:18 am

Hola mamis!!!!

Estm mirant de comprar una motxilla x poder anar am el peke (11 mesos i 10kg) a camina i fer excursions, xo no sabem kina comprar, he vist q algunes nomes aguanten fins als 13-15kg... Kines aconselleu???? EmNs agradaria que durés moooolt de temps... Jejejeje

Gracieeees
Falca
:: conillet
:: conillet
Entrades: 363
Membre des de: dt. gen. 10, 2012 11:12 am

Re: Motxilla de MUNTANYA

EntradaAutor: Falca » dg. maig 26, 2013 1:23 pm

Nosaltres tenim la Boba i ens va molt i molt be, tan per anar a la muntanya com per anar de compres, be, per tot. Es molt rapida de posar i molt comode tan per tu com pel bebe.
La meva nena te quasi 6 mesos i pesa 7 kg i li encanta anar-hi. Jo la recomano molt.
Imatge

Imatge
lila
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dg. maig 26, 2013 3:05 pm

Jo he tingut una motxilla de muntanya d'aquest tipus que venen al Decathlon (amb "ferros"...) i una Manduca.... i amb els ulls tancats recomano al 100% la Manduca.

Hi he portat la gran fins als 16-17 quilos sense problema (a l'esquena).

En la de ferros la nena anava més incòmoda, sobretot en adormir-se, que anava penjant... i pesa moltíssim! Sort que no me la vaig comprar, sinó que me la van deixar... m'hagués penedit tant d'haver-me gastat els diners!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
ginko biloba
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dg. maig 26, 2013 3:11 pm

Nosaltres en tenim dues.
Per una banda, tenim la motxilla amb ferros per la muntanya (Jolly Confort, de la marca Vaude). Ens ha anat molt bé. Porta una butxaca molt gran on hi porta un canviador, un parasol i una coberta per quan plou. A l'alçada del coll del bebe, hi porta una mena de coixi molt suau (en forma de cap d'òs, amb orelleres) on el nostre nen i recolçava la barbeta quan es quedava adormit, i així no anava amb el cap penjant, que és el que sol passar quan els portes amb motxilla.
El nostre fill hi ha anat fins ben bé els 3 anys (quan ha convingut, és clar).
L'inconvenient d'aquesta motxilla és que pesa més de dos quilos, que sumat al pes del nen (diu que aguanta fins a nens de 20 quilos) és molt pesada per a mi. Aquesta és la motxilla que fa servir sempre la meva parella.
Jo m'estimo més fer servir l'altra motxilla que tenim, l'Ergobaby (també n'hi ha de la marca Manduca). Al ser tota de roba pesa menys, i pots portar el nen des de ben petitó. Pots portar nens de fins a 18 quilos. Primer al davant, després a l'esquena, o bé recolçat sobre la teva cadera, al costat.
Quan el nostre fill era més gran, no va tant bé, però inc jo la vaig deixar de fer servir cap als 2 anys i mig. Al final, el portava en moment puntuals, però com que la motxilla no ocupa molt, sempre la tenia a mà.
Ara, si el que voleu és anar a caminar per la muntanya, sempre és millor la de ferros.
Cler5
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cler5 » dg. maig 26, 2013 3:42 pm

Noies una pregunta. Jo tinc la Ergo i super bé, però per anar a la muntanya suposo que el més còmone és portar-la a l'esquena. Quan es pot fer el canvi? Jo ara la porto sempre al davant
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. maig 26, 2013 4:23 pm

Jo també recomano molt més una motxilla ergonòmica que no pas una de muntanya; nosaltres, en concret, tenim la Boba i n'estem encantats. El meu fill encara el portem algun cop, tot i que normalment portem la nena.

Cler5, quina edat té?
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dg. maig 26, 2013 4:26 pm

Cler5 amb les motxiles ergonomiques tipus manduca/ergo/boba pots portar-los a l'esquena des de que t'hi sentis còmode.
Jo el meu segon fill l'he portejat a l'esquena amb fular des de que tenia 15 dies i quan als 4 mesos va començar a fer servir la motxila doncs anava tant davant com darrere.

Ja veuras que un cop t'acostumis a portar-lo a l'esquena ja no e tornaràs a portar davant! És comodíssim
Cler5
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cler5 » dg. maig 26, 2013 9:29 pm

Takita te quasi 7 mesos.
Llavors ja la puc posar a l'esquena? No és massa petita? La veritat és que ens aniria genial per anar d'excursió
pesol
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dg. maig 26, 2013 9:41 pm

I taaaaant!
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dl. maig 27, 2013 5:16 am

jo opino com la ginko biloba.
Nosaltres tenim la manduca i la Jolly confort de Vaude.
- per passejar (ja sigui ciutat, bosc o muntanya) : manduca
- per a fer alta muntanya : Vaude
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Aitona
Entrades: 214
Membre des de: dl. abr. 02, 2012 2:54 pm

EntradaAutor: Aitona » dl. maig 27, 2013 8:40 am

Nosaltres tenim l'assortit complert de motxilles.... ja que tenim la marsupi i ens vàren regalar una de ferros i també la boba, doncs ens agrada bastant fer excursions. I jo et recomenaria sens dubte tenint en compte l'edat del teu fill la boba. Els nen hi van bé i t'ho agraeixes no tenir haver de portar el pes suplementari de la motxilla.
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dl. maig 27, 2013 10:50 am

Cler5 ha escrit:Takita te quasi 7 mesos.
Llavors ja la puc posar a l'esquena? No és massa petita? La veritat és que ens aniria genial per anar d'excursió

I tant que sí! Ja veuràs que bé que hi anireu! :ok:
ptitgat
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

EntradaAutor: ptitgat » dl. maig 27, 2013 12:52 pm

jo com la ginko biloba.

Ens van regalar la motxilla de "ferros" amb la gran i l'hem portat fins ben bé els 3 anys, ara "l'obliguem" a caminar una mica, jejejje. EL petit (1 any) encara no hi ha anat perquè no hem fet excursions. L'haviem portat en fulard i ara passarem a una boba air, però crec que per excursions i caminades llargues millor la motxilla. També és cert que com que té una butxaca a sota la cadira nosaltres ho aprofitavem per portar-hi de tot: canviador i bolquers, aigua, entrepans... Era la "segona motxilla"

Pel pes la gent m'ho diu i jo no la recordo tant pesada sola, sense nena. El que sí és que per posar-la quan tens la nena has de fer cames (jo m'ajupia, me la posava i m'aixecava. El meu home no 'satreveix a fer-ho així i li aixeco jo la motxilla i se la col·loca....

Crec que has de valorar què faras, si ets molt de muntanya o no... Mira a veure si et deixen provar-la amb el nen...
atreB+
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

EntradaAutor: atreB+ » dt. maig 28, 2013 1:02 pm

Hola ptitgat! com saps tb tinc la BOBA AIR...jijiii mi última adquisición!!
a mi la noia de la botiga em va dir q havia fet el matagalls amb la BOBA i una nena d 20 mesos.... les motxiles d muntanya són pesades i no les pots guardar... les has d dur sí o sí a l'eskena... les altres pots guardar-les... les Bobes Carrier en una simple motxila o en l'accessori q venen q és una bosseta... i la Air més compacta no pot ser....

De les de cotó m'agrada molt a part dels dissenys, la pijada x aguantar el bolso... jeje i de la Air q no ocupa més q un xubaskero...

Jo a part es q no em veia portant una motxila muntanya.... em dona la sensació q és més grossa q jo... les altres les trobo super lleugeres i reparteixen el pes del nen super bé...

si voleu podeu veure el link:
http://dissenynens.blogspot.com.es/2013 ... unt-i.html

i a la web de http://www.bobafamily.com/ hi ha videos de com posar-te-la, la BOBA x recentnascuts com l'has de portar... etc...
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!
ptitgat

EntradaAutor: ptitgat » dt. maig 28, 2013 2:01 pm

Hola atreB!

I com deus saber la Boba air és la nova adquisició. És el regal d'aniversari del petit.

Sí, la motxilla de ferros és gran... jo hi he anat bé quan l'he fet servir, quan ho compari amb l'altra ja ho veurem, però em va semblar comode... :-o00m :-o00m >.-<:
laurajuga
Entrades: 162
Membre des de: dj. abr. 12, 2012 3:33 pm

EntradaAutor: laurajuga » dj. maig 30, 2013 5:59 am

Hola, nosaltres tenim la boba i una vaude de muntanya. El problema amb la boba es q quan fa calor la nena i el que la porta passem molta calor, acabem tots dos suats. I el problema amb la de muntanya es que quan s'adorm, el cap li queda penjant. Sóc la única que li passa això?
ImatgeImatge
ptitgat

EntradaAutor: ptitgat » dj. maig 30, 2013 8:11 am

Laurajuja, amb el tema dormir a la motxilla no ets la única. Nosaltres vam idear un coixí perquè s'hi arrepengés, i també un protector de coll d'aquests de cotxe... Va a dies, a vegades li cau el cap una mica de costat, a vegades cau endavant i va bé
SaltencONA
Entrades: 20
Membre des de: ds. abr. 28, 2012 6:45 pm

EntradaAutor: SaltencONA » dg. juny 09, 2013 12:57 pm

laurajuga, la Boba és fantastica , pero com tu dius per a l'estiu fa calor.
has provat la boba Air? a mi m'ha sorprés. Jo la tinc amb blanc (que és més fresc) i s'hi va molt bé.
atreB+
Entrades: 989
Membre des de: dj. maig 27, 2010 12:07 pm

EntradaAutor: atreB+ » dt. juny 11, 2013 9:07 am

ptitgat no sabia li havies comprat al peke... jo la vaig usar akest finde i genial... m'encanta com es plega...

bé d fet me la poso fins i tot per casa per adormir-la... d vegades necessito dos mans i més taaaan còmode.... q ara dur-la a pes em molesta.... avui me lhe posat per anar a treure el ticket parking.... anar amb una nena buscar pel bolso 1 miserable euro... amb les mil coses q porto.... vamos Boba al canto! jajajaja
http://www.fertilityfriend.com/home/32f53d
Panxupacte 2011: Atreb+, Mina2010, Greys --> el meu ja està, us espero!!!

DUR 05 Setembre
DPP 12 Juny!

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::